Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 10/21/25 във всички области
-
https://youtu.be/5nKV8XG3KJI Предстоят изненади с един от любимите ми проекти, а именно – Project 7. Засега ще запазя в тайна подробностите, но е свързано с нова музика (какво ли друго да е… :D). Споделям едно любимо соло от първия албум на Project 7 придружено с любима история свързана със записа му: Отдавна се каня да направя „Playthrough” на това соло и най-накрая дойде времето… Това е китарното соло на последната композиция от първия албум на Project 7, именувана – Seventh Seven. Съответно записвах тази композиция последна, защото ги карах‘ подред. Всички други записах сравнително бързо, като за всяка имах „проектоплан“ какво точно да свиря (дори за солата). Въпреки, че музиката е импровизационна (Fusion), се казва, че „най-добрата импровизация е подготвената“. Стана време за записа на това „парче“ и започнахме… И не става и не става – хармонията е трудна за импровизация, идеите не вървят (няма “flow”, както се казва) и след пореден тейк просто го оставихме за следващия ден. Споделих с баща си случилото се и думите ми бяха „парчето е гадно“ и неговият съвет беше - „свири и ти гадно“. На следващия ден отидох в студиото и беше 16:55, когато Стойко Лисичков натисна „запис“ като ми каза на шега – „Имаш време до 17:00 да запишеш солото“… Изсвирих солото от първия тейк, той си погледна часовника и каза „имаш още 3 минути време…“. И така това се превърна в любимото соло, което съм записвал от албума и едно от любимите ми цялостно, които съм записвал. Има един „термин“, нарича се „зоната“ – мястото, в което се чувстваш като "свръхчовек", сякаш всичко можеш и просто музиката тече през теб. Нещо като силно моментно вдъхновение. Лично аз съм чувствал това на сцени, след дълго свирене вкъщи или след съвети като този за записа на това конкретно соло… Victor Wooten споделя в една своя реч, че се е научил да предизвиква вдъхновение и обяснява как можем да пробваме - казва да запомним, когато сме вдъхновени как се чувстваме, да запомним максимално много съзнателно от този момент, и когато имаме нужда да си спомним за това чувство и да се опитаме да го предизвикаме по този начин. Силно препоръчвам, за който има време да чуе речта, има какво да се чуе и научи, а и е поднесена по много оригинален начин: https://www.youtube.com/watch?v=o_3u41KI57E Тук можете да чуете оригиналния студиен запис на солото: https://www.youtube.com/watch?v=4lr4XCeAC5s Тук можете да чуете цялата композиция: https://www.youtube.com/watch?v=eGhVldfPKBY Тук можете да чуете албума: https://www.youtube.com/watch?v=5ebD9RC9sb8&list=OLAK5uy_nqahW5QHV766Bb-oC6xFTJqQED8WmHvU8&index=1 Project 7 са: Nikola Enev - Барабани Stanislav Georgiev - Бас китара Pavel Tzonev Petkov - Пиано Valentin Danev - Соло китара Микс и мастър е правен от: Stoyko Lisichkov Дизайн на обложката: Kamelia Todorova Това е Facebook страницата на групатата: https://www.facebook.com/profile.php?id=100063522581942 Ако ви харесва това, което чувате и виждате, ще се радвам да ни последвате. а тук можете да последвате моя YouTube канал: https://www.youtube.com/@ValentinDanev94 За записа на "Playthrough" използвам: Gibson Les Paul Standard 60s Mesa Boogie Lonestar Special 1X12 (с чисто нови лампи, да се похваля... :D) TC Electronic Flashback X4 (много важен "компонент" за това соло - просто моментно бях решил да настроя някакъв брутален slap дилей... и така се "роди" това звучене).3 points
-
3 points
-
^ Ако успеят да бият Trainwreck откъм динамика на тона от super clean до мазен овърдрайв и хармоници, аз лично ще им пратя по пощата една боза, мляко с ориз и едни картофи с ребра.3 points
-
Аз нямам впечатление лампите да се прецакват чак толкова бързо и лесно, че да трябва да ги сменям с това. А примерно more headroom е пълна простотия. Ако искам повече хедрум няма да свиря на лампи. Как да е. Онова на AMT и имаше едни други малки такива, бяха удачни за педали и такива неща - уж характеристика на лампа, но без неудобствата от високите захранващи напрежения. Но да сменям крайните с някаква схема във формата на лампа - не, благодаря.3 points
