Jump to content
Българският форум за музиканти

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/28/22 in all areas

  1. Здравейте, в периода 27 юли - 17 август можем ли да се съберем нейде из София да си полафим? Не е задължително мястото да е пригодено за джемене, но би било хубав бонус.
    4 points
  2. Рядко пиша тук... та да взема да "изригна"... B.C. Rich Shredzilla Prophesy 7 Archtop Вече със сменени струни и (що годе) интонирана. Другата седмица, като отмине тридневното чудо може и да напиша нещо като ревю... сега ще продължавам със самоунищожението на мозъчни клетки...
    3 points
  3. Не става, тоя е с жакове. И друг път съм изразявал мнението си относно аудиофилските кабели, но не пречи да го кажа още веднъж, понеже виждам, че колегата, който е пуснал темата няма много представа от материята. При покупка на каквито и да е готови кабели, аз лично избягвам да взимам от най-евтините (китайски), едно че буксите им се държат на магия, самият им материал е от някаква незнайна сплав, ширмовката най-често е символична и т.н. Също така не се заглеждам много и в кабелите от Hi-End сектора, не само поради финансови причини, но и от практични, защото тия 200 (примерно) лева за метър кабел, биха ми свършили по-добра работа някъде другаде. Гледам да попадам в златната среда - хем да не е някой боклук, хем кабелът да е стабилен, траен и да изглежда добре. Освен това аз не боравя само с два триметрови кабела като колегата, а имам стотици, много от тях по 15-20 метра, понеже се занимавам и с озвучаване. Така че що се отнася до балансираните микрофонни кабели, за каквито пита колегата - всеки нормално сглобен кабел от нормална фирма в диапазона 5-10 лева метъра ще свърши работа. Реално вторият модел на Klotz, който е дал, дори не се явява аудиофилски, а е просто някакъв от по-висок клас, с медна спирална оплетка и разни други хвалби в описанието. Дали човек ще усети разлика в звука между двата? Ами...ако някой усеща разлика между два файла, единият семплиран на 44.1, а другият на 48 килохерца, вероятно ще чува и разликата в звука между кабелите. :))
    3 points
  4. The Dialogics смесват алтернативен рок и градска неоромантика .Дебютната песен на групата, „Градът“ е с моментално разпознаваемия вокал на една истинска градска легенда - Димитър Василев - Нуфри. На този етап The Dialogics е замислен като студиен проект, в който участват - Димитър Василев ( Нуфри ) - вокал, Даниел Елисеев - китара, Александър Георгиев - китара, Алек Цандев (бас) и Георги Варамезов (барабани). Въпреки че към момента плановете са да направят още парчета с Нуфри, основната идея е да се включат и други певци – както известни, така и нови таланти, повече или по-малко непознати за широката публика. До края на годината предстои излизането и на втори сингъл, като крайната цел е през 2023 да се появи и дебютния албум на The Dialogics. Реализацията на сингъла и видеото на “Градът“ е с подкрепата на Национален фонд „Култура“. Режисьор на видеоклипа е Калоян Николов от продукционно студиo Black Stamp. Песента е записана и миксирана в студио „Ретро“ от Станислав Донев – Митеран. Мастерингът е на Пийт Меър, работил с артисти като Ю Ту, Лиъм Галахър, Дъ Пиксийз и Ник Кейв.
