Jump to content
Българският форум за музиканти

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/04/22 in all areas

  1. ^^известното неудобство на по-старите форуми, е че тематиката обикновено е дъвкана мноогократно, както е и в този случай. Няколко корекции - транзисторите ( а пък диодите съвсем) - не преобразуват "електрическа вълна в звукова" (това като цяло е грешно твърдение - усилвателите в комбинация с говорителите го правят). По същество (масовия аудио) транзистор представлява същия тип устройство като (някои) типове лампи, а именно усилва сигнал (като технически това не е съвсем коректно, но ще загубим аудиторията, което така или иначе по-долу ще се опитаме да направим отново ). Диодите в китарната аудиотехника имат много приложения, но те не са 'усилвателни' елементи. Имат приложения, освен токоизправителни, включително и в ламповите усилватели за цели като 'bias' на предусилвателни лампи например, вместо (относително) стандарта - резистор (+ евентуално кондензатор). И в това няма нищо лошо. В използването на транзисторни устройства (като масата китарни ефекти) също няма нищо лошо и там има такива, които допадат на ползвателя и такива, които не допадат - това е най-важното, а не че някой теоретично е сметнал, че втория хармоник е по-висок при този или онзи дизайн. Част от останалите компоненти (обикновено пасивни) в едно предусилвателно стъпало са кондензатор на изхода, който 'пропуска' AC (сигнала, без DC) при положение, че имаме товар. Освен това формира и т.нар. high pass filter, което в зависимост от стойността на кондензатора се използва за решаване на други проблеми. Сега - няма как накратко да обясним няколко книги - и всичко по-горе е обвързано с много условности, допълнителни пояснения и търсене на баланс между различни и често противоречиви цели. Но в крайна сметка "стига звука да е ок за ползвателя, всичко е наред".
    4 points
  2. Така е, много хора просто оценяват магазина, а не това, което са си купили. Затова аз първо прочитам само отрицателните ревюта, за да видя проблемите, с които са се сблъскали тези хора и на кой какво не му харесва...и чак след това хвърлям по един поглед и на другите отзиви. Разбира четенето на ревютата не изключва също гледане/слушане/четене на разни тестове на това дето искам да си купя.
    3 points
  3. Смесени песни, смесени песни, смесени песни, смесени песни ... дали казах смесени песни? Ааа да .. завършени смесени песни! Аз зададох същия въпрос преди близо 15 години в този форум и ми се отговори същото: ще ти отнеме години, ще трябва да гледаш видеоклипове и да сравняваш с другите миксове ... и се оказа истина, след толкова години, нещата ми започнаха да звучат горе/долу окей, но още имам много трески за дялане. Можеш ли да ни кажеш в какъв жанр смесваш, за да ти изберем подходящи видеоклипове, защото налбюдавам, че какъвто и туториал да пуснеш той е таргетиран за определен жанр. Като книга аз мога да препоръчам "Why your recordings sound like ass", която представлява една много хубава сбирка от постове на един пич, дето публикуваше на времето във форумите на Reaper. Смесването, като всеки друг занаят е дълбока, трудна, тежка материя, влагаш много време, нерви и устрем за да се получи нещо. Трудно е колкото да свириш на инструмент, да пееш, да програмираш, да инженерстваш и всеки друг интелектуален труд, който изисква висока квалификация. Колкото по-калпава техниката и по-лош материала, толкова по-предизвикателно. Само че това също дава устрем да подобряваш неща. Като съвет бих ти казал единствено, недей да протакваш една песен супер много. Накрая и 50 версии да й изкараш, трябва да й сложиш края, следващата ти ще звучи малко по-добре от предишната. Ако желаеш, можем да направим коментар, ако ни качиш материал ... но щом ни задаваш този въпрос, очевидно нещата ще са още в зародиш. Успех!
