Jump to content
Българският форум за музиканти

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/02/21 in all areas

  1. Последните две придобивки: лявата сигурно ви е позната от по-нагоре в темата, само смени собственика си. Дясната я пусках наскоро в темата за собственици на Gibson. Ляво: 2016 Gibson Les Paul Standard Historic 1958 (R8) Washed Cherry Sunburst Дясно: 2019 Gibson Les Paul Custom Ebony П.П. И с двете съм все толкова бездарен дрънкач.
    6 points
  2. Това май не съм го пускал тук ... Gibson Gary Moore signature (със Suhr Doug Aldridge адаптери, монтирани впоследствие естествено) ... Доколкото ми е известно, китарата е на Сашо от "СИГНАЛ", но тогава е била с други адаптери. След това са ми известни два други собственика. По принцип винаги съм бил "страт-плеър", но в това нещо се влюбих от първото хващане. Имам няколко други сериозни LP Custom-a, но това докато го пипна и чуя реших, че ще го взема (без даже да ми го предлагат) Собственикът се наложи да се раздели с него без много разговори. Прекрасна китара и тон! Наистина съм адски впечатлен! Поздрави!
    6 points
  3. Изглежда, по някаква мистична причина, ти имаш много повече проблеми от другите китаристи, ползвайки същите кабели. Може да е карма. Помня, че ползвах един правен кабел, един кабел Stagg и един Bellamusic, в продължение на 4-5 години на репетиции и на живо, както и вкъщи, без проблем, а за периода съм се местил два пъти. Та не знам. Във всеки случай, не ползвай кабелите, да повдигаш товари с тях.
    4 points
  4. Малко допълнение, касаещо най-оборотния китайски сайт, от който пазаруват много нашенци, вкл. и аз. Алиекспрес са го направили по най-добрия начин и от днес сайтът направо ще начислява ДДС още в момента на поръчката и така на купувача няма да му се налага да се занимава с митници или пък да плаща митническото представителство на пощите. Така всеки ще си прави сметката още преди да купи нещо изгодно ли му е или не и ако го купи, ще е спокоен, че няма да го товарят допълнително тук или пък да си губи времето с митници и попълване на формуляри за представителство в пощите.
    4 points
  5. Взех entwistle hv58 за нек адаптер. Много много приятно изненадан съм от изработката и звука на адаптера. Тук е на снимка с JB-то което бях предвидил за съответната китара и мисля, че си пасват добре. Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  6. Здравейте приятели на музиката! Радвам се да Ви представя безплатната платформа за обучение по музикална теория Musicca. За да ползвате музика и да учите с нея, не е необходимо дори да правите профил. Можете веднага да видите за какво става въпрос. Ако си направите профил, ще бъде запаметен напредъка Ви и ще имате повече систематичност в работата си. Също така ще можете да споделяте напредъка си с вашия учител. Няма никакви реклами, задължения и уловки. Ако смятате, че при някои термини преводът на български не е точен, моля да пишете на г-н Ласе Грубе - създателят на тази платформа. Неточностите ще бъдат коригирани. Пожелавам много приятни моменти! Опитайте! Много е забавно, а освен това и полезно. https://www.musicca.com/bg/portret Юлия Франк преводач на страницата на български Надявам се, че собствениците на този форум нямат против това представяне, защото става дума за учебен материал и целта е идеална, а не комерсиална.
    3 points
  7. 3 points
  8. Преди няколко дни подмених JB адаптера в моето Burny с Brute Force на Bare Knuckle. За сега съм доста доволен, много отчетлив адаптер със стегнати ниски честоти. Къстъма звукна отлично [emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  9. Dave Weiner (фенът, който свири с Вай) също има една такава и каза, че е наложително всички в групата да са с такава, ако ще има някой да използва подобна. Инак звучало зле/фалшиво ако се "омешат". П.П. Да не ти се налага да правиш рефрет на такова нещо...
