Jump to content
Българският форум за музиканти

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. китарно комбо. с доста добър Маршал тон. ето как звучи на живо - https:/www.youtube.com/watch?v=iFARvOgimuI и едно ревю w. Johan Segeborn https:/www.youtube.com/watch?v=VCO46Vaoaxw чуйте и това, ето защо го харесвам https:/www.youtube.com/watch?v=_0Gdasmvk8Q Работи ок, след като загрее. Драйв канала още с пускането е ок. Клийна тръгва, обаче все едно е усилен на макс. крънч. Така примерно минути. После при превкл. от драйв на клийн, този крънч се чува за малко и си минава на нивото на което желаете да Ви бъде клийна. Така примерно до 7-8тата минута. След това си тръгва нормално, както си трябва и повече няма проблем при превкл на каналите. Ако Ви се занимава, носете го при някой, според мен така е ок и няма нужда да се прави нещо. А... View the full article
  3. Състои се от 14" фус, 16" краш, 18" краш, 20" райд и 8" сплеш. Чинелите са тествани, за да се разбере звука им и да бъдат събрани подходящи един за друг, съответно имат малко следи от палки и пръсти, предпочитам да не ги чистя. Майсторът е от фамилия Дирил и е работил 15 години за Майнъл. View the full article
  4. Състои се от 14" фус, 17" краш, 20" райд, 18" китаец и 10" сплеш. Чинелите са тествани, за да се разбере звука им и да бъдат събрани подходящи един за друг, съответно имат малко следи от палки и пръсти, предпочитам да не ги чистя. Майсторът е от фамилия Дирил и е работил 15 години за Майнъл. View the full article
  5. Продавам този комплект чинели Mehteran Sahra на цена 1400 лева. Състои се от 14" фус, 16" краш, 18" краш, 20" райд. Отдолу са брилянтни. Чинелите са тествани, за да се разбере звука им и да бъдат събрани подходящи един за друг, съответно имат малко следи от палки и пръсти, предпочитам да не ги чистя. Майсторът е от фамилия Дирил и е работил 15 години за Майнъл. View the full article
  6. Състои се от 14" фус, 18" краш, 18" краш с дупки, 20" райд и 8" сплеш. Чинелите са тествани, за да се разбере звука им и да бъдат събрани подходящи един за друг, съответно имат малко следи от палки и пръсти, предпочитам да не ги чистя. View the full article
  7. Здравейте, търся да купя запазено пиано Yamaha SP 4/40 или Clavinova 700+View the full article
  8. Купувам Source Audio SA 263Collider Delay/Reverb. Търся, да е катонов или в отлично състояние, пълен комплект. Очаквам предложения със снимки ицена. Васил 0898587912View the full article
  9. търся въпросният дист, предпочитам бартер и при бартер съм по щедър. кеш, ако цената Ви, ми е изгодна. мои неща за бартер - YAMAHA MW10c, usb миксер, саунд карта Yamaha RY10 Hughes andamp; Kettner tubeman Palmer Monicon Monitor Controller Two Notes Torpedo C.A.B. ADA Microcab speaker simulator Zoom Valve DSP 9150 KORG D12 Digital Recording Studio Palmer DACCAPO re-amping box andamp; PDI-09 The Junction китарен моделер процесор Zoom GFX8 MXR Dime Distortion - DD11 camo andamp; Ibanez/ rocktron EC parrot box - speaker simulatorView the full article
  10. Търся профайлърче, че нямам. Кемпер - сега, camper - малко по натам, за лятото. ПРЕДЛАГАМ В БАРТЕР СТРАХОТНИ и РАВНОСТОЙНИ НЕЩА! 1. Marshall JTM 30 valve combo andamp; Digitech GSP1101 - MEGADETH, Dave Mustaine моделера! ако дадете контролер на Кемпер, давам Rocktron Midi Mate контролера на Роктрон Танто за кукуригу! 2. Marshall JTM 30 valve combo andamp; Palmer PDI-05 Speaker Simulator маршала е супер да го имате, Палмера, също ако искате да правите супер записи вкъщи, май няма по добро решение. plus Behringer rack tuner. 3. Убийствената ми оферта - Hughes andamp; Kettner Switchblade 50 combo/w.FSM 432 MK II флагмана на немската фирма. Може да се сравни с изтребителя на ХАН СОЛО и сте готови за междузвезни китарджийски войни. канала, прекрасен лампов звук, покрива всички сти...View the full article
  11. Ще ми трябва някое дигитално пиано, само с хамър екшън. без хамър екшън вече имам. бартер за нещо от моите. roland piano go, fp10, korg b1, yamaha p45, np 12, casio sdp - s1000 - като примерни Търся - Marshall blues brekaer - черен дистер. Ефекти на WAY HUGE ефекти, електро хармоникс EH - MEL9, SYNTH9 Може да предлагате сигнатурни уата на Дънлоп по принцип имам 2-3, но някой интересен батер може да се завърти - Jerry Cantrell JC95, Geezer Butler, Slash, Dime, KH etcView the full article
