Jump to content
Българският форум за музиканти

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/23/2019 in all areas

  1. 6 points
    Казвам се Божидар Симеонов и направих тази регистрация,с цел да бъда полезен относно темата "Балкантон"..В нета може да прочетете доста неща за фирмата,кое от кое по-неверни...ЕДинственото вярно е написаната с мое съдействие статия "Историята на "Балкантон" или спомен за звукозаписната индустрия"....Сега Всички знаевте 4 етажната сграда на ул. "Хайдушка поляна"...Сградата е построена през 1951 и пусната в експлоатация началото на февруари 1952..И е била на ТРИ ЕТАЖА .Паралелно зад това,което виждате от пръв поглед има помещение,което обикаля цялата дължина на сградата...И е високо етаж и половина...Точно това е цеха,в който с полуавтоматични преси са произвеждани плочите..От цеха ,минават през отдел крайна проверка,също на първия етаж..И от него,поставени в опаковки и в кашони по 20 броя,надписани,с етикет на всеки кашон,по една асансьорна клетка слизат под отдел "крайна проверка".Където е бил склад "Готова продукция"...Оттам,през рампата ,на улица "Безименна" се товарят на камиони и поемат по пределите на страната ни..Но и по широкият Свят...На първият етаж е студиото "механичен звукозапис",в което от лентата,записът се прехвърля върху т.нар. "фолио"-лаков алуминиев диск,с диаметър 35 см. От фолиото,по галваничен път се прави матрицата "майка"...От нея се прави "баща"..А от "бащата" се вадят 14 броя "синове"..И това за всяка страна на една плоча..Именно от "синовете" се пресова..Производството на матриците става на втория етаж..Целият втори етаж е т.нар . "Галванопластика"...Където в "Първа" и "Втора" полирни вани се правят матриците :)...ВСяка първа произведена плоча от заглавие се прослушва старателно..От т.нар. "Контролна група"...Която "контролна група" стои в "тъмна" (звукоизолирана) стая и на 4 грамофона "ГАРАРД" следи старателно качеството на първите плочи...Ако всичко е наред,плочата се надписва като "Образец"...Тя е с бял етикет ...Пише се серия,номер..И се прибира..От всеки първи тираж новпороизвдено заглавие се отделят по 20 броя за МОСТРИ...И се прибират в архива с мостри...Там плочите са подредени под номера (големите) и по азбучен ред (малките)...В специални кутии,на специални стелажи.....През 1969 започва строежа на 4-тия етаж на сградата...И същевременно на нов производствен цех...Строителството е извършено от строителни войски..4- тият етаж е завършен през 1971...Представлява дълъг коридор..От лявата страна се намира легендарното студио "БАЛКАНТОН"..До него е барабанното студио,а до него-апаратната..ВСичко е оборудвано с номер 1 за времето си техника...А обстановката в студиото и на целият етаж умишлено е запазена и до днес такава,каквато е била при създаването му...От дясната страна се намират редакциите-Оперна музика,камерна и симфонична музика,Народна музика,Художествено слово и детска редакция,Забавна и танцова музика...През 1973 се купува новата стерео машина за нарязване на фолио...И започва производството на стерео-плочи...Новият пресов цех се намира зад основната сграда...И има 30 преси-роботи...Пуснат е в действие през 1974..Старият цех става склад "готова продукция"...А улица "Безименна" целодневно е пълна с камиони....Които разкарват нашата родна продукция далеч далеч по широкия Свят...