Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. musicman

    musicman

    Admin


    • Points

      20

    • Мнения

      6058


  2. DANEV

    DANEV

    Members


    • Points

      16

    • Мнения

      304


  3. yamaha

    yamaha

    Members


    • Points

      14

    • Мнения

      1193


  4. Baby Thomas

    • Points

      14

    • Мнения

      9104


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 03/27/24 във всички области

  1. Вижте какво си купих от музикалната работилница: Овърдрайв преамп. Фирмата е българска - Kyro, аз за първи път ги чувам, ама съм впечатлен. Имаше стачка за тестове, хората бяха много любезни и обясниха на всички присъстващи каквото ги интересува. Аз тествах този преамп и ми хареса, накрая като казаха, че е на промоция 150 кинта, веднага взех един Оказа се последния, явно са впечатлили и други хора преди мен. Още не съм го пуснал при мен, взех го на база това, което тествах там, но за възможностите, които предлага цената си я бива.
    10 points
  2. Уф. Пиша на крак и съм написал някои глупости Коригирам: факт е че стъклени/каменни вати имат сходни характеристики при 1/2, понякога 1/3 обемно тегло. Само че коректните цифри са следните: Навремето "истинската" и хубава стъклена вата за преградни стени беше около 13-14 кг/м3. (за сравнение, в момента е 8-9, и съвсем целенасочено НИКОЙ производител не цитира обемно тегло). На нея кореспондираше 30-35кг/м3 "хубава" каменна вата. Наистина добрите звукоизолиращи продукти съответно отиваха на около 20-23кг/м3 (стъклена) към 40-60кг/м3 каменна. Ватата в моята кабина е един ВЕЛИКОЛЕПЕН продукт на Isover (FDPL = 23кг/м3 със стъклофибърна мрежа), който.... вече не се произвежда Акустикборда на Кнауф, ако наистина е стъклена вата (а както писах горе, леко ме съмнява, тъй като цвета й говори за смес с каменна, навремето се правеха подобни ексерименти) ще да е в рамките на 20-30кг/м3. Под това обемно тегло стъклената вата НЕ МОЖЕ да се направи на плоча. Така че, bottomline, продукта ми се струва добър. Последно: не се шашкайте на тема вдишване на вата и карцерогенност. Имаше някакво изследване което съм чел, което декларираше че попаднали в белите дробове частици стават риск за развитие на рак, само ако са под определени размери (говорим за микрони). Над тези размери, дробовете обвиват в слуз частицата и тя се изкашля навън. Това е обяснението защо запрашавания от всякакъв вид могат да стимулират кашлица. Нишките на ватите (и каменни и стъклени) са доста над минималния праг на дължина. Сега, факт е че ще ви сърбят ръцете, и ако някой има алергия, може да се изрине и прочие... това обаче не е животозастрашаващо.
    5 points
  3. Половин метър тинол по-късно, спретвайки си набързо (Balanced) line out-a на Suhr Reactive Load-a (за информация - когато използвате Speaker Thru жака - целия reactive load е извън веригата - остава си reactive load-a от истинската колона), което ме води до предположението, че Tone King (които в горното видео са класирани последни) не се борят да направят линеен изход, който по същество е делител на напрежение със съгласуващ трансформатор - в случая на Suhr изключително миниатюрен 1:1 / 10к:10к такъв, а по-скоро се стремят да докарат приятен за ухото звук (тяхната схема е активна с операционни усилватели и т.н.) - сега дали ти харесва едното или другото е въпрос на вкус. На мен по-скоро ми харесва. Прекарвайки горната постановка през няколко усилвателя - за някои едното работи по-добре, за други другото (като и в двата случая едно EQ решава разногласията ) .... Всъщност най-пълната система в схемата е на UA с Ox Box-a - където синхрона между хардуера и софтуера, позволява minimum effort - maximum satisfaction , и разбира се нюансиране на взаимодействието, което с другите дивайси изисква доста повече време, цъкане и усилия.
