Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 11/25/25 във всички области
-
Най-трудното парче, което съм свирил на лайв... Беше си зор и това беше за първи път Отделно, че никога не го бях свирил прав... Трябва да се репетира и така, различно е...4 points
-
Покрай Суно-то, да не забравите от време на време да правите и ваша музика...или поне как се прави.4 points
-
Хубавото е, че хората постоянно откриват нови приложения на AI. Спомняте си как неотдавна (примерно преди ковида) постоянно идваха нови хора във форума и питаха как да си махнат гласа от песента, че да си ползват караокето. И тогава започваха едни дълги обяснения, как вокалът трябва да е в средата, да няма много ривърб, да не е много силен спрямо подложката, оригиналът да е за предпочитане във WAV, а не в MP3 и всякакви такива условности. Днес обаче AI изобщо не се интересува какъв ти е формáта, къде е вокалът и как е бил обработван - той просто го маха. Наскоро ми се наложи да разделям водещ вокал от беквокали, за да останат само беквокалите и си мислех, че няма как да стане, понеже водещият вокал пееше също и втори глас (със същия тембър) върху тригласа на беквокалите, ама тая гад успя да се ориентира даже и за това. Любопитно ще ми е да си направя експеримент с песен, на която само основният вокал си прави и заден триглас с прелитащи се гласове, докато импровизира нещо с мелодията - един вид да му дам задача с повишена трудност. Казвал съм го вече неколкократно из другите теми - "Много бързо се учи тая гад".4 points
-
4 points
-
3 points
-
3 points
-
На 11.12 (четвъртък) свирим със Samuel Manuelyan Project на площад тройката, Бургас от 18:00, след което концерта продължава с Ladies Sing The Beatles. Ladies Sing The Beatles & Samuel Manuelian Project На 12.12 (петък) свиря в Ten Fingers-Live music bar, Бургас. Там ще чуете този инструментал и още любима музика формирала музикалния ми вкус и стил през годините. Заповядайте! Можете да чуете кавър, който направихме на този инструментал: "John Norum - Endica" тук:3 points
-
Пак ми бие на чалга, трябва повече жица и по-силна атака. И разбира се, по-подходящо парче - напр. "Къде си батко" - направо чувам припева на песента в стил Амон Амарт, макар че те пък са в melodic death metal :-)3 points
-
To всъщност голямата обработка при обучението е в torch библиотеките, тегавата работа е разбира се да параметризираш модела правилно и да навържеш всичко по начина, по който го е направил и с гъвкавостта, която е имплицитна за цялостната технология, която е изградил, но Стивъна е neural scientist от много сериозен калибър. Иначе аз фикснах някакъв бъг, който крашваше предпоследната версия на плъгина почти навсякъде - та имам някакъв никакъв contribution - но това е по-скоро UI related. Можеше да избере JUCE за платформа на плъгина, но на него хич не му е интересна тази работа, че този iPlug, който е framework-a в момента е страшно дърво, а автора му тоже Но да не губим аудиторията повече...3 points
-
То не е далеч от истината - покрай четиригодишния руски напредък "на час по лъжичка" по украинските територии, ония вече са петимни да приемат помощ не само от севернокорейците, ами и от всеки, когото изобщо успеят да изнудят и да го хвърлят в месомелачката, вкл. и такива като тези долу. А що се отнася конкретно по темата, не смятам да се изказвам дълго по въпроса, въпреки, че съм имал досег със Suno и Udio далеч преди някой изобщо да отвори каквато и да е тема за AI във форума. Единствено бих казал, че силно се обезценява труда на композиторите, аранжорите, текстописците и изпълнителите, повечето от които най-вероятно са започнали изграждането си като музиканти още от детска възраст. За съжаление няма какво много да се направи по въпроса и единствено ни остава да се пригаждаме към новите условия. Развитието на положението с AI си личеше накъде ще върви още преди десетина години и си беше ясно, че рано или късно някой ще напише "хитрия алгоритъм" за систематизиране и обучение, а в комбинация с мощния хардуер и хората с много пари, по някое време ще заживеем като във фантастичните филми, които сме гледали навремето...