Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 06/27/24 във всички области

  1. 5 points
  2. Има още накъде да страда...
    4 points
  3. Тук е удобен момент да ви разкажа една невероятна история, която ще промени живота ви: Първата ми китара беше един Stagg за 120 лв. (ако не се лъжа) и на нея учих А-то и Б-то на музиката, като май никога не стигнах много по-далеч от Ж, да речем. Но както и да е, друга ми е мисълта. Беше някаква канска мъка да се свири на нея - болка, ама болка, и си мислех, че е защото съм начинаещ. В един момент реших да сменя струните, които бяха ръждясали и един приятел ми каза - е, сигурно са деветки, купувай там един комплект за 10 лв. и дай да ги сменя. Сложихме деветките и бриджа се разпадна, защото се оказа, че китарата е била с 12-60 или нещо подобно, сетната в до - нещо, което предишният собственик не е сметнал за важно да спомене на 13-годишно чаве, което не е хващало китара в живота си. Ама пък от тогава май не са ме боляли пръстите при свирене. P.S. Сетих се за тази история преди две-три седмици, когато водих един страт (но не на Stagg) за сетъп и понеже е с оригиналния 7.25 инча радиус, глъхнеха бендовете около 15 праг. Затова я сетнахме с по-висок екшън и до голяма степен решихме проблема. Дадох си сметка обаче колко съм се разглезил, щом дори такъв що-годе нормален сетъп сега ми се струва висок. 13-годишният аз плюе върху слабостта ми, а даже не свиря с ония безумни свръх-мега-хипер-ниски екшъни, където с един бенд хващам пет струни.
    4 points
  4. Според мен си е някаква стандартна гумена история, която играе ролята на най-елементарна запушалка, така че просто гледай за правилния размер и да е гъвкав материала, че да не пада от отвора. Взимай една от Амазон или пък от китайците...все тая...те амазона обикновено препродават китайските от Али-то...с надценка...
    4 points
  5. Нямам опит с текстилните бои, но ако не запълват порите, вероятно няма и да променят много характеристиките на поглъщане/отражение, но пък разсъждавайки логически...всяка боя добавя отделен слой, иначе нямаше да се нарича "боя", така че не знам. По-добре да го облече в тънка пореста материя, а ако примерно става дума за някое мазе и не му пука много за външния вид, може да си го ползва и в оригиналния вид.
    4 points
  6. Даааа....аз пък харесвам Тейлър Суифт...и все ми е тая какво точно пее...щото докато я гледам, нещо спирам да чувам, така че ако ще и чалга да пропее и да направи дует със Софи Маринова, пак ще ми харесва.
    3 points
  7. Част от рападжиите също са на челни места по кретения на текстовете, както нашенските, така и тези отвъд Океана ... Даже ония ни бият в някои случаи по простотия и пошлост.
    3 points
  8. Само да те допълня и да уточня, че по мои наблюдения тази част от постъпленията всъщност беше над 90%. Аз също не слушам чалга и се надявам да не ми се наложи да я слушам, просто защото (както спомена и TONY) това не е моята музика. През живота си съм се занимавал с най-различни музикални дейности и поглеждайки назад, смея да кажа, че към всички съм се опитвал да подхождам професионално, без значение дали ми е харесвало или не. По стечение на обстоятелствата около 2003-та ми се наложи да се потопя за около 2 години и в поп-фолка, покрай един импресарио, който току що беше напуснал АРА и беше решил да прави нещо самостоятелно като си търсеше външно студио. Та през тия 2 години докато съм записвал чалга изпълнители, хич не ми беше приятно после да им работя песните, защото, едно че бяха 70% от всичко което записвах и от друга страна обработката на една песен изисква десетки и стотици прослушвания на това, което работиш, а когато материалът не ти допада, хич не е куул...Но работех добре, защото само това знам и всички бяха доволни. За щастие след това ми се отвори доста работа с хип-хоп изпълнители и преминах на друга вълна, но тия 2 години ме научиха, че без значение дали нещо ми харесва или не, първо трябва да подходя към него по същия начин, както бих подходил и към нещата, които ме кефят, и второ - трябва да мога да приемам вижданията и харесванията на отсрещната страна.