    2 points
  10. ^Недей да "цитираш" непосредствено предходното мнение, моля. Не е необходимо, по-нечитаемо е, написано е в правилата, а и малко ми омръзна да ги чистя
    2 points
  11. Здравейте, напоследък софтуерите за онлайн репетиции набират все повече популярност. Много удобни за свирене, когато сме "пръснати" по белия свят или карантинирани, те страдат и от редица недостатъци, основният от които е латенцията. Естествено тя не зависи на 100% от софтуера, а предимно от качеството на аудио интерфейсите и интернет връзката с която разполагаме. Добре би било тук да споделим опит и мнения по темата, както и размишления относно влиянието на такъв метод върху формирането и съществуването на музикални формации.
    2 points
  12. Здравейте и от мен! 2019 Gibson Les Paul Custom: Това ми е първият по-истински инструмент на марката. Имам и 2019 Les Paul Junior Double Cut Tribute worn brown c P90.
    2 points
  13. Как ли съм свирил в зала България,Джаз джамбуре Варшава,записи, плочи преди 40 години с прост български екраниран кабел от Млад техник например?!
    2 points
  14. Не е моят стил, но е яко! Поздравления!
    1 point
  15. ...нови демота. Този път е малко по-експериментално.
    1 point
  16. Baby Thomas отново се оказа прав. Беше от захрнването. Майсторът сложи два големи кондензатора и бръмът изчезна. Сменихме и кайната лампа ( оригнлната -Bugera с руска), защато и тя имала отношение към този бръм. Сега работи перфектно.
    1 point
  17. Скъпи колеги, както забелязвате форумът е ъпдейтнат. Визията е нова, има и нови функции. От съображения за сигурност логването вече ще става с имейл а не с потребителско име. Паролите си остават същите. Ако има някакви проблеми, пишете в тази тема.
    1 point
  18. Извинявам се вземам си поука и няма повече....
    1 point
  19. Какви са тея 650 вата, майнинг риг ли ще строиш? Процът дърпа 50W, видео картата 70W, другите неща по 5-10 вата. Целият комп при максимално натоварване гълта под 250 вата. Малко запас да сложим... Fortron 400W е напълно достатъчно.
    1 point
  20. На транзистор, може, но ще свири 2 идеи по-тихо.
    1 point
  21. Страхотна тема. Аз бих започнал отзад напред. Мнението ми, с което никого не ангажирам, е, че тези софтуерни продукти са компромисен вариант. Няма по-голямо удоволствие от това, да свириш на живо в едно помещение с живи хора, особено ако са добри, и е още по-приятно, ако има минимален брой кабели/електричество. Не смятам, че тези софтуерни продукти могат ефективно да заменят атмосферата и животът на една жива банда/проект, а по-скоро са интересен и алтернативен начин да се провеждат репетиции от разстояние или да се направи колаборация за YouTube видео или нещо подобно. Съществуват кавър банди в YouTube, които функционират така и правят ефективно кавъри и песни, но това по-скоро бих го сметнал за изключение от органичния начин за музициране и групарство. След тази овертюра смятам да карам по същесетво. В следствие на вируса се наложи, с човекът с когото си свирехме на живо, да спред да го правим и решихме да търсим адекватно решение на проблема, което да е безплатно. В нашия случай, ние сме акустично дуо, което свири на акустични китари, аз пея и свиря ритъм, колегата свири сола и държи "втори глас". Имаме и трети човек, който от време на време се включва и свири на "дайре" (tambourine), но не сме го включвали във виртуалните ни репетиции. Твърдя да отбележа, че за виртуалния сетъп и двамата разполагаме със скайп микрофони, които са с нелоша честотна лента и с добър обхват, стоят пред китарите и слушаме нас и другата страна през слушалки, за да не се получава микрофония. В случая пробвахме две решения: 1. NINJAM Представлява Reaper плъгин, чрез който можеш да създаваш и да се свързваш с виртуални стаи, където да свириш с други съратници. Предимствата му са, че имаш супер много опции за рутиране и ефекти, които можеш да подадеш от Reaper, което го прави доста гъвкав. Техническите му изисквания не са високи и спокойно може да се подкара на по-стара машина. Като недостатък смея да отбележа, че рутирането и сетъпа не са много лесни, така че е най-добре да се изкара като присет. Другата част беше латенцията, която с колегата така и не можахме да я докараме до поносима за свирене, освен това имаше гличове и проблеми с мониторинга и зарязахме този вариант. 