само дето не предполагах, че всичко ще се случи чак толкова бързо. И не знам дали осъзнавате, че в музиката на Suno и производните му няма много AI-авторство, защото софтуерът се е изучил от милионите човешки композиции, които после комбинира по зададените критерии и ако тази база данни от композиции я нямаше, нямаше да го има и Suno. AI не композира, той комбинира и го прави много добре, дори и да си му дал не особено добър промт ; същото е и с чат джипити-то - няма много разсъждение, но има светкавично комбиниране на наученото, а което не го знае, може бързо да го намери в момента...и цялата тази симулация също я прави много добре, дори понякога може да те заблуди, че разговаряш с жив човек. Затова и всяко приложение с AI вече съм го приел просто като един допълнителен инструмент за работата и ежедневието ми...лошото е само, че напоследък нещо много ме гони мързела и нищо не ми се прави покрай всичките тия улеснения, които ми предлага AI.3 points
-
@Baby Thomas Моите са за фрактала и са особен формат и се редактират с cab lab 4 , но този софтуер не стават за експорт на WAV. Той зарежда WAV и може да редактира нива, филтри фаза и т.н. ама после конвертира изхода във формат за фрактала, не във WAV формат. Има тук някакви тулове но не съм ги пробвал. IR Workshop – Ghost Note Audio , PRISM Ultimate IR Loader - Spectre Digital (не съм сигурен че може да експортва WAV)2 points
-
Напуска за да се отдаде на любимите и бургери, шницели, кфс. Групата я ограничаваше.😅2 points
-
Любима песен изпълнена на живо в Ten Fingers Live Bar, Burgas. Една загадка - Какво означава "матадор"?2 points
-
https://bedroomproducersblog.com/2025/12/12/universal-audio-holiday-giveaway-2025/2 points
-
@TONY Знам за квадратчето и uninstall но в случая за този амп и за другия (Pacific Dual Tremolo 100W Black) като се опитам да го деинсталирам ми дава просто "failed to uninstall....". Да стоят , не ми пречи. Забравих да кажа че имам и Marshall Silver Jubilee... Иначе за Hiwatt не се притеснявам. Във фрактала, модела ми звучи достатъчно добре. Ето ти тест на динамиката му като единствено свиря по-тихо и вървя към по-силно (не въртя волюм пота):2 points
-
Съгласен съм за Кемпер само (на всички NULL тестове са на последно място) макар че директно не съм пробвал кемпер от много време (ужким много го подобриха и нова кепчър технология и т.н.). Директно за фрактал - не кретат (освен ако пълнене на стадиони от групи които го ползват като китариста на Brian Adams, Metallica, Def Leppard, Iron Maiden (Dave Murray), Linking Park и т.н. се брои за кретане вече и аз не съм разбрал ) Имам директно наблюдение върху Axe-FX III МК2 и съм пробвал QC (не v2 дет излезна онзи ден), Helix (не новия stadium , имам и HeliX native и Pod Go). Гледам и слушам.....2 points
-
Аз лично не съм впечатлен от UA Showtime 64 и не вярвам другите от серията да се усещат както трябва и да имат респонс също. Няма динамика и се усеща не както трябва под пръстите. Също не харесвам по същата причина и тези на Bogren и Blackstar и Genome примерно. ToneX и NAM са ОК. На NDSP имам 11 плъгина. ОК са за динамика , макар и не като ToneX и NAM. Имам освен гореспоменатите и последните на на Amplitiube, Softube, STL, S-Gear, TH-U, Helix Native, Guitar Rig, Brainworx, ML Sound Lab, Ampbox, Mixwave, Otto Audio, BIAS, PolychromeDSP, Nembrini, tonocracy, Waves..... Ако ми е само за саунда , от доста мога да изкарам звук за запис според мен. Ako e за динамика - свиря с фрактала само (Axe-FX III, MK2 Turbo) , но също мога и с ToneX, NAM и горе-долу NDSP макар че никои от плъгините за мен лично поне нямат толкова динамиката на фрактала (NAM/ToneX V2 се доближават най-много сякаш, тонекса плъгина го ползвам през S/PDIF във фрактала по всяко място във веригата, но имам и големия педал). Имам и Pod Go на Line6 (който е с HeliX технология). И той няма достатъчно динамика също за мен. Освен това за мен саунда на фракталите е само от последната генерация със SYGNUS X3 моделиране и всички ъпдейти до версия 30. Втората и първата генерация не са толкова добри според мен.2 points