    3 points
  9. Когато някой изкарва повече пари от мен, по честен начин, без продажба на наркотици, нагласени държавни поръчки и т.н. то той има моето уважение. Не, не слушам чалга, няма и да слушам. Обаче няма как някой да продава "лайна" и да печели от това. Продуктът е качествен и лъскав, но не е моята бира. Кой е кадърен и кой некадърен си личи пак по парите, които изкарва по честен начин. Ама изглеждали не знам си как - за този стил това е нормално. От друга гледна точка и метълите не изглеждат като кой знае колко добре. Просто ние сме свикнали с това. Ама те "крадат" гръцки ритми ?!??! WTF? Ние нашите рок ритми ние ли сме си ги измислили? Или ние не крадем, ние взаимстваме, повлияни сме от запада. Така, че от мен респект за Пайнер или който там произвежда този продукт, ако мога бих научил нещо от тях.
    3 points
  10. Аз имах подобни засечки с G-System. Първо отварянето беше меко казано извратено, второ се оказа, че ползват някакви капсуловани щракалки, които няма как да почистиш/фъснеш без да го строшиш пъро. Та си играх да размествам, понеже най-много ми бъгваше бутона, който съм си избрал за Tap Tempo. Така и не помня какво точно стана, скоро не съм го ползвал (и безтуй само за МИДИ педалиера го ползвам). Силно ме съмнява да са софтуерни проблеми. Просто слагат някакви цъкалки, които рано или късно дават фира. Скоро сменях 2-3 бутона на EBS ефекти. Не казвам, че са калпави, но си имат някакъв живот. Единият успях да го разглобя и вътре имаше една супер гъста глинеста субстанция, образувана от фабричната грес + прахоляка, успял да влезе някак. И това пречеше на кобиличката да се мандахерца свободно. Почистих го и стана като нов, обаче пък те тия суичове не са направени за разглобяване та ще видим кога ще се разпадне... Другият го смених, защото оригиналния е занитен и не знам дали ще успея да го щракна после (къси са ми нитовете, не съм търсил по-дълги). Третият го фъснах малко без разглобяване и засега се държи.
    3 points
  11. С риск да отнеса малко хейт... но пък няма да е за първи път, така че... <rant on> Ами тя тази "официална" снимка също е грешна. Както и много други подобни, включително някакви "туториали" как да свирим. Може би искат да ни научат как да свирим грешно? Ще стане ясно след малко какво имам предвид, първо да обясня как се реди комплекта правилно. Имам и снимков материал! 🤩 1. Започва се от столчето. Слагаш го в задния край на платформата/килима, малко по-наляво от центъра, защото обикновено от ляво имаш само хай-хет, докато отдясно имаш флоорр том(ове) и по-големи чинели (райд/краш). Даже е трябвало да го сложа още 10-тина см. по-вляво. 2. Сядаш, с лице към публиката, бедрата V-образно под ъгъл (70-80* или колкото се пада) така, че да събереш барабанчето. 3. Слагаш барабанчето, на подходящо разстояние и височина. 4. Слагаш педалите под мястото, където са ти стъпили краката. V-образно симетрично. 5. Слагаш касите (дясна и лява). Ако имаш само една с двоен педал - тя си стои на мястото на дясната, педалите също са си на същите места. Ако имаш левичарски сет - аналогичното, но огледално - касата на мястото на лявата, педалите на същите позиции (но с ляв кардан). Ако имаш само каса и единичен педал - пак си остават на същите позиции, просто игнорираш нещата, които ти "липсват". 