Jump to content
Българският форум за музиканти

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/19/21 in all areas

  1. Конкуренцията през онези години е била голяма...студийното време - скъпо, да имаш домашно многопистово студио - почти невъзможно, а и малко хора са могли да си позволят такива екстри, пък и го е нямало лафа "това няма да го повтарям - ще го оправиш с компютъра". Или свириш и си върха, или изпадаш от бизнеса и си свириш за удоволствие - естествен отбор. Остават най-кадърните, най-трудолюбивите и най-амбициозните. TONY е прав, че някои помнят като слон - всяка идея от вчера, миналата седмица или миналия месец им е в главата, отделно човек дори и да няма музикална грамотност, но има прекрасна музикална памет, може да си помогне с елементарни записки във вид на букви или пък ползвайки някаква собствена система, която му помага да се ориентира какво точно е записал в общи линии. Направо съм се изумявал гледайки някои черно-бели клипове, какви върхари е имало и как всичко става на живо пред очите ми без нито една грешка, с невероятна техника и чувство, което може да те разплаче. Не че и сега няма подобни музиканти, но нали говорим чисто статистически за онова време, където или го можеш, или не. Сега доста народ свири на какво ли не, вкл. и DJ-те вече се водят свирещи музиканти. Нещата доста се размиха откакто се появиха компютрите и Интернет, та вече е трудно директно да сравним онова време и сегашното.
    5 points
  2. Тия дето си ги изредил ме съмнява да са си записвали идеите да не забравят нещо,то всичко е в главата и основно блус имповизации.А съвсем в началото са обикаляли из Щатите с един фургон с магнетофон да записват легендите в блуса..,имаше един от големите,дето трудно го накарали да запише,щото предпочитал да си вари уискито☺️.Гледай един филм - "Кадилак рекърдс" за ранните записи.
    4 points
  3. Не бях влизал досега в тази секция, ама напоследък форумът е малко замрял, та реших да прочета някой виц за музиканти...то пък се оказа, че в последната страница почти няма за музиканти. Ето един и от мен и дано не е поместван вече на някоя от предишните страници... Диригентът, недоволен от ударната секция: – Ми така е, който не може да стане музикант, му дават 2 палки и го правят барабанист... Барабанистът, мърморейки през зъби: – Пък', който не става, дори и за барабанист, му вземат едната палка и го слагат да дирижира...
    3 points
  4. Здравей, За съжаление не се интересувам, но за да имаш по-голям успех може да предоставиш следната информация: - Начин за комуникация / контакт. - Какъв стил ще са нещата? - Търсиш професионалист или любител, планира ли се заплащане? - Материала / идеите ги имаш готови и трябва да се запишат или музиканта трябва да импровизира? - Имаш ли собствено студио или техническо обезпечение за запис или ще трябва да наемете такова? Разходите от кой се поемат? - Каква е крайната цел (авторска музика, музика за реклами / телевизия / кино и т.н.)? - Какви ще са взаимоотношенията, кой с какво ще участва и правата върху готовият продукт как ще се разпределят? - Какви са очакванията към човека, когото търсиш? - Представи се с няколко думи. Предполагам има доста неща, които за момента не се сещам. Идеята на тази информация е да отговори на въпросите на съответния музикант, да е наясно какво се очаква от него и той/тя да прецени дали би желал да участва при дадени условия в дадения проект. От друга страна при ясно поставени условия това ще помогне и на теб да получиш запитвания от хора, които са съгласни с тях и няма да ти/си губят времето с излишна комуникация и претенции. Пожелавам ти успех. Марио.
    3 points
  5. 😂🤣😅 LOL Поне от този педал нямам нужда. Ям боб (което е полезно) и спестявам пари. Това ако свириш сам е ок. Ако си с група ... всички трябва да са яли боб. Така беше в казармата, до клетвата никаква баня, всички смърдят и на никой не му прави впечатление...😅 Иначе педала е идеен. Примерно ако искаш да се изгъбаркаш. Имаш някаква готина вокалистка или мъжка примадона вокал... Естествено, те не трябва да са наясно, че имаш такъв ефект. Докато обявява някое парче на следващото Ви живо свирене ( примерно по канал-а) , пускаш небрежно един фарт...
