Jump to content
Българският форум за музиканти

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/22/21 in all areas

  1. Отдавна Kingsley Amplifiers са така да се каже в полезрението, не само защото звучат чудесно, но и собственика, основният дизайнер (и в началото производител) на усилвателите и ефектите, Саймън Джарет е прекрасен китарист. Слушането и гледането на демо видеата му е абсолютно музикално удоволствие - не само като звук Отдавна съм хвърлил поглед не толкова на усилвателите, които макар и чудесно тунинговани дизайни, под една или друга форма притежавам, а по-скоро на ефектите, които са компактна (доколкото е възможно за лампови такива) форма и наистина звучат чудесно. Мога да кажа, че съм пробвал немалко лампови ефекти и относително малко са ме впечатлявали, като да кажем съм и направил няколко. Та исках да се сдобия с някой от неговите лампови драйвове, но първо списъка на чакащите е между 10 и 12 месеца и второ цената заедно с транспорта и съответните данъци от Канада става твърде висока. Та реших да си сглобя набързо (макар че реално не беше толкова "бързо" ) един Kingsley Page Boost (v2) (повечето от останалите му драйвове са тунинговани варианти с едно или няколко JFET стъпала отпред). Няколко интересни елемента: - пълноценно захранване (@250 волта) на анода на използваната 12AX7/ECC83 лампа - чудесна настройка на тона, като динамика и честотни характеристики на иначе абсолютно стандартното лампово изпълнение - дяволът както винаги е в детайлите Ефектът разполага с регулации за Gain, Volume & Tone, както и Low Cut (по същество mid/low корекция на coupling кондензатора след първото стъпало) & Hi Cut (отново интересно решение с повдигане на реализирания с кондензатор low pass filter на Volume контрола - който характерно за всички ефекти от типа е един потенциометър на изхода). Още не се е сдобил с окончателни надписи/графики (което при моята скорост може да остане за внуците), но ето няколко снимки и звуци (всички звуци са през педала, с регулиране на драйва от Volume-a на китарата - Tele Nashville тип, Gain-a e към 14:00 часа, останалите са на 12:00 усилвателят е тип Fender 5B3/6 с чист основен тон, със сърдечни благодарности на @Baby Thomas за живите барабани, които безобразно съм "нацепил" - но ще стигна и до цялото тия дни много дават - факт !!! ) И звук: synchu · January Of Lack
    4 points
  2. 1) Iphone с епъл стоковите слушалки, на път, пешком, 2) Spotify през телефона, в колата, 3) Вкъщи, или пак телефона в една добра Bluetooth колонка (Wonderboom), или, ако имам ищах, от компютъра през качествена звукова карта към студийни монитори, или през HD600. Това е. Имай предвид че имам 5+1 surround система на Harman Kardon с правени по поръчка колони, която след последния ремонт дори не е свързана. Ако от друга страна те тресе хай-фай истерията, нямаш спасение и Господ Бог да ти е на помощ
    3 points
  3. Хубавото е, че цифрите отговарят на реалността, и освен това се транслират в добро представяне. Аз прекарах доста време на тематиката, мога да кажа че съм средно капризен на темата и да кажем разполагам с някаква прилична звукозаписна техника и 4-5 модела нелоши слушалки. Включително и RME MF2, на което използвам слушалковия усилвател при записи/продукция. За слушане на музика това е по-добро. Освен, ако не се хвърлиш на RME DAC FS Pro, където прескачаме няколко категории. То има и други в още "по-" категории Както се казва - не настоявам, просто споделям преживявания
    3 points
  4. Сигурно се намесвам на слабо време, но ако имаш предвид Sennheiser, аз ползвам HD600 (не 560, но едва ли има светове разлика) и съм влюбен в тях, и да, също подкрепям колегите да не се вкарваш във филми в стил "хай-фай". Вземи си една читава USB аудио карта, като предложената от Евтим Scarlett е класика в жанра, забоди слушалките в нея и се радвай на живота.