-
... to give your amp more headroom, a stronger & cleaner tone, and long-term reliability and availability you can count on ... А дали е така.... кой ще ни каже ?!?!?3 points
-
Томан смъкват цените на доставките до 9.90 EU за България! https://www.thomann.de/blog/en/inside/lower-shipping-costs-in-8-additional-countries/3 points
-
Off/ Ей това съм си го мислил още от 90-те...всичките ни поп-фолк "звезди" са всъщност толкова истински звезди, колкото и звезди са примерно огледала, разположени в околоземна орбита - гледайки ги от Земята блестят и приличат на звезди, но не са и са само за местна консумация ; отдалечиш ли ги малко, вече спират да блестят и никой не им обръща внимание. П.П. Ама само какво сравнение направих.2 points
-
Имах удоволствието да запиша китари за тази прекрасна песен, част от нещо по голямо: „Един грам прах“ е песен, създадена като част от филма и кампанията „Един грам живот“ – инициатива, посветена на борбата със зависимостите сред подрастващите. Екип: Музика и текст - Самуел Мануелян Аранжимент и микс – Борислав Бояджиев Чело – Иво Александров Китари – Валентин Данев Беквокали – Марияна Добрева Мастеринг – Юлиан Янев Видео (музикални сцени) и монтаж – Евелин Георгиев Филмови кадри – от филма „Един грам живот“ от 14.11 по кината от Alexandra Films Един Грам Живот / Филм с Мисия2 points
-
Required* е търновска банда, която със своята свежа енергия и комбинация между авторски композиции и добре познати песни пречупения през техния стил ще започват концертите. След тях ни очаква дебютният албум на Моро и Невидено - завладяващо пътешествие през звуците на българския фолклор съчетани с тежки китари. Всичко това поднесено с дълбоки, поетични текстове, които докосват душата. Имаме четири дати Велико Търново, клуб Melon, 31.10 Севлиево, клуб "кафе театър", 01.11 София, Art Bar 158,28.11 (все още нямаме събитие) Перник, Rock'N'Roll Cafe Pernik, 29.11 (все още нямаме събитие) Ако турнето е успешно (както ние си го представяме), зимата можем да мислим за Стара Загора, Сливен, Карлово, Казанлък, Габрово и Троян.2 points
-
Зависи от гледната точка. По-добре е да се експериментира с новото, отколкото 40г някой да ми свири на живо "Стълба към небето" например. Това за мен е по-голямо клише.2 points
-
2 points
-
Това предаване е всичко друго но не и "Стани богат". За едно предаване раздават макс 2-3 хил.лв (за всички участници общо) Повечето си тръгват с по 500-1000лв2 points
-
Китарното соло на авторската композиция на този проект. Тук можете да я чуете цялата:2 points
-
Хаха, от София съм @Koobenot Също искам да благодаря на всички, които ми дадохте насоки и ми отговаряте на глупавите въпроси! 😊2 points
-
Честит празник! Авторският инструментал "Into the deep" на KGV+S навърши една година.2 points
-
И още едно потвърждение на извода от видеото. На работата ми (не в моето студио) имам една необработена акустически стая, в която има един огромен телевизор, на който пускам сигнала от лаптопа, че да гледат и останалите какво правя. Тъй като говорителите на телевизора не са детайлни и трудно демонстрирам някоя честота или пък затихващата "опашка" на някой ривърб, реших да взема някакви евтини мониторчета, без значение какви, понеже стаята така или иначе е малка. Спрях се на Presonus Eris 3.5 2nd Gen, понеже хем бяха супер евтини, хем четох хубави отзиви за тях, хем имаше къде да ги чуя на място преди да ги купя. Чух ги в магазина и много ми харесаха как свирят, после ги закарах вкъщи и ги "просвирих" с моя тестова музика (денс и друга) в контрол рума. Харесаха ми още повече, особено за цената си и на следващия ден ги занесох в онова помещение, за което стана дума в началото. Пуснах подобна музика, с каквато вече ги бях тествал и....отврат, пълна боза и мазаница. Ако нещо подобно бях чул в магазина, никога нямаше да ги купя, но тъй като вече имам някакъв слухов опит бях наясно, че мониторчетата са си ОК, но помещението не е. Което отново доказва колко голямо значение има акустическата обработка на мястото, където слушаш. Така че ако ще и да си си купил ADAM или Genelec, ако ги слушаш в празна стая, все е тая какви са ти мониторите.2 points