И у нас,разбира се...Сега...На 4-тият етаж в дъното има една врата...Метална..С лъскава дръжка..На ,която пише ФОНОТЕКА....Именно там се съхраняват оригиналите на българската музикална съкровищница...Времетраенето на всички записи общо,ннадвишава 72 хиляди часа....Съхранява се ВСИЧКО...АБСОЛЮТНО ВСИЧКО....И не зная защо из нета пишат за...унищожени или продадени архиви...Това са неща,които не отговарят на истината!!!И стига с тези "некачествени" плочи...Ако са некачествени защо сме правили продукти ,продавани в "Кореком"??И как сме ги продавали??Как сме имали договор с "Ханза" тук да им правим плочите???И да искат още и още???И защо сме на 5-то място в Света по качество????...Гранулите,пвц-то ,от което са правеени плочите е внасяно от "Супрафон" (Чехословакия) и от "Зорана" (бивша Югославия).....СЕга...Ако някой го интересува нещо конкретно-може да ми пише..Стига да мога-отговарям веднага...БАЛКАНТОН,мили момчета и момичета е една ИКОНА....ИКОНА,която принадлежи на БЪЛГАРИЯ...И която е част от БЪЛГАРИЯ....Хората,които работят днес (към юни 2018) са хора,на които икони да им изрисуват в храмовете ,би било малко....ВСички те работят там по над 50 години....А самите те визуално изглеждат на не повече от 35-40 години!...И са най-най-добрите и най-мили хора,които срещнах дотук на тази земя....Отделно са изключителни професионалисти..Милеят за завода.Обичат работата си...И вече доста десетилетия РАБОТЯТ....Усърдно...На половин ден...И почти безвъзмездно за запазване и съхраняване на "БАЛКАНТОН"...ПОжелавам на всеки да познава такива хора...И да му бъдат ПРИЯТЕЛИ...В тях няма завист и омраза..Не познават злобата ...Познават добротата,радостта и усмивката...Познават и ХОРАТА...Усещат ги...Отидеш ли при тях с лоши помисли-просто няма да те пуснат през вратата да влезеш.....БАЛКАНТОН е единственото място в България,в което все още се пази онази красива част от миналото ,в която всеки завод си имаше колектив,а колектива бе едно цяло...Днес в новите фирми знаем как е...В БАЛКАНТОН се пазят-ДОБРОТАТА,ЧОВЕЩИНАТА...и всички добродетели на Българина....Пази се Българското и БЪЛГАРИЯ!!!За касетите-касети се правят от 1982...ЗАписващата машина е ЛИРЕК,тиражиращата-КИНГ...Лентата БАСФ...Пластмасата се изработва на машина,наречена "Азона"...Записът на тези (непрозрачни) касети е с УНИКАЛНО качество....Та така...Ако някой нещо по-специално го интересува-нека да пише...Надявам се да бъда полезен
  2. 4 points
    Здравейте, минах насам и се сетих да завърша темата - Михаела ще учи в 1-ви клас в НМУ "Любомир Пипков", специалност "Народно пеене". Детето се подготви за изпита при двама музикални педагози. Подготовката не беше лека, изпитът - значително по-сериозен, отколкото си представях за 6 - годишно дете. Като цяло горд съм с малката. Вече я изкарвам и по рок сцени с бандата : Ако някой има интерес, ще споделя на лично съобщение подробности във връзка с подготовката и явяването на изпит за 1-ви клас в НМУ. Поздрави, Ачо
  3. 3 points
    Новият работен кон. Taylor 114ce Walnut. Имаше и по-скъпи, ама 114 е най-лека :)
  4. 2 points