    3 points
  5. Присъединявам се напълно към коментара на Евтим. По-далновидното решение е да инвестираш в звукова карта, защото в този случай освен нейния амп и по-високо ниво на слушалковия изход, имаш и по-качествен ЦАП, а това предполага и по-достоверен звук. Ще ти е полезно наличието и на такъв АЦП, ако решиш да записваш нещо вбъдеще. Както отбелязахме още в началото, външните звукови карти обикновено не изискват слушалков усилвател. Въпреки че +7 dBu изглежда относително ниско спрямо други външни интерфейси (TC примерно вадят +16 до +18 dBu), за тези слушалки си е адекватно.
    3 points
  6. Защо като за начало не си купиш една звукова карта, да кажем Focusrite Scarlett 2i2? Така ще имаш приличен аудио интерфейс. Аз не виждам смисъл, да купуваш слушалков усилвател за 700 лева, за да го храниш от изхода на (вероятно AC97 / HD Audio) чипа на лаптопа ти, който едва ли струва повече от 1 долар. Scarlett има максимално ниво на слушалковия усилвател 7dbu. 7dbu е около 1.732V RMS, което в 12 омови слушалки се равнява на около 250mW, което е доста значителна мощност. При специфицираната чувствителност на HD560S, Която е 110dB при 1V RMS, това би трябвало да се равнява на 114.77dB, което е близо да прага на болка.
    3 points
  7. За много години, съфорумци! Да сме живи, здрави, да здравеем и избутаме и набутаме колкото може! Годината беше ползотворна, изпробвах техники с новия band box за соц музика. Нещата се получават но пак трябва да се отсвирят 3 - 4 неща. Тук с кремонката пробвам последната предложена техника от колега, бира с рикьия и на другия ден оставяме главата да изчислява. Нека и тази година бъде ползотворна и музата да не ни напуска!
    3 points
  8. Идеята е да помислиш дали действително търсиш точно това, дали си даваш добре сметка какво значи то звуково. Може да се окаже, че оцветките на определени сигнатури ти импонират повече. Затова е хубаво да ги преслушаш. Оценка по характеристика не е невъзможно да се направи, само че изисква съчетание от понатрупани познания и опит. Слушалков амп в момента аз лично не мога да препоръчам, тъй като не ми е бил нужен и не знам как вървят, а обследването на отзиви и технически параметри е времеемко. Съгласно горното, звукът в моята книга например се дели генерално на два вида: по-малко или повече оцветен, или (относително) достоверен и недостоверен. Не съм особено толерантен към второто, а по-скоро пурист. Не използвам специфичен HiFi клас само за слушане, а мониторен — само за музикална продукция и реставрация, пък и съм ценител на твърде шарена музикална палитра (от органум и барок през джаз и рок до авангард, ембиънт и транс). Продукция, в която чувам явни грешки, проблемни миксове, напомпан мастеринг, прекалено шумопотискане и др. на Dynaudio мониторите или на слушалки, е лоша продукция, която не заслужава времето ми (с малки изключения). Поради тази причина албумите и точните им издания във фонотеката ми са подбирани, а особено тези след средата на 90-те хич не са много. А Ева Касиди си заслужава всяка секунда, както заради самата нея като блестящ музикант, така и заради миксовете и мастеринга.
