Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 10/02/24 in all areas
-
Скоро след това окончателно реших, че ще се занимавам с музика. 2012 година един съфоромник и съгражданин - malkin71 направи проект "Джаз училище" в Стара Загора, в който бях одобрен след кандидатстване. В него няколко изявени имена от сцената в България - Николай Карагеоргиев, Мирослав Турийски, Александър Леков, Михаил Йосифов... Възможно е да пропускам някой. Дойдоха в Стара Загора и в рамките на няколко седмици обучаваха одобрените в проекта и това завърши с концерт. Тогава се запознах с един от моите учители - Николай Карагеоргиев. Той ме открехна' към джаз и съответно теория и към това да разбираш какво свириш и да знаеш предварително как ще прозвучи преди да го изсвириш... Както и много други неща... 2013 започнах да се подготвям за кандидатстване в Музикалната академия в Пловдив. Ходих на Солфеж в Стара Загора. В крайна сметка кандидатствах и ме приеха - Поп и джаз изпълнителско изкуство с електрическа китара. Първоначално учител по китара ми беше Веселин Койчев, от който също научих не малко неща. Но след втори курс отново бях при Николай Карагеоргиев, от който вече за по-дълго време преподаване научих изключително много неща... Четвърти курс втори семестър започнах да ходя по кораби и юни като се върнах имах завършващ концерт. След това септември записах музикална педагогика, която завърших ходейки и по кораби. Миналата година спрях с корабите, защото не виждам развитие там и изпускам много възможности в България. От тази година станах учител по музика в общообразователно училище на 3 до 7 клас... Това е сбития преразказ...5 points
-
4 points
-
Майсторски клас на Цветан Недялков, част от Sofia Guitar Fest. Джем по покана на Димитър Кърнев, който също направи майсторски клас. Little 🪽4 points
-
Бихте ли ми обяснили какви са тези "съвременни правила за нотация", както и кога, и кой точно ги е въвел без да разбера? Това много ми прилича на разгорялата се преди години дискусия за 'правилото на пълния член' - понеже много малко хора знаели кое се членува и кое не, имаше предложение просто да го махнат и навсякъде да имало само кратък член, тъй като така или иначе хората не били наясно, пък и не желаели да се научат. Паузите са си нотни знаци, напълно равностойни с нотите и останалите елементи, и без тях няма как да получиш времената на един пълен такт. Интересно ми е при дълга и силно раздробена поредица от ноти, разделени с паузи, как ще се ориентираш кога точно да спреш и кога да продължиш? А ако има точки до нотите и паузите...или пък са с по 2 точки? Или ако си в някой "дълъг" размер позволяващ множество 16-тини, 32-рини или още по-кратки ноти и паузи? Или ако имаш партитура, където в един момент свирят едни инструменти, а другите паузират или се вмъкват между тях? И още безброй примери могат да се измислят, така че няма нужда да се осланяме на шестото си чувство и да гадаем "какво е имал предвид композиторът", щом може просто да имаме паузи на нужните места.4 points
-
4 points
-
Един от китаристите, които супер много ме кефят и пропуснах по-горе е Грегори Кох. Подборът му на тонове, chicken-picking, бендове и свирене извън/във тоналността е супер оригинален и изключително самобитен. Кънтри, блуграс, шъфъл, слоу блус, рок, джаз, шред на моменти и амалгамата, която създава от тях е неповторима и всичко това само от едно Теленце! А пък, че е много забавен пичага изобщо да не говорим.4 points
-
Проблемите тук са няколко. Единия е че не всички китаристи са аудио инженери (и не е необходимо) но тези средства/инструменти се дават сега на хора да работят с тях като преди с това със същото са се занимавали тон инженери в студиата. Сега всеки си има компютър и се опитва да си прави някакви записи. Свиря на китара от 30 години и се занимавам с процесори за китара от горе-долу тогава. Имам повечето известни плъгини за китара купени но свиря с Axe-FX III заради динамиката, която ми дава (тази която плъгините не могат да ми дадат. Някои са по-добре , други много зле но общо взето не е същото). Axe-FX III не е истински амп но е най-доброто което съм пипал след истински амп. Реагира като амп, като му сложиш педали отпред реагира като амп. Всеки път като пробвам разни плъгини и се върна на него моментално виждам разликата (не че това ще ме спре да купувам плъгини за китара ) Проблемът с кепчърите (и не само) и нивата е че за разлика от синтезатори и други, когато един китарист ползва волюма на китарата в зависимост от усилвателя и хедрума този звук на китарата може да се промени от почти чиста китара (clean) до супер изкривена за усилватели които не носят много на инпут буст / геин и така китаристите си регулираме колко да ни е изчистен саунда. Като свирите на виртуално пиано то пак си е пиано много или малко. Не става пиано като свирите тихо а орган като натиснете малко повече клавишите на МИДИ клавиатурата. Когато гейна не е съобразен , китаристите които познават някакъв амп как им реагира на китарата и колко е динамичен очакват този плъгин да им реагира така както и истинския амп (за тези които могат да свирят и знаят за какво става дума) и като видят че или гейна е малко (а те знаят че на gejn 3 този точно усилвател примерно влиза в edge of breakup) или пък е много или си намалят потенциометъра на китарата и истинския амп чисти а този кепчър не и се разочароват. И не всички гледат видеа и се образоват. Почват тогава да псуват тонекса (примерно) и го продават "щот не става" и не могат да постигнат това което очакват като звук и като реакция. Да , кепчърите докарват честотна характеристика но не и динамиката. Не че хич я няма - има я. Някъде повече, някъде по-малко. Ако свири човек метъл с някакви яки гейнове, кво значение има динамиката и волюма на китарата че да изчиства? Кемпера дет е най-зле от всички кепчъри и той става. Колко блусари свирят с кемпер? Аз не съм видял някой. Както и да е , отплеснах се та имах предвид нагласянето на нивото и какво е искал да каже автора е много важно, защото ако автора разбира ще направи правдоподобни кепчъри, а ако читателя пък разбира ще си нагласи нивото на слух горе-долу за да изкара гейн и респонс какъвто се очаква точно от този амп. Всъщност преди това всички го правиха на ухо и никой не гледаше таблици за определени интерфейси еле пък китаристите всичките разбират от SNR и конвертори и ала-бала. Както се видя и разбирачите в тубата не разбират щот са само китаристи а не тон инженери. Включително тези дет продават от години кепчъри и пачове за моделиери като за Line6 (да не визирам имена) които обясняваха че това че IK multimedia и Fractal Audio дет им казваха да си калибрират инпута било глупост (що трябвало изкуствено да си вдигат нивото на DI сигнала като искали били китарата да си останела такава както при включване в амп и очакват аудио интерфейса да е същия инпут като на лампов амп).3 points
-
3 points
-
3 points
-
Вероятно знаете, но има AI специализиран в писане на поезия, докато текста, който публикувах, е от AI с общо предназначение. За професионалните музиканти и изпълнители може и да е дразнещ, но почти всички, на които показах текста на песента, го харесаха, демек - публиката. Въпреки това днес остро порицах AI и му казах да редактира песента. Ето какво ми написа: Куплет 2: Това все едно Анчев го е писал, И с нашите думи, нов стил e сътворил. Но въпреки бурите, ние сме неустрашими, С любовта в сърцата, заедно сме непоклатими.3 points
-
Тоналността променена ли е с малко или само темпото мърда? Обикновено в DAW всичко се отчита автоматично и не би трябвало да има такива проблеми, но ако нещо е било записано на 44.1, а го възпроизвеждаш на 48 KHz, ще се случи точно това (темпо & тоналност)...въпреки, че ако наистина е само "една идея" както казваш, би трябвало да води до доста по-малка промяна от това, което описвам. Off/ Наскоро имах друг подобен случай, където разминаването наистина беше една идея - бях записал песен на един квартет, който искаше да прави видеоклип на песента. Снимали каквото снимали, дадоха ми суровия материал, започвам да събирам кадрите и по някое време наслагвам оригиналния аудиозапис. И като започна едно разминаване между аудио и видео - началото сихнронизирано идеално, но като минат 7-8 секунди и започват леко да се разминават, а на 15-тата вече става драстично. Питах ги от какво са пускали аудиото при снимките - "от телефона", колкото да чуват и да синхронизират. Както и да е, оправих проблема с минимално разтягане на всеки отрязък от видеото, понеже не ми се искаше да пипам аудиото. Така че тези малки промени могат да се дължат на различни причини.3 points
-
3 points
-
3 points
-
