Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Evtim Djerekarov

    Evtim Djerekarov

    VIP listed


    • Points

      7

    • Мнения

      8667


  2. synchu

    synchu

    VIP listed


    • Points

      3

    • Мнения

      5708


  3. chris_barnes

    chris_barnes

    Members


    • Points

      3

    • Мнения

      829


  4. GKuzmanov

    GKuzmanov

    Members


    • Points

      3

    • Мнения

      78


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/25/21 във всички области

  1. Китарата беше запечатка, не мисля, че Томан имат практика да проверяват инструментите преди да ги изпращат, без клиента изрично да ги е "помолил". Иначе предлагат и минаване на Plek машина, срещу съответното заплащане, но Gibson също твърдят, че след 2019-а всяка от китарите им минава на Plek Естествено, че първата ми идея беше да пиша на Томан да ми върнат едни 100-150 евро от цената и да си направя bone nut при Мишо от Mojo Gear, но след това си казах, че за да е така нъта кой знае какво още може да има по китарата. Почнах да се вглеждам в бриджа - дали е на правилното място, дали грифа не е разцентриран и той и накрая видях ценпантината в главата, която ви показах на снимка. Вече не исках да отбивам 100-150 евро, исках си парите обратно...
    2 points
  2. ^^ евала за търпението , както винаги. Нищо против LTD или личните мнения, но обобщението по отношение на "Гибсън" е най-малкото абсурдно, за да не го определям по друг начин. така или иначе изпаднахме в офтопик сериозен
    2 points
  3. ^Мисля, че разсъждаваш относително плоско, а Ламби прави близки до ирелевантни екстраполации на популярни овчи мисли, валидни за нашето минало - малко в стил "Вафла морени е супер, баба ти е трябвало да си прави сама сладкишите, в сладкарниците имаше 3 неща, понякога стари". Като човек, който е притежавал не твърде много, но грубо 20-на китари през времето, както и ремонтирал вероятно стотици, десекти от които са ми били оставяни за достатъчно дълго, за да мога да посвиря на тях и да ги оценя, мога да кажа, че изгубеното време от некупуване на инструмента, който искаш, варира от минималното (седмици или месец, колкото трае пътуването до и от търговеца), до достатъчно много, че да обезмисля направо цялата покупка по картинка (в хипотезата, в която имаш вече някакви китари, най-често не ти трябва просто поредната китара с някаква гръмка марка, а китара, която наистина има достойнства, което означава най-често подбрана бройка, освен ако не е някакъв много висок клас къстъм шоп, за който случай не говорим). Като пример мога да дам kolio_k, който преди години пробва и смени не знам колко гибсъна, за да намери някакъв, който наистина му харесва.
    2 points
  4. Не знам, дали си пробвал да поддържаш фирма и магазин в България и да им плащаш данъците. Аз само с фирма съм имал опит. Не знам дали се и замисляш, колко хубаво е, да можеш да пипнеш това, което ще купуваш. Някак, нормално е, като избираш по картинка, да е малко по-евтино, поне аз така мисля. Ако това, че стоката е "застояла" е проблем, какво да кажем за магазините, които продават стари инструменти на консигнация, понякога с доста години чакане? Може би тези магазини са излишни, след като всеки втори боклук, произведен току-що в китайска фабрика, с добра снимка, може да се намери малко по-тънко. На колко лева се оценява изгубеното време, за да смениш стока, купена онлайн от друга държава? Всеки сам си избира, но ако ги нямаше родните магазини, на първо място никой от нас нямаше да е виждал китара на живо, ако няма вкъщи от родителите си. Мисли малко, личната сметка е едно, но в живота има много причинно-следствени връзки.
    2 points
  5. Ако ударят негов сигничър модел с това качество, ще са съвсем върха (особено имайки предвид разликите в цените между един стандартен и неговия сигничър модел от примерно предишната му любима марка). Но пък от друга страна там ще могат да ти обяснят, че зле прикритата пукнатина имитира някоя автентична на негова китара, а пък разстоянието между струните при нъта може да се окаже негово, къстъм (ама много къстъм), нещо такова...
    2 points
  6. https://nextgenguitars.ca/pages/whats-new.htmlbuild-your-own-passive-di-box-video-included/ Нещо ей такова - трафа може да е всичко, което е подобно. Аз съм използвал (доста ) "относително" подобен на Edcor, просто беше "на оферта" в един от сайтовете ...
