^
Имам приятел имаше приключение с Меса марк 5.От сервизната подръжка му предложиха замяна на цяла платка срещу скромните 900 зелени гущера плюс транспортни разходи.Така де всички производители са за бой.Искат продукта им да си изкара горе долу гаранцията и после нов.Добре е,че в България все още има хора с нужните познания.
На мен ми отне пет минути да открия такава хуйня,но цената и от 18 евро е неразумна.Бих потърсил цялата платка или амп за донор ако ми се наложи.Дано ампа да се върне при собственика си и да му служи вярно.
В този ред отиваме на вечния въпрос как да звукна като Марк Мортън с бюджет от 2 хиляди примерно.Отговора е никак,първо не съм толкова добър,второ наличната апаратура е недостатъчна.Та всеки купува това,което смята,че би му свършило работа.Ама да твърдиш,че китара от 500 лева е,като такава от 2000 е неразумно.Да кажем тази от 500 ме устройва е по правилно.
Не съм негативен просто съм реалист.Гледам практично на нещата.С каква китара и апаратура свиря си е моя работа и ме устройва.Според теб ампа ти е нещо изключително ама според мен друг път.Айде със здраве.
Актуален и истински ще стане,когато видя някоя от любимите ми банди да го ползват на живо.Досега не се е случвало,вероятно няма и да се случи.Същото е и с китарите куци инструменти все по рядко се виждат на концерт.То концерти почти няма от две години,дано тая идиотия свърши скоро.
Тая плетеница за колко време се нарежда и колко кабела и трябват?Не,че нещо ама един истински амп би вършил почти същата работа.Ако нещо се сговни за колко време откриваш откъде е?Все пак евала за ентусиазма.
Направих си труда да разгледам детайлно един Арли Бентън и то частите вложени в китарата са повече от цената и.Ключове,бридж,прагове,потециометри,ключ и струни и дървото подарък.Понеже,когато нещо е подарък стоката съм аз.Никога няма да дам пари за арли бентън.Сравнения с ЛТД 1000 не може да се правят няма по какво.Само адаптрите и бриджа са колкото целия амарок.Все пак в магазина знаят,че всеки купил си арли стане случайно музикант ще си купи и друга китара що да не му приберът парите.
Обещавам да пробвам някой Харли Бентън,като ми застане.Скептично съм настроен защото се правят в една и съща фабрика с ЛТД,на едни и същи машини от едни и същи хора а има разлика пет пъти в цената.
Любопитен съм кое ЛТД е по гадно от Винтидж.Поне тия дето съм държал в ръце са много добри инструменти.Държал съм ЕС1000 Корея,МХ1000 Китай,ЕС600 и1000 Индонезия с евертун.Държал съм и Винтидж и беше далеч от тия където и да са произведени.Даже тези с евертун са супер практични,понеже не се разстройват ич.Все пак тези инструменти са много над бюджета.
ЕСП са скромна фабрика в Токио не могат да се сравняват с фабриките в Китай и Индонезия по обем на производство.Именно по тази причина ЕСП и Е2 се произвеждат само в Япония за да няма изненади.
Поръчай си едни адаптри уинтър ли там наквото е,спожи си ги на хагито.Убеждаваш се,че са напразно похарчени пари и продъ
лжаваш напред с едни адаптри в чекмеджето.Така поне няма да имаш две евтини китари.Сякаш има някакво значение каква китара,че и с какви адаптри ще включиш в компа.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.