    4 points
  4. Няма да свирят различно силно (принципно). Мощността на говорителя определя при каква подадена мощност ще "цъфне" намотката, а не колко силно ще свири. Последното зависи от чувствителността му (примемрно 100db/w/m) и от позицията му в озвучителното тяло (горе/долу на вертикален каб като този на снимката). Така че 25W говорител няма да се чува по-слабо от 60W (при еднакви други параметри). В случая, понеже двата говорителя са 16 ома, сигналът (в моно режим) ще се разделя равномерно към двата говорителя. Като подадеш 25 вата - по-слабият ще гръмне (условно казано, могат да имат запас). Така че това ти е максималната мощност на колоната. Ако усилвателят е транзисторен тогава мощността му се влияе от импеданса на товара, така че в моно режим може и да не пуска такава мощност. Щом е 40W предполагам, че е лампов, но да кажа. BTW, за мен "стерео" кабинетите са нещо безполезно. Нито дава някаква стерео картина ако пуснеш такъв сигнал (нямаш растояние между говорителите, за да има ефект), нито звучи добре с два усилвателя, които да редуваш с някаква суичинг система (реално все едно имаш два 112, звучи ялово). Даже е по-зле. Евентуално може би да има някаква файда ако пускаш едновременно сигнал от два ампа едновременно и избегнеш проблемите с напасването на нивата, ground loops, дефазиране. Но това се ползва от сигурно 0.5% от хората.
    3 points
  5. 3 points
  6. Щом колоните само приемат, реално ти трябва двуканален трансмитер, който се сдвоява с 2 устройства. Китайците продават всякакви, от такива за по 5-6 долара или малко по-скъпи (~$15-20), които "практически нямали закъснение, били с хубав чип и карали до 30 метра". Честно казано нямам доверие на рекламите на повечето китайски стоки, поне не и докато уредът не ми попадне в ръцете, че да го пробвам лично. Купувал съм много неща от тях...имало е и боклуци, но съм взимал и много качествени и добре конструирани продукти в областта на електрониката, така че е различно. Ще ти покажа картинки на 2 различни модела, които намерих точно за 1 минутка търсене в Али-то. Първият е от евтините, на картинката са показани 2 чифта слушалки, но принципът е същият и за колоните: Вторият е малко по-скъп и суперлативите за опциите и качеството му заемат 2 страници...някъде между тях пишеше, че би трябвало да "свири по-добре от CD-то ти".
    3 points
  7. Ако Дейв Фрийдман я е свършил тази работа и е направил колона, която комбинира точно тези два говорителя - предлагам да не го мислим толкова много дали комбинацията е добра
    2 points
  8. Една авторска композиция:
    2 points
  9. Това не е така 2 х 25W е максимума, именно защото товара се разпределя равномерно. Така че максималната мощност е 50 вата, за да не надхвърлим 25-те вата на Грийнбека. Комбинацията звучи като отлична идея между другото....
    2 points
  10. Бях там и ти честитих още в събота. Освен теб, една китаристка и още един познат си взеха също този преамп. Лими си взе пауър ампа, който е предвиден към този преамп, а Боби си спечели преамп от томболата. С две думи, понеже и аз пробвах, вкл и новият им амп, останах доволен от - 1. ценовата им политика, 2. качеството ( звучат добре) 3. дизайн 4. имат всяка година giveaway и ощастливяват по някой колега. Не знам дали тук му е мястото, но за разлика от Kyro, на някои други производители, цените ми се струват безумно нереалистични. В крайна сметка, пазара ще реши дали са прави в ценообразуването си. Очевидно Kyro не грешат.
    2 points
  11. Ей такъв кабел решава доста проблеми с активните боксове : Musicworld.bg - BELDEN 1502R
    2 points
  12. Всичко е ОК. Оказа се скапан пач кабел. И скапано захранване.
    2 points