    3 points
  4. Ако очакваш в няколко реда да ти обясним звукозаписа и смесването, ще трябва да те разочаровам Това е все едно да кажеш, "не разбирам математиката, може ли да ми я обясните, че другите решават задачите а аз не". Задай конкретен въпрос за да получиш смислен отговор. Моят съвет е да си намериш някакви филмчета за звукозапис и смесване, като начало безплатни и да започнеш да практикуваш наученото. Малко по малко нещата ще ти станат ясни. Но си трябва време. От книгите в Амазон ти препоръчвам всичко на Bobby Owsinsky.
    3 points
  5. Нещата се променят, мераците на потребителите също, съответно някои компании следват тенденциите. Търсят се по-евтини неща - започват да произвеждат по-калпави ампове: малки трафчета, тънички платки, кьопави елементи, какви да е лампи, смотани говорители, гадни кутии... нещата се наслагват. И като цяло - не всичко ново е добро/смотано, както и всичко старо е добро/смотано. По другата тема... "Търкалянето" на лампи с цел подобряване/промяна на звука не е чак толкова проста работа. Трябва да се има предвид, че: С течение на времето лампите променят параметрите/звученето си; Всички елементи по веригата оказват влияние в една или друга степен. Пример: купуваме си най-великата и скъпа лампа на света, примерно Мулард Блекбърн ала-бала, за $300 долара, тествана, с перфектни параметри 100% отговаряща на дейташийта и т.н. Слагаме я на V1 и нищо. Тя свири, ама общо взето имаме 99% същия тон като преди малко с JJ от 9 евро (ОК, вече ги вдигнаха ). Причината може да е, че: След тази V1 позиция имаме още 2-3 други лампи, които са овехтели; Имаме крайни лампи, които също са взели-дали; Имаме съмнителен евтин говорител и (да не дава Господ) комбо усилвател 😆 Всичко това са компоненти, които силно филтрират "файдата" от новата вълшебна V1 лампа. Тя сама по себе си може да е перфектна, но джунджуриите преди/след нея* не позволяват да се чуе това... вълшебното. Някои хора не го съобразяват, купуват/слагат и става "Ми то няма разлика, аз какво се охарчих...". Конкретно за предусилвателните лампи - с течение на времето им се качва анодното съпротивление Rp, което заедно с капацитивността на лампата действа като low-pass филтър, а покачването на Rp мести надолу честотата, от която започва да действа въпросния филтър. Съответно старите предусилвателни лампи звучат по-глухо. Това не съм сигурен че важи за крайните, но пък при тях с годините започват да "бягат" ниските и няма пънч - звучат по-анемично и тънко. В крайна сметка смяната само на V1 с каквато и да е лампа реално може и да не доведе до невероятни резултати. Разлика пак може да има, но доста по-малка. * Мислете си също за качеството на китарата (дърво/конструкция/адаптри/струни) и кабела и (да не дава Господ) - ефекти.
    3 points
  6. Ц, в дискусията се ражда спора!
    3 points
  7. Аналогов не означава лампов, но това е друга тема. Има някой друг транзистор в него, но не се използва за усилване (генерално погледнато, за да избегнем навлизането в технически детайл). Не е най-класическият Маршал на света, но няма лошо - стига звука да е ок за ползвателя, всичко е наред. По отношение на лампите последните 20-30 години качеството е доста променливо, но при използването на добър източник, скрапа е относително малко - гаранция няма - поръчвал съм от всички ивестни и неизвестни източници през годините какви ли не марки. Веднъж са ок, друг път не са - и така. Но да - като че ли Tung Sol (reissue) са може би най-добрите в последно време, без да съм пробвал новото китайско производство, което продават Tube Amp Doctor, но и това ще стане. Но и JJ ECC803s стават, ако се уцели сполучлива партида, EH също...