    3 points
  6. Пеевски си е правил операция на стомаха + разни други телесни изрязвания, не мислѝ че неговото се е получило само от гладуване, фитнеси и бягане няколко километра всеки ден. В предишното си състояние той се клатеше от крак на крак докато ходеше и добре, че е млад, че ако беше с тия килограми някъде преди пенсия, даже не знам как щеше да ходи и да качва стълби. Ама не го мисли него - той има толкова пари, че и нов стомах ще му присадят ако е необходимо.
    2 points
  7. Инж. Тони Манов е свят човек - следваще религиозно призванието си и не спираше да помага във форума, беше силно критичен към неграмотността и невежеството. Още от първият негов пост, който прочетох, ми стана ясно, че е изключителен професионалист. А броят на хората, на които е помогнал сам говори за капацитета му. Имах привилегията да получа отговор на всичките си въпроси тук. Единствено съжалявам, че не можах да се запозная лично с него през годините. Дано е на по-добро място. Поклон пред светлата му памет!
    2 points
  8. Да Ма направо го връзваш за микрофона, какво ще пускаш с китарата, ще е голям сеир всяка дума да стане на такова То на канала на тоз в коментарите някой беше писал че за политиците трябва един такъв. В нашия случай примерно както беше Пеевски беше перфектно, макар че на който и да е ако се върже в предаване от народното събрание все ще пасва
    2 points
  9. Аз имам още по-добро предложение, да инвестираш пак скромна сума и да отидеш с някой, да ти избере що-годе свирещ нов инструмент. Тия Кремонки точно са относително стабилни тояги, но не са точно... китари.
    2 points
  10. Минава шеф на нефтена компания покрай бар, току-що е получил заплата. Решил да влезе. Посреща го сервитьорка. - Какво ще ми препоръчате? Сервитьорката отговаря: - Нашият бар е особен.Тук можете да сбъднете всяко свое желание, да правите каквото поискате. Всичко за каквото се сетите. - В смисъл - абсолютно всичко? - Да, абсолютно. След като приключите, ние ви даваме сметката. Но има едно условие - ако не ви стигнат парите, нашият палач ще отреже част от вашето тяло, по ваш избор. Босът решил да пробва: - Направи ми фелацио. Сервитьорката без излишни движения застава на колене и изпълнява поръчката. Мъжът е във възторг. Взема стол и го троши. Никой не му пречи, всички мълчат, държат се нормално. И се започнало. Пие глътка скъп алкохол от бутилката и я троши. Скоро алкохолът свършил, изпратил да купят още. Разбил цялата мебелировка, потрошил оборудването, изчукал всички сервитьорки и сервитьори по какви ли не извратени начини. Всеки изчукан трябвало да танцува без да спира народни танци. С две думи - буйно веселие. В един момент мъжът заповядва: - Носете сметката! Донесли я. Погледнал, извадил портфейла, погледнал и в него, и казал: - Викайте вашия палач! Палачът идва. Мъжът си отваря дюкяна, изважда пениса. Палачът го съветва: - Слушай, още си млад, недей така, ще ти върши работа. Дай по-добре да отрежем ръката. - Нищо няма да режеш!! Духай!! Има още пари!!
