Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      40

    • Мнения

      1925


  2. DANEV

    DANEV

    Members


    • Points

      25

    • Мнения

      493


  3. yamaha

    yamaha

    Members


    • Points

      17

    • Мнения

      1442


  4. Джагдиш

    Джагдиш

    Members


    • Points

      15

    • Мнения

      35


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 07/22/25 във всички области

  1. На 15 август е роден Oscar Peterson. Винаги съм се кефил да свиря пиано партии на китара. По този случай:
    4 points
  2. Преди 30 години бях изолирал цял апартамент с корк - ама целия, дори коридора и входната врата, но ако е тънък, полза много няма...и като влизах в апартамента, малко се чувствах все едно влизам в някоя пещера. Иначе е красиво де, ако говорим за външния декоративен корк над другия отдолу (бях взел някакъв испански). А за пирамидите - май бъркаш вътрешното акустическо оформление с шумоизолацията. Това са 2 съвсем различни процеса когато ги осъществяваш и единственото общо между тях е принципът за количеството материал - "колкото повече - толкова повече". Имам неприятен опит със стиропор на листове (за звукоизолация) когато бях започнал да си правя студиото. Бяха ми останали много листове 2х1м с дебелина 6 (или 8 см., забравил съм вече) и реших да го оползотворя като допълнителен слой зад стените. Оказа се, че така на листове ефектът е по-зле, в смисъл че се получаваше резонанс в някои ниски честоти и усилване на звука, вместо обратното и се наложи да го махна всичкия и да мина основно на вата...много вата. А тоя пич със стиропора, ако наистина е сложил 50 см., може и да не даде резонанс на такава дебелина (особено ако е цял блок или залепени един за друг листове), но пък да скъсиш с по метър помещението на срещуположните стени...или трябва да ти е доста голямо, или да си голям ентусиаст...или и двете. При мен го има другия момент, че където и да съм бил, винаги съм бил на последен етаж, та този проблем със съседите отгоре, дето го имаш ти, при мен не е съществувал, но пък съм имал съседи отдолу и принципът за "пода", прилича малко като при този на "тавана". Когато човек ходи (особено с обувки или пък жена с токчета)...или пък мести някаква мебел, имаш пряк контакт на това, дето се мести - с пода, а в твърдите тела звукът се разпространява многократно по-бързо и по различен начин, отколкото във въздуха, така че се налага физически да изолираш с гума или някакви тампони, всички тези листове, дето си налепил на тавана, защото дори да се опират само на няколко точки в гипсокартона (примерно), през тези точки ти се пренася доста от звука и пак стига до тебе. Не съм правил досега никъде нищо с гипсокартон, затова нямам опит с него, но пода ми мога да го дам за пример - под него има изградена скара, в които отсеци е натъпкано голямо количество вата и като казвам "натъпкана", имам предвид не наредени листове, а ръчно съм ги тъпкал до откат, докато повече не може да поеме. Самата скара пък съм я изолирал от оригиналния под (преди ремонта) с гумени подложки, за да не предава надолу тропането и ходенето. Ефектът е много добър - в 3 през нощта (най-продуктивното ми време ) мога да пускам монитори + големи боксове (ако работя някакъв денс) с прилични децибели, без да будя съседа отдолу. Разбира се всичко това си има цена - помещението ми е скъсено от всяка една стена, а за да влезеш в него, трябва качиш "стълбичката" на издигнатия под. Освен това всеки градус остава в помещението и лятото без климатик е абсурд да преживееш, но пък зимата може и да не го пускаш много и да се отопляваш само от топлината, дето излиза от усилвателите, ако имаш много като мен. Така че всичко си зависи доколко искаш да намалиш шума, който влиза, респ. и който излиза от помещението - ако не е много, няма нужда да правиш някакви еквилибристики, но ако държиш ти самият да вдигаш джангър през нощта или пък ония над теб са прекалено шумни...трябва да вземеш по-сериозни мерки, защото физичните закони са си все още същите.
    4 points