Малко е офтопик за тоя раздел, но понеже си направих труда да погледна първите ти постове във форума - ще цитирам третия ти пост от далечната 2010-та, когато си започвал с китарата: Имам въпрос - след строителния техникум, как и къде се разви музикалното ти образование? Не че има някакво значение дали изобщо си завършил нещо специализирано за нивото, до което си стигнал в свиренето, но все пак ме гложди любопитството.3 points
-
Имай предвид също, че стар/калпав суич може да ти докара ялов тон. Скоро един приятел си смени 20+ годишен суич на Squier-а, след интервенцията направо звънна като Custom Shop ...3 points
-
Няма разлика в Capture платформата, има нови ефекти и дългоочаквания Live editor, с който като правиш нещо в софтуера, директно можеш да го тестваш на педала, без да се налага да минаваш през 5 екрана, да го съхраняваш, презареждаш и т.н. Аз много често съм споменавал, че Null тестовете - за мен - са с много относителна тежест в тази работа. За мен е много по-важно как се "усеща" усилвателя, как реагира на (аналогови) педали пред модела, на Volume на китарата, динамика в работата с пръстите/перото и така. Tonex & Neural към момента са най-добре (пиша за софтуера, не за хардуерните устройства). NAM (Neural Amp Modeller-a) може да е топ в null тестовете, но при свирня въобще не реагира, според мен, по правилния начин. И както обикновено - истински усилвател с колона с микрофон си остава "топ"-а3 points
-
То проблемът е, че създателите на плъгини едва в последно време започнаха да ...хм... "промъцват" нещо за калибриране на входно ниво и т.н. Защото - очаквано на - UA plugin-ините (и NDSP между другото) са калибрирани около UA интерфейсите, което е 12.4dBu max input. Мойто Apogee в момента е 20dBu (съответно поддържа и 24 - но да кажем, че най-ми харесва сетнато на 20), да не говорим, че използвам активни DI, част от предусилватели и гейн стейджинга си става част от задачата - защото просто (както и истинските усилватели) се държи по различен начин моделинга. За кепчърите пък е съвсем, съвсем валидно - просто усилвателя не звучи "правилно", а масата народ не са и чували Плекси напържено на 10 та си нямат и идея как звучи, така че 'да си го нагласят'. Демек проблемът си е реален, вече се прокрадват решения и някакъв тип автоматизация при корекциите, така че да улеснят хората - които все пак нито са аудио инженери, нито какъвто и да е тип инженери - просто искат да си включат китарката и да си свирят. (което с "истински" усилвател си е "почти" баш така )...2 points
-
^ Барабаните ги чувате, ама колко точно силно искате да ги чувате в комбинация с останалите инструменти. Може ли да ги намалите? Китарните усилватели, който стои пред него се чува себе си и барабаните, ами другите? Идеята е да имаш един приличен микс от всички инструменти + вокали. А приличен за мен е е едно за теб друго, за барабаниста трето и т.н. Според мен си е доста полезно, но все още скъпичко.2 points
-
То пък щото на четвъртия е нещо по-различно. Между другото подобен китайски пауър миксер имах за около година и дори го ползвах веднъж за едно малко озвучаване през 2019-та. През 2020-та започна ковида, и го разкарах не само заради това, но и просто не ми харесваше - като цяло вършеше някаква работа, но с тия орязани корекции реално нищо не можеше да направиш, а и т.нар. вграден ефект си беше един прост дилей, на който може само да променяш тайминга. Разликата на моя в сравнение с този на колегата е само, че моят беше с входове за 8 микрофона, а всичко останало беше същото. Бях го поръчал от Том-Топ, пристигна, включих го, чух само едно "цък" и изгасна. Оказа се, че ония идиоти са ми пратили щатската версия на 110 волта, та после трябваше да купувам допълнително и преобразувател от 220 на 110 волта (трансформаторът му беше само с единична намотка) и тъй като им се оплаках заради недоглеждането им, заради мен след това добавиха на сайта оня червен надпис дето стои под заглавието "110V / Only suitable for US standard adaptor". @valyo_93, не мисли още отсега да сменяш шпули преди да имаш безжичен комплект в наличност - хем може да не стане нужда ако вземеш някой комплект на G-Mark или друг, който да звучи добре, хем най-вероятно шпулите от жичните няма да паснат по размер за безжичните, тъй като по принцип са с по-малък диаметър. Вземи първо безжичните, повърти малко ония двете бели копченца и ако звучи добре, ползвай си ги така. Колегата ти е обяснил как да си направиш правилно гейна, но ако имаш проблем, ще дообясняваме после пак.2 points