  13. Скоро оправих един ефект с подобни симптоми и там проблемът беше в суича (3PDT). Беше се натрупала някаква сравнително твърда "смес" от грес+прахоляк+боклуци и не можеше да щрака като хората. Обаче Бос педалчетата нямат такива механични суичове, така че в твоята ситуация няма да е това проблема. Вземи го отвори и прегледай да няма някоя счупена спойка при жаковете на входа и изхода, както и на захранващата букса. С батерия по същия начин ли се държи? Почистването с контактен спрей е добра идея, подкрепям. Мини и входа и изхода и захранващия куплунг.
    2 points
  14. Пролетно кремонско изплякване
    2 points
  15. Чета й техническите характеристики. Единственото ясно нещо е че е стъклена вата, което е добре. Като гледам цвета й, най-вероятно е някакъв микс, защото няма кафява стъклена вата. И дотам с конкретиката Нищо по темата звукоизолация/звукопоглъщане. Няма обемно тегло (стар трик от мойто време), но като я гледам на снимката ще да е над 35-40кг/м3, което също е ОК. Ламбдата й е 0,037, което е много добър показател, би следвало да е хубав продукт. Кнауф общо погледнато изкараха в последните години много хубави вати, така че бих казал: вземай я Sonicboard-a е нещо ново. Като му гледам графиката, има по-добри показатели от нормалното GKB. Knauf са доста коректни в техническите публикации, така че ако не е неразумно скъп, пробвай го, но минимум два пласта, с шпакловани фуги и на двата, акустични окачвачи на тавана и предстенните обшивки и акустична лента под всички UD профили които стъпват на земята.
    2 points
  16. Мерси!:) Обиране на пота и блъскане,но с кремонката е тегаво. Трябва да си свирил на нещо по-добро, за да се изпръца нещо, те те те затова и са забранени със закон във форума. Но изхождайки от форумната сентенция, че всеки записва с кот има, гледам да минем метър
    2 points
  17. Една любима песен, на която отдавна се каня да направя кавър...
    2 points
  18. Това мисля, че се нарича профил. Така както си го описал. Ползва се от Kemper. Иначе във всички IR-и влиза и микрофонът с който са направени. И обикновено го има в името на файла заедно с това от какво разстояние е записан, дали е off-axis и т.н. Казвам "обикновено" защото тези дни си купих IR-и от Bogren и там имената на файловете са някакви измислени от него. Във FAQ има въпрос "Ти пиян ли ги измисли тези имена" Но! Това се оказва много хубаво защото не робуваш на кабинети, говорители и микрофони а ползваш ушите си за да избереш кое звучи добре. Разбира се, в менюала е написал какви кабинети и микрофони са ползвани но не знаеш кой IR с какво от тях е.
    2 points
  19. Здравейте на всички и благодаря за отговорите! В крайна сметка взех Роланд ФП 30 ХП, понеже беше с най-добра клавиатура. Да кажа, че съм много доволен! И от звуците и от клавиатурата. Вече не ме болят ръцете след урок по пиано и напредвам по-бързо. Към него свързах ап с допълнителни функции и с него интерфейсът е много по-удобен.
    2 points
  20. Освен кавър, това е и малък експеримент: Солото е от композицията "Bad Asteroid" на The Aristocrats. Китарите са: Fender Stratocaster Custom Shop Limited Edition 1957 Gibson Les Paul Studio 2000 Усилвателите са: Mesa Boogie Lonestar Special 1X12 Roland JC-40 Микрофоните са: Shure SM-57 Sennheiser E906 На всички записи микрофоните са сложени вляво и дясно. Идеята е да свиря едно и също нещо с различни усиватели, китари и условия. Написано е в клипа на всяка част какво използвам. Когато свиря със съответния усивател, китарата директно е включена в усилвателя. И на двата усилвателя свиря единствено с малко ривърб. Идеята на тейковете с педалборда е да се чуе дали/как педалборда, дори когато няма нищо включено от него променя тона на китарата. На последната част използвам тейк 2 - Gibson + Mesa, но съм сложил от рийпър допълнително ривърб, както и - компресор, дилей и EQ. Ако пропускам нещо, можете да ми пишете. Коментарите и мненията оставям на вас. Приятно слушане!