  3. Няма как да стане само с изолация на тавана. Каквото и да се сложи само на тавана, ефектът ще е минимален - материали от типа на "дунапрен, стиропор и фибран" - даже не влизат в този разговор. За да има ефект трябва да се направи "стая в стаята". Аз имам по-лек вариант реализиран в домашното студио със специализиран винил, вата + гипс картон навсякъде, но без плаващи рамки и тампони, за които вече може @jabs да даде повече информацията. Моят по-лек вариант, който не е евтин също, изолира достатъчно за моите нужди, но ударни шумове, ниски честоти и като си "крещят" комшиите се чува - и аз бях наясно с това предварително. За да стане както трябва изисква доста ресурс.
    4 points
  4. То с тия негови постоянни предложения накрая на всеки един отговор, дали случайно не искаш това или онова, дали не искаш да ти разкаже нещо интересно или пък да ти състави някой хумористичен разказ и тем подобни, GPT-то май се явява най-големият дървен философ...много му се старае да ти е полезен.
    3 points
  5. 31 годишен блус... Гибсън и Фендер... Birthday Blues в два варианта. 1. Fender Stratocaster Custom shop limtied edition 1957 2. Gibson Les Paul Standard 60s Апаратура: Mesa Boogie Lonestar Special 1X12 JHS Double Barrel - Morning Glory страната в комбинация с драйв канала на кубето + Friedman BE-OD TC Electronic - Flashback X4 Dunlop Wah - 95Q За по-добро качество: 1. https://youtu.be/N1nLxKo6Ciw?si=G65hFa6dfLOrQmF8 2. https://youtu.be/brKPNQKel2U?si=rXlRvfnQMSReY8RO Кое ви допада повече?
    3 points
  6. Здравейте! Една моя версия на Here I Go Again на Whitesnake в акустичен вариант, малко в смуут джаз аранжимент, записана преди около 10-на години, отново мастерирана от моя приятел - Емил Гемеджиев. Приятно слушане!
    3 points
  7. Лично за мен това беше едно от най-запомнящите се участия. Светлинното шоу, многото хора и интересното място определено допринасят за страхотната атмосфера.
    2 points
  8. Шошката - вокал Пърси - китара Лаврака - кахон
    2 points
  9. Само професията "дървен философ" може би никога няма да изчезне, надявам се. 🤔. 😂🤔
    2 points
  10. Waves даже и кракнати ги не ща!
    2 points
  11. Съвременен процесор, който е оптимизиран да се ползва със слушалки. С много атмосфера и възможности. Контролира се от приложение на телефона. Не толкова удачен за линейно ползване или трябва да се барне за целта.
    2 points
  12. Здравейте! Още един кавър на Drive My Car на Бийтълс. Този път и с бас. Лаврака (Иво Николов) ни беше на гости и както се очертава, ще се присъедини към нас.
    2 points
  13. Още доста неща имам да купувам, включително микрофони.. Имам само един вокален и един инструментален, но следващата стъпка са микрофоните.. За момента няма да взимам пулт или ефекти, по-нататък може и да взема.. Хич не ми се струва евтин този ssl, но пък то кое е евтино на ssl. За момента ще се фокусирам на по-важните неща, по-нататък може да докупувам вече други,почти нужни, неща..
    2 points
  14. ^ Благодаря, колега! Ригът ми включва: Този бас Усилвател tc electronic BG250 Една лампова напръжка EDEN glowplug tube warmer. Това е. Поздрави!
    2 points
  15. Здравейте, Тази вечер темата е "Титаник", който е потъвал пред очите ми на малкия екран поне 78 пъти. Общото между "Титаник", който потъна, и комунизма, който се срина е, че и в двата случая произвежданата пара е отивала само в свирката, а не в парните машини.
    2 points
  16. Ами честно казано на мен ми звучат еднакво.... но моите уши не са top-quality
    2 points
  17. Специално този лупер има вграден входящ и изходящ миксер с компресор и еквилайзер. Има шест изхода. Има и фантом Пауър за кондензаторен микрофон. Има два входа за микрофони и още 4 входа за други инструменти. Има и всякакви ефекти за китара и микрофони. Първо ще експериментирам с наличните микрофони, за които споменах по-горе. Вече започва да ми се изяснява начина на работа. Благодаря за съветите!
    2 points