-
Много благодаря за информацията. По подразбиране беше сложено 44.1 и на двете места, странно, но в този вариант на настройка забързваше. Когато зададох и на двете места 48 всичко се оправи.2 points
-
С онзи Studio Live, за който споменах (забравих точния модел, но предполагам, че действието на драйвера ще е същото), проблем няма с Cubase, Reaper, Cakewalk и май веднъж пробвахме даже Audacity. Сега...надали с всеки DAW е пробвано абсолютно всяка една функция, но като цяло се разбира не само със Studio One.2 points
-
Съгласен съм напълно. Оцветяването започва да се проявява най-вече при многократно прекарване във веригата на един и същ сигнал, което означава, че ако си го изпише от Томан, надали ще го върне точно заради оцветяването, по-скоро заради нещо друго, което не му допадне. Спомняш си за оня ютюбър, когото коментирахме преди време, дето редовно правеше доста професионални тестове на аудиоинтерфейси и точно заради проявяването на оцветяването + добавянето на шум, прекарваше сигнала от всеки интерфейс многократно в loop и на последния цикъл сравняваше кой интерфейс какво добавя.2 points
-
От моя гледна точка е въпрос на виждане и лични предпочитания, в зависимост на кой вариант повече си свикнал да работиш. И двата варианта си имат плюсове и минуси. Пресонуса не е лош като миксер (имам достъп до един подобен Studio Live на мястото, където работя извън моето студио). Цялостна система с почти всичко необходимо, като във всеки момент можеш да го вземеш и да отидеш да озвучаваш или запишеш нещо някъде другаде. Едновременно с това може да се откажеш от вътрешните му модули и да ползваш своите в DAW. Друг е момента, както спомена и колегата, дали ще ти харесат предусилвателите му...лично аз не съм ги тествал и слушал детайлно, но на пръв поглед и слушане са си ОК (мониторите там са Genelec и свирят доста равно). Многоканалният интерфейс също е добър вариант, но е добре към него да вземеш и някакъв миди контролер със слайдери (за предпочитане моторизирани), понеже удобството при смесване с реални плъзгачи е на съвсем друго ниво.2 points
-
Presonus-а поддържа многоканален запис, няма ядове. Като качество и двете са много на ниво, за мен изборът трябва да е по-скоро стратегически ... какви сигнали ще записваш и по каква методология? Ако си убеден, че 100% от процесинга ти ще става в DAW с плъгини, аз бих избрал Скарлета, ако обаче примерно ще идва банда да ти записва и ще иска live studio sessions и искаш да направиш някакъв хибриден сетъп, при който част от процесинга да става в миксера, примерно някакви базови EQ/компресор/гейтове и т.н. и да раздадеш предварително смесен сигнал на музикантите преди още да си ударил DAW-а или да запишеш процеснат такъв и после да ти се улесни смесването с по-полирани тракове ... отговорът е Presonus-a. Другият аспект е дали ти харесват предусилвателите на Presonus-a и как оцветяват спрямо тези на Скарлета. Според мен Скарлета е доста стерилен и ти дава голяма свобода с това какво ще правиш в последствие, Presonus-а сигурно е по-"цветен" и може да вкарва необратимо влияние върху сигнала, а пък ефектите отгоре – хептен. Погледни темата ми за стратегиите за запис и смесване, ще ти даде повече светлина. Ако нямаш голям опит с дигитални миксери с аудио интерфейс, за мен по-безпроблемния вариант е Скарлета, щото единственото, което можеш да му объркаш е гейна, от там нататък в DAW можеш да си ги обработваш както намериш за добре с пълна обратимост на плъгините ... при Presonus-a един забравен сетинг или нещо ненастроено като хората ти прецаква целият сигнал по-нататък и връщане назад няма ... или поне не лесно такова. Без да си изясниш конкретните нужди и какво точно искаш да правиш, трудно може да се каже кое е най-адекватно. За продажби със сигурност за такива неща в България е по-трудно, в eBay ще ти се улесни покупко-продажбата ... но не е невъзможно. Примерно един crossover Rane за PA система ми стоя по базарите 5-6 години и накрая един човек звънна и се разбрахме. P.S. Иначе конкретно за разликите между Кларет и Скарлет серията, твърдят, че първата била ужким "по-професионална" за продуценти и аудио инженери, с по-висок клас предусилватели, по-нисък шум, липса на гадно оцветяване и т.н. докато втората е по-скоро за музикантите, които искат да записват с по-нисък клас предусилватели. Не съм им правил А/Б тест вкъщи, че да кажа със сигурност дали има някаква коренна разлика, но съм убеден, че знанията и уменията да боравиш със сигналите са в пъти по-важни от това, колко "профи" са ти преампите в картата ...2 points