    2 points
  21. При стандартни условия 5-6dB си е почти 2 пъти по-тихо, предвид психоакустичното възприятие, но на колегата с барабаните ще му е необходимо доста повече. Ти изброи повечето детайли, на които да обърне внимание, аз само ще добавя резервите си по отношение на гипсокартона, с който някои колеги са си имали проблеми (акустични). Когато правих моите помещения, за звукоизолацията следвах максимата "колкото повече, толкова повече", най-вече по отношение на минералната вата и не съжалявам - в къща съм със съсед отдолу, но толкова материал съм натъпкал в стените и под пода, че спокойно мога да си позволя слушане с децибели около 90-95 в 3 през нощта без да притеснявам никого. За вътрешната акустика пирамидките надали ще свършат работа за барабани или бас, понеже действат в по-високата честотна област, а и коефициентът им на поглъщане не е голям. Бас траповете решават до известна степен проблема, но не са евтини, а и за една репетиционна ми се струва, че ще трябват повече от 4, а може да се наложи и дифузьор да се сложи на някоя стена. Понеже помещението няма да е с акустичните изисквания като за едно студио примерно, най-вече трябва да се парират отраженията и едни плътни нагънати завеси пред стените биха решили до голяма степен това, като не трябва да се забравя, че има още 2 гладки плоскости (под и таван), които също отразяват и поне едната от тях трябва да се обработи, респ. с някакъв килим долу или пък с акустични плоскости закрепени (или пуснати на малко разстояние от тавана) горе. Прозорец...врата...и за това трябва да се помисли когато става дума за звукоизолация - звукът е коварно нещо и подобно на водата, винаги си намира изход през някоя дупчица, която си забравил да запушиш, отделно пък ако запушиш всичко, трябва да мислиш и за свеж въздух, понеже знаете какво става в една репетиционна. За съжаление не съм в София и не познавам софийските фирми, които да препоръчам на колегата и мога само да помогна като му изпратя някой видеокурс по студийна акустика, където за час всеки (дори и никога да не се е занимавал с това) схваща основните неща в звукоизолацията и вътрешното акустично оформление на едно помещение, в което ще звучи музика.
    2 points
  22. Препоръчвам МНОГО ДОБРЕ да проучите нещата преди да налеете маса пари в такъв проект и просто да си имате 5-6дБ изолация. Всъщност на първо място трябва ясно да се дефинира дали искате: 1. да се звукоизолира, за да не се чува навън, или 2. да се третира акустично, за да се чува по-добре вътре. А може би и двете неща, зависи от проекта. Виждам, че пише изолация, но за доста хора е едно и също и/или използват термините за кое да е. Ако идеята е звукоизолация, за да не се чува навън, според мен ще видите голям зор и може и нищо смислено да не се получи. Ако се надявате да сипете Х хиляди лева на строителна фирма и да стане нещо - силно се съмнявам, че ще имате успех. Преди няколко месеца правих сходно проучване и попаднах на една епопея, където един фен (не в БГ) беше сипал 30к € на специализирана фирма, занимаваща се само със звукоизолация на "музикални" стаи и зали и киносалони и т.н., обаче резултатът беше по-скоро трагичен. Една камара разправии, две години по-късно още се точеха по съдилища и с адвокати и т.