    3 points
  8. Търся процесиран звук вероятно защото някои от любимите ми китаристи свирят адски процесирано (много повече от мен). Robin Guthrie, Jonny Greenwood - такива китари ми допадат. Аз съм уличен музикант и това, което виждаш на видеото, е моят сетъп за улично свирене. Харесва ми идеята да ползвам уличния сетъп дори да съм на по-професионална сцена или в случая църква. На улицата основният ти приоритет е да си мобилен/портативен. Воксовете са MINI 5. Ефектите са само два (TC Electronic Hall of Fame, TC Electronic Hall of Fame 2) Третото камиoнче е a/b педал да превключвам между усилвателите, четвъртото е лупер. Изцяло акустичното свирене е прекрасно, особено ако го прави по-добър китарист от мен Нямам нищо против и усливателите за акустични инструменти, имах един такъв Laney навремето. Но аз обичам да наслагвам в реално време посредством лупер и съм маниак на тема ривърб. Е как да съм акустичен
    3 points
  9. Само да добавя, че тия слухови упражнения е най-добре да се правят на сносни монитори, а не на "каквото имаш подръка". При мен нещата рязко дръпнаха, когато малко преди 2000-та година си купих първите свестни монитори (NS-10M Studio) - трябваше ми само 1 месец, за да ги окомплектовам с подходящия за тях усилвател (пробвах поне 10 различни докато го намеря) + още няколко месеца, за да свикна със звука им и малко по малко нещата започнаха да се получават. До преди това слушах на разни уж хубави Hi-Fi колони, но каквото и да правех вкъщи, което на колоните звучеше идеално (според мен) като баланс и честоти, в момента, в който същото го чуех по радио, телевизия или просто на друго място - направо ми идваше да се скрия някъде от срам...и не можех да си обясня защо почти винаги се получаваше така. П.П. Акустиката на помещенията, където се смесва/записва също не е за пренебрегване.
    2 points
  10. Имах, можеше да се кликне и да се види сертификата на сайта им. Но нещо разместиха и линка умря и го разкарах. Имам си го на PDF и принтнат на хартия в една рамка... Не е никак лош курса, добре структуриран, имаш "домашно" и те ангажира допълнително и с краен срок, може да се научи доста. Introduction to Music Production се казваше, сравнително базово ниво. Не беше скъп и съм доволен, че го изкарах. Но покрай него съм минал още МНОГО. По тракерите има буквално безброй много много_добри уроци. Из Ютюб също, но там мисля повече трябва да отсяваш плявата. Проблемът е че искат много време да се изгледат, а освен това и много време в цъкане и практически упражнения. И ти трябва време да се упражнява и ухото, не е само да гледаш картинки и индикатори. Смятам също, че всеки допълнителен опит в съседни сфери помага значително (композиране, свирене в група, свирене на концерти, на различни инструменти, с различни хора и в различни стилове и т.н.). Например ако свириш на бас да кажем и имаш 4-5-10 години опит с 2-3 групи ще ти е много по-лесно да нагласиш звук и баланс и поне приблизително да знаеш какво искаш и как би могъл да го докараш. Ако само подрънкваш на домашно и се занимаваш с бекинг тракове и просто да искаш накрая нещо да се чува някак по-добре... Доста по-труден и бавен ще е процеса. IMHO.
    2 points
  11. Не са 100% верни, защото много хора пускат ревю 2 дни след получаване на джаджата и пишат "Супер бърза доставка от Томан" и от сорта. Но целенасочена манипулация с цел продажби... от вероятно най-големия магазин... Фен съм на конспирациите, но ми се струва супер малко вероятно.
    2 points
  12. В Томан всичките ми отзиви са си там — позитивни или негативни. Там често има и доста крайно негативни оценки, така че според мен няма фалшификация. Мисля, че по-скоро има някакви хора, аз познавам такива, които обичат да се асоциират с техниката си и не си позволяват никакви критики, вкарват нереалистични похвали… И в тоя форум го има явлението.
    2 points
  13. То в началото приказката е даже като "- Можеш ли да свириш на цигулка? - Не знам, не съм опитвал, но може и да мога." Както спомена, процесът е дълъг и понякога доста скучен. На мен поне ми трябваха 10-15 години, за да започне отчасти да ми харесва това, което правя. И между другото също препоръчвам всички курсове на Bobby Owsinski, защото са изключително добре структурирани, обхващат цялата тематика и са с подходящи и ясни за начинаещия примери.