    1 point
  7. Не е ли по добре да хвана китарата за грифа и да му взема мярка за шапка с тялото.От Томан предлагат и професионален сетъп за 30 евро.Добре,че са на далеко.
    1 point
  8. По принцип е недопустимо - факт. Обаче, човек може да го погледне и като позитив. Показваш на магазинера дефекта, той ти отбива поне 50лв от цената, с тях взимаш китарата, носиш я на лютиер, който ти изработва нът от кост за твоята китара и така си на далавера, защото фабричният нът е от пластмаса. Ако има как за същите пари да вземеш такъв от кост специално изпилен за предпочитаният от теб екъшн и дебелина на струни - супер.
    1 point
  9. Виждал съм ново Гиби с монтиран по-тесен нът, при което оставаше 1-2мм "празно" (гриф без нът реално). Грам идея нямам как може такъв инструмент да го пуснат в продажба, дори да е Стагг или нещо друго от 200-300 лева, да не говорим за Гибсън. Ама ей го е на!
    1 point
  10. Подхващаш разговора с интересен тон. Гибсън са страхотни китари (особено по-старите), но както при всички китари, и при тях има по-добри и по-малко добри. Например, при тези LP с махагонов гриф (студио, стандарт), често се наблюдава къс тон на 3-то прагче, 3-та струна. Не е дефект, особеност на модела е. Също така, някои гибсъни имат по-дълъг и равномерен състейн от други, макар всички да са с много по-добър състейн от да кажем, масовите стратове и суперстратове. Изобщо, гротеската е излишна, всеки търси спрямо това, с което разполага и според критериите си. Не е точно този пост на kolio_k, но и тук говори за същото:
    1 point
  11. Щом не хващаш разлика, ползвай 8-те волта, хем няма много да ти загрява лятото.
    1 point
  12. Реших си проблемите. 8 USB, 8 DIN In/Out/ и 12 RTP. Чудна комбинация
    1 point
  13. Целта изобщо не е, да те обиждам, просто се опитвам да ти покажа друга гледна точка, която е важна тогава, когато искаш да намериш наистина хубав инструмент, или да влезеш на място с приятно обслужване от неозлобени и некомплексирани хора, където да можеш да пробваш инструменти и техника в добра обстановка. Твоята гледна точка е напълно допустимо, да си в валидна за теб, особено предвид мястото където живееш и ограниченията, които това създава. Но някои хубави неща освен лично отношение, изискват пари, а за да ги има тези пари, трябва да има клиенти. Иначе, сигурно и хляб може да си поръчваме онлайн, да се гледаме лошо и да се бием в гърдите кой от кого по-голям келепир е надушил.
    1 point
  14. Това с нъта е някакъв майтап сигурно.Даже на Китайските инструменти тези работи са точни,като размер може да са залепени на криво,но шеста струна да е на ръба на праговете,а първа да е на три мм навътре и видимо струните да са на различно разстояние.При това при скъп инструмент.Гибсън седи на стара слава.
    1 point
  15. Всъщност темата "Защо да купувам от БГ като в ДЕ е с 26 лева по-евтино" е доста сложна и дълбока и според мен може да се направи аналогия с една друга популярна тема "Защо да купя стоката Х като китайците имат 100-процентов клонинг на 1/3 от цената". Не мисля да задълбавам натам, който иска може да помисли дали (и защо) е така. Лично аз проблеми с нашите магазини не съм имал. Е, може би някоя дреболия като странни струни или проблемен чарк, които са ми сменяли след като съм се обаждал, че има нещо нередно. За последните 15-тина години съм пазарувал ДОСТА (хората коли и къщи си купиха, аз гиър ) от по-големите ни магазини - Динакорд, Мюзик Дивижън, МЦИ, Форте... Навсякъде хората са се отнасяли културно и с разбиране и са си вършили работата както трябва. Не само онлайн, но и на място. Нито съм известен, нито богат - най-обикновен свирещ от село. Така че винаги когато имам нужда от нещо обикалям първо наоколо и търся откъде мога да си го купя. Не че с моите 500 или 1000 лева ще оправя икономиката или оборота на фирмата, но се старая да подкрепям местните търговци. Единственият магазин, за който съм чувал не една и две меко казано странни истории, е вече бившият Райзинг Фарс, за който например Евтим мисля може да разкаже интересни случки от първо лице.
    1 point