    Извинявам се за rant-a, но брутално много ме дразни тоталната духовна пустиня, която представлява България в момента. Аз съм българин. Живея в Лондон от две години и се занимавам с музика. Свиря на китара и пиша музика. Наскоро издадох студиен албум, в който вложих всичките си интелектуални и духовни сили. Написах съобщение до медиите и го изпратих на водещите 35 български медии/сайтове/блогове/индивидуали журналисти. Познайте колко от тях ми отговориха. Получих един отговор, от сайта OFFNews, които веднага отразиха албума ми и писаха за мен. Останалите не си направиха дори труда да ми отговорят "Съжаляваме, но музиката ти не е за нас" или нещо подобно. ОК, може би проблемът е в мен. Може би музиката ми не е на необходимото ниво. Може би все още не съм дорасъл да ме отразяват в раздел "Култура" на Дневник или Дир.бг. ОК, ако е така, посипвам си главата с пепел и продължавам да се занимам с музика, докато не изкарам нещо по-добро и по-достойно. Само че има и друг момент. Новината, че млад български музикант е написал, изсвирил и записал авторската си музика със собствени пари в Лондон не е важна за българските медии и не буди никакъв интерес у тях. Нито една от тях не прояви желанието критично да чуят албума и да напишат рецензия. Тогава какво е важно за тях? Отваряме раздел Култура на Дневник и четем: - представяне на книгата "В като Вагина", издание на "платформата за социално ангажирани креативни решения Fine Acts" - "Живеем ли под диктатурата на руската версия на кирилицата, пита нова изложба" Идеология на всяка крачка, дори в културата. Няма рецензии на нова българска музика. Отваряме раздел култура на Дир.бг (Impresso) и четем: -опера от Милано -балет от Хонг Конг -испанско кино Няма рецензии на нова българска музика news.bg -пак същите неща. Ален Делон, фестивалът в Кан, последните решения на Министерството на Културата. Рецензии на нова българска музика няма. novini.bg няма раздел Култура. Има раздел Шоу и раздел Развлечения. Кликваме на Развлечения и от там отиваме на Музика. Какво са решили да ни предложат? Лили Иванова, Ед Шийран, Спайс Гърлс. 24chasa.bg - съобщават се предстоящи събития - изложби, фестивали, литературни четения и т.н. Но няма рецензии на нова българска музика. actualno.com, vesti.bg - абсолютно същото. Отразяват се събития и годишнини, но не се разсъждава критично върху нещо ново. Тоест това, на което аз се надявам - подготвен журналист да седне, да ми изслуша концентрирано музиката и да напише рецензия, в която да поразсъждава за достойнствата и слабостите на музиката, няма как да се случи. Артистите имат нужда от критици. И когато вместо критика имаме механично превеждане на новини от "световния обмен" и елементарно повърхностно забавление, творчеството атрофира. Новият ми албум се казва Cassis и вече може да се слуша във всички платформи от типа на Спотифай и т.н. Ако се интересувате от съвременно музикално изкуство, моля ви чуйте го и споделете какво мислите. Да, аз съм егоманиак и трудно понасям критика, но вътрешно в себе си знам, че градивната критика е нужна, макар и болезнена. Не, не твърдя, че "България не ме обича, а аз съм ебати пича". Първо обвинявам себе си, после обвинявам другите. Просто искам повече българи да проумеят, че животът не е само ядене, пиене и молове. Искам повече българи да се вземат в ръце и да започнат да създават културно наследство, защото само то ще остане. Трябва да се твори. Човек е по-щастлив когато произвежда, отколкото когато консумира. А това нещо за да се насърчи, трябва да има и критика, която да му обърне внимание и да му зададе посока.