2. https://jamulus.io/ Второто нещо, на което се спряхме е Jamulus - лесен за инсталация, нуждае се единствено от ASIO4ALL драйвери. Инсталираш, конфигурираш, избираш си стая и почваш да свириш - с поносима латенция, без излишни глупости. Дори и да попаднеш в стая с много свирачи, можеш спокойно да мютнеш останалите и да си останете само вие двамата, пък ако сте добри, може да се джойннат и другите към вашия джем. Ако пък си още по-голям мераклия, можеш да си създадеш собствен сървър и да си джемите на него. Недостатъците му са, че е по-ограничен откъм опции за ефекти и рутирания и ако искаш нещо по-яко ти трябва някакъв рутиращ драйвер като Virtual Cable или нещо подобно, което да "слуша" ефекти/плъгини от нейде другаде. Другият му недостатък е, че бачка основно на Win 10 и по-архаичните машини трудно биха го подкарали (с Linux нямам опит). Поздрави и успех!
    1 point
  22. Преди час смених ръчката с такава на гореописаната - Floyd Rose Original (Made in Mermany). Пасва точно ! Поне за половин час свирене всичко е ОК. То стана друга китара ! Няма скрибуцане , няма луфтове , няма клатене. Много съм доволен ! Необходимо беше само да си купя един глух ключ N12 за 1,90 лв от железарията за да успея да развия гнездото на старата, оригинална ръчка за да не се налага да свалям струните. Гнездото (втулките) на FR Original са различни - монтира се в друг ред, но си пасва точно и всичко е наред!
    1 point
  23. Тру. Имам дабъл кът от същия тип на друга марка с два p90 - не че друго ти не трябва, но друго ти не трябва
    1 point
  24. Ти се бъзикаш, ама това нещо е pure Rock'n'Roll с Р90-то. И резонира като нищо друго!
    1 point
  25. Да напиша и в тази тема, че да има решение и тук. Да - Behringer-a HD 400 наистина реши проблема. Потвърждавам ! Специални благодарности на yamaha и Baby Thomas за насоките и съветите. Наистина не стана и вероятно няма да стане ясно каква точно е причината за шума, но тази джаджа решава проблема в този случай. За такава цена си е доста добре.
    1 point
  26. PROBLEM SOLVED ! Behringer HD 400 - НАПЪЛНО реши проблема ! Не се чува абсолютно никакъв шум - нито марсоход, нито луноход, нито квазар, нито пулсар! След 3 месеца чакане за доставка от Тhoman през Musicworld, накрая поръчката просто не дойде.... Тази джаджа я няма никъде налична в България. Добре, че един приятел се прибира тия дни от Германия и го транспортира.
    1 point
  27. За тия пари Е60!
    1 point
  28. Добра китара! Бартер интересува ли ви?
    1 point
  29. Ребаланса на Изотопа не ми харесва единствено, че като изключим вокала, ударните и баса, всичко останало са го събрали в един кюп "Others", а там може да има доста неща, от които ти трябва само едно, оставям настрана колко отделни инструмента може да ти потрябват дори само от ударната секция. Но както вече казах, хардуерът днес е достатъчно мощен, а софтуерът се развива с такова темпо, че прави 'blur' пред погледа ми. Мисля, че в следващите няколко години ни чакат и други интересни изненади...
    1 point
  30. Всъщност yamaha е прав. Има разни по-нови приложения, които постигат прилични резултати, но все пак ако търсиш добро качество няма да свършат работа, защото не могат да изкарат "идеално червено". Аз напоследък използвам Music Rebalance модула на iZitope RX8, помага ми да си вадя по-лесно и точно дръм партии. А преди ден-два видях че има и някакво app-че за мобилни устройства Moises, но с него още не съм си играл.