    3 points
  5. Ако нямаше Испания, Великобритания, корабоплаване, Америка, робство, европейски пришълци, музикални инструменти, композитори, голяма война, миграция, британски продуценти, цивилизация, медии и други подобни незначителни подробности, блусът щеше да представлява букет от племенни напеви за изпълнение на различни ритуали около открит огън. В този смисъл, разсъжденията ти се опитват да изкристализират някакво обобщение, което едва ли е пълно и неутрално. Трябва също да се помисли и в друга посока - споменатата музика, която ние слушаме, високо изкуство ли е, кое изкуство е високо и откъде произлиза. Също така, наистина ли живеем в безкласово общество, където всичко се решава от хората, или това е една удобна илюзия, заместила необходимостта от изобретяването на религии, обожествяването на династии и други управленски методи, които днес трудно биха хванали вяра, поне в развитите общества, направили възможно въпросният блус да бъде развит, изсвирен на музикални инструменти, записан и достигнал твоите уши. Това последното са важни уточнения, понеже сега не си говорим за популярността на китайската песен, доразвита, записана и разпространена от либерийската цивилизация. Мисля също, че се опитваш да проектираш масовите вкусове на хората като нас, както и вкусовете на гражданите на част от европейските страни и Америка, върху целия свят, само защото ние попадаме предимно под западното медийно и културно влияние. Аз съм малко скептичен, че из цяла Азия и в арабските страни се разцепват да слушат блус деривати, че дори не знам какво да мисля и за държави като Русия, да не говорим за бившите й южни републики. Затова мисля, че блусът и джазът, макар да се коренят в песните на черните и да можем да дадем примери за бележити черни музиканти и композитори, са част от западната музикална традиция и култура (ако искаш, и цивилизация). Затова и се харесват в западните общества, и също се свирят предимно там, а не в Гана, Либерия, Конго или Чад. Дори ако вземем нашата малка България, в която нашето рок-блус микрообщество по подразбиране по някакви си свои причини се смята за по-интелигентно от обикновения българин, не може да се каже, че 50% от слушаната музика произлиза от блуса, понеже едно огромно мнозинство от хората слушат или народна музика, поп-фолк и чалга, или най-много съвременни популярни уж-R&B и уж-хипхоп песновки, които не са кой-знае колко пропити от блуса.
    3 points
  6. GLX-D® Digital Wireless Units
    2 points
  7. Привет, Не съм сигурен кое на снимките е за бас, кое за китара, но предполагам басистите четат и тук. Та този уикенд бях да видя една от любимите ми банди на живо - Asphyx, които слушам още от ученик от 1991 година. След концерта се качих да снимам педалбордовете. Сигурен съм, че най-малкото от чисто любопитство ще са ви интересни. Трети педалборд не видях. Ако някъде из сцената е имало нещо друго вързано към китарите, не съм забелязал. Аз не разбирам нищо от китари, просто пускам снимките. Да си призная очаквах да видя някакви екзотики, но основното им е BOSS и то стандартни издания, но и ако върши работа друго не им и трябва. Ясно ми е какво е тунер, delay и ривърб. TightMetal-а де-факто е Amptweaker Tight Metal ST, сега проверих, като това е старата версия от 2010г, което е дисторшън. Единственото, което не ми е ясно са какви са тия Shure-ове. Приличат на тунери. Обаче на единия педалборд вече има един тунер на BOSS, та това ако е тунер ми се вижда излишно, освен ако не е вързано в китарите а към микрофоните. Ама знам ли... Идеи ?
    2 points
  8. Musicworld.bg е едната от фирмите, които продават Alesis в България. Може би сервизния им център? Ето координати. Успех!
    2 points
  9. (от реална обява във фейсбук) (от наш емигрант, случайно съименик на Сергей Станишев) -Здравейте, търся готини музиканти в Лондон ( и околността)! - В Ийст енд, има едни - Айрън Мейдън. 😊😃🙃🤣
    2 points
  10. Понеже мина време и не мога да си редактирам предишния пост, само да спомена някои неща, които пропуснах. Горе писах, че обяснявам личната си позиция на колегата, който е пуснал темата, защото по неговите думи ми се струва, че не е много наясно с материята. Всъщност темата е обща и той само е пуснал въпроса си в нея. Предполагам също, че е чел и описанията (също и рекламите) към всеки модел кабел. Знам, че не бих могъл да убедя някой заклет аудиофил с моите виждания, но тъй като колегата е обикновен музикант като всички нас, бих казал да не се впечатлява много от фирмените хвалби към някой кабел, струващ $$$$, защото в повечето случаи това е прост маркетинг, който няма нищо общо с действителността и е насочен към точно определена група купувачи. От сайта, към който даде линк Baby Thomas, може да се прочете примерно "With a genuine sense of tactile 3D imaging and dynamic musical expression....reproduction with truly authentic tone quality, enhanced musical expression and holographic imaging...". Да, звучи много впечатляващо и принципно е вярно, но същото е вярно и за всеки хубав средностатистически кабел, с хубави проводници и добра оплетка, струващ многократно по-малко. Все пак да не забравяме, че ушите на човека са далеч не толкова съвършен "инструмент" и по мои убеждения неспособни да забележат някаква такава микроскопична разлика, евентуално хваната от някой прецизен осцилоскоп, но клоняща повече към теоретичните отклонения, отколкото към реалната практика. Така че не мога да приема за разумна инвестиция (гледайки пак тоя сайт) да дам за 2 х 4.5 метра кабели към двата ми монитора сумата от $22 000, пък ако ще и да е с Free Shipping.
