Jump to content
Българският форум за музиканти

dzwer

Members
  • Posts

    292
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

dzwer last won the day on March 30

dzwer had the most liked content!

About dzwer

  • Birthday 08/18/1981

Previous Fields

  • Инструмент
    ЦепеницатА

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    165331943
  • Skype
    dzweru

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

1314 profile views

dzwer's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

113

Reputation

  1. За устройствата - прегледай етикетите на всяко за работно напрежение. Някои може да имат механичен превключвател за 110V/220V. Ако са само за 110V стандарта - решението е понижаващ трансформатор, както колегата горе ти е казал, като се съобразяваш с консумираната мощност. За музикалните джаджи - ако са с трансформаторни захранвания тип адаптер е много вероятно да са само за 110V и за тях ще е най-лесно да си закупиш подобни за 220V или ако е педалиера примерно - да се захранва от общ понижаващ трансформатор. За кабелите - ако трябва вземи и лупа и ги огледай самите кабели. Обикновено по тях или с печат или със щампа са дадени параметрите им, като максимално напрежение и сечение и брой на проводниците вътре. Лаптопите са с импулсни захранвания, които обикновено са предвидени да работят в цял свят, само им се сменя кабела с щепсела. Естествено може да има и изключения, за това винаги се гледа какво пише на етикета.
  2. Един от преподавателите там е инж. Кирил Янев: https://ecatalog.nbu.bg/default.asp?V_Year=2013&PageShow=teacherpresent&P_Menu=teachers&Fac_ID=4&P_ID=2248&T_ID=6054 Той е основател на студио и група Балканджи. Страхотен човек и специалист! Обяснява надлежно, особено като види, че има интерес за знания срещу него. Специално от него можеш да научиш може би всичко за работата в студиата - от самото им изграждане физически, до записите, смесването и мастеринга. Също и по озвучаванията на открито и в концертни зали - всичко си има тънкости и различия. Няма две еднакви живи събития, дори да са в една зала или на един стадион...
  3. Кой точно вариант имаш на усилвателя? Че май са няколко разновидности... Ако можеш отвори го и го снимай от към елементите, да се види дали лесно могат да се монтират двете букси отзад, освен ако не искаш някъде отпред да са... Аз мога да го направя, даже имам вкъщи букси и елементи. А на осцилоскопа ще се види точно какви са нивата и дали има нужда от резисторен делител да се добави на Send-а.
  4. Май само след "Gain" потенциометъра и преди C8 кондензатора трябва да се включи този кит. След потенциометъра трябва да се добави последователно разделителен кондензатор. Да, точно там е. Тук е дискутирано и показано: https://music-electronics-forum.com/forum/amplification/guitar-amps/1494-anyone-know-what-the-tiny-terror-circuit-is/page13
  5. Тук се вижда как е реализирано: Варианти: - да се махне AUX буксата, ако не се ползва и да се прехвърли на слушалките; - да се изнесе някъде по предния или задния панел с нова букса и съответно разпробиване; - да се пробва да се вкара букса от тоя тип: https://elimex.bg/product/170-f043-stereo-jack-3-5mm-circuit-for-mounting
  6. Оффтопик: Ти си на 17 години и не можеш да пишеш грамотно?! Само в заглавието имаш 2 грешки, за текста и начина на изразяване да не говорим...
  7. Сложи последователно кондензатор след адаптера, за да не разбъзикваш постояннотоковия режим на входа на преамп-а.
  8. Огледай входната верига след пиезото и виж дали има разделителен кондензатор. Или замери с волметър директно на жиците на пиезото дали има постоянно напрежение.
  9. Виж и на сайта на Music Division - и те предлагат всякакви части за музикални инструменти.
  10. Този агент прави супер готини технически ревюта на аудио интерфейси - ето ревю на Audient Evo 4(аз си взех Evo 8 варианта от Динакорд):
  11. Компонентите да са нови или втора употреба?
  12. Издирвам ето такъв стрелкови индикатор: Същия няма как да бъде открит, но поне някой близък като параметри ще свърши работа. Максималния ток може да е в границите от 500uA до 1mA. Съпротивлението от 500 до 1200 ома примерно. Важното в случая е да е с магнитоелектрическа система и скалата да е в децибели и да присъстват точките -20, -10, 0 и 10dB, тъй като устройството на което ще се слага разполага с тримери за калибрирането на тези 4 точки. Вече взех насляпо един индикатор от ролков магнетофон Grundig TK 545, но индикатора му се оказа крайно неподходящ с максимален ток около 200uA и съпротивление малко над 1300 ома...
  13. Скоро ми изпадна супер изгодна оферта за LG Hi-Fi Plus with B&O PLAY: https://www.androidauthority.com/lg-g5-bang-and-olufsen-dac-review-686953/ Вътре е с 32bit Sabre ES9028C2M DAC and Sabre9602c amplifier, USB receiver Savitech SA9302 32 bit/384 KHz: https://blog.lvu.kr/lg-hifi-module-teardown/ Тествах го със следните слушалки без никакви тонкорекции, с любими песни от Youtube: - Philips SHP2700: страхотен звук по моите скромни разбирания! Слушалките са с леко напомпани ниски, но не прекалено. - Beyerdynamic DT 990 Pro 250ohm: за студийни слушалки може да са добри, но на мен не ми хареса тяхното звучене. Тембрално Филипса ми допада много повече... - AKG K550 MKII: е тия за мен звучат ужасно!!! Никакви ниски! Цялостната звукова картина не ми допадна, ама въобще... В линка по-горе именно тях са използвали за слушане и твърдят, че е добър звука. Но всеки си има свое разбиране за хубав звук - Superlux HD681 Evo: също не ми допаднаха особено... Някак си високите не ги ги просвирват както трябва. Ниските им са по-изразени от на AKG и Beyerdynamic. Само Philips-a са мои, другите са на колега от работа и впечатленията ми са от сумарно слушане не повече от час. Под Уиндоус 7 DAC-а максимално може да се пусне на 24bit/192kHz. Под Уиндоус 10 DAC-а максимално може да се пусне на 32bit/384kHz. Също така е доста топъл на пипане, но четох по форуми и ревюта, че си е така. Ако някой има конкретни въпроси за DAC-а - да пита. Имам и SHP2500 на които им скъсих кабела от 6 метра на около 1,8 метра и премахнах контрола за намаляване на звука. Предишния собственик май им е правил бас модификация, защото думкат повечет от SHP2700, но средите и високите им са зле и като цяло не стават... Някой ако иска да се отърве от читави и запазени слушалки на цена до 60-70лв. - да ми пише на лично. Или може да предложите читави затворени слушалки over-ear дизайн за слушане в офиса до 70-80лв. Всъщност моите SHP2700 мога да си ги слушам в офиса, а за вкъщи да си взема нещо пак полуотворен тип или нацяло отворени. Ще се оглеждам нещо ако изпадне на добра цена и ще ровя по форуми. Най-лесния вариант е да си намеря още едни SHP2700 Ама нещо ги няма по продавалниците...
  14. А някой да е пробвал DIY решение с Active PFC блок и след него директно Class D усилвател с обратна връзка след филтъра и цъкащ на поне 400-500kHz? На входа трябва да се измисли качествена синусоида, но примерно с едно DDS модулче с AD9850 и едно просто Arduino за контрола му. Само за качествено регулиране на амплитудата трябва да се помисли... Само стабилността при силно реактивни товари(индуктивни и капацитивни) ме притеснява...
  15. Супер яка идея за боядисване:
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.