    3 points
  9. Идеални са, ако ти се дават такива пари за слушалки! Но да споделя и две неща, които най-вероятно не биха се приели добре от... аудиофилите... 1. Дали е наложителен външен слушалков усилвател не мога да кажа категорично. За мен са пари на вятъра. Често ги ползвам без такъв и не виждам/чувам какво повече може да даде използването на такъв. Поне в моите заигравки с тях. Най-често смесвам с тях, в изхода на 5.1 ресийвър Pioneer. Пускал съм ги също с MacBookAir, Focusrite 18i8, Behringer X-18, iPad 2017, iPhone SE. Далеч не всичко от изброеното има идеални импеданс и мощност. Обаче единствено в телефона се усеща, че посленият няма вътък да ги захрани като хората, но аз слушам много тихо и не ме бърка. За някой глух това може и да е проблем. Честотно не съм усетил да има някакви разлики, колкото да съм се напъвал. В този ред на мисли смятам, че не ти е мега важно да купуваш специализирана джаджа за една камара пари и то точно веднага. Пък след време ако решиш... що не, никой не може да те спре. 2. Аз лично не съм фен да се слуша музика ежедневно на толкова качествена апаратура. Колкото да звучи алогично - не е добре. Причините са: Няма качествен материал. Без да изпадаме в крайности като "flac не е 100.00% същото като wave" или "при теб е зле, защото ти е само 120дБ конвертора, а моя е 144" и т.н. Не става дума и за носител/плейър, а за самата музика. Аз лично мислех, че с тези слушалки ще чуя супер много по-як звук и песни и албуми, а се оказа, че се чуват само бъгове, гадни миксове, тъп напомпен мастъринг и т.н. и т.н. При положение че отделих бая време да намеря яки и гарантирано добри групи, песни и албуми, супер записани, смесени, мастерирани. Включително разни "одобрени" от гилдията и т.н. Та... с триста зора намерих примерно 10-20 албума, някои от които не ми и хареса как са направени. Повечето "типични" албумчета чак е гадно да се слушат, поне мен ме дразни. Включително доста любими мои неща. Има разни фенове с техника за десетки милиони (цели стаи), пуснал една плоча с някаква симфония и се подмокря как бил се чувал гласа на третата цигулка в ляво. Айде нема нужда... Като свикнеш постоянно на супер идеален източник на звук после каквото и където да чуеш ти се струва отвратително, омазано и все едно си с банани в ушите. И става непоносимо. Да не говорим като отидеш да слушаш група на концерт или пък си на репетиции. Затова моята стратегия е: за ежедневно слушане - нещо средна хубост, а за "критично" слушане или смесване - максимално висок клас какъвто всеки смята че е удачен за неговия случай. Прецени си за твоята ситуация дали наистина има смисъл, като нищо може да се окаже, че едни Суперлукс от 60-70 лева ще вършат същата работа.
    3 points
  10. Не че тЪ подклаждам, ама май от популярните цветове, май само wine red и white нямаш 😀
    3 points
  11. За много години! Нека новата 2022-ра бъде мирна, здрава и успешна! Много вдъхновение, нови песни и фенове!! Наздраве!
    3 points
  12. Средностатистическият германец изпива по 4 литра бира на ден. Това превръща средностатистическият български ученик в германец.
    3 points
  13. Честита Коледа приятели! Бъдете здрави, вдъхновени и успешни! И да не забравяме какво ни е учил Христос - да се обичаме. Нека любовта да бъде във всичките ни начинания!
    3 points
  14. Най-вече здрави, а то вдъхновението ще си дойде по някое време.
    3 points
  15. На снежния човек жена му
    3 points
  16. Още една гняс - песен за банкя Много щедро раздадени пари за бездарие
    2 points
  17. При крайните лампи специално - не е да не стане нищо, защото при големи разлики & fixed bias, двутактов усилвател (push-pull, каквато е тази реализация на Балев): 1. Усилването на полувълните ще е различно и при съществени разлики просто не звучи добре. 2. При липса на внимание от сменящия лампите (и не само) и измерване на ток на покой (при двойка лампи) на, да кажем лампата с по-ниска емисия и вкарването и в параметри, ако другата се различава с 7-8-9мА (което е съвсем възможно) - съвсем спокойно излизаме от параметрите (които при днешното производство изглежда ги целят с микроскоп, за разлика от старите дуракоустойчиви такива) и много бързо (в рамките на минути) е възможно лампата да дефектира и да отнесе със себе си освен някой друг резистор, така и изходния траф. Освен по-странни, дребни проблеми като разни осцилации, red plating (който да кажем води до по-бързото износване).... туй разбира се всичко е базирано на емпиричен опит (слава Богу без щети по изходни трафове до момента) Ако има нужда от смяна на лампите - ще се усети. И е добре да се сменят от специалист и да се купуват от сигурни източници. Така че, мачнати лампи от сигурни източници - струва си.
