Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. DANEV

    DANEV

    Members


    • Points

      6

    • Мнения

      490


  2. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      6

    • Мнения

      1925


  3. Baby Thomas

    • Points

      3

    • Мнения

      9221


  4. yamaha

    yamaha

    Members


    • Points

      3

    • Мнения

      1441


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 08/13/25 във всички области

  1. На 15 август е роден Oscar Peterson. Винаги съм се кефил да свиря пиано партии на китара. По този случай:
    4 points
  2. То с тия негови постоянни предложения накрая на всеки един отговор, дали случайно не искаш това или онова, дали не искаш да ти разкаже нещо интересно или пък да ти състави някой хумористичен разказ и тем подобни, GPT-то май се явява най-големият дървен философ...много му се старае да ти е полезен.
    2 points
  3. Waves даже и кракнати ги не ща!
    2 points
  4. Съвременен процесор, който е оптимизиран да се ползва със слушалки. С много атмосфера и възможности. Контролира се от приложение на телефона. Не толкова удачен за линейно ползване или трябва да се барне за целта.
    2 points
  5. Шошката - вокал Пърси - китара Лаврака - кахон
    1 point
  6. Само професията "дървен философ" може би никога няма да изчезне, надявам се. 🤔. 😂🤔
    1 point
  7. Waves Audio малко са прекалили с маркетинг решенията. На клипчето се сравняват изключително зле смесени барабани с фазови проблеми, спрямо бездушен семпъл, тригиран по MIDI. Нямам нищо против семплите, самият аз ги ползвам за постигане на консистентност и обем, в комбинация с истински барабани, но да се правят подвеждащи видеа, при които да се демонстрира умишлено некадърно смесени/просвирени барабани спрямо софтуерен модул за тригиране, само и само да се продава ми идва малко в повече. По никакъв начин не умаловажавам труда на инженерите зад продукта, просто такава пошла и агресивна реклама ме отблъсква.
    1 point
  8. И това всичкото "на ухо" - как си го запомнил наизуст не знам.
    1 point
  9. Здравейте! Още две теми на Бийтълс, които изсвирихме на един сешън в бар Behemoth във Варна. Качеството на клиповете не е много добро, от телефон, но това е положението с наличната техника, за сега.
    1 point
  10. 1 point
  11. Здравейте! Още един кавър на Drive My Car на Бийтълс. Този път и с бас. Лаврака (Иво Николов) ни беше на гости и както се очертава, ще се присъедини към нас.
    1 point
  12. И аз така бих направил, а и като цяло тоя хардуер обикновено се ползва за точно определено нещо, да речем каса и соло барабан винаги ги прекарваш през тоя SSL, щото си Chris Lord Algee примерно и така ти харесва, ако ще работиш с огромно многообразие с входни сигнали и не си много наясно какво те чака, особено ако не е правен записа при теб, а те наемат само за микс/мастер, файдата от тоя SSL намалява. Но да, преди да инвестираш в някакви скъпи хардуерни модули, по-добре микрофони, стойки и кабели, че да си напълно въоражен. Другото, което също аз бих предвидил е да имаш някакъв комплект струни за китара и бас, обикновено хората като идват да записват не са наясно и пристигат с някакъв износен комплект датиращ от Френската революция, което е гаранция за скапан и мътен тон ...
    1 point
  13. Още доста неща имам да купувам, включително микрофони.. Имам само един вокален и един инструментален, но следващата стъпка са микрофоните.. За момента няма да взимам пулт или ефекти, по-нататък може и да взема.. Хич не ми се струва евтин този ssl, но пък то кое е евтино на ssl. За момента ще се фокусирам на по-важните неща, по-нататък може да докупувам вече други,почти нужни, неща..
    1 point
