Jump to content
Българският форум за музиканти

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Вчера
  2. Перфектен. Неразличим от нов. View the full article
  3. Здравейте.Продавам китара Cort G260-OPN -Тяло -Блатен Ясен ,гриф и фингърборд -Клен.Фабрични адаптери(Duncan designed SC-101 и HB-103).Един волюм и един пуш-пул тон потенциометър за делене на бридж хъмбъкъра. позиционен ключ.Wilkinson VS-50 двуточково тремоло.Много запазена.Със струни 9/42 Ernie ball.Цена -400 лева.Не бих я продавал ,но имам няколко и трябва да се разделя с част от тях поради липса на място.Намира се в гр.Пловдив.Може да се огледа и тества лично.За страната изпращам по Еконт с опция преглед и тест.За контакти:0878863630-Жоро View the full article
  4. Пиша този пост с цел да събера максимално много хейт във форумното общество и да създадем небивала по рода си и размер вакханалия ... След тази апетитна интродукция искам да пристъпя към същността на моите излияния. Имам няколко приятели меломани, които разполагат с "модерни грамофони" вкъщи, кой купуван от магазин за черна техника за 100-200 лв., кой се изръсил с някой и друг лев отгоре от по-специализиран магазин за ценители и всичките до един ми обясняват: "Абе, да ти кажа има една характерна топлина в звука на плочите, някаква магия, не е като Spotify/Apple Music/YouTube ... " Като всеки средностатистически любознайко се позачудих какво АДЖАБА имат предвид тези хора. Тук искам да направя една важна вметка и да кажа, че тези хора не са музиканти, просто любители на музиката, ходещи по концерти, меломани и прочие. И така се развихри моето въображение и седнах многозначително да разсъждавам по този въпрос – какво точно имат предвид хората, като казват думата "топлина"? Очевидно не става дума за разни печки и радиатори, затова реших да запретна ръкави и да обърна Интернетовете и да потърся отговорът на този въпрос. Не веднъж наляво и надясно е споделяно мнението, че аналоговата техника давала известна "топлина" на записите и "аналоговият звук бил по-добър от дигиталният такъв". Казах си аз: "Добре, изключваме всякаква цифровизация от уравнението, никакви АЦП/ЦАП-ове, ще караме на аналог. Как можем да постигнем това нещо?" е следващият въпрос, който си задаваме. Като теза, бих поставил правилото, че въпросната "топлина" се усещала само в аналоговият реалм/домейн/свят или там както искате го наричайте. Нека си представим следната опитна постановка. Имаме джаз трио, в студио – барабани, контрабас, роял. Всеки е озвучен с микрофони, пуснати в аналогова конзола (от тези дето струват колкото три къщи в Манастирски ливади), аналогови компресори, аналогови кабели, аналогови хора ... пишем върху аналогова лента. До тук добре, "топлината" я пазим, нали? След това от въпросното копие почваме печат върху плочи, касети, други магнетофонни ролки (за ценители аудиофили) с надеждата, че "топлината" ще се запази максимално. Всеки, който се е занимавал със сервизирането/поддържането на грамофон и плочи знае, че иглата се износва, качеството на механичните компоненти оказва пряко влияние върху звука, който се чува, отделно сама по себе си плочата може да се надраска, което внася допълнителни артефакти в звука, качеството на четящата глава също оказва влияние в правилното пресъздаване на амплитудо-честотната характеристика, както и разпространението по стерео спектъра. И какво се получава в крайна сметка? Имаме редица механични фактори, които оказват пряко влияние върху качеството и деградацията на записаният звук, че да запазим първоначалната "топлина", която така горещо бленуваме. Да не забравяме, че ако в ходът на годините трябва да печатаме редица плочи, трябва да се грижим за качеството на оригиналната магнитна лента, да бъде съхранявана при правилни условия, да не деградира, да сервизираме магнетофона, през който тя се възпроизвежда и т.