6. Слагаш хай-хет стойката, принципно отстрани на втория педал, ако нямаш втори педал - на неговото място (под левия крак). 7. Другите боклуци като томове, чинели и т.н. Вече там в повече е въпрос на предпочитания/избор кое къде и как ще е, но все пак има някакви "норми и правила". Например флоор тома е на височината на барабанчето, райд чинела (ако ти е там) на височината на хай-хета, етц. Това се прави с цел да е удобно, ергономично, ефективно, да изисква минимално движения и донагласянки и т.н. Така се измаряш и по-малко, по-трудно е да се получат някакви контузии, изкривявания и от сорта. Да видим сега типично грешна снимка: Даже хай-хет педала трябва да е завъртян още малко обратно на часовниковата стрелка, защото в момента продължението му сочи наникъде - минава покрай столчето (петата трябва да сочи към центъра на столчето). И като седнеш към барабанчето и накъде гледаш? Не към публиката, ами към третия храст в ляво (ако свирим навън). Ето снимка от сайт, където искат да ни обучават как да свирим: Хай-хет педала едвам го стига, самият чинел не знам как ще го използва, дори да свири open-handed. И накъде е сочи? Пускаме мислена линия от центъра на солчето през центъра на барабанчето... третият храст в ляво. Ами ако имаш два флоор тома и райд чинел и китаец? Как ще се завъртиш до там?!?!? Ето снимка и на далеч по-правилно позициониран младеж: Барабанчето му е малко в дясно, но като цяло е правилно седнал, с лицето напред, краката v–образно, педалите под стъпалата... Игнорираме смотано сложените излишно вдясно томове, а заради тях и чинелите. Затова трябва да ги забранят тия каси с розетки, на които да се качулят томове, страшна глупост! <rant off> Надявам се че стана ясно защо казвам, че е грешно да се подравнява касата така, че кожите да са успоредни на предния край на килимчето. А доста народ започва да реди така и съответно оттам всичко отива в канавката.
    3 points
  12. Off/ Не съм с високо IQ, но по горната задача бих отговорил, че ако тия 60 човека са само хористите, дето пеят 'одата на радостта' в четвъртата част...някъде към 20 минути плюс-минус, в зависимост кой е диригента.
    3 points
  13. 3 points
  14. Че кво да не и харесваш... Най-вече нетуърта. 😄
    2 points
  15. Колкото и да ми се иска да се направя на широко скроен и толерантен и да кажа, че няма лоша музика, че тя е само следствие, а не причина, че имало не чак толкова лоши екземпляри, че се прави много качествено и какви ли не други оправдания, не мога вътрешно в себе си да скрия неприязънта, която имам към цялата тази култура и в частност музиката. Защото дори и минимално, тя задуши „атмосферата“ (интонационната среда, както иронично се наричаше едно време). И даде карт-бланш на простаците да смятат, че не просто няма никакъв проблем да налагат тази пошлост като единствена възможна, но дори агресивно да мачкат всяка друга музика — нещо, на което многократно съм ставал свидетел. Интелигентните хора имат склонност да се опитват да намират всяка гледна точка и дори да стават адвокати на дявола, но това изигра и ще има да играе много лоша шега на бъдещите поколения. Това не е само български проблем, уви.
    2 points
  16. Ралица Игова в София. Уникален художник, прави чудеса и то точно такива, каквито търсиш. А и е наш човек - хеви метъл фенка!
