-
Posts
5641 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
129
synchu last won the day on April 28
synchu had the most liked content!
About synchu
- Birthday 12/12/1976
Previous Fields
-
Инструмент
Не свиря-само зяпам тук:D
Contact Methods
-
Website URL
http://www.soundcloud.com/synchu
-
ICQ
0
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
...от гората
-
Interests
АД.
Recent Profile Visitors
3602 profile views
synchu's Achievements
-
Големите клиенти имат лукса да си поръчват специални изпълнения. Така че е абсолютно възможно да не можеш да намериш въобще. Алтернативно им пиши на тях - понякога са учудващо кооперативни (макар, че точно Берингер не са баш - но знае ли човек).
-
"Ъгълче" за екзотични ефекти и (донякъде екзотични) усилватели
synchu replied to synchu's topic in Изработка и ремонт
И още малко twangy Tele - abuse: -
"Ъгълче" за екзотични ефекти и (донякъде екзотични) усилватели
synchu replied to synchu's topic in Изработка и ремонт
Абсолютно - страхотни възможности за контрол само чрез начина на свирене. Може би най-добре контролируемия драйв в колекцията до момента -
"Ъгълче" за екзотични ефекти и (донякъде екзотични) усилватели
synchu replied to synchu's topic in Изработка и ремонт
The Redneck Twang Fury Masher, aka RTFM, nicknamed Twang Fury. Както се оказва, допаднаха ми тез дребни лампови педалчета и спретнах още едно, което мина през доста итерации на експериментална платка, преди да завърши в кутия. Схематично е базиран на предусилвателя на Dr. Z ZWreck, който е базиран на Trainwreck Rocket, който е един вид подобрен Vox AC30 и отгоре на цялата тази генеалогия съм добавил няколко модификации най-вече поради факта, че ни липсва крайно стъпало, което във всички изброени предшественици играе важна роля в крайния резултат. Не на последно място идва и известния подбор на съответните типове елементи на конкретните им места, но да не изпадаме в прекален технически детайл. Целта на упражнението беше постигането на определен тип звук, най-вече предназначен за употреба с Телекастър, както и забележителната динамика и взаимодействие с потенциометрите на китарата. Малко звук и снимки в едно (Телекастър - всички тракове + представения преди време усилвател Benson Monarch със солидно количество spring reverb от усилвателя. Няма никакви корекции по време на записа от ефекта или усилвателя): -
Абе колко пък да си звучи - през Респром Но фактът е, че достатъчно напредна софтуера и последните емулации го докарват доста добре. Все още не съм тествал последното отроче на Neural - Tone King Imperial - който е прекрасен усилвател и съществено предизикателство за "издокарване", имайки предвид генеалогията му, но зададената посока и от Cory Wong (на който най-сетне изкараха втора версия, която решава съществените проблеми в Speaker Sim частта на софтуера) и Tim Henson плъгините е отлична. Допълнително емулациите в колоните/говорителите с последните творения на Softube - Celestion Speaker Shaper (който е разработен съвместно със Celestion) и самите Celestion (SpeakerMix Pro) са много добри. Особено SpeakerMix е много убедителен и звучи чудесно. В този смисъл добър атенуатор с линеен изход и SpeakerMix е също една работеща алтернатива.