    2 points
  11. https://www.youtube.com/watch?v=vp-6P96oy0c Здравейте, имам удоволствието да ви представя един нов албум, който излиза на първи юли на BandCamp. Това е албум който подготвям вече няколко години - народна музика + джаз = народен джаз Не е етно джаз а български народен джаз хех Музиканти: Пейо Пеев - гъдулка Живко Василев - кавал Теодор Петков - пиано Васил Хаджигрудев - контрабас Борислав Петров - барабани и моя милост: Людмил Крумов - китара. Излиза на 1ви юли на BandCamp. BandCamp
    2 points
  12. Интервю с Румен Бояджиев в предаването "Моят плейлист".
    2 points
  13. Всъщност, главната причина, навремето властта да недолюбва рокмузиката не е, че смятат че няма музикална стойност, а това, че чрез нея може да се прокарат отвън послания в главите на младите, което може да бъдат както политически послания, така и образци на начин на живот (в т.ч. наркомании). Ако трябва да бъдем съвсем обективни, трябва да кажем, че тези опасения не са съвсем безпочвени, особено ако обърнем внимание на явленията в САЩ от 60-те години. Разбира се, подхода на партията е очаквано дървеняшко-селяндурски, а чак по-късно бива осъзнато, че единственият начин, да се бориш с това външно влияние, е да създадеш приемлива алтернатива. Именно поради това, групи като Щурците, Сигнал да не говорим, че и Импулс и Ахат по-накрая, на практика се бяха превърнали в "държавни групи". След това, когато демокрацията избухна, се случи нещо, с което неговите участници много обичат да се хвалят, но аз лично мога да го определя като "ДКМС рок революция" по обективни причини. Между другото, нещо еквивалентно се случва и с чалгата - макар тя да избуя по демокрацията, нейният генезис са всъщност партийни решения, поради необходимостта да се ограничи влиянието на сръбската и гръцката популярна музика, която много българи с охота слушат през 70-те и 80-те години. А пречките имат и положителни ефекти - всички с удоволствие сме слушали песните на Щурците от 80-те или тези на ФСБ, с техните хубави аранжименти и многогласни хармонии. Не е много ясно, какво щеше да бъде тогава качеството на рокмузиката, ако не е имало някакъв критерий, с който трябва да се съобразяваш. Ако погледнем качеството на сегашната българска музика, когато вече над 30 години няма каквито и да било ограничения, можем да си зададем въпроси в тази посока. Та аз бих те посъветвал, поне ако не искаш да получаваш подобни забележки, да зарежеш едностранчивия политически наратив в стил "DW" и да бъдеш малко по-обективен, ако действително искаш да засягаш тая тема. Също, ако трябва да имаме поглед върху музикалния живот у нас, малко по-широк от нашето фенство към рокмузиката, трябва да кажем, че българската рокмузика е по-скоро имитационно явление, понеже генезисът на рока никога не е бил и няма да бъде на балканите (да не говорим, че не е и в централна Европа), а ако обърнем внимание на факта, че и макар в държави като Югославия, където рокмузиката никога не е била забранена, и има доста добри рокгрупи, по-скоро никоя от тях не успявала да стане толкова известна на запад, колкото групите, които слушаме, може да се отърсим от бляновете и да видим малко по-добре някои реалности. Защо казвам това - защото е добре, да бъдем реалисти, а не да обясняваме всеки наш неуспех с някаква пречка, някаква омраза към нещо отминало (любим напоследък метод за оправдаване на всичко, докато кражбата продължава). Да, пречки е имало, но не това е причината България да не е люлка на рокмузиката. Въпреки това, рокмузика чат-пат е била пускана и по държавните медии, та не е било престъпление. Нямало е как България да е съвсем откъсната от света, дори с БКП начело. Често пъти разни псевдо-интелектуалци стигат толкова далеч в анализите си за близкото и вече отдалечаващо се минало, че малко им остава да кажат, че ако не е имало комунизъм, е нямало да има селяни, крадци и подлеци. Щом си решил да правиш "документално" видео, не падай в този капан.