    2 points
  18. В общия случай нищо няма да стане, но за да си осигуриш максимална дълга и безпроблемна работа е най-добре лампите да имат сходни характеристики и при смяна да се поизмери туй-онуй от човек, който се занимава с това (напрежения и биас). Конкретен проблем, за който се сещам, е едната лампа да се износи по-бързо от другата (ако усилвателят няма отделна биас настройка за всяка лампа), понеже работи при по-висок ток (на покой И при подаване на сигнал). Доколко две лампи са матчнати е друга тема вече. Разни самозванци пускат измерени и мачнати лампи, които обаче реално изобщо не са такива. Например с някакъв тестер произведен около WWII и неизмерван/калибриран от следващата сряда. И/или се сравняват параметри, измерени на 250 волта, при положение, че китарните ампове работят на 400-500 и при каквито напрежения параметрите се променят/раздалечават. Купувал съм лично такива "мачнати", даже 2 или 3 пъти. Но като ги сложа на моя Curve Tracer - друга песен пеят. И преди да каже някой "Откъде знаеш, че не е при теб проблема?" - знам, понеже съм изкупил десетки гарантирано вярно измерени лампи и комплекти от реномирани магазини и техните данни съвпадат напълно с тези на моя тестер. Давам и конкретен пример със споменатите от synchu руски 6П3С-Е - купувам мачнат квартет, от които една с една няма. Купувам втори квартет - едната с прекъсната намотка на отоплението и също немачнати. Добре че: 1. Не ми трябваше четворка; 2. Имах още няколко в шкафа с лампи, та в крайна сметка успях да понаправя няколко сходни двойки. Още нещо... Китарните усилватели по принцип не са идеално перфектно балансирани. Един път самата схема (на най-стандартния LTPPI) е разбалансирана, втори път сплитер лампата може да е с разбалансирани триоди, трето крайните лампи могат да се различават, четвърто половинките на първичната намотка на изх. траф. И ако се случи във всяко звено да имаш поне малко разлика все на "лявото рамо" (примерно)... в крайна сметка може да се появи доста голям дисбаланс. Затова според мен е добре доколкото може да се използват що-годе балансирани сплитер и крайни лампи. Или да се мерят, за да гарантираш че няма нещо извънредно криво. Кога трябва да се сменят лампите synchu спомена и аз съм съгласен с неговите данни за дълголетието им. При предусилвателните основният проблем е загубата на високи честоти и яснота на сигнала, почва да глъхне тона. При крайните основно започва да липсва бас и няма пънч (не рита толкова) и да микрофонират от вибрациите (особено в комбо). Без да се използват тестери и да се измерва нещо най-лесно може да се установи дали дадени лампи са заминали чрез смяна с нови и гарантирано добри. Предусилвателните според мен е правилно да се сменят всички заедно, защото сигналът върви серийно и ако трета лампа ти е без високи/глъхне - смяната на първа и/или втора с някакви извънземно добри може да не доведе до никакво подобрение, тъй като трета при всяко положение ти реже сигнала/високите. Аналогично ако първа ти е смотана - каквато и невероятна лампа да сложиш зад нея файдата може да е нула, тъй като вече ти е окастрен сигнала още след входа. Та... държиш един комплект и сменяш веднъж на година-две. Ако не се усеща ужасна разлика - слагаш пак старите и жулиш още година-две. Тук вече преценката е силно субективна и малко като при струните - един не търпи струни за повече от репетиция-две, друг кара с години.
    2 points
  19. Не съм убеден в това - доколкото видях от линка му, на предната страна на модула има 2 изхода, единият е балансиран изход, а другият е за стандартни слушалки. Поне на снимката не виждам никъде да пише, че е за балансирани слушалки. Той така или иначе няма да купува този модел, но ако си промени мнението - добре е за всеки случай първо да провери в мануала дали пък случайно само там да е написано, че и изходът за слушалките също е с повече изводи.
    2 points
  20. И според мен аудиокартата е по-добрият вариант от скъп слушалков усилвател, който даже не е задължително, че непременно ще ти хареса как звучи с твоите слушалки, а и една хубава аудиокарта (доколкото прочетох, май все още нямаш такава), може да я ползваш за доста повече неща от един отделен слушалков усилвател.
    2 points
  21. Изходът за слушалки подлежи на измервания и сметки, за да се определи, но ако не разполагаш с уреди вкъщи, то в общия случай не си струва времето. Приятно слушане. Надявам се моделът да е удобен и физически. Има слушалки, които почти не се усещат. Има и слушалки а ла менгеме, но тези не ми приличат на такива.