  16. Добре е понякога да се купува от физическите БГ магазини, най-малкото не искаме да изчезнат напълно. Динакорд (примерно) в последно време си сверяват цените с Томан и останалите популярни онлайн ритейлъри и много често имат същата, близка, а понякога (макар и рядко) и по-ниска цена за някои неща. Разбира се, други неща са им далеч от истината като цени, но това, според мен, изобщо не е с идеята "дай да прецакаме клиентите с по-дебели цени, че да забогатеем". Според мен, с нашия и без друго малък пазар, в комбинация с ефектите от пандемията, такива магазини едвам оцеляват и аз лично не бих бил изобщо щастлив, ако изчезнат. Само и единствено поради тази причина, каквото е на нормална цена и го има налично, винаги бих го купил от БГ магазин (физически, не онлайн). От друга страна, Гибсъните например, в МЦИ са от 2015-16, заседяли, на стари (дебели) цени. Няма как да си купя от тях, колкото и да ми се иска, затова се принудих да поръчвам от Томан, на сляпо. Друг пресен пример, пак с МЦИ: Наумил съм си да си взема Marshall Silver Jubilee 2555X reissue, гледам, че го имат наличен в магазина в София, но цената много различна от западните магазини. Влизам там, обяснявам им, че парите са в джоба и много ми се иска на тях да ги дам, независимо, че стоката им седи от 2015-а изложена (не ме бърка това особено), но само ако ми направят цена като в Томан. Веднага отвориха сайта на Томан и се почна "а, ама той не е наличен там, затова са сложили толкоз ниска цена!". Викам "брей, добре че ми казахте, очаквана наличност 1-2 седмици, те редовно зареждат, за разлика от вас". В крайна сметка не склониха да ми продадат заседялата си бройка на нормална цена като за нов... Е, как да им дам парите си в този случай? Понеже съм нетърпелив, поръчах си го на "фалшивата ниска цена" от Session.de, където го имаха на склад, пристигна с безплатна доставка по UPS за 5 дни. Та така с БГ магазините, харесва ми да се мотая в тях, искам да си давам парите на тях, ама понякога много се дърпат.
    1 point
  17. Карай, сега поне може да си вземеш китара с действително удобен нек джойнт, а не някъв пълен ръб...
    1 point
  18. @GKuzmanov, първо съжалявам че си се разочаровал от покупката през Томан. По принцип до колкото съм запознат те също би трябвяло да преглеждат инструментите (поне така правят големите търговци по света). Добре е, че си успял да върнеш инструмента. Друг ли ще ти изпратят или ще си получиш парите? Ако е второто, бих те посъветвал да погледнеш някоя от китарите, които продава Евгени. Да, може да не пише Гибсън, но ако на звук и усещане ти допада, това е най-важното. Казвам го като човек, който е имал нов Гибсън Лес Пол (от Томан) (продадох го) и също китара от Евгени. Все още имам Гибсън експлорър, но Бърнито не му отстъпва. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. Най-после се сдобих с легендарният Attack Decay!!! Една Айфонна видео демонстрация на този ефект с моя композиция "Есенна импресия," композирана за флейта и класическа китара, но тук замествам флейтата с китара. https://www.youtube.com/watch?v=mbjhc_7hr9o
    1 point
  20. Всъщност, DDR3 паметта има по-малка пропусквателна способност, но и по-малка латенция. Така или иначе, латенцията на RAM паметта е стотици процесорни тактове. За по-бърза обработка е най-желателно процесорът да има значително количество кеш памет, така че по възможност цялата програма да се намира в кеша. Иначе, латенцията зависи като че ли най-много от USB хост хардуера на дънната платка и от аудио интерфейса. За бърза обработка е желателно също, процесорът да има висока базова честота, защото е пълнo с мобилни/embedded Core процесори (i3, i5, i7) с малко TDP, които се хвалят с честоти от рода на 3-4 GHz, но базовата им честота (до която падат, като се понагреят) само 1.1 - 1.2 GHz.
    1 point
  21. Нямаше как. Fender American Performer 2018, родом от Corona, California.
    1 point
  22. Харли Бентън 2х12 с английски Маршал говорители [emoji3] Изпаднаха на оферта в Англия тези говорители и ги взех. Кабинета вързах на 16 ома моно. У дома не мога да го набича кой знае колко, но ми харесва че няма онова дразнещо жужене на китайските винтидж 30, пък и имам енгл 4х12 с тях и няма смисъл от същите. Видях, че точно тази комбинация от говорители се предглага в Маршал JVM C212. Ще видим как ще се върже с Peavey 6505, но за сега съм доста доволен. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  23. Cubase 10 Elements - (пъви лизензиран софтуер за хоби - музика )
    1 point
  24. Плоски хора с овчи мисли сме, затова има титани на мисълта като теб, да ни водят през тъмните времена на прекрасната демокрация. Айде остани си със здраве
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.