    2 points
  11. Тъй де. Можеше да го направи с котенца - да мяукат. И щеше да е хит. Не това, което е направил. Писал съм му за котенцата, да видим 😀
    2 points
  12. ^ Всеки трябва да има барабани
    2 points
  13. CRANBORNE AUDIO Camden EC1 https://www.youtube.com/watch?v=Fc12lAcur50 http://onlineshop.audio-factor.eu/product/6491/cranborne-audio-ec1.html Camden EC1 е предусилвател с аналогова стаурация Mojo и усилвател за слушалки с референтно качество с дискретен линеен миксер, вграден в настолно шаси с размер ½ рак. Предусилвател носител на награди Осигурявайки до 68,5 dB чист гейн, Camden EC1 е идеалният предусилвател за употреба с динамични микрофони с нисък гейн или лентови микрофони. Мощен мониторинг на слушалки С референтен клас усилвател за слушалки със специален миксер за линия, Camden EC1 ви дава ИСТИНСКА, нулева латентност, мониторинг на качеството на вашия предусилвател, който се смесва без усилие с възпроизвежданото от вашия DAW. Може да е първият предусилвател, който някога ще купите, но вероятно ще е и последният. В ценови клас като за първи предусилвател, това ще е единственият предусилвател, от който някога ще имате нужда. Техническо съвършенство от световна класа у дома или във всяко професионално студио. Свръхчист и прозрачен Запишете вашия микрофонен, линеен или инструментален сигнал с пълна прозрачност; усилване на нискочувствителни динамични микрофони без добавяне на шум; и улавяне на моментални пикове без фазови отмествания, които затрудняват смесването. Vintage Mojo В края на обхвата на Mojo контрола, чистият предусилвател Camden придобива звученето на ретро трансформаторен или лампов предусилватели, използвайки аналоговия контрол на сатурация Mojo в два разлчни варианта - 'thump' and 'Cream'. Перфектен за музиканти, студийни инженери, подкастери, войс оувър артисти и др. Съвременното чисто или ретро наситено представяне на предусилвателя, комбинирано с изчерпателен набор от функции прави Camden EC1 един от най-универсалните предусилватели на пазара и перфектно решение във всяко приложение, което можете да си представите. Музиканти Разработете свой собствен „сигничър“ звук, използвайки аналоговата сатурация на Mojo. Уловете перфектно характера на вашите адаптри и инструмент. Разделете Hi -z сигнала, използвайки Link Output, за да запишете както DI, така и обработен усилен сигнал - идеален при реампинг. Студийни инженери Контролорайте вашия микс или мастер, като използвате истински референтен усилвател за слушалки с чиста мощност и достатъчно сила на звука. ИСТИНСКА нулева с контрол за ниво директно на предния панел на предусилвателя. Бо0гат входно изходен интерфейс, включително балансирани XLR и 1/4 " балансирани изходи на предусилвателя и 10dB пад, за да се предотврати клипването на конверторите. Войс оувър артисти Директен мониторинг на гласовия канал с помощта на слушалки, свързани към самия предусилвател. Използвайте аналоговия контрол на сатурация Mojo в два разлчни варианта - 'thump' - за „интимност“ and 'Cream' за „вълнение“. Записвайте с помощта на настройките Mojo за рационализиран работен процес. Подкастери Приложете усилване от 68,5 dB към микрофони с ниска чувствителност (Shure SM7b. EV RE20), без да добавяте шум или оцветяване. Мониторинг на собствения Ви глас с НУЛЕВА латентност, както и на програмния изход, чрез използване на вградения към предния панел усилвател за референтен клас за слушалки. Equivalent Input Noise (EIN): <-129.5dBu (150 Ohm source, unweighted) Frequency Response: ±0.7dB (<1 Hz to >1000 kHz, 35dB Gain) Phase Shift: <4° (20Hz to 20kHz, 63dB Gain) THD+N: <0.00025% (1kHz, 35dB Gain, +24dBu out)
    2 points
  14. Имаме удоволствието да представим новото попълнение към арсенала ни за студиен звукозапис - CRANBORNE AUDIO Cranborne Audio e компания създадена от четири продуктови дизайнери за изграждане на аудио марка, която прави нещата по правилния начин: "Не поемаме по преки пътища. Не правим компромиси. Ние не приемаме „достатъчно добри“. "Модерен подход към винтижд звука" определя нашия подход към съвременните изисквания на звукозаписното студио. Вярваме в съвременните работни процеси, съвременни компоненти и съвременни идеи, като същевременно улавяме същността на любимите ни епохи на записи и аудио оборудването, използвано за създаването им." "We make products that we want to use to make music. We create, innovate, and design with passion, purpose, and belief. " Sean Karpowicz, Managing Director, Co-Founder https://www.cranborne-audio.com/
    2 points
  15. Виж и на сайта на Music Division - и те предлагат всякакви части за музикални инструменти.