н. Много зависи какво е помещението, в каква сграда е, какво има наоколо къде какво не трябва да се чува. Имай предвид, че свирене с група на живо, пък дори и само акустични барабани да е, е много по-различно от това да се прави изолация за слушане на музика. При вас ще има и ударно породени вибрации/шум, които много трудно се борят. Задължително трябва да имате механично разделяне от пода, примерно специален подиум (има си DIY варианти и решения). Също така се вдига 105-115дБ джангър, което е няколкократно повече от каквото и да е нормално (пък и ненормално) слушане на музика/гледане на филми. Тоест фирма правеща стаи/зали за презентации и домашно кино според мен е малко подходяща. Може би ако има някаква за концерти/дискотеки... по има шанс за успех. Преди 3-4г. бях питал Динакорд, защото правели подобни проекти (трябваше ми за конферентна стая), обаче като разбраха че е малко помещение около 3х3 метра казаха, че няма никакъв шанс, само с големи проекти се занимавали. Ако ви трябва само акустично третиране нещата са многократно по-лесни. Макар и пак трудни. Тук засега ще спомена, че дунапрен на пирамидки и мега популярните кори от яйца имат 3-4% ефект и е по-добре човек да не се занимава с тях изобщо.
    2 points
  23. Къф е тоя тейпинг, ще опаковаш мумии с бинт ли...
    2 points
  24. Не че много разбирам, но аз имам Fryette, минах през няколко други, успоредно ми остана само UAD Ox. Няма друга кутия, която при сваляне на нивото на звука (аз не мога да свиря силно у нас по обясними причини) да дава толкова верен на оригинала тон, плюс че има няколко много ефективни тон корекции. Fryette за мен си струва торбата с парите.
    2 points
  25. Айде че не съм се хвалил скоро... Fender American Ultra. До сега не съм имал електрически Фендер.
    2 points
  26. На адаша amp/cabinet switchera също поддържа тази функция, наред с много други. @Nikifena
    1 point
  27. #макактака е 120 вата? - без да навлизаме в дебрите на калкулациите - колко ома са говорителите е важно? Ако са свързани паралелно и са по 16 ома, тогава максималната изходна мощност на усилвателя следва да е 50 вата.
    1 point
  28. https://unitedplugins.com/Randomachine/?fbclid=IwAR3APqhVGzALQ2YszXhevGjicXYCg6Sle2WdNAKj8XnKLu5ox9q4pOX6xyk_aem_AayR-28F3d4Zsxv5I8dL5EJpJwfzLCT3584Bzr-TADsrVQgyYYDHJDcBXA4II5vcvLyzXtgfj-idfWMeQslPr8ZT&utm_medium=paid&utm_source=fb&utm_id=120208115011730688&utm_content=120208120712030688&utm_term=120208115011780688&utm_campaign=120208115011730688 Безплатно до полунощ.
    1 point
  29. В един микс, който звучи по-добре на моно говорители като телефон например. Понеже заради разделението, което съм направил на предния, се губи китарата, когато не се слуша стерео.
    1 point
  30. Българска Mузикална Работилница!!!Очакваме ви на 20 Април 2024г. /събота/ от 10:00 до 18:30 в Joy Station, за да станете част от това уникално събитие! Вход СВОБОДЕН!!! https://www.bgmuzikalnar
    1 point
  31. https://www.pluginboutique.com/product/2-Effects/96-Tape-Emulation/12073-Verve-Analog-Machines-Essentials-
    1 point
  32. Всяко шумоподаващо устройство предразполага към творчески подем в шумоподаването.:) С годините представите и възприятието за звук се променят и нещата се свеждат до по-простичките класически варианти. Но джънгър трябва да се дига и всички средства са оправдани. А относно цените, предполагам там се намесва колекционерския фактор.
    1 point
  33. Баща ми имаше distortion-а, продаде го в OLX. Забавна е ситуацията с това педалче – когато е бил създаван, ако го сложиш редом до някакъв Distortion/Overdrive от онова време, независимо какъв, някой от класическите да речем – Boss/MXR/Marshall и т.н., ще си кажеш "каква е тази тъпня, няма нищо общо с distortion". Това обаче, което се случва 40 години по-късно е, че именно разни британски бандички обичат да си пускат така звучащ пренапърчен модерен fuzz звук и сега всички се яхнаха да купуват педали за 200-300 USD, дето докарват горе-долу същата отхрачена кривня. И какво стана – друга мода, едни и същи способи. Ако към днешна дата смениш кутийката на тоя Милин Камък с по-модерна и напишеш "Modern Britpop Fuzz", доста главанаци можеш да преметнеш и да му вземеш някоя стотачка ...
    1 point
  34. Реферирам легендарната тема на колегата @jabs – Studio Construction For Dummies (Съдбата на Една Спалня).
    1 point