  18. ^^ Щом ще ги просвирваш от луупер ... все тая, тестваш от динамичните и кондензаторните, с които разполагаш кой как ти звучи и правиш някакви записи. Ако имаш компютър и интерфейс можеш да ги си ги запишеш както ти харесва, да си ги edit-неш, изчистиш, напудриш с EQ и ще имаш 0% микрофонии. Според мен подходът трябва да ти е напълно студиен. След първото ти "шоу" в парка си записваш кои семпли не ти харесват или трябва да им се бутне нещо – примерно глухи са ти от към високи или пък няма достатъчно "стая" в тях, презаписваш, донастройваш EQ-то и готово, така итеративно можеш да постигнеш каквито резултати искаш. P.S. Сори, мислех че ще ги просвирваш от семплер, не съм разбрал напълно. Аз на живо бих ги просвирвал от миксер, за да имам контрол върху микрофоните, да ги вържеш и да ги оставиш на произвола на съдбата на луупера не ми се струва много удачно.
    2 points
  19. Нямам практически опит, чисто теоретично: Според мен трябва да се съобрази чувствителността на микрофона с джангъра на инструмента. Едно е да записваш барабанче, което вдига 120dB, друго е някаква тиха перкусийка. Второто с типичен динамичен не мисля, че ще стане добре. Другото нещо, което трябва да се помисли, е колко шумна е сцената - кондензаторен тип "за студио" (които са много чувствителни) не са подходящи, защото ще хващат излишно много. Пак казвам - не е от реален опит в подобна ситуация, индиректно го смятам. Educated guess, дето му викат на запад.
    2 points
  20. Рик Биато интервюира легендарния миксинг инженер/продуцент Анди Уолъс, чиито постижения включват някои от най-емблематичните албуми на всички времена, от Nirvana и Rage Against the Machine до Linkin Park, Jeff Buckley и Slayer. Говори за неговата философия на миксиране, новаторската му работа с тези групи и историите зад сесиите, които са оформили съвременната музика.
    2 points
  21. 8-ма мъдрост на Риндзай - "В днешно време, дори и китайците започнаха да правят добри аудио интерфейси...".
    2 points
  22. Видео, в което показвам каква апаратура използвам за записи и на живо, как записвам, какви плъгини използвам и т н. Reaper е програмата, която използвам. Понякога кубето е Roland JC - 40. Обяснявам в контекста на записа на "Bold As Love": По принцип хубавата апаратура звучи добре и без никакви допълнителни корекции. Записът е добър и без всички тези плъгини и т.н. За мен това е фактор за хубава апаратура. Видеото на Георги Пармаков, което споменавам, и от което съм научил за някои от плъгините е това: https://vm.tiktok.com/ZNd9xXJhb/ Сега виждам, че е направил и по-обстойно видео, което още не съм гледал, но го поствам тук: Споменавам Revelan Friedman, във връзка с дилея. Видях видео, което беше постнал тук за опция, с която не маже в микса. Хареса ми и започнах да я използвам, ще постна клипа тук: И поставям един въпрос (дискусия ако щете'): Как предпочитате да записвате/свирите/вадите: - Да изпипвате най-малките детайли, да вадите абсолютно точно всичко, да слушате отново и отново, да забавяте, да слушате изолирани партии, да прекарвате много време в достигане на "перфектния тейк" (което примерно може да отнеме 50 тейка и това е след като си свирил даденото нещо примерно една седмица след като си го извадил, за да ти "влезе в пръстите"). Или: - Кефите се на първичната енергия, и смятате че свирейки отново и отново се губи заряда. За мен лично много зависи какво свиря и също така най-често е комбинация от двете. Има легендарни парчета и сола, които според мен трябва да се извадят. Но дори да решим да интерпретираме (както аз в случая) е хубаво да се облягаме на стабилна основа (визирам да си извадил парчето, да си го слушал в оригинал, в различни варианти и тогава вече да пречупиш през собствената си призма). Ако свириш в кавър група е въпрос на уточнение, но много често според мен "Искам да го изсвиря като себе си" е оправдание и всъщност е "Мързи ме да си науча партията". Истината за мен, е че е много трудоемко да свириш, както трябва, но пък за мен си струва. Собствения стил се изгражда с много крадене. И обикновено, колкото по детайлни сме, толкова по-добър ще е и стилът ни. Моят учител казва "красотата е в детайлите" и винаги съм подкрепял това твърдение. Когато записвахме първия авторски албум на Project 7, имаше едно парче (Seventh seven), което е много криво/гадно за солиране... Един ден се пробвам да направя запис в студиото и не става и не става... Прибрах се и споделих неволите си с баща ми и му казах колко е криво/гадно, и че не става... И той ми каза "Свири и ти криво/гадно... На следващия ден отивам пак да пробвам и имам спомен, че е 16:54 и Stoyko Lisichkov ми казва на майтап: "Имаш време до 17:00". Пуска ме и го записах от един тейк... И той каза "Имаш още 3мин..." Тази история показва другата "тайна" според мен: Понякога, когато пробваме отново и отново и не става, просто трябва да си дадем почивка и да оставим или за за по-късно или за следващия ден... А това в въпросното парче:
    2 points
  23. 🔥 Представям ви следващия ми проект, който отново е мега брутален Drill. Нека песента гърми в дома на всеки един от вас търсещ мотивация, във всяка една зала и в колата на всеки махленец! Никога не давайте назад, и никога не се отказвайте от своя път! 🔥
    2 points
  24. Разцепих темата да драскаме на воля. И тоя Уес Борланд от Лимп Бизкит и той е по горе-долу същата схема - само че Diezel амп и Roland Jazz Chorus. Иначе от другите, които смесват ампове и са по-лекички са Ноел Галахър от Оейзис и Диън Де Лео от STP. Готино звучат и двата според мен, въпрос на вкус.
    2 points
  25. 2 points
  26. Кадри от днескашната репетиция.
    2 points
  27. Във видеото самият амп Peavey Invective на Misha Mansoor има вграден boost тип tube screamer а също и в PRS MT15 -MT100, така че не е нещо невиждано!
    2 points
  28. Темата с буустването на крънч/лийд канал на амп е малко въпрос на вкус, затова не е превърнато в универсално решение в усилвателите. Ето според мен защо: - Популярните дисторшън овердрайв педалчета като TS / SD-1 / DS... и така нататък, вършат много добре работата си, но от друга страна, извън приложението си, могат да звучат доста запушено, "транзисторно" и "спъващо" динамиката на драйв канала на лампов усилвател, карайки го да звучи тъничко или с някак доста ограничен диапазон, все едно свирите на Rockman (който не е никак лош, но си може малко звуци, с които е станал и известен). - Има хора, които по-скоро обичат да слагат Treble Booster-и, просто за да изчистят "калта" от канала на усилвателя си за определен тип музика, или в някои случай - за да "изцъклят" плътно звучащ драйв канал, че да добие средно-високочестотно жужене за някакъв брит-поп звук, например, тип Vox AC15. - Поради горната или някаква друга причина (контрол на максималното количество овердрайв (да не "препържва"), или получаване на характерен състейн) има хора, които обичат да слагат компресор пред усилвателя, пред или след овердрайва. - Има овердрайв/дисторшън педалчета, които звучат досущ като драйв канал на лампов усилвател, със постепенния си breakup и така нататък, които често заместват цял драйв канал, като могат да се включат на клийн канала, ако той не е прекалено изцъклен, или в return на усилвателя. Поради всички тези причини и заради крайно различните художествени ефекти, които музикантите искат да постигнат, слагането на някакъв бустер вътре в усилватля, не е станало масова практика.
    2 points
  29. От Mastering The Mix са пуснали интересен инструмент за обучение, свързан с разпознаването на честоти. Доста по-интересен е от програмките, които имаше на времето, дето просто пускат някакъв пик или сряз в розов шум и трябва да отгатнеш. Ето демонстрация:
    2 points
  30. Yesterday (Beatles) - Cover Още сурово, но това е идеята за тази тема.
    2 points
  31. И аз така бих направил, а и като цяло тоя хардуер обикновено се ползва за точно определено нещо, да речем каса и соло барабан винаги ги прекарваш през тоя SSL, щото си Chris Lord Algee примерно и така ти харесва, ако ще работиш с огромно многообразие с входни сигнали и не си много наясно какво те чака, особено ако не е правен записа при теб, а те наемат само за микс/мастер, файдата от тоя SSL намалява. Но да, преди да инвестираш в някакви скъпи хардуерни модули, по-добре микрофони, стойки и кабели, че да си напълно въоражен. Другото, което също аз бих предвидил е да имаш някакъв комплект струни за китара и бас, обикновено хората като идват да записват не са наясно и пристигат с някакъв износен комплект датиращ от Френската революция, което е гаранция за скапан и мътен тон ...