  12. ^ Абсолютно съм съгласен с горното твърдение. При барабаните пък "чукчето" е т.нар. палка/четка или каквото друго е там, в редки случаи удряш с пръсти. Повечето хора смятат, че добрите барабанисти удрят с относително еднакъв замах барабана, за да е консистентен ритъма, ето откъде идва например ограничението по velocity, което улеснява нещата. Същевременно, като съм гледал износване на кожи, барабанистите обикновено удрят горе-долу в една и съща зона, което автоматично прави избора при семплиране доста по-лесен, и респективно като имаме тия два параметъра сила и време, round robins да не звучи като къртечница при продължителни удари върху соло барабана, пак опираме до velocity layers, брой семпли и рескептивно хард диск, рам и процесор. Т. нар. groove според мен дори в MIDI можеш да го постигнеш като внимателно подбереш субтилните микроразлики по отношение на време и velocity ... особено за метъл, където всеки удар трябва да е относително еднакъв, много по-лесно е да "измамиш" със семплирани барабани.
  13. По-"механични" инструменти са и са с по-малко вариации. При китарата и в ляво и в дясно е ръка При пианото и барабаните от едната страна е "чукче" и е някак по-механично и предвидимо. При пианото чукчето удря на едно и също място струната винаги, което темброво намалява вариациите, докато при китарата и да искаш - не можеш точно да уцелиш едно и също място на струната с дясната ръка, нито пък ъгълът на атака на пръст или перце е еднакъв. Лявата ръка на китариста пък не винаги натиска с еднаква сила, което интонационно обогатява нещата. Начинът по който си "прегърнал" китарата също има значение за резонанса. Акустичната китара е някак по-жив инструмент темброво и динамично (според мен).
  14. ^ При пианото специално нямаш такава голяма изразност. Позициите на клавишите са фиксирани, ударът спрямо струната на лирата, независимо дали става дума за роял или ъпрайт пиано – също. Единственото нещо, което можеш да избереш като свирач е с каква сила да удариш клавиша и колко дълго да го натискаш – и двете "събития" са дискретни по своему и имат ясно изразени параметри – дължина на тона и атака. Този процес е идеален за семплиране, защото с робот можеш да минеш през всички клавиши и да създадеш N на брой семпли за всеки клавиш – колкото повече, толкова повече. Сега, има разбира се и нюанси, като например aftertouch, след като си ударил тона, при неизцяло вдигнат клавиш да можеш да удряш пак, но отново, макар и по-сложно са дискретни стойности. Ако трябва да задълбаем още за реализма, другото, което се опитват да правят е когато удариш един клавиш, да треперят и струните на лирата от околните, с цел по-богат резонансов тембър. Това не знам дали се прави с физично моделиране или със семпли, но със сигурност не е голяма беда, защото отново входните ни параметри са дължината на тоната и атаката спрямо клавиша, респективно резонансите ще са ясно дефинирани. Какво друго остава – да създадеш и семпли за отзвучаването на педалите и си общо взето готов, едни 100 GB диск, добър процесор и рам и си в играта ... може и да спестявам някакви детайли, но според мен е това. Пианото освен това, за разлика от китарата е конструирано по начин, че един тон като височина може да бъде изсвирен само на едно единствено място от клавиатурата и никъде другаде, при китарата не е така – мога да ти изсвиря "ла" като open string на 5-та струна, мога и да притисна 5-ти праг на шеста, същият тон, но с различен тембър. Като добавим и бендване, атака спрямо струната, конкретен натиск на прагчето ... една струна от китарата може да я удариш по безброй различни начини, докато при пианото нямаш пряк допир с нея, винаги е чукче и затова и според мен е толкова по-трудно, защото нюансовите разлики по отношение на трептенето на струната при китарата са просто безброй много, откъдето идва и роботизираното звучене ... P.S. Бендването на тона, при пианата специално се прави с апроксимация – нямаше семпъл за всички междинни тонове между двата клавиша, имаш просто pitch shift на база честота, ето тук специално това звучи изкуствено, ако блендата не е синт, да речем. Апроксимация също се ползва за Fender Rhodes пиано, примерно, защото то има по-малко от 88 клавиша и трябва да се "предположи" какви са липсващите тонове като тембър.