  35. Отплеснах се и се извинявам на автора на темата. Много набързо: проблемът в момента със стъклените ват, е че им намалиха драстично обемното тегло по ред причини, една от които е компресията при пакетиране. Компресираните рула имат малък обем, но сериозна квадратура в некомпресирано състояние. Само че ватата в тях е толкова лека, че за нищо не става. Стъклената вата е по-добра звукоизолация, поради дългата и еластична нишка. Но новите леки вати не са добър продукт. Затова бих препоръчал ползването на каменна, както вече писах, 50-60 кг/м3, по възможност Rockwool. Те запазиха качество през годините. Това е. За да не спамя повече, ако някой иска някаква друга информация, да драсне на лично. Успех с майсторенето.
    1 point
  36. Вероятно да, аз като правих помещенията единствено гледах дебелината на листа и плътността на материала. Не знам кой модел е бил подходящ за аудио и дали тогава е имало такъв (2000г.), но съм доволен от резултата, а и ти гарантирам, че ако си доволен от звуковата изолация, всякак ще си доволен и от топлоизолацията като бонус, понеже в помещението остава всеки градус излъчван от компютъра, усилвателите и разни неща дето така или иначе греят по малко...по същата причина обаче лятото е проблем ако затвориш врати и прозорци и без климатика няма как да минеш, дори и да не е много топло отвън. Надявам се, че обясненията на колегата за видовете вата или пък диалогът ни, не се явява голям офтопик, понеже човек дето за пръв път ще звукоизолира помещение, може да прочете нещо, за което не се е сетил предварително и да го избегне.
    1 point
  37. Бях доста впечатлен от клипчето на Алекс Нушев за акустиката в студиото му. Изглежда момчетата от Acoustic Force си разбират от работата, аз лично бих им платил да дойдат да огледат преди изобщо да купувам каквото и да било на твое място, защото материята е специфична и няма нужда да се харчат пари преди някой да каже дали си струва и какво си струва. P.S. Този отговор НЕ Е продуктово позициониране!
    1 point
  38. Аз бих препоръчал да погледнеш range-овете по freelance-ърски платформи, защото дори да кажем числа тук сме смесена публика и има хоби музиканти, някой друг професионалист има и хора, които го правят абсолютно безвъзмездно и ще стане "мешана скара". Бих попитал и ChatGPT честно казано, но ако нямаш опит с тези неща предложи някаква "разумна" цена, хем да имаш мотивация да го свършиш, хем да не гърбиш хората. Предполагам знаеш, че композирането, добавянето на звукови ефекти и миксиране в първоосновата си са три различни процеса, така че аз първо бих задал следните въпроси към клиента, да ми се изясни цялото нещо: Колко дълги трябва да са творбите - 3/5/7/9/50 минути? Цяла вечност? Има ли предпочитания за стил/инструменти/аранжимент – рок балада, джаз, суинг и т.н.? Позволено ли ми е да ползвам VST инструменти или всичко трябва да е с живи такива? Казваш 3 песни по зададен текст – а кой ще ги пее? Трябва ли да го записваш с микрофон, защото звукозаписът си е отделно начинание или става дума за инструментали, които ще се чуват докато куклите оживяват на сцената? Процесът синхронизиран ли е с няколко итерации на "проба-грешка" – има ли ясно зададен план, по който трябва да са направени творбите като например на коя секунда какво трябва да се случи или всичко ще бъде напасвано "едно към гьотере" с актьорите/кукловодите? Ако е второто, един месец съм убеден, че няма да ви е достатъчен, защото ще има нужда от повече проби-версии Като микс ... какво настроение трябва да създава? "Тъмно/искрящо/мистериозно"? Определени аудио ефекти? Има ли нужда от автоматизация на определени вече записани неща? Звуковите ефекти готови и предоставени ли ще дойдат или ти трябва да ги подбираш спрямо постановката? Какъв ти е цялостният опит в тези неща? Имаш ли свои готови миксове/записи и т.н. да чуем? Виж колко много отправни точки се сетих, ако можеш да си изясниш отговорите на тях и направиш едно проучване на цените на freelance там където живееш мисля, че ще придобиеш представа.