  5. 2 points
    ^ Не съм съгласен Цецо. Според мен не е сериозно да отричаш нещо очевидно с което хората работят ежедневно и си изкарват хляба с него. И това е елементарно да се провери. Това, че на теб (или на мен или на който и да било) не ти допада нещо или пък ти допада, не означава, че е общовалиден факт. Аз наистина съм написал, че всяко мнение отразява личната позиция на автора си но е хубаво да не се генерализират нещата. Има си youtube, където всеки може да види любимата си група или нещо подобно как свири на концерти. След това е хубаво да слезе на земята и да види групи от среден ранг как свирят по турнета и концерти и най-накрая да види групи от собствения си ранг какъв риг ползват. Във всички категории ще срещнете процесори. Дори при топ звездите, който си плащат на хора, специално да им носят и настройват хардуера. От там нататък всеки си има очи, уши и надявам се разум за да види, чуе, провери и сметне някои неща. Има си магазини и в България където може да тества, пробва и т.н. И най-вече всеки от нас си има специфични нужди - действайте според тях. За мен нещата стоят така, на живо, никой фен няма да различи добър процесор от лампов амп в 99% от случаите. Особено за рок музика. Правени са тестове (включително и в този форум) на запис над 90% от хората, които свирят не правят разлика между процесор и усилвател. И най-важното - НА НИКОЙ ФЕН НЕ МУ ПУКА С КАКВО СВИРИШ! Ако се кефи на музиката - ще ти дава пари. Ако не, ако щеш се включи в адронния колайдер - все тая. И това е така. Всеки може да се сети когато е станал фен на любимите си банди дали първо се е изкефил на музиката или първо е разбрал с какво свирят и записват и тогава им е станал фен. Забележете, че тук ключовата дума е ПАРИ. Никой не дава пари за боклуци. Ако банда Х прави по 100 концерта годишно и изкарва кинти с това аз не бих се наел да ги критикувам за каквото и да било, при положение, че аз правя 10 участия (тук не правим концерти а участваме ) годишно и за съм дал повече пари от колкото съм изкарал. Който е аудиофил и иска той да си чува разликата (ако изобщо я чува) - ОК, да си носи каквото иска, където иска. В крайна сметка важен е резултатът. За мен процесорът е удобство, качество и надеждност. Освен симулация на усилватели има страшно много други неща, които ползвам. За това действам според ситуацията и според нуждите си. Имам скъпа лампова техника, която ползвам изключително рядко. Така ми е удобно, така съм по-продуктивен, така ме кефи и не ми дреме кой какво мисли по въпроса. За това моят съвет към всички е да видят какво правят сериозните музиканти ( да, в тубата има банди от ниско ниво, които правят по 100 концерта годишно ) и да си решат сами. Защото тук всеки може да си приказва каквото иска, но не знам някой от тази тема, който да свири редовно. Включително и аз. Ето например това видео, момчетата разказват как са организирали изцяло озвучаването си. Можете да ги проверите, свирят редовно. Естествено такива примери биха могли да се намерят и за пичове, които носят по 2 тира апаратура. Но да отричаш нещо, което работи и хората си изкарват хляба с него за мен не е сериозно.
  6. 2 points
    Someone on-line: Thrash is dead! These dudes: Hold our juice boxes...
  7. 2 points
    Е, развитието по темата е може би в най-логичната посока. Взехме Kawai CN17- бяло! Малкия е във В Ъ З Т О Р Г! Значи, първо е изключително красиво като изработка и дизайн, но е и много приятно и удобно за свирене (по думи на "професионалиста" в къщи). Имаме го от два дена и просто не слиза от него. Дори и в момента се е нахвърлил върху него и свири ли свири! Щастлив съм, както може да бъде щастлив само един баща, виждайки детето си щастливо! Бъдете живи и здрави и ви благодаря безкрайно за помощта при избора на този красив инструмент.
  8. 1 point
    @Koobenot - защото процесорите не стават за сериозно свирене. Те са играчки, да разучаваш ефекти/ампове, да си тренираш в къщи и т.н. Дори мега скъпите АхеФХ и т.н. издишат пред сериозен амп+каб+майк. Последните три компонента са задължителни за сериозен китарен звук. Което и да махнеш от тях и започва да си личи, представи си като махнеш всичко. Знам че има банди, дето ги използват на живо. Леко, удобно, предвидимо, но звучи зле. Достатъчно концерти посетих, където още докато почнат и се чува, че свирят някак директно. И като си направиш рисърча се оказва, че нямат амп+каб+майк. Примери много. И още - все по-често се срещат "китаристи", които се занимават с какви ли не симулацийки в къщи и супер разпалено хвалят тоя тип техника, без обаче да са свирили на сериозен амп с кабинет. Включително се стига до малоумни твърдения като "А, пробвал съм усилвателя Х, много е смотан. Имам симулацията в Кемпера". Обаче да застанеш срещу реалния амп с кабинет усилени подобаващо изобщо не е същото като да пръцкаш със симулацийки и слушалки/монитори. Тия дивайси си имат своето приложение, но за сериозно свирене, особено на живо, където всичко си личи много повече - не стават.