-
Здравейте! Какво ще кажете за един такъв вариант на тази популярна песен на Тангра? Просто - експирементираме.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Радвам се, че ти е допаднало. Доста хора го казват това за Милена (и Ревю), не е умишлено търсен ефект, следващите две парчета, които готвим не мисля, че ще има такава прилика. Иначе есенното ни турне тръгна от Хасково, свирихме преди два месеца на KosherA Rock Stage в Atrox-a и като цяло приятно се получи.2 points
-
Ами не знам дали някой е правил тук демо на SIM1 XT+ емулатора за китари. Sim1 работи като замества в реално време звук от една китара (източник) с друга (таргет) тъй като на двете им е направен отпечатък и се знае от какъв източник трябва да се направи какъв таргет (двете са известни в уравнението , търси се разликата в сигнала който да се насложи върху източника за да звукне като таргета). Ето тук демо (импровизация) как обръщам моята китара Cort X700 Duality II на Friedman Vintage T като звук (neck -> neck). Няма доловима латенция (свиря на места доста бързо и ако имаше щях да усетя). A ето и демо на само някои от стотиците китарни емулации които имам: Eто и китарните емулации които имам:1 point
-
@Baby Thomas На мен ми харесаха примерите. Усеща се някакво чувство за "изкуственост", на хирургически слушалки, но в PA системата заспива веднага, никой няма да се усети на live ...1 point
-
То форумът за музика си го правим ние, а Инвижън карат на калъп, все им е тая за какво хората по света пишат в софтуерния им продукт. А иначе при мен на PC с Win10 файловете си свирят нормално и не ме учудва, че на i-устройства не се чува, то там нали си е малко затворена система.1 point
-
UJAM - Music Creation Suite е на -50% ( от 900 на 450 ойро) Дали си заслужава, не знам. Ако ми остане време по празнците, мога да я тествам. Но имат три но брейнър плъгина , 2 за по 5 ойро - синт Stranger & Reverb и един виртуален пианист само за 9 ойро. И нчкакви бандъли ( не съм ги разгледал) от 199 на 49 е. https://www.ujam.com/holiday-season/1 point
-
@Koobenot Ето нещо по-човешко на импровизация за да не пускам метълските джангъри Marco Sfogli - Phantom Motion1 point
-
Както се казва в една древна поговорка - по вкус, цвет и плъгини - таварищи нет. На UA имам всички ампове (без най-новата колекция, отпреди седмица, две), но още не съм пробвал нито един от тях, ще го направя по натам. По принцип съм силно фен на UA. До тук имам 20 УА плъгина, като смятам до края на 2025-та да взема още 10! За заинтересованите - добрата новина е, че промото е удължено до 06.01.2026-та! ( промота ще има и догодина разбира се, въпроса е дали Ви се чака) Специално за амп симулациите на UA, за всеки амп има по едно добро видео, направено от дядката китарист, който прави самите UA плъгини. Човека прави плъгини на винтидж ампове, харесва такива и свиренето му също е такова... Според мен е ок да ги имам в колекцията. Все някога ще ми потрябват. ЗА СОФТЮБ - вчера, след като си помислих и после попорочетох туй онуй, реших и да кача амп рум сюитата. Довечера ще пробвам. Така вече нещата са пълни. Има си тунер, има дистер ( Рат) и ривърб като стомп бокс. Качил съм Маршал сюитата ( няколко модела на Маршал) на демо версия, която след изтичане на демото ще ми струва само 49 евро, защото се води ъпгрейт ( понеже съм купил силвъра). Та сигурно ще харесам и Софтюб.1 point
-
1 point
-
Ами ще си позволя да не се съглася, защото съм тествал почти всичко под слънцето без AxeFX (и не мога да се съглася, че отвява всичко, докато не го тествам, защото от това, което чувам - не е като да отвява....). И Tonex & NeuralAmpModeler-a (NAM), според мен са доста по-добре откъм динамика от споменатите TH-U и от NeuralDSP (на които имам 5-6 от плъгините - не мога да си спомня кои точно но Кори Уонг, Тим Хенсън, Морган, ТонКинг, Плини и още някакви...). И при Tonex & NAM при правилен gain staging и кадърно направени модели, динамиката е изключително добра - просто, защото така работи математиката зад тези неща... да - няма компонентното моделиране, което позволява други тип подход при работа