-
За всички китарки от $100~200! Конкретната проблемна, която описах, беше Donner. Тези продават всякакви китарни джаджи в АлиЕкспрес, вече явно и цели китари. "Марката" не е от особено значение, защото това не са фирми с техни производства/заводи и т.н. В днешно време всеки един (включително някой от нас) може да се обади в китайски/корейски завод и по негови спецификации да му направят китара с "макрка" XYZ, включително в много малък тираж. Поръчваш примерно 100 бройки, плащаш ги по $50, продаваш ги по $99 и кой откъде е. Няма сайт, няма съпорт, няма нищо.2 points
-
2 points
-
Harley Benton е далеч по-малък "scam" от това SX, което никой бял човек не е чувал Тези супер евтините дрънкала, какъвто и надпис да имат, винаги искат да ги огледа и пипне някой. Преди седмица оправях една, която от завода не свиреше (дефектен Volume потенциометър), а пък нъта беше сигурно тройно по-висок, отколкото трябва. Представям си за начинаещ каква мъка би било след като и за относително напреднал е почти невъзможно да свири.2 points
-
Доста по-добре от последно когато слушах твои записи. Браво! Миксът ми звучи балансиран, инструментите звучат добре и се чуват отчетливо, но и аз като теб още се уча.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Забеляза ли обаче къде е пъхнал климатика. Малко носталгията ме хвана, понеже през ръцете ми са минали стотици подобни красиви уреди от златната аналогова ера на 70-те-90-те...баща ми колекционираше всякакви декове, магнетофони, грамофони, усилватели, еквилайзери и др. hifi техника - една цяла стая беше отделил само за тях, но подреждаше и в останалите, понеже вече нямаше място. Но като цяло изводът от цялото видео е в края му - колкото по-добре си оправил помещението, в което слушаш, толкова по-малко EQ ще ти се налага да мърдаш.2 points
-
Всяка монета има 2 страни 1 . лицева страна - каквото и да си говорим, кой за какво и колко велик да се мисли, Българската музика ( може би с някакви изключения от класически и фолклор музиканти) няма какво да предложи на световната музикална сцена. 2. реверс страна - ние сме малка и незначителна страна, която дори не е колниална протекторат територия на САЩ. А някаква територия, напълно завладяна от мафията, в която дори главният прокурор е кулкла на конци, поставен от въпросната мафия. Като пазар сме малък, почти незначителен, две три немски вериги ( за бедняци , най много за средна класа) ни пробутват боклуците си. Нереалистично е да се очаква, какъвто е и да било пробив на пазара...а сетих се група Metalwing бяха докарали към 200 000 гледания в ютюб с първият си албум....това прави ( ако не греша) 10 000 евра. Не е лошо, не е и кой знае какво. Казват, че с чалга се изкарват пари. Да, тук на територията. Да вземем Галена ( сещам се първо за нея, защото е журито на България търси талант). Да, в България е на върха на популярността. Но само да премине Промахон и става обикновена българска туристка по гръцките плажове. Популярност НУЛЕВА, само но 300 км на юг, като основно нейните парчета са правени мотамо по калъп от гръцко лаико ( по приятен вид гръцки модерен поп фолк, спрямо нашият). Демек целият ни поп фолк е само за местна употрепа в рамките на Територията ( резервата за орки). Азис се бил продавал добре в Германията ( там си падат яко по всякакви перверзии) и в разни арабски страни... ами добре, със здраве да си харчи спечелените пари.... Малака, мадъра си фака - е мое предложение, към него, така да му се казва следващият хит. Ще спечели още повече пари, нека поне една китарка Кийсел Kiesel да ми подари! Да оставим чалгарите, да говорим за хората ( с намигане към Любо Малковски). В Гърция, която е 20 000 млн има невероятно голяма количество метъл банди последните 10-15 години. Нивото им е такова, че нямаме никакъв шанс