    1 point
  31. инструментален албум за Април - Ola Englund - STARZINGER
    1 point
  32. Препоръчай все пак на човека бояджия, вместо да развиваш стройни теории кое как щяло да стане. Ти китара боядисвал ли си - снимки имаш ли? Щото аз съм и имам (бас с binding, полупрозрачно червено). И понеже имам малък опит, знам каква разправия е, ако трябва да стане както трябва. Преди това, както сам можеш да се досетиш, съм пробвал всякакви алабаизми препоръчани от хора, които са чували, че нещо се прави еди-как-си, или просто "знаят", ама никога не са го правили.
    1 point
  33. Твоите съвети важат, ако се боядисва с някакъв плътен и твърд като камък полиестерен или друг подобен лак, който освен всичко, имаме пълна гаранция, че няма да надигне основата. При по-малко вискозни лакове с по-голяма адхезия, ще се получат видими неравности и ясно откроими граници на местата с различна основа - ако не веднага, то след време - със сигурност.
    1 point
  34. И за какво по дяволите трябва да се шкури до дърво,а не просто да се китосат всички вдлъбнатини,да се мине с шкурка колкото да се матира повърхността.Два пласта акрилна боичка,после лак за дърво около 7 десети.Водна шкурка и полиране до гардеробен блясък.Такава е процедурата за всеки калник,врата и т.н.Никой не търка с шлайфа до ламарина без да има нужда.Съветът ми към автора е да свали грифа и всичко от тялото и така да я занесе на бояджията,защото ще го разкарат ако им я занесе цяла.Надявам се да се похвали с добър резултат.
    1 point
  35. Ако схемата входа е идентична с тази, предлагам: 1. Да се подменят диодите D1, D2 с нови. 2. Да се увеличи стойността на R66 и пропорционално да се намали на C2. Примерно 4.7К / 2.2nF вместо 1К / 10nF. Може първо само да се увеличи съпротивлението, а кондензаторът да се намали само ако се наблюдава нежелано увеличение на басите. Друга възможна причина за изгаряне на ОУ, e ако се самовъзбужда и "Свири" на някаква висока честота. Това може да се установи с осцилоскоп. Половинчато, но може би работещо решение би било ограничаване на захранващия ток на ОУ. По-правилно би било да се установят и елиминират причините. Възможно е също, причината за изгарянето да се корени във другата половинка на чипа (вторият ОУ на схемата);
    1 point
  36. Пасивните адаптери на електрическата китара имат DC съпротивление 5-15 килоома и по-висок импеданс за променлив ток (поради значителната си индуктивност), и са навити с стотици метри и километри проводник със диаметър около 0.06мм. В сравнение с това, дали средното "жило" на проводника ще има съпротивление 1 милиом или 10 ома, е в общи линии все тая. Съпротивленията на входа на повечето апаратура имат една или повече от следните функции: - Да предотвратят самовъзбуждане - Да зададат максимална честота на Lowpass филтъра, който това съпротивление и паразитният входен капацитет създават, за да не "прихваща" апаратурата AM радио. - Да ограничат входния ток. Иначе, лампите/транзисторите си имат "pulldown" резистори към земя (или към каквото трябва напрежение) и работната им точка е така избрана, че при нормална амплитуда на входното напрежение, работят в клас A. Схемите с ОУ обикновено работят в клас AB, поради характера на ОУ, но най-често при липса на входен сигнал, са позиционирани в или около "средата" на работната си характеристика. Важно е: -Да ползваш кабел с добра екранировка и малък капацитет. Също на практика с безкрайно съпротивление между средно жило и оплетката (някои кабели имат утечка). -Да ползваш здрави, хубави жакове, и от другата страна да имаш здрави, хубави букси. Другото може да се причисли към популярните глупостички и ползата граничи с въображаема - нещо като ползата от това да си играеш, да екранираш с медно фолио китара с двойни адаптери (хъмбъкери) - уж има някаква полза, но като екранираш китарата на клиент, все се мръщи и смята, че нещо не си направил като хората, защото му се иска разликата да е поне забележима, а тя често не е.