    2 points
  17. JazzFM Festival, Stara Zagora.
    2 points
  18. Митко Пайнера винаги си е бил бизнесмен и въпреки, че на маса с камера човек говори малко по-различно отколкото само на маса, доколкото го познавам и имам някакви впечатления от него, това което говори в интервюто са си неговите виждания. Съдя и по това, какви впечатления имам от изпълнителите им, кастингите, договорите, които сключват и др. такива. По-горе споменах, че по стечение на обстоятелствата съм ходил там, още когато едва прохождаха, както и че десетина години по-късно имах за известно време досег с поп-фолка. Мога да потвърдя това, което той каза, че клиповете и дори голяма част от кариерата си, певците и певиците там си ги спонсорират сами. Записвал съм момичета, някои от тях впоследствие отидоха в Пайнер и станаха звезди, та с едно от тези момичета също бяхме записали няколко песни (не искам да я назовавам по име, защото писаното в Интернет се чете от всеки и не знам дали ще й стане приятно). Тя беше доста млада, но вече омъжена и когато 2 години след това я взеха в Пайнер и започна да гради кариера, разбрах, че мъжът й си е продал колата (имаше едно БМВ), за да може да й плаща клиповете...парадоксът беше, че малко след това се разведоха. ...но пък такъв фотошоп й удариха от Пайнер, че на клиповете вече не мога да я позная... Така стоят нещата в Пайнер...ползваш името на фирмата, плащаш си кариерата, те те популяризират и като станеш известен - после си избиваш парите от участия...чалготеки, механи, частни партита, абитуриентски балове...или пък по-големи концерти, според зависи кой колко е станал известен и къде точно ще го поканят.
    2 points
  19. Не ги наричай "рападжии", защото се обиждат. Наистина между текстовете им има доста тъпи и пълни с цинизми, но има и много свестни неща като смисъл (по някой път дори и философски)...просто зависи кой го е написал и какъв е вътрешния му мироглед. Пример: около 2006-та идва един ден някакво момче и носи разни негови текстове за рапиране. Започнах да ги чета и по едно време започвам да си мисля "баси, наистина много добре ги е написал - хем стават идеално за редене, хем нямат вулгаризми, хем имат дълбок цялостен смисъл"...нещо рядко срещано при рапърите, които обикновено сами си пишат текстовете. Похвалих го, че наистина са много добри и го попитах намерил ли си е вече човек, дето ще му ги изпълни. Оказа се, че категорично не иска никой друг освен него да рапира тези текстове - пробвах го да видя как ще звучи в негово изпълнение...трагедия, пълна! Казах му, че поне в момента нищо няма да излезе от запис с него и да си помисли все пак за някой рапър с практика и че мога да му препоръчам много такива, понеже в този период работех основно с тях. Не пожела - и така тези прекрасни текстове заминаха в небитието, а бяха наистина много добри. Та винаги има и изключения във всеки един жанр...пък дори и в поп-фолка.
    2 points
  20. Освен това според мен от чисто пазарна гледна точка успяха да уцелят идеалната максима в периода 2005 г. та чак до сега – докато повечето поп/рок/фънк и др. изпълнители се молиха наляво-надясно някой да им купува музиката през Интернет или пък да продават дискове, Пайнер съвсем сами си качваха цялата музикална колекция по тракерите или я пускаха напълно свободно в YouTube/Vbox7, нито санкционираха, ако някой я прекопира или разпространява, понеже перфектно знаеха, че българин пари за музика няма даде, с малките изключения, когато някой не разбира и примерно си купи някакъв диск от бензиностанцията да речем. Всички останали постъпления идваха от участия по чалготеките, концерти, както и реклами в самата телевизия и спонсори. Мисля, че няма друг музикален жанр, който успя да усети маркетингово тази лавина и това също допринесе за комерсиалният им успех. Напоследък времената се попромениха, българите се научихме да даваме пари за Спотифай, част от чалга изпълнителите се отделиха и си отвориха собствени продуцентски къщи, но единствено тези, които могат да си го позволят финансово.
    2 points
  21. FWIW на чист български линейните изходи в 99% от случаите са съставени от два резистора и в най-добрия случай - от трафче (за 5-10 долара на дребно) за балансиране на сигнала и избягване на ground loops. Това включва и линейните изходи на масата от атенуаторите, където различията са в другата част основно (при това не принципни), или при устройства като OX на universal audio, където комплекта със софтуера, създава целия пакет. На запис разлики вече със софтуерен звук отдавна не са предмет на сериозни спорове, усещането обаче като свиря с усилвател е съвсем, съвсем различно - в полза на усилвателя.