да се мерим с тях.... А тези толкова много и толкова добри банди има само няколко, които са пробили , значи на гърците им е трудно, за нас - невъзможно! На гърците, потомци на елините и македоните, трудно им се получава световен пробив, макар да имат ниво. На албанците , потомци на илирите, обаче пробивът им се получи - Дуа Липа, Ариана Гранде, Рита Ора, Ава Макс, Бебе Рекса - станаха световни звазди. Албанците вероятно са ни близки по ДНК, и те въртят наобратно глава, като българите, когато казват не и да. В резюме - нямате ли продукт на световно ниво , не чакайте нищо добро! Дори в тото2 , шанс и късмет, нямат никакво значение, ако не вярвате питайте майка Праска, шеф на Тотото.1 point
-
Напълно се присъединявам към мнението ти - парчето е много гадно. А иначе "зоната" някои я постигат с разни вървежни напоследък хапчета, но ти определено нямаш нужда от такива. Аз понякога съм изпадал в подобна ситуация, когато свиря нещо, но се чувствам, че все едно през цялото време го карам на острието на бръснач - уж върви незнайно как като по вода, но аха да се разсееш малко и да изгубиш концентрация...и цялата конструкция може да се срути за миг. П.П. Идеята за проджекта с писалката и гаечния ключ + хинта с часовника много ми допадна.1 point
-
Какъв звук точно се опитваш да изолираш? От кабинет за китара ли? Някои вибрации ще се разпространяват навсякъде през пода и стените, каквото и да наредиш на тавана. Освен да си направиш окачена стая в стаята, не знам как ще направиш изолация в апартамент. Или освен тавана, това което издава звука да го сложиш на някаква плаваща платформа... Нещо трябва да абсорбира вибрациите.1 point
-
Оказва се, че не мога да си редактирам поста, затова пускам линкове към събитията в София и Перник. София, Art Bar 158,28.11 Перник, Rock'N'Roll Cafe, 29.111 point
-
С аудиото определено ти е по-евтино. А то дори да излезем от темата за AI, с аудио по принцип се работи доста по-лесно и бързо за разлика от работата с видео. Казвам го от личен опит, защото освен основната ми работа с аудио съм работил и върху доста видеоклипове и всяка "движеща се картина" си изисква още куп други съобразявания, понеже вече нямаш нещо, което го възприемаш само през ушите, а имаш уши+очи, а хората на картинките си се разхождат където им скимне и не може където ти е кеф да резнеш някъде аудиото и да го снадиш, защото през това време на картината се случват съвсем други неща. П.П. Горе като споменах за липсинка, на клип с 30fps, дори и 1fps да не ти е на място, вече се вижда. С някои по-стари версии на Filmora имах подобен проблем, понеже винаги деля аудиото от видеото, за да мога да си го редактирам отделно и докато съм в редакциите всичко беше идеално, но при рендеринга винаги имаше 1 фрейм закъснение на видеото (вероятно нещо от драйвера на видеото), та се налагаше да го изпреварвам с 1 спрямо аудиото още при редакциите, че после да се уравни след рендеринга.1 point
-
Цялото е AI, но с една камара промптове, за стил, за темпо, за глас, за тоналности, за използвани инструменти, плюс стихове на Яворов, Дебелянов и Смирненски, че са минали повече от 70г, откакто са починали и са за свободно ползване. 🤣.1 point
-
Втория усилвател е Yamaha rx v381 Във него са свързани 2 тонколони 8ом всяка на отделен канал. Просто ги махнах от кабела в който бяха всички заедно . Понеже тези 2 те са в отделно кардио помещение и им сложих отделен усилвател само за тях . Двата усилвателя не са свързани да свирят едно и също понеже са доста далече един от друг . Фитнеса е на долния етаж кардиото е на горния , и реших да свирят две различни музики в двете помещения.1 point
-
^ Мисля че реших проблема 2 от 8 омовите са в отделен усилвателя вече . Така че на един кабел останаха една 8 и една 6 ома .1 point
-
1 point
-
https://www.facebook.com/share/14Nvdp5gaNX/ Тук поствам участията си основно.1 point
-
Не съм сигурен дали е точно за тук, обаче днес ми попадна как в "На всеки километър" са успяли да вкарат 20-тина секунди Pink Floyd https://www.youtube.com/watch?v=YyCseXmCO4g&t=1856s1 point