    1 point
  39. Ама каква е идея на експеримента? То всичко звучи много хубаво
    1 point
  40. Това е само при най-евтините модели с малко входове - тия, дето вместо с плъзгачи, са с 'врътки' за пестене на място. И докато липсата на слайдери мога някак си да ги преживея в името на портативността, липсата на някоя корекция във важна честотна област ми е създавала доста трудности. Един от първите ми миксери, който взех през 90-те беше едно Mackie 1202 (най-старият модел), той беше такъв - с потенциометри и само с високи и ниски...него отдавна съм го пенсионирал и съм го монтирал за постоянно в една зала, където жена ми смесва само пиано и лаптоп...нищо повече. Пак навремето бях взел един евтин Xenyx FX, който почти не ползвах като миксер, а само като ефект процесор за live и евентуално като разширител на микрофонните входове ако ми потрябват повече. При него пък имаше друго недоразумение - линейните стерео входове изобщо нямаха корекции...и четирите! Това ако не е някакъв пълен идиотизъм...наистина нямам обяснение защо...може би защото са гонели най-малък размер и най-ниска цена вероятно. Разбирам да беше проектиран като линеен миксер, хубаво - имам 2 линейни миксера на Roland, те имат само гейн и панорама, но са правени за друго, а оня Xenyx го продават уж като "пълноценен" миксер, изцяло с балансирани входове и изходи, контрол рум изходи, фантом за микрофоните, че и ефекти даже са му сложили...само дето са спестили корекциите за стерео каналите. А онова, което също написа в поста си - "те клавирите не дрънчали, щото това се пуска най-често там", е доста слаб опит за обяснение. В стерео входовете мога да включа твърде много неща и клавирът е само едно от тях, отделно че ако е например някой стар клавир от рода на Kawai Z1000 - да знаеш как дрънчи само... И аз съм в дълбок офтопик с тоя пост, но тъй като темата си е моя, а и я считам за изчерпана, затова си позволих да попиша малко встрани.
    1 point
  41. В зависимост от реализацията на изхода на предусилвателя, съвсем спокойно можеш да го изпържиш, освен ако изрично в ръководството не пише, че не е проблем да го използваш по този начин. Ако е със съгласуващ траф на изхода, който е center tapped (не знам на БГ как е ) или е електронно балансиран (но без необходимата защита) е сигурно, като има още много ако-та. Ако всичко това не е така, което е абсолютно възможно - няма проблем Тея станаха адски скръндзи всички - пестят по 5 долара на дивайс да направят всеки изход на интерфейса с отделно фантомно, айАман...
    1 point
  42. Една много любима група... Препоръчвам за тези, които не са ги слушали.
    1 point
  43. По-добре в ретърн. Обикновено като комбинираш два преампа/тонстака и става голямо мазало.
    1 point
  44. Проблемът на златните уши е, че са нелинейни в златно сечение и съответно чуват всичко, което не се чува, но най-често не чуват това, което се чува. И така ние, обикновените хора с чугунени или стъклокерамични уши, най-много от неръждавейка, изслушваме много за вътрешните терзания, душевните оргазми и цялата палитра от недостижими за нас чувства, които апаратурата поражда в душата на златночувателя, но това твърде често остава за нас един красив разказ за един съвършен свят, до който ни се напомня, че никога не можем да се докоснем, за да почерпим с пълни шепи от неговата божествена сладост.
    1 point
  45. Здравейте, приятели! С радост искам да споделя, че новият ми албум с аустични балади, в който пее шведския рок-вокалист от световна величина Göran Edman, излезе в Япония. Скоро мисля да го тиражираме и за Европа и Америките. Поздрави!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.