    2 points
  14. Не съм работил с Рийпър, защото когато го разгледах преди години, не ми допадна старомодния UI, но все пак ще се опитам да дам някакво общо предположение. Обикновено такъв периодичен шум (понякога е звук) се вкарва от някоя програма или плъгин (закачен към трака), когато е в демо версия. Доколкото си спомням Рийпър имаше trial-версия, която беше ограничена в срок, но май не вкарваше такъв периодичен паразитен шум, освен ако в новите trial версии не са го добавили. Така че, хвърли един поглед да не би да имаш някакъв плъгин, който при новата инсталация е останал нерегистриран или пък дали самият Рийпър не си търси регистрация. Разбира се само гадая... П.П. Също така ми е любопитно - винаги ли вкарва по 18 кратки отрязъка, както е на клипа или всеки път са различно количество?
    2 points
  15. То минаха 2-3 месеца от както го пуснахме, но все пак .. https://www.youtube.com/watch?v=LkpSH6GxYuk
    2 points
  16. Е, все пак има разлика. FRFR високоговорителите са предназначени да звучат добре с всеки звук и във всяко пространство, докато студийните монитори са предназначени за критично слушане – трябва да можете да чуете звуковите несъвършенства, за да можете да ги коригирате. Има зависимост с отдалечеността за слушане. Студийните монитори за за близко слушане, докато при FOH има FullRange но в зависимост от разстоянието някои честоти отслабват, затова в добре проектирана PA система се налагат корекции, затова не са FlatResponce пък и често са си многокомпонентни- отделни ууфъри, среди, високи, управлявани с кросовъри и т.н. Аз използвам китарни синтезатори и преди ползвах акустични усилватели, за да имам пълен честотен обем. Сега използваm и IRs с FRFR активни монитори до мен. Така се чуствам удобно с познатия звук зад гърба и се надявам на озвучителя за останалото. Не знам дали го обясних добре, но в резюме- FRFR ще ви трябва за синтезатори, процесори с IRs или специализирани усилватели (най-общо казано).
    2 points
  17. Сори за off-a, но какво е "йоника с пълна пианистична клавиатура"?
    2 points
  18. Аз съм за! Но това ми е малко далечко да го мислим от сега. Може началото на Юли да се преброим и да го направим.
    2 points
  19. Има си неща като солфеж, музикални диктовки и други, които се занимават със култивирането на добър музикален слух. Предложеният от теб метод, едва ли ще даде резултатът, който се желае. Идеята не е, да запомниш конкретен звук (хората, които не са абсолютисти, няма да "запомнят" тоновете), а човек да започне да чува интервали, акорди, двугласи, многогласи, акордови последователности и т.н. в това число и в контекста на дадена тоналност. Музика не се изучава от вчера и едва ли има смисъл човек, ако целта му е да става музикант, да се ръководи от някакви "самоделни" методи. Разбира се, може да го прави от любов към експериментаторството, но не и да ги разглежда като основно средство за обучение. Единственото нещо за самостоятелно обучение, което на мен ми е помагало, са разни ear trainer програми за компютърна музикална диктовка. С тях се научих да чувам например акорди добре. Също така, когато се занимавах с това активно, не ми беше проблем да слушам двугласи, и да ги записвам на петолиние през това време. Което разбира се, не е като да можеш да свириш сложни неща от нотен текст на прима виста, но си е все пак някакво музикално умение. Като цяло, опитите да се заобиколи сериозното обучение и нужните часове, дни и години сериозна практика, не водят до някакви особено впечатляващи резултати. Важно е човек, да реши, дали иска да става музикант, да види дали това му се отдава, и да разбере, че в този живот не можеш да станеш всичко, най-много 1-2 (хайде, три) неща, и не е добре да се разпиляваш навсякъде.
    2 points
  20. Има, аз съм ползвал преди време vArranger и не беше лош. Разбира се също бих препоръчал някой хардуерен аранжор ако човек има възможност и ако наистина се търси нещо за аранжиране.
    1 point
  21. Водейки се от думичката "поне", споменаването на "ритъм и бас", както и че случайно или не колегата е разменил местата на буквите на мултитрака, оставам с впечатление, че човекът не търси DAW с библиотеки, а нещо като софтуерен аранжор от рода на Band-In-A-Box или подобен.
    1 point
  22. https://alexanderkyd.bandcamp.com/track/of-time-and-the-river Няколко души в този форум са ми давали градивна критика, че парчетата ми са прекалено еднообразни. Моят стил е меланхолични, философски китарни инструментали и ми е трудно да бягам много много от този звук, но все пак с това парче се опитах да "внеса разнообразие". Първо, размерът е 9/8, което е нещо ново за мен. Второ, ползвах кларинетист. Надявам се да звучи по-интересно така.