  14. Не мисля, че е нужно, компютърът ти е достатъчно добър и ще понесе бая софтуер. Барабаните са може би най-сложният инструмент за запис, едно че трябва да са настроени като хората, друго, че искат както индивидуална така и комплексна обработка. Освен това gate-овете е винаги по-добре да са ти софтуер, защото има lookahead и работят много по-прецизно така. Провери Black Salt Audio Silencer, прекрасен гейт за барабани, спасява от всякакви ситуации. P.S. Щом ще записваш барабани, имаш ли достатъчно микрофони? Те са също толкова важни колкото интерфейса ... и кабелите, разбира се.
    1 point
  15. Аз лично бих карал на софтуер, докато софтуерът не ти стане тесен, това ще се случи след доста време. Принципно хардуерът звучи "по-добре", затова и истинският Distressor си струва 2k EU, пък плъгина е няколко стотин долара ... но той идва и със своите лимитации като например: едно EQ/компресор и т.н. може да се ползва само на една писта ... и толкоз, ако искаш да обработваш повече инстанции/канали трябва да прекарваш сигнала повече пъти през него и да го запишеш така промените са ти необратими, веднъж минал през хардуерен EQ/компресор сигналът си остава такъв, което за начинаещ човек според мен не е много удачно звуковите му качества се променят с времето – това, че е звучал по един начин пред 20 г., не е гаранция, че ще сега ще звучи по същия начин, освен това цялото му сервизиране като копчелъци, подмяна на елементи пак трябва да се поеме от теб главоболие си е да го връзваш към интерфейс/миксер/DAW - трябва patch кабели, подходящи входове и изходи ... абе мъка Готино е да се работи с хардуер, но при положение, че е читав и знаеш какво искаш да постигнеш. На твое място бих инвестирал тази сума в някакъв bundle от плъгини (Fab Filter/TRacks/Waves и т.н.), повечето звучат по един и същи начин или им се препокриват функциите, едва след стотици/хиляди избутани проекти, в които си назубрил работата на плъгините и си им ударил тавана, наясно си какво ти дава харудера след А/Б тестове и на теб лично ти върши работа, аз бих инвестирал в хардуерни играчки. Те и като цяло са за твой личен кеф и удобство, клиента няма да ти плати повече, щото му прекарваш сигнала през аналогови EQ-та а и тая работа него не го интересува ... той иска готово парче, много малко хора ще се хвалят, че парчето им било с "аналогова топлина". Ако има някакви плъгини, в които човек би си струвало да инвестира отвъд стандартните бъндъли, аз бих се фокусирал над: UAD Sound City Studios Plug-In - прави прекрасен room ефект, повечето плъгини правят изкуствена/нерелаистична "стая" при смесване на барабани Auto-Align 2 - за времево/фазово коригиране на сигнали (барабари/китари и т.н.), макар че новата версия на Reaper има и такова нещо вградено И тия двата при положение, че смесваш барабани/повече акустични инстурменти. Ако ще се разправяш основно с хип-хоп/трап/електронна музика/бийтове и т.н. няма да са ти много от полза, според мен. Всичко останало като функционалности бъндълите от плъгини ти го покриват. И на финала – най-важната инвестиция за мен е туториалите и избутаните проекти. Познанията за начина на работа на EQ-то като инструмент са в пъти по-важни, от който и да било плъгин, защото първото е философия, а второто конкретна имплементация.
    1 point
  16. ^ Браво, приятен топъл тон! През какво пускаш баса?
    1 point
  17. Ехе, цяла година не съм писал в темата (което не значи, че не мъдря разни щуротии) Няколко неща взех от последното ми писане: 1) ESP Eclipse Vintage White 2006г. 2) Китарен кабинет 2х12 Zilla Super Fatboy - голямо животно е, 30кг е с говорителите. Взех го празен, но му сложих Celestion MF Vintage говорители (реално това са си vintage 30) от 2001г. 3) Kemper profiler powerhead- за домашни изпълнения и мъкнене на по-далечни дестинации. Справя се добре, не е лампова глава, но става. 4) ESP Horizon NT-II 2009
    1 point
  18. ^ На мен любимеца ми за точно тоя тип хави е Чарли Хънтър. Иначе много як риг си накупил, браво!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.