Jump to content
Българският форум за музиканти

All without sales

Showing topics in Търсят се музиканти!, Ноти и учебни материали, Други инструменти, Китара, Ударни инструменти, Клавишни, Бас, Вокали, Хардуер, Софтуер, Съвети, трикове, въпроси, Какво, къде, кога ?, Авторска музика, Музикален бизнес, Теория и Композиране, Изработка и ремонт, Говорилня, Live, Семпли, Китарни, Бас, Джем, Кавъри, Видео, Духови инструменти, Текстописане, Други, Вашата продукция, Нови албуми, Хай-енд, Music Center Ikonomov, Електронна музика и DJ - средства и похвати, Factor and 7, 8, 9 - струнни китари и баритони posted in for the last 7 days.

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Ти си роза и сърцето ти всичко щом докосне започва да цъфти,но уви и тя си има тайни и бодли. Ти си роза и дори да знам че ще боли,ще те прегръщам от сутрин до зори.
  3. Ееее, нищо не показваш, можеше поне да вмъкнеш мотив от някое соло, ама ще почакаме. П.П. Между другото преди няколко дена говорих с Веско Койчев и отворих дума за тебе - много добри впечатления си му оставил, в което не се и съмнявах де...
  4. Last week
  5. То пък като се сетиш как китаец пише упътване и как обяснява кое-какво...май по-добре ние да му обясняваме. А относно Динакорда - направих си труда още същата вечер да проверя как се произнася и установих, че немците си му казват "динакорд", докато англичаните го правят на "дайнакорд", че да им е по-удобно на езика, пък и нали онова за тях си е 'уай'.
  6. Ами журито да се образова, принципно материалите трябва да минават проверка за плагиатство, има ръчни и автоматизирани варианти вече ...
  7. Проблемите тук са няколко. Единия е че не всички китаристи са аудио инженери (и не е необходимо) но тези средства/инструменти се дават сега на хора да работят с тях като преди с това със същото са се занимавали тон инженери в студиата. Сега всеки си има компютър и се опитва да си прави някакви записи. Свиря на китара от 30 години и се занимавам с процесори за китара от горе-долу тогава. Имам повечето известни плъгини за китара купени но свиря с Axe-FX III заради динамиката, която ми дава (тази която плъгините не могат да ми дадат. Някои са по-добре , други много зле но общо взето не е същото). Axe-FX III не е истински амп но е най-доброто което съм пипал след истински амп. Реагира като амп, като му сложиш педали отпред реагира като амп. Всеки път като пробвам разни плъгини и се върна на него моментално виждам разликата (не че това ще ме спре да купувам плъгини за китара ) Проблемът с кепчърите (и не само) и нивата е че за разлика от синтезатори и други, когато един китарист ползва волюма на китарата в зависимост от усилвателя и хедрума този звук на китарата може да се промени от почти чиста китара (clean) до супер изкривена за усилватели които не носят много на инпут буст / геин и така китаристите си регулираме колко да ни е изчистен саунда. Като свирите на виртуално пиано то пак си е пиано много или малко. Не става пиано като свирите тихо а орган като натиснете малко повече клавишите на МИДИ клавиатурата. Когато гейна не е съобразен , китаристите които познават някакъв амп как им реагира на китарата и колко е динамичен очакват този плъгин да им реагира така както и истинския амп (за тези които могат да свирят и знаят за какво става дума) и като видят че или гейна е малко (а те знаят че на gejn 3 този точно усилвател примерно влиза в edge of breakup) или пък е много или си намалят потенциометъра на китарата и истинския амп чисти а този кепчър не и се разочароват. И не всички гледат видеа и се образоват. Почват тогава да псуват тонекса (примерно) и го продават "щот не става" и не могат да постигнат това което очакват като звук и като реакция. Да , кепчърите докарват честотна характеристика но не и динамиката. Не че хич я няма - има я. Някъде повече, някъде по-малко. Ако свири човек метъл с някакви яки гейнове, кво значение има динамиката и волюма на китарата че да изчиства? Кемпера дет е най-зле от всички кепчъри и той става. Колко блусари свирят с кемпер? Аз не съм видял някой. Както и да е , отплеснах се та имах предвид нагласянето на нивото и какво е искал да каже автора е много важно, защото ако автора разбира ще направи правдоподобни кепчъри, а ако читателя пък разбира ще си нагласи нивото на слух горе-долу за да изкара гейн и респонс какъвто се очаква точно от този амп. Всъщност преди това всички го правиха на ухо и никой не гледаше таблици за определени интерфейси еле пък китаристите всичките разбират от SNR и конвертори и ала-бала. Както се видя и разбирачите в тубата не разбират щот са само китаристи а не тон инженери. Включително тези дет продават от години кепчъри и пачове за моделиери като за Line6 (да не визирам имена) които обясняваха че това че IK multimedia и Fractal Audio дет им казваха да си калибрират инпута било глупост (що трябвало изкуствено да си вдигат нивото на DI сигнала като искали били китарата да си останела такава както при включване в амп и очакват аудио интерфейса да е същия инпут като на лампов амп).
  8. ^ Барабаните ги чувате, ама колко точно силно искате да ги чувате в комбинация с останалите инструменти. Може ли да ги намалите? Китарните усилватели, който стои пред него се чува себе си и барабаните, ами другите? Идеята е да имаш един приличен микс от всички инструменти + вокали. А приличен за мен е е едно за теб друго, за барабаниста трето и т.н. Според мен си е доста полезно, но все още скъпичко.
  9. @Jo21 Като дойде миксера дай обратна връзка, че ми е любопитно ...
  10. За тези харесващи безплатен, алтернативен китарен софтуер.......
  11. Това според мен си е за отделна тема, защото е доста образователно.
  12. Много благодаря за информацията. По подразбиране беше сложено 44.1 и на двете места, странно, но в този вариант на настройка забързваше. Когато зададох и на двете места 48 всичко се оправи.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.