    2 points
  22. IK Multimedia TONEX - Metal Jems - Безплатно!!!
    2 points
  23. Contact spray Tec Tane CS 280, германски. Мирише си откровенно на нафта.
    2 points
  24. Много фен станах на York Audio. И за тресканици са супер.
    2 points
  25. Цените са сериозни на тези джаджи . По темата: сравнението беше между "аналогов" звук, записан чрез директен сигнал в компютър и изцяло софтуерно решение за запис. Моят извод е, че софтуерът е хем по-евтин, хем върши чудесна работа. Това, което използвах, е Neural DSP Tone King за чист звук (любимият ми плъгин в момента), за кривоч пробвах Surh SE 100 на Plugin Alliance, което е някакъв вид Marshall, а усилвателят си е моя Marshall JVM 410, който аз лично много харесвам. Иначе да, А е софтуер, B е JVM.
    2 points
  26. Няма проблем. Ако слушате пианата през слушалки или външна апаратура, може би няма да намерите разлика в звука, но ако свирите на вградените говорители, определено ще забележите, че FP-60x дава повече присъствие и детайли. Това се дължи най-вече на разположението на говорителите, които са от горната страна на инструмента, докато при FP-E50 те са монтирани на дъното и съответно основният звук не върви към ушите на свирещия, а стига до тях косвено (с отражения и резонанси). Оставям настрана, че и говорителите на първия са малко по-мощни. Вторият момент относно "ако съм пианист, защо бих избрал FP-60x"...В предишния си пост споменах, че за пианиста най-важно е клавиатурата да е отзивчива и възможно най-близка до тази на акустично пиано и след това идва качеството на пиано-тембъра. При FP-60x изработката на корпуса е много стабилна, с метална поддържаща лента, която укрепва целия инструмент, за разлика от FP-E50, който е изцяло пластмасов и когато човек свири сложна композиция, той очаква инструментът да стои стабилно и да се чувства масивен, за да не го подвежда когато с пръстите си трябва да коригира микродинамиките и агогиката в творбата. Не съм имал възможност лично да срявня точно тези два модела, но бях гледал клип, в който професионален пианист свиреше едни и същи композиции на двете пиана и после споделяше впечатленията си. Мнението му беше, че почти на подсъзнателно ниво и чувствайки FP-E50 не много стабилен под пръстите си, не може да изсвири по същия начин някой по-труден пасаж, включващ фина промяна на динамиката, така както може да го изсвири на FP-60x. Нямам предвид, че FP-E50 е нестабилен като цяло, а само в моментите когато трябва да го натиснеш по-прецизно в трудни пасажи и то от някой пианист с практика - за стандартни упражнения и композиции мисля, че си е напълно подходящ...просто професионалните пианисти имат доста повече претенции към всичко в инструмента, защото им е необходимо или пък им пречи. Така че нека дъщеря ви сама да реши, а тъй като вие ще давате парите - може и вие да я насочите, защото който и от двата модела да вземете, няма да сбъркате, а дори и в бъдеще тя да напредне дотолкова, че да поиска по-скъп инструмент, нищо не пречи да продадете това, което ще вземете сега и да й купите нещо друго. P.S. Във форума има и други колеги, които биха могли да дадат съвети, но те най-вероятно гледат финала на европейското и не им е много до писане.
    2 points
  27. Благодаря Ви!Тя е много музикална освен,че свири и пее.Всъщност главната причина да я запишем на уроци по пиано,беше съвет от госпожата и по пеене ,иска дори да се научи да свири на гайда🙂(пее български народни песни),свири подобаващо добре-на изпита по музика изкара 99 от 100, затова искаме да и купим възможно по-качествен инструмент,но сме ограничени и в бюджета,максимум 2500-2700лв.Благодаря Ви,за отговорите!