    2 points
  22. За какъв тип музика става въпрос? Това с "без да преобладава, която и да е от честотите" в музикално отношение не е - как да кажем - оптимално изживяване Въпросът е балансът да е оптимален. Конфигурацията, която аз използвам (извън музикалната продукция, където това, което се търси е доста по-различно, и където всъщност от известно време използвам предимно Yamaha, вместо буквално изтърканите ми от употреба с многoкратно сменяни падове Beyerdynamic ) са слушалки Ultrasone Pro 750i, които са прилични относително среден клас слушалки и Linsoul E1DA 9038D USB Headphone Amp DAC + HPA with 3.5 mm Jack, който (и компанията) получават сравнително много високи оценки. Посочвам пълното наименование, тъй като Linsoul/E1DA имат всякакви разновидности Amp+DAC конфигурации, вкл. с балансирани изходи (които изискват съответните слушалки) и какво ли още не - и относително лесно може да се обърка неособено запознат потребител. Използвам преди всичко TIDAL (където е наличен @Tidal master quality) и мога да кажа, че за ежедневно слушане на музика съм повече от доволен. Мога да кажа, че слушам изключително широк диапазон стилове, но да кажем днес преминавам през каталога на Eva Cassidy и се радвам на чудесната динамика, разположение на инструментите, истинското пеене, скърцането на китарните струни, високата атака на компресора - абе въобще прекрасно изпълнена и записана истинска музика в контраст на 90% от Грами номинациите тази година.... Sonarworks (или както се ребрандираха SoundID Reference) използвам в музикалната продукция и най-вече за корекция на мониторните колони - за слушане на музика - смятам, че Ultrasone + E1DA се справят много (по) добре самостоятелно като звукова картина. И още нещо - (за съжаление) така е много трудно да се избират слушалки - най-добре е да могат да се слушат - не да се чуят - а да се слушат - ден/два/три : ). Чуването би било полезно при съществен опит - защото освен музикалните качества, слушането не трябва да уморява (например - това, което понякога се оценява като детайл, всъщност е преекспониране на високи честоти при някои производители/модели - което специално на мен ми е натоварващо и направо неприятно) и съвсем не на последно място - трябва да са удобни - с едни 10-15 минути всичко това трудно се оценя.
    2 points
  23. Кажи какво точно ти трябва и може да помогнем. Ако е нещо супер специфично тип рефрет не мисля че има някой тук, който да се занимава, поне аз не знам. За по-елементарни неща - има шанс.
    2 points
  24. Здраве й пич надявам се дане се разсърдиш ама не е хубаво така като се пишат пет шест изречения без никакви препинателни знаци трудно се чете а е и досадно надявам се разбираш опитай следващия път по нормално.
    2 points
  25. Честита 2022! Здрава, мирна, мъдра, успешна, плодородна!
    2 points
  26. 2019 LP-то от по-горе взе, че стана мое. Въртим си едни китари тука с Кузманов.
    2 points
  27. Олеле ужасТ - "инструменти от ламинат" ! Ми за 200 лв какво искаш - солиден махагон ? Една стандартна Кремона беше 200 лв преди 30 години, когато добрата заплата беше 200 лв. Ако сега приемем, че една добра заплата е 1000лв - то средния клас качествен инструмент е пак толкова. Е да, ама сега има и китари по 200 лв. Супер ! Тъкмо за има достъпни инструменти за начинаещи, за деца, като да пробваш дали това е за теб. Като си сигурен, че ти се занимава, и даже ти се отдава - оттам нагоре вървят и цените. Но не е лошо да има и евтини китари, от ламинат. Така ще има за всеки.
    2 points
  28. Поне звукът на второто нещо е добре пипнат, което е в реда на нещата за Алекс Нушев.
    1 point
  29. Група символи, разработени от маркетинг майстори, имащи за цел да ти вземат повече пари.
    1 point
  30. След дълго лутане, търсене, слушане, най-после от днес съм горд собственик на въпросния услвател с кабинет от същата серия. Точно звука, който търсех. Да не говорим, че по-добра оферта едва ли можеше да ми се случи - 500 лева за главата( чисто нова) + 452 лева за кабинета, който е с V30 говорител с намалението от Фактор. Наистина 20 вата си е бая, но за щастие главата има супер мастер и на тихо звучи екстра. Дори и мръсния канал си е достатъчен, зверски гейн има, но ако човек държи може да боцне нещо допълнително за още сила. Тепърва ще купувам педалчета - дилей, ривърб и хорус(Boss,че са ми най-достъпни като цена). Мисля да взема или тюбскриймър или Boss-sd 1, какво мислите по въпроса и дали Boss е удачен вариант?