    1 point
  23. Благодаря за включването! Първата ти композиция със сигурност е 9/8 - лесно се брои "но-две-три-че-но-две-три-че-пет" (демек общо девет осмини в такт) По същия начин може да се брои и на моето парче, което потвърждава моето твърдение. Според мен е по-добре да се чете като девет осмини в такт, отколкото да се редуват тактове ту с четири, ту с пет осмини - тук може и да греша, не съм теоретик и аз! Но за мен това са осмини, не четвъртини. Второто ти парче в 7/8 също много ми хареса - интуитивно се брои но-две-три-че-но-две-три и определено увлича. На разположение съм за колаборации, винаги.
    1 point
  24. Наистина твоята музика е релаксираща и медитативна, така че монотонната и форма е задължителна норма, в което няма нищо лошо. Кларинета също допринася със спокойната и семпла мелодия за това настроение. Сега нека да споделя мнението си за ритмиката и размера на композицията.Според мен размера не е 9/8-ми, а редуване на 5/4-ти + 4/4-ти, но може да се мисли и като 9/4-ти. Но понеже не съм музикален теоретик експерт, не съм категоричен, че съм прав. Аз също експериментирам с неравноделни размери и ако желаеш чуй тези две мои композиции, след което ако желаеш може и да обсъдим и нещо съвместно! Иначе желая ти плодотворна работа в същия свободен дух! Musical Theme in rhythm size 9/8 Without beggining (Без начало и без край)7/8
    1 point
  25. Има ли чичковци и лелки в Пловдив, дето да им се свири блус?
    1 point
  26. @Koobenot Много благодаря за инфото! Ще ги проверя.
    1 point
  27. Нещо не съм впечатлен, загубил се е духът на старото звучене на ФСБ с интересните хармонии и модулации. Малко ми седи безлично и клиширано.
    1 point
  28. Още един домашен сеанс с новият ми лупер BOSS RC500 плюс ATTACK DECAY - Electro Harmonix. Перкусиите са от самият лупер с гъвкавата функция да управлявам частично параметрите им по време на изпълнението. Част от рифовете съм ги записал предварително в лупера, а останалите ги "луупвам на живо". Композицията е в размер 9/8 -ми и съм много възхитен, че този нов модел лупер предлага и неравноделни размери.
    1 point
  29. Не съм по китарите с флойд, но този BC Rich e SEXEEE! 2 волюма и 1 тон ли е конфигурацията?
    1 point
  30. Ще пиша на мастър Джо да да включи такъв голдън кейбъл, бандъл към новата му голдън Айбъниз китарка. Мен лично не ме кефи такава визия лимонадения голдън Джо... но пък на него може и да му тича. Засега видях само китарата окачена на НАММ, но зависи как ще изглежда на Джо.. струва ми се, като да е екстра за този герой от гато неро, гато бианко
    1 point
  31. Винаги може да се инвестира в по-качествен кабел! Препоръчвам този: https://soundapproach.com/analysis-plus-micro-golden-oval-instrument-cable-single.html
    1 point
  32. При положение, че става дума за балансиран кабел с дължина само 3 метра, всеки такъв кабел ще ти свърши работа. Два броя от първия със сигурност ще работят както трябва, но ако нямаш проблем с финансите, може да вземеш от втория модел...не че ще забележиш разлика, но пък на всеки ще може да казваш колко струват само кабелите ти. Като оставим шегата настрана, ето тук имаш повече избор, който може да разгледаш.
    1 point
  33. Здравейте, Аз съм Киро от No Project Band. През лятото на 2016 г. издадохме първия си албум "Здравей, България!" Ето къде може да чуете албума: YouTube - https://www.youtube.com/playlist?list=PLUixjZgWWrZ9pOHzIBuPi6VIzb4DyH9aj Bandcamp - https://noprojectband.bandcamp.com/album/- Spotify - https://play.spotify.com/artist/3TrT3fYAKkHEBcWdiB5sac За повече информация и предстоящи събития може да посетите фейсбук страницата ни: - https://web.facebook.com/noprojectband/ От името на бандата, надяваме се да ви хареса, поздрави! К.
    1 point
  34. С бандата записахме преди време едно албумче .. как ви звучи?