    2 points
  16. Манов разбираше от тунери. За друг не се сещам, който да не се учи на тунера ти. Това не е точно музикална апаратура, специфично е. Виж във радиолюбителски форуми.
    1 point
  17. Здравей! Мисля, че мога добре да пея доста песни на Диси, ако имаш интерес, звънкай: 0884323848 Димитър
    1 point
  18. Както и очаквах, Гибсън-ски тон според мен. Напомня ми на Мастър оф Пупетс албума, като съм я чул досега само на Гитар риг. Адаптера още е бая ниско, трябва ми ринг. Грифа след 12-то прагче е бом-бок. Мисля да го ремонтирам вместо да го сменям. 446005474_TapeDeck2Oct1516-42-14.ogg
    1 point
  19. Хареса ми! Бекинг трак не, но понеже чат пат ми се налага някой да добави някоя китарна импровизация върху нещо, ако нямам на разположение някой местен колега, мога да те ползвам дистанционно за някое соло, стига да нямаш нищо против.
    1 point
  20. Година и 3 месеца е нищо - някои отговарят и дават съвети в теми с последно мнение отпреди десетина години. П.П. А и колегата, който е отворил тази тема, за последно е влизал във форума на 29.06.2020 и не е много ясно коя година пак ще влезе, за да прочете дадените съвети.
    1 point
  21. Ти от некво майтапчийско клипче си извел теория за упадъка на вселената, човек 🙄 Ще го отдам на ш*****а Ковид изолация. Peace and take it easy ✌🏻
    1 point
  22. Kole, айде малко по-сериозно. Напиши барем какъв оркестър търсиш? Симфоничен, военен, народен... ако не, дай телефон на някоя врачка да я питаме нея за подробности.
    1 point
  23. Здравейте, Търсим вокалист за рок банда.Изпълняваме авторска музика. Имаме един записан албум и материал за още един. За повече информация моля ЛС.
    1 point
  24. Благодаря! Вземам предвид и критиката, за втория куплет четвърта струна съм съгласен, че би било по-добре да е по заглушена. За груув не знам какво точно имате предвид, но предполагам да мислиш свиренето малко по-назад, за да звучи по-тежкарско! Ако е това смятам, че би могло да стане и по-добре. Очаквах коментар от вас, видях колко голям фен сте на Дио и колко кавъра имате.
    1 point
  25. Поздравления!Технически много добре изпълнено.Много обичано от мен парче.Обаче като човек ,на който това му е любимия албум (слушам го от създаването му,може би затова съм толкова критичен )ще кажа ,че трябва повече groove и palm mute на здравите места ,това е което ми липсваше ,защото тази песен на 90% в това и е чара.
    1 point
  26. Аз всъщност не мога да разбера какъв точно е въпросът? Да се махне шума ли? Ако е така - има около 20 възможности от crossover / intermodulation distortion-и, поради дизайна, през студена спойка и останалите 18 неща между тях. Стандартният съвет винаги е - пробвай с други лампи Ако толкова дразни - трябва да го види специалист.
    1 point
  27. Очакват въпроси за лампови усилватели.
    1 point
  28. Аз мисля, че и въпросът е зададен малко некоректно. Когато не е имало звукозапис - това е преди 20-ти век. От 40-те години насам се намират тук-таме лентови устройства за домашен звукозапис. А как са помнели - като непрекъснато свириш като луд и си пресвирваш и развиваш идеите, няма да ги забравиш, дори да не ги разписваш на ноти.
    1 point
  29. Да бе, голям траур в тая тема! Ако искаш да видиш Коцето - виж го в София.
    1 point
  30. И според мен е от свиренето. Опитай малко по-различни позициониране и постановка на дясната ръка, други пера...