    2 points
  28. @Voidhanger откъм тенджерата или черпака? Иначе сериозно - освен ако не си Стиви Вай и не жулиш само на ниските струни, прекомерно ниският екшън всъщност доста скапва звука на инструмента. За да вибрират харабийската струните си искат височина
    2 points
  29. Понеже си нямам друга работа, реших да сравнявам различни адаптери. Не знам точно дали е сравнение на адаптери или на китари (щото и китарите са различни), но все е нещо. Директно в лаптопа с амп симулация, да може съвсем да се размият разликите.
    2 points
  30. Тук става дума за софтуер, за това в този раздел качих темата. Мислех да ги пускам за продажба моите слушалки, но след тази процедура определено ще си ги ползвам :)
    2 points
  31. Да вметна нещо. Формално, целта на темата беше да ми бъде препоръчан добър майстор за поставяне на гипскартон (разбира се, последвалата дискусия ми беше изключително полезна, особено включването на jabs). Такъв намерих и съм много доволен от работата му. При интерес, пишете ми и ще дам контакт.
    2 points
  32. Ако иска просто да си запише звука от клавира в компютъра и не му се купуват други неща, става и ако машината му (лаптоп или настолен) има line-in вход. Тогава му трябва само подходящия кабел от клавира до компютъра и каквато и да е програма за запис - без значение дали е Audacity, Sound Forge или някоя съвсем елементарна. Разбира се с вграден интерфейс за $2 на дъното няма да е супер качество, но ще му свърши работа, особено ако го пусне да записва на 24 бита.
    2 points
  33. Тези панели са тип порести абсорбери. Матреяла има пори/канали/етц., благодарение на които се поема (част от) енергията на звуковите вълни, и с което се намалява амплитудата им и оттам колко силно и колко време се чуват. Ако се боядисат с нещо и/или се облекат с плътна материя панелите "файдата" им може драстично да намалее. Възможно е и да има някакви по-подходящи бои и/или методи за нанасяне, ама... върви търси и експериментирай ако си нямаш работа. Конкретната материя сигурно ще свърши някаква работа, поне ще е по-добре от гола стена. Вероятно няма да е като по-специализирана материя, но щом е за без пари... Принципно колкото е по-дебело и по-плътно и по-тежко - толкова по-добра работа, особено под 150-100 херца, където винаги е най-голямата мазня. Само против ривъб и при по-ниски нива и много по-малко количество/плътност/маса ще върши работа, примерно за запис на глас относително тихо (подкасти).
    2 points
  34. 2 points
  35. Карам си онзи фен и по БГ радио пускат това И на мен веднага ми изникна в съзнанието това Може и да си въобразявам, ама май има щипано от тук от там.
    2 points
  36. ^ От гръцката музика знам само основните хитове, обаче има едно парче дето много ме кефи, че дори май са ползвани VST барабани, на клипчето зървам Superior Drummer, но е много майсторски направено.
    1 point
  37. Защо го правя? Със сигурност за себе си. От там вече ако го хареса някой друг - супер. Но все пак аз не си изкарвам прехраната с музика. От друга страна, да кажем, че ме е притиснал някой лейбъл и трябва до края на месеца да запиша албум. Ами пак ще го направя така, че да ми харесва на мен. Презумпцията е че аз така съм започнал и феновете така са ме харесали, демек имат моя вкус. Пак ще го направя така, че да ми харесва на мен с най-доброто на което съм способен или имам към дадения момент. Ако съм музикант, който свири кавъри... тогава е ясно, че няма да се записва, но до колкото съм ходил да гледам ( и до колкото и аз съм свирил кавъри), всеки излиза с най-доброто, което има. Относно разликата... за каква точно разлика говорим? Аз решавам да запиша с нещо и само аз единствено си знам с какво точно бих искал да запиша но го нямам. Защото ако го имам ще го запиша много ясно с него. Какво, някой фен ще ми каже "абе много хубаво, ама ако го беше записал с един Diezel щеше да стане по-добре". Интересно ми е да прочета други гледни точки. Със сигурност има такива, аз обаче не мога да си ги представя, макар че мислих по въпроса вече почти седмица
    1 point
  38. Пробвах със спрей, реши се проблема на този етап. Не се наложи и да го отварям, има достатъчно луфт в основата. Благодаря на Baby Thomas !