    2 points
  14. Ако Томан направят такова нещо, значи по-добре Путин да пуска Гъбата. Германският манталитет не го допуска по дефолт/ урспрунглих. По мое мнение проф Иво Христов е прав за сътношението 90:10 у нас. В Германия е наобратно.
    2 points
  15. Коя е добрата музика? Самите Кис са били лоша музика в очите на майките от PRMC. Делата срещу Туистед и Джудас, да не би да са били защото музиката им е смятана за хубава? Погледнете диското от 80-те, което ние освирквахме. Дали сега има някой, който да не го харесва?
    2 points
  16. Ако има рекорд на Гинес за най-продължително и бавно поставяне на струни на китара, със сигурност ще го спечеля - около 3 месеца. Сега става малко нагло – някой би ли изсвирил на подобна китара около 15 – 20 секунди от Strangers in the Night и да качи MP3, заедно със снимка на нотите, които се свирят? 😊 Вижте и всенародния любимец Васко…
    2 points
  17. Да ви кажа, много готино звучат парчетата, напомня за късното Тото с Боби Кимбал. И не случайно: https://music.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_mMSK0I_ocLWhllWtkF_O8Y8O7YCUlCgJ8
    2 points
  18. Мечтания звук е цяла поредица от условия.Лампите са незначителна част.
    2 points
  19. Разбрахме се целия албум да има и MIDI барабани, за консистентност, това ще е първия сингъл, който ще пуснем, според мен тия китари си стигнаха тавана, все някъде трябва да му излезе края, пък бъдещите парчета ще са по-добре ... да се надяваме. WeComeIntoTheNight_v12
    2 points
  20. И накрая, като не останат пари за хубави микрофони и третирано помещение, със вълшебния усилвател биват записвани клипчета в кухнята с микрофона на телефончето.
    2 points
  21. Ами не са гадни, защо да са гадни. JTM45 чисто теорИтично няма как да е евтино копие на поначало изпълнен като евтин усилвател такъв - какъвто е Tweed Bassman 5F6, от който е взаимстван. Лео Фендър (да се свети името му в рокенрол рая - въпреки че изначалните му идеи съвсем не са били в тази посока ) - е бил пословичен скръндза, което си личи много по изпълненията на дизайните Но пък е успял да предостави (относително) достъпни за времето си средства за музициране. И си звучи чудесно и Bassman-a и JTMa. JMP-тата и въобще плекситата са чудесни. Marshall Super PA са едни от най-добрите чисти усилватели въобще, колкото и да е учудват някои (въпреки, че един поглед към размера на трансформаторите и схемата, за по-изкушените в техническа посока обяснява този феномен). Super Tremolo е прекрасен също в тази посока. Marshall следват пазарните тенденции, по едно време 90-те, 2000 - колкото повече копчалък и цъкалки - толкова по-добре, от известно време насам има завръщане към по-опростените модели и 'хайп' към vintage, после ще се завъртят пак нещата и те така. Като цяло, целият line up от JTM до JVM си има феновете и ползвателите - щом те кефи звука, какво има вътре - не те интересува. Лампов ли е, на свещи ли е или на светулки - все тая.
    2 points
  22. Значи си е малко като лотария. Мисля да взема 3 предусилвателни лампи от различни марки и да пробвам (задължително една от тях ще е Tung sol). DSL си е хай гейн. Те май всички модели на Маршал са гадни следвайки хронологията🤭😉 JTM 45 не е fender (евтино копие ), Плексита slp не са Jtm45, метални панели Nmv не са Slp плексита( слаба ракия), jmp 2203/4 не са Nmv модели( агресивни и нямат обем),JCM 800 не са jmp( какви са тези платки и диодни изкривявания при някои модели), jcm 900 не са jcm800( тънки като тапети звуци и ревърб) , Jcm 2000 .. какво си мислят тези от маршал . Хай геин, маршал!? Това да не са Меса, Дизел, Пиви или Солдано. Направо в кофата за боклук. VM - ни рак, ни риба. JVM - твърде много копчета… Критиката е постоянна от феновете. Маршал трябва да са единствено и само така оригинални , неподправени, органични и непокварени както в романите за рицарите. Практиката и реалността обаче са по различни. Повечето наши любими албуми за записани с модифицирани усилватели или бустнати с ефекти,и когато даден производител се опита да ни даде всичко това в един продукт - Анатема! Аз съм също виновен 😉 Стана дискусия поздрави
    2 points
  23. Аз по-оригинални семпли от орк. "Дай Ту'ли" не съм чувал.