    1 point
  31. CRANBORNE AUDIO Camden 500 https://www.youtube.com/watch?v=I80kquAvU1k&t=1s http://onlineshop.audio-factor.eu/product/6490/cranborne-audio-camden-500.html Най -доброто от двата свята Camden 500 е най-изумително чистият, линеен, прозрачен предусилвател, който някога сте чували. Но също така има функция „Mojo“ - 2 дискретни персонализирани аналогови схеми за насищане, чрез които да добавите характерен „цвят“ към звука. Чисто, прецизно и естествено Camden 500 осигурява максимална яснота и детайлност, когато това е най -необходимо. Неговата персонализирана топология „Camden“ постига зашеметяващи характеристики с нисък шум и ниско изкривяване: -129.8dB EIN (150ohm, непретеглено) и THD+N до 0.0002%. Той също така задава нов стандарт за честотна и фазова линейност: ± 0.7dB честотна характеристика от 5Hz до 200kHz при максимално усилване и <2 ° фазово изместване при 50Hz - 20kHz. Резултатът е най-естествено звучащият предусилвател, който сте чували. Винтидж, топъл и цветен Camden 500 разполага с функция „Mojo“ - персонализирана аналогова схема за насищане/сатурация, която превръща Camden 500 в най -дебелия, най -топлия и най-цветния микрофонен предусилвател във вашия арсенал. Проектиран да въведе хармоници и ефекти на насищане/сатурация, Mojo може да се прилага фино, може да бъде преекспониран, както и напълно изключен ... Безупречно модерно чисто представяне Проектиран от самото начало от нашия инженерен директор Едуард Холмс, Camden 500 е създаден, за да бъде най-добрият вариант за запис на съвременните студиа и да издържи на условията на съвременния работен процес и производствени техники. Проектиран да се работи отлично с всеки входен източник, Camden 500 разполага с напълно оригинална, персонализирана топология на предусилвателя, която постига зашеметяваща производителност с нисък шум и ниско изкривяване и линейност на честота/фаза при всяка настройка на усилване от единица до 68,5 dB. Стъпков контрол на усилването Camden 500 разполага с първокласен, 12-степенен контрол на усилването - до 68,5 dB чист, прозрачен гейн на стъпки от 5,5 dB. Това улеснява повторяемостта на настройките за усилване и както и възможност за ползване на два Camden 500 за стерео приложения. Стерео приложения С внимателно подбрани съвременни компоненти, всеки два предусилвателя на Camden са напълно стерео съобразени с точност до 0,1 dB. Всеки предусилвател на Camden също преминава през строг тест за честотна характеристика във фабриката, който гарантира, че всеки продукт работи идентично. "Хай пас" филтър с прогресивна крива "Хай пас" филтърът на Camden разполага с прогресивна крива - първоначално на около 6dB/октава и след това се увеличава до 12dB за най-ниската октава. 3-степенен превключвател за тип вход Специализиран входен импеданс и хедрум за микрофонни, линейни и Hi-Z източници означава силен и пълен обхват на запис с +26,5 dBu входен хедрум, както и напълно естествено звучащи DI инструменти с уникалния си BJT дизайн и 1,5 М ома входен импеданс. 'Mojo' За моменти, в които искате ретро настроение във вашите записи, ние разработихме Mojo - наша собствена персонализирана аналогова схема за насищане/сатурация, която добавя „цвят“ към предусилвателите на Camden при запис или смесване. Mojo добавя аналогово насищане/сатурация към всички аудио сигнали. Thump добавя хармоници към сигнала в диапазона 20Hz - 100Hz. Тъй като Thump не е базиран на EQ, допълнителното хармонично съдържание се формира от източника и съществуващото нискочестотно съдържание, което води до естествено добавяне на допълнителна „топлина“. Cream драстично увеличава хармониците и динамично изглажда ниските средни нива за увеличаване на HF акцента. Подобно на Thump, Cream е напълно динамичен и ще променя ефекта си в зависимост от нивото на входа и изходния материал. Трансформаторът и лампите са неразделна част от конструкцията на някои предусилватели и затова не могат да бъдат изключени от пътя на сигнала или променени за различни ефекти. Mojo, от друга страна, може да бъде настроен по вкус EIN: <-129.5dBu, 150 ohm source, unweighted <-135.5dBu, Inputs common, unweighted THD+N: <0.0004%, 1kHz, 35dB gain, 24dBu out Phase Shift: <2.25°, 40dB gain, 20Hz to 20kHz <4°, Max gain, 20Hz to 20kHz Freq. Response: <±1dB, <5 Hz to >200 kHz, all gain settings CMRR: >70dB, typ >85dB, 35dB Gain, 10-20kHz, 100mV Common mode