  9. 1 point
    Търся диваци съмишленици да направим една пънк група повлияна от звученето на песни като: - "Search and Destroy" и "Raw Power" на Iggy and the Stooges - "Nervous Breakdown" и "My War" на Black Flag - "Sonic Reducer" и "Ain't it Fun" на Dead Boys - "Keep on Knocking" и "Politicians in my eyes" на Death (пънк групата Дет, не метълите) - "New Rose" на The Damned - "Born to Lose" и "I Wanna be loved" на Johnny Thunders and the Heartbreakers Идеята ми е за суров, гаражен, абразивен китарен звук и бърз, енергичен ритъм. За текстовете - нека са откачени, абсурдни, нихилистични, извратени дори. Може на български, може на английски. Вокалът да е крещящ, емоционален, луд, дори през дисторшън ефект може да минава. Може и кавърчета и оригинални неща да правим. Важното е да се кефим, на това което правим. Да сме мотивирани, отдадени на музиката, но без болни амбиции - да свирим за себе си най-вече, който не му харесва - д.г.д. Ако това стане, значи и повече може. Свиря на китара. Имам на какво да свиря като усилвател, ефект, инструмент. Мога и да пея. Свиря по слух само. Музиката е изкуство, може да е два акорда, но от сърце. Долу претенциозната снобарщина в музиката. Да живее рокендрола! На 36г съм. От София. Не ми е проблем да свиря с по млади или по стари, важното е да са пичове. Търся хора с бунтарски дух и отворено сърце. На репетиция трезвени, язвени няма да пускам хахах Пишете ми тук във форума на лични съобщения или направо в темата, както ви е удобно. Който се навие да се пробва, отиваме в репетиционна, люскаме по няколко бири, свирим, ако се харесаме продължаваме да свирим, ако не - казваме си на място, "копля не стаа" и всеки по живо, по здраво, и така докато не се събере групето.
  10. 1 point
    Конкурс в Instagram Възпроизведете оригинала! Всеки собственик на HOHNER инструмент знае този специален HOHNER звук и има своя собствена история за HOHNER, която да разкаже. Сега имате възможност да споделите това със света, независимо дали става въпрос за вашият оригинален инструмент, вашият оригинален стил на свирене или любимото ви оригинално място, където да свирите. Най-добрите оригинални видео и снимка ще получат награда от 1000 евро и ще бъдат включени по всички канали за социални медии на HOHNER в световен мащаб. Деветте финалисти във всяка категория ще спечелят оригинални HOHNER инструменти. Какво чакате? Всичко, което трябва да направите, е да изпълните следните три стъпки: 1. Направете снимка или видеоклип, на който свирите на вашия HOHNER инструмент по ваш собствен начин, на оригинално място по ваш избор, или просто покажете оригиналния си инструмент. 2. Добавете хаштага #playtheOriginal и маркирайте HOHNER Music. В случай на видео, просто поставете @hohnermusic в описанието. 3. Публикувайте го в Instagram! Период: Конкурсът ще се проведе от 21 юни до 31 ноември 2019 година Не е необходима покупка, за да участвате или да спечелите.
  11. 1 point
    Ето едно интересно видео:
  12. 1 point
    https://www.youtube.com/watch?v=yEZ0yzswOt4&t=725s
  13. 1 point
    От Динакорд си купуваш Sommer Cable + Neutrik и си бетон. Към 28 лева излиза 3-метров кабел, който гарантирано е супер високо качество! 80 лева, 90 лева... Глупости на търкалета, плащаш само табелката. П.П. Кабел без обявени на опаковката (или в нета за същия модел) параметри - не ги гледай изобщо. IMHO...