н. Както може би се досещате, някакъв умен човек се е светнал и си е казал: "Добре де, не можем ли да си ползваме пак всички тези аналогови технологии, само че след записа върху магнитна лента да направим digital footprint и сигналът да бъде записан върху хард диск, разбира се чрез способите на качествени АЦП/аудио интерфейси, които да сведат до минимум механическата деградация и да съхраним въпросната топлина?" Речено, сторено – отидете в един магазин за плочи и ще видите, че 80% от нещата, които в момента се предлагат на пазара са писани върху плоча от дигитален източник. Ама чакайте малко – нали в началото си обещахме, че тази "топлина", можем да я пазим само чрез аналогово пазене на сигнала върху аналогов носител? Как тогава въпросната "топлина" я чуват моите приятели, а тя всъщност не би трябвало да присъства предвид технологичния процес? Реших да ида на гости на един от тези мои приятели и да чуем нещо от грамофонни плочи – имаше такива от digital footprint, имаше и такива от уж "аналогов източник". Сетъпът е средна хубост грамофон в средна хубост HiFi система, дето трябва да пази "топлината" на целият звук. Пускаме Random Accessed Memories на Dаft Punk – учебникът за съвременен микс и мастер, очевидно digital footprint – абсолютна трагедия. Бял шум от грамофона, произволност на стереото заради някакви физически проблеми, леко деформирана честотна характеристика във високите среди, някоя и друг pops/crackles от самата плоча, колкото и да я пазиш, явно има артефакти на звука. Казах си: "Окей, това е digital footprint, дай да видим Brothers In Arms на Dire Straits, ужким било от доверен аналогов източник, от едно време". Резултатът – същата работа както горе, артефакти, гнусотии и прочие, ужким имало запазена "топлина". След това решихме да пуснем тъпият ми евтин смартфон с един кабел в HiFi системата, при това със записи от YouTube, които са компресирани, на същите албуми, същите мастери, дето уж трябва да звучи "студено" – никакъв шум, по-добър гейн, по-широко стерео, по-добра честотна характеристика и динамика. Забележете, че тук дори не съм подбрал записи с 192kHz/24bit/lossless! В потрес чух мнението на моят приятел, който каза: "Не, това звучи студено, не е като грамофона, няма топлина." Зачудих се какво точно има предвид този човек, като казва думата "топлина". Сетих се за лафът на един наш преподавател в университета, който гласеше следното: "Трудно се намира черна котка в тъмна стая, особено когато тя не е там." Не знам за вас, но аз нямам стотици хиляди долари/левове/лири за да поддържам грамофони/магнитни ленти/плочи и да ги запазя в онзи перфектно изящен вид както в първият миг, когато е бил направен записът и да се наслаждавам на онези добавени 5% качество, които имагинерно бих изкарал от такъв тип система. Ако има някой човек, с по-изтънченa постановка, нека хвърля камъни по мен и да ме просветли, моят случай не е такъв. Така и не можах да чуя така очакваната дълбоко пазена от мен "топлина", за която всички ми обясняваха. Или съм глух, откровено луд или странна комбинация между двете, която също допускам. Оказва се, че за мен думата "топлина" като слушател е делюзия на преживяване, при което: слушателят се наслаждава на факта, че слуша музика от аналогов източник, макар и с компромисно качество деградациите по звуковата верига, включващи изкривен стерео спектър, пукания, шъшкания и съскания му доставят удоволствие и го карат да се чувства по-аналогов и истински, нищо, че слуша от източник digital footprint грамофонът, от който се слуша е прилежно поставен на рафт, наред с книги, енциклопедии, часовник с кукувичка, аквариум, камина, хубав килим и други важни елементи, които придават усещане за домашен уют и топлина, било то физическа, както и звукова безкрайното разглеждане на обложки и плочи, както и образът на въртящата се плоча води до същото усещане за "топлина" приятната компания с добри приятели, с чаша уиски в ръка допринася за чувството на "топлина" Така че следващият път, когато поредните фокусници ви обясняват за "топлината" на аналоговият звук при грамофоните, силно се замислете какво и как слушате. Знам, че е модерна гъзария да имаш такова нещо вкъщи, ама нека си зададем елементарния въпрос – качество ли гоним или мода?
  5. Пулта е в прилично състояние.Всички канали и субгрупите са изрядни.Първи собственик съм.Пулта е купуван от Америка.Цената подлежи на разумен коментар и договаряне. Ето линк с пълното описание: https:/www.manualslib.com/manual/97172/Mackie-Cr1604-Vlz.html Телефон за връзка: 0888 94 46 47-Наско Изпращам с опция andbdquo;Преглед и Тест" с удобна за вас куриерска фирма.Може да се пробва и на място в студиото. View the full article
  6. Вижте на какво попаднах тези дни, едно много готино сравнение на сума ти атенюатори, по-скоро load boxes. Има 12 видеа всяко за отделен бокс. В последното видео са сравнени всички резултати. Не знам сега да издавам ли резултатите да не ви разваля гледането Ще оставя няколко дни да го видите всички и може да го дискутираме.