    1 point
  32. Аз лично бих карал на софтуер, докато софтуерът не ти стане тесен, това ще се случи след доста време. Принципно хардуерът звучи "по-добре", затова и истинският Distressor си струва 2k EU, пък плъгина е няколко стотин долара ... но той идва и със своите лимитации като например: едно EQ/компресор и т.н. може да се ползва само на една писта ... и толкоз, ако искаш да обработваш повече инстанции/канали трябва да прекарваш сигнала повече пъти през него и да го запишеш така промените са ти необратими, веднъж минал през хардуерен EQ/компресор сигналът си остава такъв, което за начинаещ човек според мен не е много удачно звуковите му качества се променят с времето – това, че е звучал по един начин пред 20 г., не е гаранция, че ще сега ще звучи по същия начин, освен това цялото му сервизиране като копчелъци, подмяна на елементи пак трябва да се поеме от теб главоболие си е да го връзваш към интерфейс/миксер/DAW - трябва patch кабели, подходящи входове и изходи ... абе мъка Готино е да се работи с хардуер, но при положение, че е читав и знаеш какво искаш да постигнеш. На твое място бих инвестирал тази сума в някакъв bundle от плъгини (Fab Filter/TRacks/Waves и т.н.), повечето звучат по един и същи начин или им се препокриват функциите, едва след стотици/хиляди избутани проекти, в които си назубрил работата на плъгините и си им ударил тавана, наясно си какво ти дава харудера след А/Б тестове и на теб лично ти върши работа, аз бих инвестирал в хардуерни играчки. Те и като цяло са за твой личен кеф и удобство, клиента няма да ти плати повече, щото му прекарваш сигнала през аналогови EQ-та а и тая работа него не го интересува ... той иска готово парче, много малко хора ще се хвалят, че парчето им било с "аналогова топлина". Ако има някакви плъгини, в които човек би си струвало да инвестира отвъд стандартните бъндъли, аз бих се фокусирал над: UAD Sound City Studios Plug-In - прави прекрасен room ефект, повечето плъгини правят изкуствена/нерелаистична "стая" при смесване на барабани Auto-Align 2 - за времево/фазово коригиране на сигнали (барабари/китари и т.н.), макар че новата версия на Reaper има и такова нещо вградено И тия двата при положение, че смесваш барабани/повече акустични инстурменти. Ако ще се разправяш основно с хип-хоп/трап/електронна музика/бийтове и т.н. няма да са ти много от полза, според мен. Всичко останало като функционалности бъндълите от плъгини ти го покриват. И на финала – най-важната инвестиция за мен е туториалите и избутаните проекти. Познанията за начина на работа на EQ-то като инструмент са в пъти по-важни, от който и да било плъгин, защото първото е философия, а второто конкретна имплементация.
    1 point
  33. ^ Браво, приятен топъл тон! През какво пускаш баса?
    1 point
  34. Ако тия джиджавки са сравнително мънички, един SM57 closed-mic техника и трябва да заспят. Много го харесвам тоя микрофон, неутрален е, малък bleed, така че също предпазва от микрофонии. Behringer ECM800 също съм ползвал за такива хави, той е по-ярък, става и за спектрален анализ, кондензаторен е и трябва да се внимава повече с него, че отблизо не понася бас добре и пращи. С Rode NT2 също съм озвучавал перкусия, но си има лимит, прави повече микрофонии хваща повече "стая" ... тъй че зависи от контекста. Тия чукалки в какъв контекст ще се свири на тях? Ако нямаш голяма и мощна PA система, която да генерира микрофонии може и някой кондензер да сложиш. P.S. тоя Shure дето е наустника според мен като инструментален микрофон единствено съм го виждал успешно да го ползват за кавал, макар че е професиоинален с широка лента, пак трябва да се внимава, защото в определени положения като съм го ползвал с PA система и той ми е ловял микрофонии ...
    1 point
  35. i5 последна генерация, 32gb ram, 12gb video ram, 256ssd + 1tb HDD ми е компютъра.
    1 point
  36. How To Trigger Guitar Store Employees - Ft. Brandon D'Eon Music Click here to learn my guitar techniques- https---royzivmusic.com-.mp4
    1 point