    2 points
  24. На мен пък ми хрумна оригиналната мисъл да инвестирам в китари, че нали инфлация идва, тежка зима и т.н., а и тая сладурана като ми се разпищолила така някакси нарочно предизвикателно на снимките, та не издържах Suhr Classic S HSS - мислех си, че перфектният страт не съществува, но бай Джон бая се е доближил!
    2 points
  25. Ха, ха, тоя суич какво точно превключва? Kill switch? Yamaha имат нелоши бюджетни инструменти. Ако е удобна и ти хареса и те насърчава да свириш значи става, това е най-важното. Аз лично китара с един адаптер НИКОГА не бих си купил, нямаш достатъчно различни звуци. С това "комбо" едва ли има значение, но ако решиш да го сменяш с някое поне що-годе можещо да свири...
    1 point
  26. Прав си, но всъщност идеята на линейния звук в мониторите е не да си представиш, че някой ще слуша на подобни монитори, а най-вече заради самия тебе - ти да чуваш това, което трябва да се чуе. Аз и затова когато някой дойде да си вземе песента, първо му я пускам на мониторите, където се чува всеки един миниатюрен дефект и след това му я пускам на чифт стандартни Hi-Fi колони, където това дето е чул преди малко, звучи още по-добре. А на слушалки не смесвам никога, освен ако не съм извън студиото или в друг град както в момента, защото не съм имал необходимост да го правя на слушалки, въпреки че имам десетина различни модела. Ти си успял да свикнеш с недостатъците на слушалките си и да компенсираш липсващото, но аз в онова далечно време не успях да свикна с ония колони, които уж звучаха добре, до момента в който записът не го чуя другаде.
    1 point
  27. @Baby Thomas Абе спомням си на времето в подписа ти имаше нещо от сорта на "Сертификата ми от Berkley College Of Music Mixing Course" ... струва ли си питащия да изкара такова нещо?
    1 point
  28. @elimusic677Също материала, който смесваш, ако също си го изсвирваш/изпяваш/записваш самостоятелно можеш да подобряваш резултатите от източника в следната последователност: Добър глас/инструмент -> добро изпъление -> добър запис -> добър микс Ако ти пращат готови неща, първите три неща от моята верига може да да са компромисни и тогава почват мъките ... ако ти си отговорен за всичко нещата се лекуват по-обозримо и се отстраняват при източника.
    1 point
  29. Моето мнение е, че със смотан материал микс процесът е ужасно труден, а с ужасен изобщо няма смисъл да се мъчиш. Особено ако нямаш опит. Някакъв аналог бих направил с това да свалиш някакъв пресован .jpg 800х600 от гугела и да се опитваш на Фотошопа да чистиш бекграунд от снимка с мадама с коса. Гледаш по туториалите става за секунди, а при теб - супер нищо не става. Така че идеята на Koobenot да пуснеш нещо и да чуем не е никак лоша.
    1 point
  30. @elimusic677Можеш ли да ни качиш резултата и мулти траковете? Да видим какво може да изкалъпим. Може просто входния материал да не позволява.