-
^ Най-забавното е, че ако му въведеш този промпт: Ще ти го разнообрази ...2 points
-
2 points
-
Е, значи е идеален и добре ще се впише сред останалите тъпотии...добре ни е изучило пустото AI.2 points
-
2 points
-
Гледайки тия двамата се чудя дали не е бил майсторския клас на Валентин Данев.2 points
-
От пресцентъра на МВР съобщиха, че след трагичен инцидент в Перуанските Анди, автобус пълен с блек метъли паднал в пропаст и се превърнал в автобус пълен с дет метъли.2 points
-
Стив Лукатър надува ампът докрай в 7 сутринта, за да поздрави несъобразителният си съсед, който пък го тормозил с листосъбирача рано сутрин. https://www.musicradar.com/news/steve-lukather-delivers-a-brutal-7am-wake-up-call-to-his-neighbours-after-being-disturbed-by-leaf-blowers2 points
-
2 points
-
А ние отговорихме. Не се предвижда в скоро време писането на паузи да отпадне - махнем ли пауза, все едно махаме нота и целият ритъм отива по дяволите. Всъщност това е и един от основните проблеми на децата, които отскоро са започнали да се учат да свирят на някакъв инструмент (примерно на пиано) - редовно съкращават дължината на "тишината" и затова е необходим метрума, за да ти излезе ритъма. А и както споменах по-горе, музиката не е само до ниво "Мила, моя мамо" с 2 вида нотни стойности, а имаме безброй ситуации, където без паузи просто няма как да опишем музиката.2 points
-
2 points
-
Трябва да проверим, дали има функция, при която когато колегата DANEV постне клипче, лайкът да е автоматичен.2 points
-
Мисля, че това е една доста добра новина за всички сериозни музиканти. Лошата новина е че не са никак евтини, струват около 70 евра годишно. Не съм сигурен дали ще се възползвам на този етап, но когато имам активен проект със сигурност ще го направя.2 points
-
Вече май ще започна да слагам лайковете преди да си пускам клиповете, не ми се вярва, че ще сбъркам.2 points
-
По-"механични" инструменти са и са с по-малко вариации. При китарата и в ляво и в дясно е ръка При пианото и барабаните от едната страна е "чукче" и е някак по-механично и предвидимо. При пианото чукчето удря на едно и също място струната винаги, което темброво намалява вариациите, докато при китарата и да искаш - не можеш точно да уцелиш едно и също място на струната с дясната ръка, нито пък ъгълът на атака на пръст или перце е еднакъв. Лявата ръка на китариста пък не винаги натиска с еднаква сила, което интонационно обогатява нещата. Начинът по който си "прегърнал" китарата също има значение за резонанса. Акустичната китара е някак по-жив инструмент темброво и динамично (според мен).2 points
-
Ако опишете как се е получила повредата може и да изгадаем нещо. Куп неща са, може да е в позиционен ключ, женски жак, неизправен усилвател, кабел, адаптери ...2 points
-
Ето за това става дума. Ако си бях играл да програмирам артефакти за заблуда, то щеше да ми отнеме повече врене от това, да я запиша на живо. Честно казано, за този вариант въобще не съм си играл много-много. Просто исках да чуя "в движение" тази библиотека на Native Instruments.2 points
-
Много трудно ще звучи като истинския, първо защото оригинала е стерео (и Youtube демата обикновено са записвани стерео, с много room и един куп други ефекти). На този усилвател впечатляващото е Vibrato-то на живо да го чуеш - стерео - няма такъв звук, поради специфичната схема, а и самия усилвател си звучи добре. Иначе кепчъра на Amalgam е отличен като за суров, моно звук - вади общия характер2 points
-
2 points
-
Змей е! С какви ли не други изроди се хваща да свири и не могат да го "преборят". Прави се на шматка, но е доста напред с матреяла!2 points
-
Той вероятно има предвид усилвателя. От Респром имах навремето "Студио" - по няколко от всеки модел ; Студио 1 и 2 бяха със стрелките, 3 беше с едни диагонални диоди, а 2 и 3 ако си спомням правилно даже бяха с по 4 изхода за колони...доста приличен звук вадеха, нищо че бяха само 2 х 35 вата.2 points
-