    1 point
  39. Благодаря !Ще се възползвам от съветите и на двама ви и когато сме готови,ще Ви уведомя!🥰
    1 point
  40. Скоро гледах интервю с Грег Филингейнс, в което разказваше как в работата си с MJ/Стиви Уондър е използвал т.нар. whammy clavinet, който представлява клавинет с огромна тремоло ръчка, за да клати тона. В записите е успял да заблуди доста меломани, че това е китара, прекарвайки изходният сигнал през подходящи усилватели и ефекти. Ето нагледно как изглежда и звучи.
    1 point
  41. Именно тази клавиатура PHA-4 се ползва и в FP-10, което мисля е най-достъпното от серията, вчера имах възможността да посвиря на него, клавиатурата е наистина прекрасна. Единственото нещо, което не ми харесва при Роланд са звуците от FP серията, доколкото съм запознат са базирани на физично моделиране, а не са семпли, но ако трябва да избирам между двете особено за дете, реалистичната клавиатура взима по-голям превес от звуците, защото иначе човек заучава лоши практики от ранна възраст, които после много трудно се оправят.
    1 point
  42. Пианата от серията YDP се водят "стационарни", докато FP серията на Роланд са мобилни и за да станат стационарни, трябва допълнително да се вземе дървената стойка за монтаж. Иначе в цялата FP серия на Роланд клавиатурата е една и съща, с 3 сензора, което позволява бърза "репетиция" на един и същ клавиш, дори и да не е отпуснат изцяло (както е в акустичното пиано). В някои пиана от YDP-серията Ямаха слагат малко по-хубава клавиатура (GH3) от другата (GHS), с която оборудват по-евтините модели от същата серия, но лично не съм я пробвал и не мога да дам отзиви. Иначе имам едно пиано на Ямаха - по-стария модел DGX-660, което е с GHS и честно да кажа много не ми харесва, дори реакцията на клавиатурата в евтините пиана на Casio повече ми допада от тази в моята Ямаха. Свирил съм и на скъпо пиано с прекрасна клавиатура на KAWAI, но там и цените са други. А по-горе, когато писах за DGX-670 (което също е с по-лошата GHS) и FP-E50, имах предвид, че това са пиана с аранжори, които надали ще са необходими за дете в музикалното училище, освен ако не иска да се забавлява със стиловете. П.П. Освен това, ако пианото ще се мести често, преди да се спрете на конкретен модел, обърнете внимание на килограмите, защото едно е да местиш пиано с тегло 12 килограма, но съвсем друго е когато трябва да местиш нещо, което е хем неудобно за носене, хем тежащо 30 килограма примерно.
    1 point
  43. Тия на York Audio много кефят за блусарски хави.
    1 point
  44. Привет, мили хора! Аз съм тенор, вокалист, койото може да изпълнява: Led Zeppelin, AC DC, Deep Purple, Whitesnake, Rainbow, Nazareth, Black Sabbath, Scorpions, Guns N' Roses и всякакъв друг хубав класически рок, блус или поп, както и авторски песни, към които ще оставя връзка. Търся сериозни музканти, за да направим една много солидна клубна банда, която да прави много добре изпипани кавъри на изброените горе, както и други класически парчета, а също така и чудесни авторски песни. Моля, при интерес, пишете ми на мейла: dimitar.philipoff@abv.bg Поздрави, Димитър Филипов Това е връзка към мое изпълнение на кавър: Това е връзка към моя авторска песен на български: Това е връзка към моя авторска песен:
    1 point
  45. Това много добро ...
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.