-
1 point
-
Свиря на различни места, не в конкретен ресторант. Често участията са по-концертни и акцента не е върху храната. Ако те интересува музиката, мога да ти дам профили в социални мрежи, в които споделям за изявите си.1 point
-
1 point
-
@Noobie Според мен пакетът е добър, за тези пари единствено това ми идва на ум като предложение, цената е сходна: https://www.thomann.de/intl/thomann_gitarren_set_g13.htm?shp=eyJjb3VudHJ5IjoiZGUiLCJjdXJyZW5jeSI6MiwibGFuZ3VhZ2UiOjJ9&reload=1 Виж какви аксесоари имаш в пакета и прецени коя сделка си струва повече, качеството е същото. Другото което е, как мислиш да се учиш - от Интернет, даскал? С учител се напредва по-бързо, но струва пари.1 point
-
Мисля, че имаш предвид процесори, като този например: https://www.thomann.de/intl/harley_benton_dnafx_git_core.htm Иначе педалите обикновено се слагат между китарата и ампа, на тях няма слушалки. Ето пример за такива: https://www.thomann.de/intl/stompboxes1.html?shp=eyJjb3VudHJ5IjoiZGUiLCJjdXJyZW5jeSI6MiwibGFuZ3VhZ2UiOjJ9&reload=11 point
-
Ами нещо в стил Nickelback, Bon Jovi, Three Days Grace, нещо ей такова, нямам конкретен стил. Видях, че в един магазин Gema music я има в комплект с усилвател. Във видеото, което прикачих, е показан комплектът. Като за начало мисля, че този усилвател ще ми свърши работа. Държах усилвателя да е с порт за слушалки, защото не искам да тормозя всичко живо около мен с опитите :Д Малко страничен и вероятно глупав въпрос- видях едни устройства- мисля, че се казват педали, където включваш китарата и слушалките и си модулираш звука. Като усилвател, но само за слушалки. Вършат ли работа действително? Относно стил, нещо такова: https://www.youtube.com/watch?v=OW67lc78FKk1 point
-
Последният ми опит е кавър на Параноид. Мнения, препоръки са добре дошли. Целта е да продълвавам да напредвам.... ето например вчера купих IK MULTIMEDIA MixBox 70 , пълният комплект на Ай Кей от плъгини за миксиране. Дали съм се изхвърлил или съм взел правилно решение... не знам.. дедо, казваше - Имал , дал. А не е лошо, да имам всички необходими плъгини под ръка... Смятам да продължа да се записвам ( по натам и с групата ми) и ако с Уран правех лошо качество хоби записи, трябва да съм по напред, някъде в следните категории - добро, много добро, отлично хоби ниво, до добро профи ниво ( мисля, че това ще е максимума към който да се стремя ( ако изобщо го постигна, тогава ще му мисля)1 point
-
Докато не чуя А/Б тест достоверен и най-вече докато не барна с ръце, анатема ...1 point
-
Решихме да не съхраняваме потребителски файлове при нас, поради няколко причини, една от които е има доста по-добри сайтове за този работа и е доста по-лесно да се сложи линк тук. Иначе готина музика, дано да си намерите човек1 point
-
Вярно, до офис на Спиди и Еконт е двойно надолу ; до Изибокс също, макар, че там китара, пиано, стойка и нещо по-обемисто няма как да поръчаш. Интересно ми е кой първи е смъкнал пътните и кой втори се е принудил да ги смъкне...или всичкото е заради някаква обща европейска директива за доставка в ЕС, за която не съм чул. П.П. Сега чакам кога и Music Store ще ги последват.1 point
-
Kemper едно вече е история, а и спрямо новите моделри яко издиша, реално не бих кихнал повече от 500 кинта за стар тостер. Бартерите са, начина да се отървете от старият си Кемпер! 1. Marshall JTM 30 valve combo 2. Digitech GSP1101 - MEGADETH, Dave Mustaine моделера! ако дадете контролер на Кемпер, давам Rocktron Midi Mate контролера на Роктрон, доплащате или допдавате някакъв ефект педал Танто за кукуригу! 3. Palmer PDI-05 Speaker Simulator маршала е супер да го имате, Палмера, също ако искате да правите супер записи вкъщи, май няма по добро решение. plus Behringer rack tuner. 4. Hughes andamp; Kettner Switchblade 50 combo/w.FSM 432 MK II Бартер САМО за Кемпер 2, контролер и каб. или поне два от тях) 5. Варианти с Rocktron Intellifex Online, Replifex, Midimate и не са изключени, как...View the full article1 point
-
1 point