    1 point
  32. CRANBORNE AUDIO 500R8 https://www.youtube.com/watch?v=vSYTWIiji0Q http://onlineshop.audio-factor.eu/product/6527/cranborne-audio-500r8.html Студио в кутия 500R8 е шаси за 8 от любимите ви модули от серия 500. Това също е 28 - входен / 30 - изходен USB аудио интерфейс, контролер за монитор и дискретен аналогов суминг миксер. Аналогов характер Конфигурирайте 500R8 така, че да отговаря на желания от вас аналогов вкус. Напълнете го с предусилватели от серия 500 в ретро стил, когато записвате барабани, чисти и неоцветени предусилватели, когато записвате струнни инструменти, или EQ / Компресор / други модули от серия 500, когато е време за смесване. Цифрова прецизност Свържете 500R8 директно към вашия PC/Mac и уловете всеки един нюанс на вашите аналогови източници с AD/DA преобразуване от референтен клас и превъзходно вътрешно синхронизиране. Предавайте без усилие аудио между аналогов и цифров свят без цифрови артефакти, които оцветяват и влошават вашите записи. The Studio Essentials 500R8 има всичко необходимо за изграждането на вашето мечтано аналогово/цифрово хибридно студио. Всеки елемент е внимателно обмислен и проектиран да ви даде най -доброто от всичко, комбинирано в пакет, който е интуитивен (и забавен) за използване. USB аудио интерфейс Свържете се директно към вашия PC/Mac чрез USB и използвайте вградения 28-входен/30-изходен USB аудио интерфейс на 500R8 за запис и възпроизвеждане директно към/от избраната от вас DAW. Контролер за монитор Превключвайте между два комплекта високоговорители, превключвайте Mono sum, Mute, Dim и Talkback функции, като същевременно следите пиковото ниво на вашия микс с 28-сегментни LED индикатори. Миксер с нулева латенция Мониторинг на живо в аналоговия домейн с нулева латенция, чрез използване на контроли за ниво и панорама за всеки канал. Дискретен суминг миксер Повишете качеството на вашия микс с аналогов характер и сумирайте 8 USB източника чрез вашите модули от серия 500 и в дискретен аналогов миксер за сумиране, който да бъдат сумирани и записани обратно във вашия DAW като стерео трак. За да накарате вашите модули от серия 500 да блестят във вашите цифрови записи, нашето преобразуване трябваше да бъде най-доброто в класа. Изцедихме всички възможни .1dB производителност от преобразувателите на 500ADAT, за да гарантираме, че единственото нещо, което оцветява вашите записи са позициите на микрофоните, решенията ви за смесване и изборът на модули от сериите 500. Динамичен диапазон: 121dB A-weighted, AES17 method, 20Hz - 20kHz Честотен обхват: -1dB, 2.2Hz to >80kHz THD+N: <0.00032% (-110dB) @ -4dBFS, 20Hz - 40kHz, 1kHz, A-weighted Clock Jitter: <0.5 Picoseconds Дълбока интеграция от серия 500 Смесете и съчетайте вашите модули от серия 500, за да намерите най -добрите комбинации по време на запис и смесване, за да създадете свой собствен аналогов звук. Избор на източник Пренасочете вашия 500R8 с едно натискане на превключвател. Превключвателите за избор на специален източник за всеки слот от серия 500 настройват маршрута на сигнала за изпращане на аналогови, C.A.S.T. или USB източници през всеки от вашите модули. Достатъчно I/O за всеки хардуер 500R8 може да се интегрира с целия ви аналогов/цифров хардуер. Ползвайте 500ADAT със собствения му конвертор или интегрирайте вашата 19 -инчови рак устройства, чрез специални TRS жакове за всеки слот. Нямате модули? Няма проблем Заобиколете неизползваните слотове, като използвате специалния превключвател за байпас на 500R8 и можете да използвате всички налични аналогови линии за запис, докато продължавате да изграждате своята колекция от 500 серии. Когато искате повече свързаност от серия 500, да сдвоите 500ADAT с 500R8. Свържете 500R8 и 500ADAT заедно чрез ADAT и сега имате 16 канала от модули от 500 серии, с които да работите. по време на запис и смесване. Докато 500ADAT предлага същата производителност като 500R8, всеки разширител ADAT на трети страни също е съвместим.