    1 point
  31. Е на това му се казва изчерпателен отговор! Благодаря!
    1 point
  32. Единственото което мога да добавя е, че според мен, маниакалното мачване на максималко близки по параметри лампи(което изисква голяма селекция и съответно - висока цена), няма голям смисъл при китарните апаратури. Всяка двойка, която няма дисбаланс по-голям от 2-3mA в покой, и разликите в стръмността не са повече от някоко процента, са достатъчно добри за "китарна" употреба.
    1 point
  33. Не съм се задълбочавал в Spotify и не съм се абонирал, но мисля, че албумите там най-често са от „подобрените“, напомпани мастери. Отношение към качеството има не само форматът, но и източникът, а българската народна и по-нишова музика вероятно са трансфер от винил или Бог знае как съхранявани магнитни ленти, с какви апарати и постобработка... Така че може да останеш разочарован.
    1 point
  34. Абе Респромът си е боклук TIDAL е стрийминг услуга с високо качество, като специално за оперна музика - мисля, че ще се намери със сигурност. За другите стилове по-скоро не съм сигурен, макар че не би било невероятно да кажем да има и сръбска музика. За съжаление дигитализацията и разпространението на народна музика, особено по-стара, не е толкова добро (но да кажем има някои изпълнения на Валя Балканска, предполагам и други).
    1 point
  35. Това зависи от много параметри - при малко разминаване не е проблем (2-3-4 мА). При по-голямо е проблем - първо за звука, за самите лампи, за изходен трансформатор и т.н.
    1 point
  36. В този случай най-богат източник мисля, че са CD издания с народна музика и още повече — запазени плочи, изд. на Балкантон. Може да търсиш и пазаруваш такива международно от други потребители на Discogs.com, както и от Yo Music и Дюкян Меломан. Второто прескача в тема аналогово аудио, грамофони, дози и грамофонни предусилватели. Spotify предлага и народна музика. ЦАП-ът на слушалковия усилвател поддържа hi-res до PCM 32bit/384kHz и DSD 256, с което покрива огромното множество от hi-res файлове. Под hi-res се има предвид файл с резолюция, по-висока от тази на стандартния 16bit 44.1kHz PCM формат за CD, бил той в PCM или DSD. За крайни слушателски цели не бих казал, че тези формати са оправдани. При това някои не са оригинални hi-res, а конвертирани до такива. Много други пък са мастерирани недостойно. Или, като маркетинг трик, умишлено има разлики в мастеринга спрямо 16-битовите версии, така че да звучат по-динамично. Но продавачите печелят от наивността на аудиофилите.
    1 point
  37. To точно това е процеса на мачване - мерят се параметрите (в повечето случаи както Евтим написа) и се подбират лампите по двойки, квартети, секстети и т.н. - само че това изисква време и струва някой друг лев отгоре Няма никаква аудиофилщина тук Просто (повечето) реализации на лампови китарни усилватели (и много хай фай такива) изискват мачнати двойки, квартети и т.н.
    1 point
  38. обре, ако не от you tube то тогава от къде да взема музиката.
    1 point
  39. Веднъж годишно - ако свириш всеки (ама всеки) ден по 13-14 часа и здраво го усилваш. Руските 6p3s (с ЕВ индикатор след надписа) са с експлоатационен срок 5000 часа. Айде да кажем в ламповите усилватели китарни волтажите не са по спецификация - та хайде нека да са наполовина. Всичко зависи от това колко често и как се използва. Не - предусилвателните не се сменят комплект и се сменят много по-рядко - 4 - 5- 10 - 20 години (освен ако не искаш да експериментираш със звука) Зависи колко се използва отново, къде се намира във веригата и т.н. Ще усетиш, ако имат нужда от смяна.