  7. Предлагам за продажба Vintage RCF, брандиран като Visaton 12" говорител. Хартиена мембрана,импеданс ома, бобина 2". Типичен китарен говорител. Говорителят не е пренавиван, ремонтиран. Снимал съм забележката по гофъра, няма да я лепя! Говорителят е от старото производство, когато нещата бяха истински! Ватове 50+ За предпочитане е лично предаване след проба! Може да бъде пратен с куриер, след уговорка. Контакти на Л.С. или на тел.о876 о88 63о- САМО следобяд в работен ден 13-18 часа. View the full article
  8. Предлагам НОВИ кабели за дистанционно-AKG-SHURE. 1.Мини канон NEUTRIK- моно голям жак ъглов/прав/ Ф 6.35мм NEUTRIK-30 лв. 2.Мини канон NEUTRIK- малък жак Ф 3.5мм NEUTRIK- 30 лв. Специален кабел OFC-Cu от безкислородна мед. Наличност няколко броя за AKG, SHURE-различни дължини. Ограничено количество. Цена до изчерпване. MADE IN EUROPE. Доставка до офис на Еконт-6.50 лв. Контакти на Л.С. или на тел.о876 о88 63о- САМО следобяд в работен ден 13-18 часа. View the full article
  9. 60 watts made in England. доста приятен базисен бас комбо амп. View the full article
  10. В оригинална кутийка, напълно функционален и в отлично състояние View the full article
  11. Внимание! Невероятна възможност! Продавам много изгодно чисто нова китара Ibanez AMH-90. Този изумителен инструмент е произведен в Индонезия и тежи само 2, кг. Спецификации: Гриф: AM Expressionist 3pc Nyatoh MapleSet-in neck; Тяло: Linden top, Linden back, Linden sides; Позиционна дъска: Bound Macassar Ebony; Прагове: Medium frets; Брой прагове: 22; Бридж: Gibraltar Performer bridge; Разстояние между струните: 10.5mm; Нек адаптер: Super 58 (H) Passive/Alnico; Бридж адаптер: Super 58 (H) Passive/Alnico; Цвят на хардуера: Gold. Тази китара струва при Thoman 719 EU. От мен можете да я получите САМО за 999 лева! Спестете цели 400 лева СЕГА! БЕЗПЛАТНО, напълно БЕЗПЛАТНО ще получите: БОНУС НОМЕР ЕДНО: Стойка за китара Hercule БОНУС НОМЕР ДВЕ: Мек куфар за китарата от Thomann БОНУС НОМ... View the full article
  12. Последната седмица
  13. Hes DA Pain - PAIN - PAINKILLER! С този модел преамп, Кей Кей Даунинг и Глен Типтън са записали най-добрият албум на Джудас Прийст - Пейнкила(р) всички китари, в целият албум са записвани с Пиранята! работи ок може и бартер - ЛАГ Фил кембъл с хард кейс - давам и Роктрон Мидимейт педалиера! Може и бартер - за Шарвел Сан Димас, Про мод, ЕВХ и от този род Преампа, заедно с Екзеф пауър ампа изцяло лампов и хай клас) - бартер за Кемпер с контролер или стейджборд) Вместо Екзeфа, мога да дам ламповото си Маршал Джей Ти Ем 30 комбо пак може да вкарвате преампа директно в крайното лампово стъпало на комбото. Barter Carvin Kiesel - в различни комбинации Пиранята - може бартер за Меса Куад преамп ил... View the full article
  14. Атенюатор за лампови усилватели правен по поръчка от Тони Манов. Атенюатора е с два канала, предвиден е да работи със стерео стъпало, но практически можете да си включите един или два усилвателя едновременно. Единствения минус ако може така да се нарече е че усилването към кабинета е едно и за двата канала. Иначе линейните изходи (за към звуковата карта) са си отделни за всеки канал. Изобщо не е ползван, имах някакви болни амбиции за стерео риг, които така и не се осъществиха. View the full article
  15. Атенюатор за лампови усилватели правен по поръчка от Тони Манов. Атенюатора е с два канала, предвиден е да работи със стерео стъпало, но практически можете да си включите един или два усилвателя едновременно. Единствения минус ако може така да се нарече е че усилването към кабинета е едно и за двата канала. Иначе линейните изходи (за към звуковата карта) са си отделни за всеки канал. Изобщо не е ползван, имах някакви болни амбиции за стерео риг, които така и не се осъществиха. View the full article