-
Тази политура по-горе, която е за алуминии няма как да свърши работа за хромирани части (в смисъл имам я - не върши работа - аз силно подозирах, че няма как да свърши - но тествах на принципа "ама ако върши" така де ...). За хромирани повърхности е добре да се използват специализирани полир пасти, например ето това: Prinox® 150 ml Polishing Paste Including Professional Polishing Cloth I Polish for Acrylic Glass, Epoxy Resin, Varnishes, Gelcoat Gfk, Chrome & Plastics I Removes Matt & Micro Scratches : Amazon.de: Automotive Или от щандовете с хиляди автомобилни такива да си избереш
-
^^Ама наистина е така - не се разочаровай - това е базирано на някакъв дългогодишен опит с китарите (и с писането по форуми ). Аз въобще последните години подминавам такива теми, което сигурно не е съвсем колегиално, но пък не ми се влиза в дискусии, на които крайния резултат е предварително известен. Китарата е супер индивидуален инструмент - трябва да се пипне и да си сигурен най-вече, че ти е удобна. Аз например, като прочета "тънък и супер бърз гриф" (което е слогана на 99% от обявите в БГ) и не чета нататък - първо не обичам тънки грифове, второ, според скромното ми мнение, по-масивните грифове гарантират по-добър тон, освен че са ми по-удобни. Мъчих се двайсетина година с металии да ми харесат...и съм прекарал 5-6-7-8 не помня колко, имам и една - две останали "за асортимент" ама ..нейсе Освен това "напържени" адаптери също са ми "противопоказни". Така или иначе - в момента от описания клас китари в БГ и София има достатъчно избор, може би не огромен, но все пак достатъчен за формиране на предпочитание към марка поне (вярно за наличните само, ама все е нещо).
-
По принцип Studiobricks са доста сговорчиви при директен контакт с тях, могат да направят (почти) всякакъв размер кабина и директните цени ми се струват по-добри. Изолацията, акустичното третиране и изпълнението са абсолютно перфектни.
-
Има ли значение дървесината за звука на ел. Китара, епизод 7216 :)
synchu replied to Baby Thomas's topic in Клипове
Приемам Стратове, Телета и Гибсъни от 54-та до 63-та и изпращам обратно пълен кит за горното недоразумение -
Може. Продължавай да си го ползваш. Да - има такива дизайни. Берингер далеч не са първите. И не - това не е валидно за всички дизайни на лампови усилватели. И при част от тях, ако не знаеш какво правиш при подмяна на крайните лампи - най-малкото ще звучи зле. Най-многото вече го описахме. Пропускам ти иронията с елементи на заядливост, че не ми се влиза в тази схема.
-
Още веднъж - за да звучи два пъти по-силно - трябва (при един куп равни други условия) мощността да е е 10 пъти по-голяма. Т.е. 100 вата звучат два пъти по-силно от 10 вата, 50 от 5 и т.н. Зависимостта не е линейна.
-
А как е свързан този ЦАП/DAC към компютъра - директно през USB?
-
При крайните лампи специално - не е да не стане нищо, защото при големи разлики & fixed bias, двутактов усилвател (push-pull, каквато е тази реализация на Балев): 1. Усилването на полувълните ще е различно и при съществени разлики просто не звучи добре. 2. При липса на внимание от сменящия лампите (и не само) и измерване на ток на покой (при двойка лампи) на, да кажем лампата с по-ниска емисия и вкарването и в параметри, ако другата се различава с 7-8-9мА (което е съвсем възможно) - съвсем спокойно излизаме от параметрите (които при днешното производство изглежда ги целят с микроскоп, за разлика от старите дуракоустойчиви такива) и много бързо (в рамките на минути) е възможно лампата да дефектира и да отнесе със себе си освен някой друг резистор, така и изходния траф. Освен по-странни, дребни проблеми като разни осцилации, red plating (който да кажем води до по-бързото износване).... туй разбира се всичко е базирано на емпиричен опит (слава Богу без щети по изходни трафове до момента) Ако има нужда от смяна на лампите - ще се усети. И е добре да се сменят от специалист и да се купуват от сигурни източници. Така че, мачнати лампи от сигурни източници - струва си.
-
Абе Респромът си е боклук TIDAL е стрийминг услуга с високо качество, като специално за оперна музика - мисля, че ще се намери със сигурност. За другите стилове по-скоро не съм сигурен, макар че не би било невероятно да кажем да има и сръбска музика. За съжаление дигитализацията и разпространението на народна музика, особено по-стара, не е толкова добро (но да кажем има някои изпълнения на Валя Балканска, предполагам и други).
-
Това зависи от много параметри - при малко разминаване не е проблем (2-3-4 мА). При по-голямо е проблем - първо за звука, за самите лампи, за изходен трансформатор и т.н.