  37. Дали ще използваш най-скъпия модел Apogee/UA/RME/etc. би имало значение ако си Анди Снийп, Андрю Швепс или някой сходен тип. За нашите условия и ниво евентуалната (!) файда между нещо среден клас и най-напудрения вариант би ти дала 0.3% потенциален бууст в резултата, за което ще дадеш маса (излишни) пари. За мен е безсмислено залитане в сухи сравнения на теоретични числа и вероятна "полза". Като опреш до последния половин процент тогава ще го мислиш. Важното в началото е да имаш нужния брой вход/изходи/"екстри" и да работи стабилно.
    1 point
  38. @yamaha Благодаря за насоките. Както казах и по-рано на този етап от развитие броят успешно избутани проекти е по-важен е от интерфейса, който се ползва.
    1 point
  39. @Продуцент си беше поръчал And I Love Her, воала. Имаме гост музикант - Никола Данев на флейта. Надяваме се, да ви хареса!
    1 point
  40. Много яко, Касиопея, евала! Едно време в Шоуто на Слави това парче го ползваха за кашове, сега ми загря реотана!
    1 point
  41. Ехе, цяла година не съм писал в темата (което не значи, че не мъдря разни щуротии) Няколко неща взех от последното ми писане: 1) ESP Eclipse Vintage White 2006г. 2) Китарен кабинет 2х12 Zilla Super Fatboy - голямо животно е, 30кг е с говорителите. Взех го празен, но му сложих Celestion MF Vintage говорители (реално това са си vintage 30) от 2001г. 3) Kemper profiler powerhead- за домашни изпълнения и мъкнене на по-далечни дестинации. Справя се добре, не е лампова глава, но става. 4) ESP Horizon NT-II 2009
    1 point
  42. Аз се включвам със закъснение и само ще кажа - ние не можем да спрем ИИ. Но можем да го игнорираме. В смисъл - аз иначе съм програмист, но не вярвах да видя това в моя живот (пипнах комп в 3ти клас да програмирам, тогава носех червена връзка на врата). Сега ИИ прави толкова много неща. Нямам идея как да разпозная програмка писана от ИИ, но с картинки все още (ама все още, че бая надобряват) и видеа се справям и вече видя ли ИИ музикално видео, дори музиката да е писана от хора - го игнорирам и не гледам. От друга страна да е жив и здрав ChatGPT, щото в училище съм бил бая отдавна, много не помня и той ми помага понякога да ми припомни някой-друг алгоритъм, че да помогна на детето с домашното по математика или пък понякога го питам въпрос на теми, дето ако аз трябва да седна да чета, нито знам какво да чета, камо ли колко време би ми отнело да намеря книгата и накрая да стигна до момент в нея, който да ми отговори на въпроса. В общи линии би било като Дъглас Адамс - измислили въпроса, но толкова време търсили отговора, че като го намерили забравили въпроса, тогава почнали да търсят въпроса наново. Ще дам пример - тия дни питах според неговите данни и данни за различни религии, в кои се упоменава за дух/същество идващо да събере душите и да ги поведе, като умрат, къде отиват и защо се смята че цикълът на живота и смъртта е мъчителен за душите. Ей такива ми ти неща. Сещайте се колко неща трябва да намеря, колко време да ги чета. Отговорът ми беше сипан след около 4 секунди. Така че ИИ е нужен, но ние трябва да свикнем с него и да го ползваме като пособие, а не като крайна цел. Все едно да грабна една лопата и да искам да засадя дърво, докато с багер бих засадил цяла гора, щото ще прокопае много дупки доста по-бързо. Но от нас зависи да игнорираме ИИ-"изкуството". От друга страна обаче, ще има хора, които ще са му сериозни фенове и ние не можем да спрем това. Ще бъде нов културен феномен просто. Така че да синтезирам - ни тъй, ни тъй, затова - тъй!
    1 point
  43. @musicman И аз съм голям фен на Revv Ползвам Generator 120 Gen III от Fractal Axe-FX III (нямам физически) на червения канал обаче, който е по-лабав от пурпурния канал (който е по-стегнат и предполагам визираш пурпурния) и за това имам Misha Mansoor драйв отпред както и Maxon 808, обаче и двата без гейн или единия с гейн на 1 или 2 макс (а другия без гейн). Пурпурния канал е по-стегнат обаче звучи по-маршалски и може и без стягане отпред. Червения канал е по-дебел и отива към MESA територия и за мен си иска отпред стягане (особено като свиря на седемструнния баритон и свален няколко тона надолу).
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.