  16. Класически Маршал драйв и отличен клийн канал. Добра платофoрма за ефекти. Драйва се буства за повече dirt. Работи ок. Ако се иска по- модерен гейн, може да се получи с някакъв външен дистер. Бартер, може. Примерно за някаква интересна китара. CHARVEL Pro Dom, San Dimas, So Cal PRS Santana SE - orange korea made може и PRS SE Custom 24. Епифон - Зак Уайлд, Ричи Фолкнър, Слеш, Джо Пери.LTD George Lynch, Michael Wilton търся LandAcirc;G PHIL CAMPBELL S1000PC, директен бартер за Marshall JTM 30 andamp; Ibanez Parrot box търся LTD Jeff Hanneman jh 600 - директен бартер за Marshall JTM 30 andamp; Ibanez Parrot box Гибсън студио. Тук според зависи. За някакви други като от снимките и тн) с доплащане от Ваша страна, ако ме интересуват. Има и вариант да дам някой от Роктрон процесорите с... View the full article
  17. Перфектно работно и външно състояние, продава се само в комплект с футсуича. Купувано е от Music Davison Ревърб и канала + соло буст за всеки канал се командват самостоятелно от футсуича. 0888998446 View the full article
  18. Предлагам за продажба чифт употребявани EL34 Mullard Xf3 от 70-те. Измерени пробвани, параметрите са като на нови. Вижте международните цени! Тук съм свършил работа на много музиканти! Цената е за чифта. Контакти на Л.С. или на о876 о88 63о. На тел само след обяд в работен ден 13-18 часа. View the full article
  19. струни за акустична китара 0.10-050 0.11-052 0.12-053 View the full article
  20. Предлагам за продажба бас китарно комбо CARLSBRO COBRA 90 BASS 90-100 изходна мощност, говорител 15 инча-4 ома-оригинален. Звучи като 150 вата. Произведено в ENGLAND. Потенциометрите не пукат и не пращят. GAIN, BASS,MID PARAM, TREBLE, COMPRESSOR. Отзад има SEND, RETURN, PHONES, SECOND SPEAKER. Няма нужда от профилактика. Като ново. Поставени допълнително масивни колелца. Размери 64/48/35 см. Тегло около 25-26 кг. За предпочитане е лично предаване след проба! Контакти на Л.С. или на тел.о876 088 63о- САМО следобяд в работен ден 13-18 часа. View the full article
  21. На части: 1.Стоманено шаси с 3мм алуминиев панел-20 лв. за брой. 2.Блок изправител с електролитни кондензатори-8 лв. за брой. 3.Платка крайно стъпало + вертикална клас B+C-15 лв. за брой. 4.Радиатори бр с KD503/KD502-15лв за 4-те захванати с шина. Точка наличност броя. Точка наличност броя. Точка наличност броя. Точка наличност броя. Контакти на о876 о88 63о САМО в работен ден от 13-18 часа или на лично. View the full article
  22. За да записваш на флашка трябва да имаш MP3 Board. Функцията запис се активира от Shift+Record.
  23. Колегата ни Николай Карагеоргиев е най-силната ни карта за Пловдив, според мен. @kolio_k
  24. Здравейте! Аз съм студент 1ви курс в Пловдив и свиря на китара от октомври месец. Също така 2 години съм свирил на барабани в кавър банда на thrash и hard rock. Не разполагам с барабани, но ще се радвам да свиря в банда отново като барабанист, понеже все още не мога да свиря на китара за пред сцена. Ще се радвам и ако някой ми каже за репетиционни зали в Пловдив
  25. Tърся Squier Classic Vibe - strat tele andamp; bass preci or jazz) Предлагам бартер за някой амп, примерно Маршал АВТ50, Хюси Кетнер аттакс 80. Други варианти не са изключени. Кувам, ако имате наистина изгодна оферта. Марката Vintage също ми е интересна. Може да прегложите нещо от не също, както и Епифон. Отворен съм за предложения - бартер! Виждате имам доста техника в обявите ми.View the full article
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.