    1 point
  37. Съветите в тази тема са като висш експертен пилотаж, сякаш този кабел ще се ползва в много скъпо студио или от високо заплатен професионален китарист. Бас ловя, че крайната цел е свирене в спалнята на слушалки с лаптоп. ??
    1 point
  38. И при мен понякога са идвали някои неща над лимита, които са ги изпуснали от митницата. Сега обаче пак се разчетох в инфото на БГ-пощи - доста завоалирано е написано, но май го схванах. Онази такса от 3.90 в горния ми пост не е при получаване, защото е ако пощите подадат вместо теб митническа декларация с данни по колона H7, което всъщност важи за този, който изнася, а не внася. А т.нар. "митническо представителство", което си съществуваше и досега за суми над 30 лв., продължава да си го има, но вече май ще е за всякаква сума без значение. Проста сметка показва, че ако съм купил нещо на стойност 30 лв., трябва да доплатя още 6 лв. ДДС + 12 лв. 'митническо представителство', което прави общо 48 лв. ОК, тия 18 лв. отгоре мога да ги преживея, но какво става ако например си купя 1 преходник за 1 лв (който е специфичен и го няма в тукашните магазини)? Значи върху този 1 лев плащам 20ст. ДДС и отново 12 лв. такса митническо представителство, което закръгля сметката за преходника на 13.20 - ей тия 12 лева отгоре някакси вече не ми се връзват на тази база. Да, имало опция и сам да си попълниш митническите документи, стига обаче да имаш издаден валиден електронен подпис, EORI номер в митницата и да разбираш от митнически ставки, графи и колони. Както и да е, още не ми е много ясно всичко, но ща не ща - ще си го изясня в скоро време, понеже другия месец чакам 30-тина пратки, все дреболии (кабели, преходници, DMX ресийвъри и т.н.) и ако всеки кабел и преходник ми го цакат с по 12 лв. отгоре, това прави 360 лв. само такси към пощите, без да смятам ДДС-то. Ще пиша пак като започнат да пристигат +другия месец и видя с колко ще ме товарят...пак добре, че голямата част от дреболиите (над 50 пратки, поръчани преди месец-два) вече пристигнаха преди 1 юли, че ако и те бяха закъснели, по-добре направо да ги връщам към подателя.
    1 point
  39. Здравей, Много трудно се намира кожено яке ( имам предвид качествено кожено яке) не знам с какъв бюджет разполагаш, но можеш да хвърлиш един поглед тук: https://lazarini.eu/category/yaketa От доста време пазарувам от тази марка и съм доволен, що се отнася до якетата. Поздрави!
    1 point
  40. В България няма официален представител на Роланд има търговци на марката! Тези продукти са широка застъпени в Динакорд, вероятно това се дължи с тясното им сътрудничество с колегите си от Германия За Европа, официални офиси на Roland Corporation има в : Germany Roland Germany GmbH. Denmark Electronic Musical Instruments Roland Scandinavia A/S Belgium Roland Central Europe N.V. Italy Roland South Europe S.p.A. Switzerland Roland (Switzerland) AG Hungary Roland East Europe Ltd. Poland Roland Polska Sp. z o.o. Spain Roland Iberia, S.L. France Roland France SAS Russia Roland Music LLC
    1 point
  41. Най-вероятно "Динакорд" предполагам, защото те най-често са предлагали и предлагат досега най-голям асортимент Роланд продукти. Аз дори съм поръчвал и резервни Роланд части от Динакорд.
    1 point
  42. Още една метъл машина е вече тук:
    1 point
  43. Нямаше как. Fender American Performer 2018, родом от Corona, California.
    1 point
  44. Спомняте ли си оня плакат от списание Ритъм с Андреас Кисер и ошарения му със стикери Шарвел модел 2?
    1 point
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.