с тон контролите и вътрешните гейн стейджове - но реакцията на конкретния усилвател при конкретните настройки се предава изключително добре - тъй като съм направил някой друг модел също. А и AxeFX и специализиран входен stage, което също е солиден плюс пред плъгините (въпреки, че нали - винаги има и по-добри входни буфери....) На Софтюб моделите са доста добре направени също - там имам целия Marshall pack и още някакви, които не си спомням - Silver Jubilее не ме дразни, но не ме и впечатли нещо особено - Плекси модела обаче е мнооого добър. EDIT: И забравих да напиша за UA Paradise - всъщност никак не е лош, направен е с чудесен интерфейс, много удобно за работа и звуците са доста читави. Сролнал съм няколко preset-a до момента и не съм се задълбавал, но никак не е зле. Ще го повъртя малко повече тия дни.1 point
-
Учи се бързо пущината. Даже и акустични версии ми прави. Ходи познавай, че не е изпято и изсвирено. Обичам те!(Acoustic).wav https://on.soundcloud.com/amsOR5tUTdWIjoTgiQ1 point
-
Добър вариант също е лампов преамп с IR кабинети и някой ефекти от проц или комп.1 point
-
1 point
-
Аз засега като най-задоволителен за мен вариант съм докарвал плъгини + лампов power-amp + кабинет. Не е най-мобилнито и леко решение, но дава доста възможности при относително доста малки жертви, запазвайки усещането от свирене на "истинското нещо". Но това, за репетиционни и клуб. За на тихо вкъщи, или малко ампче, или плъгини на мониторите.1 point
-
UA дават един безплатен плъгин. https://www.uaudio.com/products/pick-one-free-plug-in1 point
-
Минаха две години и още ми се скапва настроението като се сетя. А защо му пазих името - и аз не знам. Продължавам да виждам как хора го препоръчват по социалните мрежи, когато някой търси лютиер в Пловдив, и лошо ми става... Но в момента настроението ми е: €%@! съм му майката. Работата е на Иван Вълчинов.1 point
-
Тази събота пак. Заинтересувах се - кой как ползва AI (изк. инт) за разучаване и прилагане на все по–сложните функции, заложени в най-новите музикални дигитални "играчки". Колкото и старателно да разучавам инструкциите им понякога с месеци не мога да се сетя как да ползвам множеството им функции за решаване на конкретен проблем. Надявам се, че AI би могъл да ми помогне, но все още не съм пробвал (като срамежлив юноша бледен).1 point
-
Чудесен запис, това ми е любимият албум на Пинк Флойд. Ако трябва да хейтя по нещо, единственото би било саунд дизайна, в оригиналният запис се чува кристално чиста китара без изкривявания (или е DI или Roland Jazz Chorus или нещо друго транзисторно). Но дори с изкривявания, пак важи, а и все пак има елемент на творческа интерпретация. Всичко останало е чудесно, както обикновено! P.S. Сега погледнах, ужким е бил ползвал някакъв лампов със супер много headroom Hiwatt DR103 и аз съм се заблудил, че е транзисторен/DI.1 point
-
Майстор с рефлекси. ...всъщност първия път не забелязах движението и на дясната ръка, понеже си с гръб, но сега го отразих.1 point
-
Това е много красиво, но понеже не съм китарист - би ли ми обяснил целта на движението на ръката до ключа в 5-тата секунда? Не виждам дали го дозавърташ малко или не, но не е ли рисковано точно преди да започнеш?1 point
-
Мисълта ми беше, че явно хората си правят майтапи с това, да може би доста хора го използват за нещо смислено, ама повечето май си правят майтапи Дайте да не обръщаме темата "за или против", имаме вече такава тема.1 point
-
Разгледах го, вижте какъв стил открих: Russian Afrikaner Folk1 point
-
Звучи ми все едно си пуснал две песни не мога да разбера кое точно е дефектното, сякаш всичко "спазва" 4/4, но не и акцентите и всяка партия си има неин groove. Съответно накрая е манджа с грозде1 point
-
1 point
-
Не е много сигурно. Забравяш, че е много добър в копирането и рано или късно ще го обучат да пресъздава аналоговия запис в цифров вид 1:1. Ще му е ясно кое точно дава "топлината", било то от лента или плоча, защото когато разнищиш даден казус, всичко в този свят може да се обясни защо всъщност е така - само трябва да имаш знанията и подходящия инструмент.1 point