Jump to content
Българският форум за музиканти

synchu

VIP listed
  • Мнения

    5686
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    163

synchu last won the day on Март 25

synchu had the most liked content!

2 Последователи

Относно synchu

  • Рожден ден 12/12/1976

Previous Fields

  • Инструмент
    Не свиря-само зяпам тук:D

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.soundcloud.com/synchu
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ...от гората
  • Interests
    АД.

Последни посетители

4325 профилни разглеждания

synchu's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

2.6k

Обществена Репутация

  1. Абе според зависи - я виж бобините на Мъндорф по колко пара са? Две парчета и си на стотака вече. Иначе повечето следват схемата на Айкен с малки (но съществени - според зависи как гледаш на нещата) добавки
  2. Съществена бележка върху заглавието, е че сравнението е на линейните изходи на устройствата ( и то сравнението е към линейния изход на усилвател), т.е. по-скоро реализацията на Load box + линеен изход, а не на attenuator, като звук през говорителя, което е съвсем друга работа.
  3. Да се съгласим, че не всички сме съгласни. Тук има съществено количество - зависи - зависи от слушателя, плочата, от оборудването и от помещението. Брат ми има нелош сетъп, като съм му спретнал два лампови моноблока, които плюс едни колони на Монитор аудио и среден клас грамофон (1-3к) предлага различен модел изживяване (за мен изключително в положителна посока), включително и в режим на сравнение - между дигитален източник и винила Не знам топло ли е, студено ли е (всъщност много добре знам какво е и защо е) - но си е различен модел. Дали ти харесва или не - е въпрос на вкус.
  4. You know your solder, young man Иначе, имайки предвид честотата и продължителността, с която ще се използва, стига да топи тинола и да го държиш от правилния край, вероятно си е ок.
  5. От голяма до никаква Гейна на плъгина (обикновено) е калибриран и като го мърдаш си пише + (може и минус) 3dB. Отбелязката 3 на гейна на интерфейса може да значи всичко - ако можеш да уцелиш точно 3 dB увеличение или намаление - ще си бъде съществен успех - има разбира се интерфейси, за които това не е така (с електронно управление на входното ниво). Сега тука има още една торба сол - примерно този гейн на интерфейса къде и как точно е реализиран, как влияе на АЦП процес/филтри и т.н. - но това са детайли, които за инструмент, който предстои да бъде смачкам от драйв и изкривявания (да - включвам тук и чистите китари) в последствие - не е чак от толкова голямо значение
  6. Hi-Z режим, гейна на Motu M2-то максимално намален (0 или там каквото е) и после се усилвa Input гейна на плъгина (ако няма такъв - като TH-U например, може да се използва или друг плъгин или от аудио интерфейса - в зависимост от предпочитанията и калибрацията на самия интерфейс). Това точно Моту нямам никаква идея какъв му е хедруума, но на M4/6 е 16 dBu (= 0 dBFS), което значи, че за NeuralDSP плъгините - Input gain-а на плъгина трябва да е на 3.8
  7. Това видео е предшествано и "вдъхновено" (както и множество други по темата, излъчени от по-популярните създадели на съдържание) от това: https://thegearforum.com/threads/the-amp-sim-plugin-thread.3381/ В поста има постоянно актуализирана таблица, плюс линк към "оригиналните" видеа.
  8. Tonocracy вече е free - ултимативното намаление https://tonocracy.com
  9. Напреднали са доста и са доста удобни, но звукът на педалчетата все още е по-добър от моя гледна точка. В микс, на сцена и за публиката разликата вероятно ще е от абсолютно никаква до почти никаква
  10. Докато се сетя за "I am the passenger..." откриващата строфа - "полудЕх" ... време си е за гинко билоба...
  11. ^^ ами доста стандартен подход, включително по-напредничавите машини (Lelith Bianca бидейки една от евтините такива) имат програмируем Low Flow режим... с изключение на температурната стабилност с La Pavoni (то ) можем да контролираме всички елементи от preinfusion през flow и т.н. ...
  12. Абсолютно не е вярно това. Ще свири много по-добре с L4-орката, то е ясно и се вижда - кЕтарката е трепач. $4К срещу "много по-добре" е очевидно чудесна сделка!
  13. Нуно Бетънкорт моля, че ще се наказваме, какъв е този Бетенкурт ... тез теми иначе редовно се предъвкват - няма лошо - колкото повече се дъвчат, дет се вика толкова повече омекват и стават удобни за сдъкване ... Доскоро търкалях Multiface 2, който смених по-скоро от гледна точка future proof - че го изполвах с един PCIe to PCI adapter, на който трябваше да му презапоя някои чаркове, за да работи нормално RME интерфейсите са на практика вечни.... общо взето... всъщност лимитацията е преносната технология... с която ПЦ производителите си играят през годините. Между другото - го смених с Apogee Rosetta 192 ... който е аналогично вехт, макар и относително, дискутируемо и трудно доказуемо - по-висок клас от Мултифейс 2 конвертор, към RME RayDat, и един RME ADI FS за разкош. За моите скромни цели, звучи чудно ///След като му фикснах захранването на Apogee-то.... though ...
  14. Абсолютно нищо, а пък с ЕКю в луупа е още по-добре.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.