    1 point
  31. От скоро и аз съм собственик на въпросния процесор. Вкъщи съм го сравнявал с Digitech GSP2101 и Digitech-а за мен има повечко динамика при едни и същи IR. Звучи доста по-реалистично и натурално. Допускам, че това до голяма степен зависи и от амп симулацията на Mooer-а - по принцип не се славят като да са нещо забележително. Това, което все още не съм успял да пробвам на Mooer GE300 (и заради което всъщност го купих на първо място) е Tone Capture функциите. Според много хора в мрежата работят много добре и с тях проца звучал много по-хубаво. Надявам се скоро да успея да направя нещо по въпроса и ще споделя резутати. Също ми е любопитно ако някой вече е успял да сподели как е. Колкото до външни IR - това вече го пробвах и няма абсолютно никакъв проблем.
    1 point
  32. Не съм забелязал Томан да правят такива финтове...по-скоро бих повярвал, че Мюзикер използва този похват, но и за тях не съм сигурен. Купувал съм всякакви неща от двата магазина - няколко пиана, модули, тонколони, микрофони, стойки за микрофони/кийборди и винаги съм чел отзивите на останалите потребители за продуктите, които купувам. Мисля, че съвсем коректно рейтингът се формира от средноаритметичното от всички оставени отзиви. А дискусиите наистина е добре, когато ги има и в същото време не е, защото мрежата е пълна със спамъри и тролове, които разводняват полезната информация или влизат в конфликт с предишния като започват да го обиждат...но това всеки го е виждал.
    1 point
  33. В условията на енергийна криза и предвид настъпващата зима мисля че мисията на живота ѝ е пределно ясен.
    1 point
  34. Става, но дотам. Според мен не се занимавай с глупости и вместо това си вземи напр. Wharfedale Diamond и някакъв hi-fi усилвател, може да огледаш в Базар какво има запазено. Така поне ще имаш някакъв сносен hi-fi звук.
    1 point
  35. Готино е. Това директно от Korg-а ли е саунда или после си правил пост-процесинг на компа? Има хубаво стерео, отчетливи транзиенти, приятни високи, ниски среди ... абе чудесно си се справил!
    1 point
  36. От флойд ли е вдъхновено, от ФСБ/Le Orme или от нещо съвсем друго? Хубаво е!
    1 point
  37. Извинявай не знаех,че са разработени друг тип китарни апаратури подходящи за апартаменти.Музиката е шумно занимание и даже без усилвател някой пианист или тромпетист на две три ракии може да. дразни съсъдите.За барабани изобщо няма да говорим.При китарната апаратура поне е възможно да усилваш колкото е необходимо.за да се чуват и барабаните,баса друга китара ако има и този който пее и той трябва да се чува.
    1 point
  38. Здравейте отново Усилвателите JCM 2000 имат всички познати характеристики като на останалите изцяло аналогови усилватели които ползват лампи за усилване на звука. Нямат нито един транзистор или диод по пътя на сигнала ако изключим ревърб модула. Динамиката на JCM dsl е типична като на останалите лампови усилватели( аз не знам за изцяло лампов усилвател който не ползва други ел. компоненти в така наречената верига на сигнала). Но това не са транзистори или диоди които, преобразуват електрически сигнал в звукова вълна! По мои наблюдения : много предисилвателен гейн малко динамика малко динамика при ниско и крайно усилване ( типично за лампови усилватели) наличие и богатство на хармонични изкривявания Крайните лампи добавят прогресивни изкривявания и компресия на сигнала пробивноста на усиления сигнал според мен е в следствие на еквилайзерната крива заложена в архитектурата на усилвателя. Така че JCM 2000 напълно заслужават своето място при останалите аналогови усилватели ползващи лампи за усилване на сигнала. Друг въпрос е дали на нас ни харесва и допада това как определен усилвател звучи . Радвам се че се заформи дискусия. Моля и други членове да попълнят или поправят казаното от мен. Да живеят форумите Поздрави
    1 point
  39. Едно любопитно четиво на двама пионери в изследването на тази проблематика у нас. От корените на популярната култура до най-новите (тогава) явления в “леките” жанрове. Има интересни факти и за някои родни популярни музиканти и групи. Автори: Розмари Стателова и Чавдар Чендов 1983 @ София Издателство “Музика”
    1 point
  40. Интересно ми е защо търсиш толкова процесиран звук? педалиера с 4 ефекта, две Воксчета мини 3 за стерео. ( аз също ползвам мини 3, но за ел китара, като домашен практиз амп) Аз бих свирил само с китарата и естественият ривърб от църквата би ми бил достатъчен. Ако ми се налага да се амплифицирам, бих ползвал акустичен ефект/ процесор или направо акустичен амп ( ако има как да се пренася)
    1 point
  41. Бих добавил още един модел на KAWAI, който е малко над определения бюджет, но определено си заслужава цената от 1900 лв. - ES520.