Тестовете на AI бяха с друга цел, но не можах да се въздържа и поисках да напише текст за песен в стила на Уайтснек. Звучи ми плашещо добре и то без никакви редакции 🙂 „Пътят към утре“ Куплет 1: В мрака на нощта усещам твоя дъх, Страхът е далеч, само ти си с мен. Светлините блещукат, настъпи нашият час, Заедно ще пишем приказки в този мълчалив свят. Припев: Вдигам ръце, готов съм за утре, Сърцето ми иска да скоча, На крилете на мечтите, към вечността летя, С теб до мен, огънят не угасва. Куплет 2: Преди да изгреe слънцето над нас, Смехът ти е мелодия, която искам да чуя. Светът пропада, но ние сме силни, С теб в обятията, нищо не е невъзможно. Припев: Мост: Всяка сълза, всяка болка, Те ни правят още по-силни. Във всеки момент съм с теб, Да направим по-светъл този свят. Припев: Финал: Тази нощ е само наша, Нека тя изпепели душите ни. Не бой се, мой ангел, Заедно ще стигнем до утре!1 point
-
Да допълня нещо преди колегата да си е поръчал микрофони. Днес хвърлих един по-подробен поглед само на G-Mark микрофоните, от които има голямо разнообразие на модели. Koobenot, вероятно харесваш звука на твоите микрофони, защото установих, че G-Mark не ползват шпули от външни доставчици, а си ги правят сами. Другото положително, което забелязах при тях е, че четворките им, за разлика от аналогичните четворки на повечето от другите китайски производители, които изкарват сигнала само на 2 канона (всеки 2 микрофона минават на 1 изход), а някои дори и това си спестяват като слагат на 4-те микрофона само един сумиран XLR + 1 сумиран жак, тия на G-Mark са си с 4 отделни изхода и за бонус даже може да мениш честотите. Това ме оставя с впечатление, че тази фирма гледа по-професионално на продуктите си и вероятно ако колегата си вземе някаква двойка на G-Mark, примерно G320AM (като този от линка му), GLXD4 или EW100 (примерно), които са на сходна цена - шансът да получи нещо читаво е по-голям, отколкото ако си купи нещо за същата цена от друг китайски производител.1 point
-
Нищо чудно - нали Гугъл и него притежават, аз и затова използвах горе думата "монополист". Нямам нищо против монополистите и в частност Гугъл, стига да работят така, все едно не са монополисти. Ако вземем за пример отново превода в клиповете, там положението е дори по-трагично от това в транслатора, а понякога дори не се сеща какъв е оригиналния език, на който се говори, слага някакъв измислен по негов избор (без да ти остави опция ръчно да фиксираш правилния) и за капак даже се опитва да превежда...и става една каша... А за превод на клип, където се говори на повече от един език и дума не може да става - и това при положение, че с AI вече имат толкова много възможности, но имам чувството, че няма дълго да изкарат в това положение и ще направят сериозен ъпдейт.1 point
-
Може да е наистина от бая неща, трудно е да се трабълшутва по описание. Ако е добре проектиран и направен (и няма бъгави части/лампи) би трябвало да е доста по-тих от повечето фабрични. Няколкото ампа, които съм правил аз, са изключително тихи, в сравнение с тях Маршал или Меса са шумогенератори. Като казваш, че си спазвал схема... а лейаут? Взаимствал ли си отнякъде? На платка или не? Отопленията как са пуснати? Провери ли пак стойностите на всички компоненти (някъде да няма резистор 1к вместо 100к или обратното)? Какъв е точно дефекта - писал си "шум", после говориш за микрофонираща предусилвателна лампа? Да не тръгва да осцилира (завъртяни кабели на изходния траф)? Ясно ми е, че не е много лесно, но ако можеш тествай и в друго помещение. При мен като се включи компресора на климатика и вкарва сериозни смущения в амповете, дорде го открия бая се чудих някои неща защо звучат като пръдня, но пък не винаги. Ако можеш запиши кратко аудио/видео, да се чуе типа на шумотевицата и съотношението с полезния сигнал.1 point
-
Здравейте , търси се човек, който да се впише във вече готов проект с десетки изработени парчета , който да съумява да се включи в разностилова музика базирана на фънк и рок .1 point
-
Напоследък ползвам FabFilter-EQ в линейно-фазов режим, когато искам да правя паралелен процесинг на каса и соло барабан, например записани са с недостатъчно високи/високи среди, пращам основният сигнал на паралелен трак и там слагам ексайтер/хармонайзер и т.н. докато не постигна желаните високи и после смесвам с основния сигнал на вкус. В линейно-фазов режим атаката и дефиницята на инструментите е по-голяма или поне на мен така ми се струва ...1 point