    1 point
  33. CRANBORNE AUDIO 500ADAT https://www.youtube.com/watch?v=RRCIzEBFQgs http://onlineshop.audio-factor.eu/product/6526/cranborne-audio-500adat.html Разширете студиото си. Подобрете звука си. 500ADAT е шаси за 8 от любимите ви модули от серия 500. Това също е 8 - входен / 8 - изходен ADAT разширител и аналогов суминг миксер. Той увеличава броя входове / изходи на всеки аудио интерфейс, оборудван с ADAT интерфейс. Удобството на ADAT Свържете 500ADAT към всеки аудио интерфейс, оборудван с ADAT, и увеличете наличните си входове и изходи с 8. Извлечете повече от сегашния си аудио интерфейс, като използвате изпитан, проверен и надежден ADAT. Възможности от серия 500 500ADAT е високотоково шаси, с 8 слота за устройства от серия 500, с аналогово-цифрова конверсия и ADAT интерфейс. Това е достъпен и мощен начин да включите любимите си модули от серия 500 във вашия тракинг/миксинг цифров работен процес. Отключете неизползвания потенциал на вашия аудио интерфейс с 500ADAT. Вашият аудио интерфейс може да има 8 допълнителни канала за запис и възпроизвеждане, които чакат да бъдат използвани! Нарича се ADAT и е идеалният начин да разширите текущия си аудио интерфейс. Аудио интерфейсите от големи производители като Universal Audio®, Focusrite® и Apogee® разполагат с ADAT / оптична свързаност. Просто свържете 500ADAT към тези неизползвани ADAT портове и отключете пълния потенциал на вашия аудио интерфейс. 500ADAT обединява цифровите и аналоговите работни процеси като 8-to-2 аналогов суминг миксерс нулевa латенция, с 2 изхода за слушалки с референтно качество и ADAT & SMUXII/IV с честота на дискретизация до 192kHz ADAT, SMUX II/IV разширител Трансформирайте вашия аудио интерфейс, оборудван с ADAT, в аналогова централа, като добавите 8 канала за разширение до 96 kHz или 4 канала за разширение при 192 kHz. Миксер с нулева латенция Използвайте двата aux буса на 500ADAT, за да създадете качествено звучащи аналогови миксове, които могат да бъдат смесени с DAW-плейбек и изпратени до вашите музиканти с нулева латенция. Нашата AD и DA конверсия е най-доброто в класа. Изцедихме всички възможни .1dB производителност от конверторите на 500ADAT, за да гарантираме, че единственото нещо, което оцветява вашите записи са позициите на микрофоните, решенията ви за смесване и изборът на модули от сериите 500. Динамичен диапазон: 121dB A-weighted, AES17 method, 20Hz - 20kHz Честотен обхват: -1dB, 2.2Hz to >80kHz THD+N: <0.00032% (-110dB) @ -4dBFS, 20Hz - 40kHz, 1kHz, A-weighted Clock Jitter: <0.5 Picoseconds Дълбока интеграция от серия 500 Смесете и съчетайте вашите модули от серия 500, за да намерите най -добрите комбинации по време на запис и смесване, за да създадете свой собствен аналогов звук. Избор на източник Пренасочете вашия 500ADAT с едно натискане на превключвател. Превключвателите за избор на специален източник за всеки слот от серия 500 настройват маршрута на сигнала за изпращане на аналогови, C.A.S.T. или USB източници през всеки от вашите модули. Достатъчно I/O за всеки хардуер 500ADAT може да се интегрира с целия ви аналогов/цифров хардуер. Ползвайте 500ADAT със собствения му конвертор или интегрирайте вашата 19 -инчови рак устройства, чрез специални TRS жакове за всеки слот. Нямате