    1 point
  42. Нужна ти е връзка 1/4" жак към чинчове за ляв и десен канал: Взимаш сигнала от MAIN изходите на аудио интерфейса (Left/Right) и влизаш в дека на Aux Input L и R. Само намали дека до край, че като свързваш да не го претовариш и регулирай нивото после от картата, гледай да я отвориш поне на 70-80 процента и вече от дека си донастрой на вкус. Можеш и с кабели "чинч - чинч" и после преходници "чинч към жак", но преходника може да ти прави бели, защото вкарваш още един елемент във веригата и ако не е добре вкаран може и да не се чува добре. Другият начин, КОЙТО НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ е да вземеш сигнала от слушалковия изход на интерфейса и да го подадеш на чинчовете с такава връзка: Това само в краен случай го прави, защото обикновено слушалковия изход е предусилен с цел да може да ти "клати" слушалките, а ти го подаваш към друго входно устройство и шанса да повредиш/натовариш нещо нараства неимоверно, затова тоя подход много внималтелно с него ... само в краен случай, ако по някаква причина главните ти изходи на интерфейса са повредени. Midi Out изобщо не ти е нужен, той праща "команди" към MIDI клавиатура с MIDI вход, аудиоинтерфейса и дека работят с тончестотен сигнал.
    1 point
  43. Време е да попълня стадото с две китари, които никога не съм предполагам, че някога ще си купя, но остарявайки и добивайки опит съм благодарен, че мога да добавя нова палитра от звуци към колекцията си. Лявата е Фендър Страт Плюс от 1993, на който смених Lace Sensor Gold адаптерите с Дейвид Гилмор сет (реално нямаше особена нужда, но ми беше в списъка с неща, които искам да пробвам ...имах нужда само от леко побутване, за което благодаря на Михаил Паев). Дясната е Фендър Американ Стандарт от 1997 с адаптери от 1994. Специални благодарности и адмирации за Яни Петров, който ми позволи да му отмъкна тези инструменти и ме насочваше адекватно в материя, която още не разбирам добре (китари Фендър).
    1 point
  44. Взе да ми липсва Cherry-от по-горния пост, та реших да попълня редиците на Custom-ите. 2015 Les Paul Custom Figured - Heritage Cherry Sunburst
    1 point
  45. Последните две придобивки: лявата сигурно ви е позната от по-нагоре в темата, само смени собственика си. Дясната я пусках наскоро в темата за собственици на Gibson. Ляво: 2016 Gibson Les Paul Standard Historic 1958 (R8) Washed Cherry Sunburst Дясно: 2019 Gibson Les Paul Custom Ebony П.П. И с двете съм все толкова бездарен дрънкач.
    1 point
  46. Още една метъл машина е вече тук:
    1 point
  47. Не е твърде идиотска. Off/ На мен ми се е случвало да записвам какви ли не звукови ефекти на място в студиото, когато не съм имал подходящ ефект - един път за една възрожденска театрална постановка чорбаджиите трябваше между репликите да сърбат кафе от чашки - ами...сърбаха...водичка, понеже то аудио, а не видео и нямаше кой да го види. А друг път едни рапъри искаха ефект на зареждане на пистолет - имам поне 20 различни, обаче нито един не им хареса и по едно време единият извади от задния си джоб един пистолет и вика - "...отивам оттатък в студиото, пускай записа, че ще зареждам".
    1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.