    1 point
  35. Bach on Bass: Suite No. 1 for Unaccompanied Cello in G Major - Prelude
    1 point
  36. Guthrie Govan - Rendezvous (cover) Една малка стъпка за човека' - Профилът ми в Ютуб беше хакнат преди известно време и след като се свързах със съпорта' и с помощта на моя добър приятел Nikola Nikolov успяхме заедно да го възстановим, за което съм благодарен. Търсете си правата! Поздравявам ви с този любим мой инструментал и ако все още не сте се абонирали за канала ми, ще се радвам да го направите, ако ви харесва това, което чувате и виждате.
    1 point
  37. Значи анкетата ми тотално пропада, не е нито едно от изброените. Благодарим за обратната връзка, ние сме си шашкъни тука, не ни се връзвайте. Единствено бих казал, че с това "подобие на пиано" има огромен шанс да повредите постановката на големия си внук, не е много подходящо за човек, който в момента се учи да свири на пиано, за дете пък още повече. Ако желаете, разгледайте в пианистичния форум написаното, може да се открие нормален инструмент за справедлива цена. Успех!
    1 point
  38. Дизайна на ампа пръсва, изглежда като "плетена" дамаджана.
    1 point
  39. Много благодаря! 🙏
    1 point
  40. Ionika отдавна не произвеждат, залагам на Casio!
    1 point
  41. До тук сме трима луди за връзване, нека видим какво ще стане ... и с 3-ма човека може да се обмени много информация, аз ви чета тук от години и ще се радвам да се запознаем и в живия живот.
    1 point
  42. И аз съм за!
    1 point
  43. За който желае да посвири, това е трака:
    1 point
  44. ^ "Гнусни Звуци" е много готино име за банда, например. Почти колкото грайндкор балада, която се казва например "Кенеф за Двама".
    1 point
  45. Издавам, означава нещо да се издаде в някакъв формат - книга, плоча, касетка, компакт диск... С предстоящото изчезване на носителите, думичката издавам, ще отиде лека полека в небитието. По правилно - записах своя версия на фолклорна песен или направих кавър на еди кой си изпълнител и го споделих еди къде си...
    1 point
  46. Моите търсения в гугъл: 20:48 "Как да свирим като Маркус Милър" 21:14 "Как се лекува изкълчен пръст"
    1 point
  47. - Ти, като си певица, можеш ли да хванеш долното "ми" с горното "си"?
    1 point
  48. От скоро съм регистриран във форума, изчетох доста интересни теми и ще си позволя да дам отговор, макар и да нямам никакво музикално образование, въпреки, че свиря буквално цял живот. Според мен всеки музикант трябва да е наясно със следните неща: 1. Да си добър интрументалист, техничар, композитор, НЕ означава непременно, че музиката ти ще достигне до хората и ще ги "докосне"; 2. Наличието или липсата на музикално образование или годините стаж като музикант не са пряко свързани с реализацията на музиканта; 3. При правенето на авторска музика личното его трябва да е поставено на последно място; 4. (може би най-важното) Музиката (а и изкуството като цяло) е отражение на душата на артиста. Аз чух албума, харесва ми какви идеи има, но оставам с цялостното впечатление, че автора е в някакъв застой, може би и от там идва еднообразното звучене. Ако работиш изцяло сам, има голяма вероятност в един момент да зациклиш. Ако си твърдо решен, че никой не е на твоето ниво, за да е достоен да работите заедно, има голяма опасност да се завъртиш в омагьосан кръг и да зациклиш още повече. Опитът показва, че работата в тандем с някой друг може сериозно да изстреля и двамата нагоре - дали като дуо музиканти, дали като основно движещо ядро в някакъв състав или група. Също така смятам, че всеки, който иска да прави авторска музика, трябва да е силно активен в други сфери на живота, които нямат нищо общо с музиката - например работа, спорт, хоби и т.н. Всички странични преживявания натрупват определена емоция у човека, независимо дали позитивна или негативна и в крайна сметка тази емоция се освобождава в музиката и композициите, което е и основната идея - да предадеш емоцията чрез произведенията си. Едва тогава, според мен, на дневен ред идва темата за популяризиране, известност, продажби, медийно отразяване и т.н.
    1 point
  49. Абсолютно точно казано, аз лично пробвах и с пиано и с китара преди много години - не че не става и не просвирих, само че като почнах да ходя на уроци се оказа че изпускам много важни положения на ръцете, трикове и различни важни правила - които ми пречат много да се развия. Уроците помагат страшно много - особено в началото - иначе може да ти отнеме месеци да схванеш нещо или изобщо да не го схванеш.
    1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.