модули? Няма проблем Заобиколете неизползваните слотове, като използвате специалния превключвател за байпас на 500ADAT и можете да използвате всички налични аналогови линии за запис, докато продължавате да изграждате своята колекция от 500 серии. Разширяем с 500R8 Когато искате повече свързаност от серия 500, можете да използвате до две 500ADAT с някои интерфейси или да сдвоите 500ADAT с нашите 500R8. Свържете 500R8 и 500ADAT заедно чрез ADAT и сега имате 16 канала от модули от 500 серии, с които да работите. по време на запис и смесване. Докато 500ADAT предлага същата производителност като 500R8, всеки разширител ADAT на трети страни също е съвместим.
    1 point
  34. Накратко - никъде няма нищо. "Официалния" Икономов не продава части. Ако счупиш ключ - да си купиш нов инструмент. От другите магазини - съвсем случайно, ако изпадне нещо, по случайност. Спасението е отвън: https://www.meinlshop.de/en/ibanez/spare-parts/e-guitars
    1 point
  35. Ей го е и моят албум: https://open.spotify.com/album/4iXg7BVaclY9k00wjyzon1?si=SS15a8OvSJikVpheCiygEA
    1 point
  36. Това не е ли песен за Никола Парапунов (или за Никола Калъпчиев, според други източници)? Винаги ми е интересно, че тя се възприема като народна (в смисъл, стара, традиционна), а всъщност е доста съвременна. Парапунов е партизанин, деец на БКП и ОФ, убит в засада през 1943 г. Песента е написана от Димитър Янев през 60-те години на 20-ти век и е била една от любимите песни на Живков, която той смятал за народна, и се изненадал, когато разбрал, че е написана от Янев. Капъпчиев е деец на БРП (к). Участник в Съпротивителното движение по време на Втората световна война, партизанин от Горноджумайската чета. Пхахаха, вижте какви глупости се пишат в македония за Парапунов: https://puls24.mk/nikola-parapunov/
    1 point
  37. Кавър на кавъра на кавър с квазерен шум💔✌️
    1 point
  38. We started a band and called it "Books". So no one can judge us by our covers.
    1 point
  39. Това е отпреди няколко месеца, как съм забравил да го постна тука, не знам
    1 point
  40. Е как - един официален представител у нас е длъжен да няма нищо. Иначе какъв официален представител е, ако ще продава някакви неща за дребни леффчета.
    1 point
  41. Здравейте. Записахме няколко авторски песни с проекта ИНТЕРВАЛ. Ще се радвам ако споделите мнение.
    1 point
  42. EMG = Electro Magnetic Garbage ?
    1 point
  43. А ето това са моите барабани
    1 point
  44. Както Baby Thomas каза, Standard > Studio по подразбиране. Най-добрият вариант е Custom, което също е очевидно, но там цената и тежестта на китарата растат експоненциално. Около 100 кг съм и пак ми е некомфортно да свиря с Epiphone Custom повече от два часа. И, да - съгласен съм, че е до бройка. Отиваш, хващаш, слушаш. И изобщо да не те интересува, че може да седиш часове да сравняваш (освен ако вече наистина не можеш да усетиш разлика - тогава отиваш пак на другия ден). Има една много грешна практика на притеснение от страната на музиканта, че отнема твърде много време на продавач-консултанта. Избираш важен за теб инструмент, не вид чипс - нормално е да искаш да се убедиш, че това е точно продуктът, който ти трябва. Успех!
    1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.