    1 point
  40. В пъти не са по-скъпи - просто трябва да се вземе двойка - сходни са цените на единичните по две - с някакви левчета отгоре са. Има и от руските (6P3S e номерацията и е по-скоро аналог на 5881 и определени модели 6L6 - но не на 6L6GC например) мачнати двойки из eBay. И лампите, които търсиш са по-скоро 5881 - отделен е въпросът, че смяната трябва да я направи специалист, защото новите лампи трябва да се "настроят", най-просто казано. Само с една крайна лампа да смениш - няма да стане. Отделен е въпросът, че трябва да свириш наистина много и доста силно, за да се наложи скоро смяна. То не е като автомобилно масло - караш, не караш - сменяш след година
    1 point
  41. Май сте прави за двата изхода, но проверка трябва в случай, че това е избора (Balanced варианта между другото е с - на думи - най-добрия DAC чип - но цялостното представяне зависи от още около 1000 неща), защото ми се е случвало с китайския брат да има объркване точно на тази тема. Ако трябва да бъда максимално откровен, според мен цялата ситуация е овъркил ако основния източник е Youtube, но в крайна сметка, моята гледна точка винаги е, че всеки има правото да си харчи парите както му харесва и го кара да се чувства добре
    1 point
  42. Ако купиш аудиокарта, не разбирам за какво пак ще купуваш и усилвател.
    1 point
  43. Ако търсиш професионална техника, не залитай в аудиофилията, понеже двете неща са коренно противоположни. Има хора, на която въдица ако се хванеш, ще ти наговорят куп глупости за "златни уши", нюанси и ще ти препоръчат техника за хиляди и повече със много съмнителни качества. Професионалната техника е, така да се каже, стандарт, разполага с техническо описание, измервания и т.н. Аз ти препоръчах Focusrite, която има удобството, че е на USB, Steppenwolf ти препоръча друга карта, за която нямам мнение, но слушалковият й усилвател не изглежда лошо. Сънчо на свой ред ти препоръча слушалков усилвател (който до колкото разбирам е и DAC), който също е за USB, малък и нескъп е, публикуваните измервания са отлични, способен е на големи изходни нива. Universal Audio Volt 1 например, има изходно ниво от 11dBu, може да отдаде 22mW в 300 ома. Не знам, как е като звукова карта, латенция и т.н.
    1 point
  44. Има и по 500 лв за метър. Ако си спечелил от тотото, взимай...ако не - не се вкарвай в тия филми. П.П. Толкова зор за захранване на едни слушалки....
    1 point
  45. Първото, което направих бе да отсраня флойда и сингъл адаптера. За целта взех тяло от Lag Arkane. Също липово, звучи по топло и плътно, макар гейна да намаля с една идея, но стана по красив. Сегашната конфигурация е: 2 хъмбъкера, които се делят на сингли с тон потенциометъра. Бриджа е стар, български, от Кремона най вероятно. Грифа, ключовете и адаптрите останаха от Айбанеца. Последно, смених магнитите на двата адаптера: керамичния отиде на бриджа, а алнико 5 на нека. Като цяло V8 нямаше чуваема разлика с Dimarzio crunch lab, поне според мен. Сега стана по топъл, крещящ и по хай-геин. Също така, състейна се увеличи доста от фиксирания бридж. Китарата изглежда, усеща се и свири доста по добре от преди. https://voca.ro/14TZOdc7XKXK
    1 point
  46. 31 ДЕКЕМВРИ 2021 | СТАРТ: 00:30 часа ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА В PIANO LIVE CLUB DEEP ВЕЛИКО ТЪРНОВО СТЕЛИЯНА ХРИСТОВА | ПЕТЯ МАРИНОВА | МИРЕЛА ВЕЛИЧКОВА | МОМЧИЛ КАРАИВАНОВ | ХРИСТИЯНА ЦВЕТКОВА | ПЕТКО САВОВ
    1 point
  47. 26 ДЕКЕМВРИ | НЕДЕЛЯ CITY PUB | ВЕЛИКО ТЪРНОВО ЗАЕДНО С ПОБЕДИТЕЛКАТА В “ГЛАСЪТ НА БЪЛГАРИЯ” СТЕЛИЯНА ХРИСТОВА
    1 point
  48. На 28.01.21г. Отговорих на този коментар по глупав и неуважителен начин. Искам да се извиня и да призная, че колегата е абсолютно прав, но ми трябваше доста време, за да го разбера.
    1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.