  15. Добре де, а защо пианото и барабаните (примерно) се получават? Те също имат динамика, артефакти, изразност... Logic, EZ Drums, EZ Keys го докарват.
  16. Имай предвид също, че стар/калпав суич може да ти докара ялов тон. Скоро един приятел си смени 20+ годишен суич на Squier-а, след интервенцията направо звънна като Custom Shop ...
  17. рак тунер на Берингер. работи ок. нуждае се от 12 -14 волта ДЦ адаптер може да работи и с АЦ, но за предпочитане е адаптера да е 14 волта ДЦ). Продавам го без адаптер, ако изкочи някъде из куфара със захранванията, ще вкл и адаптер(20 лв), но не обещавам. The flexible Behringer BTR2000 2-Channel Rack Tuner and Metronome offers super-accurate tuning for electric and acoustic instruments. This multi-functional tuner with a built-in microphone offers 11 different tuner modes (chromatic, banjo, or open tunings). Choose between manual or automatic A-tone standard pitch calibration from 428Hz-452Hz in 1Hz increments, transposable by a maximum of andplusmn;7 semitones for especially flexible tuning. There are separate input channels accessible via front and back connectors. In addition to the tuner capabilities, the BTR2000 features a useful metronome that's adjustable from 30-240BPM, with both an audible and a visual beat indicator. You can also work on-the-fly with the manual TAP tempo function. The int... View the full article
  18. Благодаря!Момчета,след разглобяване на пикгарда,почистване на суича и презапояване на съмнителна спойка на volume всичко си дойде на място,звукът е възстановен.Още веднъж благодаря за отзивите.
  19. Пробвай да напръскаш суича с контактен спрей, най вероятно е от него.
  20. Днес се появи много слаб изходен звук от китарата
  21. Просто с кабела и апаратурата свиря с друга китара.
  22. Yesterday
  23. Извинявай за лаишкия въпрос ама как установи,че кабела е наред.Ако си го мерил какъв е проблема да измериш и ключа.За да няма никой значи не прави контакт някъде изобщо.
  24. Благодаря за насоката.Кабела и усилвателя са наред,имам съмнение от позиционният ключ.
  25. Предлагам за продажба чифт високотонови хорни. ОБЕРТОН HL60. Алуминиеви тела. ома. Демонтирани от работещи колони с лош външен вид. Цената е за ЧИФТА. Куриерска услуга офис-офис около 11 лв. Контакти на Л.С. или на тел.o876 o88 630- САМО следобяд в работен ден 13-18 часа. View the full article
  26. Предлагам за продажба домашни трилентови тонколонки SONY SS-M 50. Музикална мощност-60 W. Импеданс- Ohm. Много добър звук за размерите си. Размери В/Ш/Д 33/17.5/23 см. Първи собственик. Почти няма козметични забележки. Няма протрито по гриловете-това е прах. Не ми се пращат по куриери, но можем да го обсъдим. Цената е за ЧИФТА. MADE IN GERMANY. Контакти на Л.С. или на тел.о876 о88 630- САМО следобяд в работен ден 13-18 часа. View the full article
  27. Пробвай с друг изправен кабел.Кабела е най слабата част във веригата.Ако е нещо друго е редно да погледне някой с нужните познания.Вероятно ще можеш да се справиш и сам но ще отнеме много време.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.