  14. 1 point
    Доскоро (след като зае.ах Меси, Пивита, Маршали и вся едрогабаритная сволочь), ходех с Кемпер тостер и Магнум 44 и се мушех в централното и в някакво озвучително тяло за монитор, все се намира нещо, я некое пасивно мониторче, я 4х12 неприбрано още от предните Общо тегло под 5 кила с кейса и кабелите! Имам и 1х12 маршалско кабинетче за в краен случай. С времето установих, че кеф цена няма не е предупреждение, а пожелание и наскоро си взех Engl Thunder 1х12 комбо - само 17 кила, ама 50 вата и като натъпчеш кабели и педалчета в китарния кейс, можеш да се пренесеш, балансирайки леко, но наведнъж! По-портативно и истинско от това май няма.
  15. 1 point
    Естествено зависи и от финансите, но понеже си изредил и по-скъпите... Стандарт е бая по-добра от Студио. Аз не съм им нещо фен (визуално и като удобство), но като тествах двете една след друга... голяма разлика, в полза на Стандарт! С еднакви адаптри в еднакъв амп. Но то винаги си е и до бройки. Освен това тазгодишните модели, вече под ръководството на новото шефче, са различни като изработка, цена (по-евтини са) и имена/категории.
  16. 1 point
    Ibanez rgdix6 и натам още не мога да запомня името . От серията Iron Label 2016.
  17. 1 point
    Опа, грешка, таа я бие:
  18. 1 point
    Peavey Revalver също ми е в топ 3, заедно с BIAS-a. Много голямо предимство е ползването на IR-и. Това е половината, да не кажа 3/4 от звука на софтуерните симулации.
  19. 1 point
    За микс и мастъринг - максимално детайлни и максимално линейни! Относно дали е "разрешено" да се смесва на слушалки - Дейв Рат си прави лайв микса на слушалки (и то сравнително евтини), а не е случаен, бачка с RHCP например. Тей че...
  20. 1 point
    Слушалките при миксиране играят основно (за мен) ролята на микроскоп - прецизно настройване на опашките на реверба, микродинамика в инструментите и гласа, фини EQ корекции, та отворените са идеални за тази цел - не изморяват толкова при дълга употреба, а и са по-линейни, за да знам, какво точно правя. Вярно, иска си свикване, като със всяка озвучителна студийна система, но има модели, на които и след година работа просто не можеш да чуеш това, което те интересува - не го "могат".
  21. 1 point
    Доста грозни китари си има. Включително и някой от "баш метълските" като BC Rich / без да се обиждате, но приличат на нещо с което се изкормват хора / Все пак най-грозната китара е може би: VOX Phantom / по принцип VOX са майстори на грозните китари / както и баса на Макартни : Hoffner 500 / violin design./ - няма по-грозен бас от това. ;-) Дано някой метъл хед не се е обидил ;-)
  22. 1 point
    Четох някакви мнения за Сонито, че имат доста вдигнати средни и някакви жестоки пикове във високите, които са ОК за следене не проблеми при живи записи и такива неща, но в никакъв случай не са флат/мониторни, нито пък са за слушане на музика. Ще му мисля още... Искам да споделя мнение за едни супер евтини китайски (тайвански?) слушалки, които получих днес Става дума за SuperLux HD-681 EVO Не ми достигаха 29 Евро за безплатна доставка на едни нещица от Томан, а както знаете доставката от там е много голяма (30 Евро) Имаше много и все положителни коментари за тези слушалки и реших да ги сложа в кошницата за "пълнеж", понеже цената им беше точно 29 Евро Реших да рискувам, пък и то не е голям риск, за тези пари колко зле може да са? Пристигнаха днес, слушам от няколко часа с тях, със сигурност имат нужда да се разработят, но още отсега мога да кажа, че за тези пари сигурно няма други с толкова добър звук. Сравнявам ги със Sennheiser HD-650, които са 11 пъти по-скъпи Естествено няма база за сравнение, но разликата в звука със сигурност не е 11 пъти, по-скоро е малка! Това говори наистина много. Може би звучат една идея по-носово в средните от зенхайзерите, а са и малко V-shaped, защото имат по-бумтящ бас и засилени високи, но като цяло впечатлението за тях ми е отлично, бих слушал музика с тях без проблеми. Сравнително удобни са, макар че не уплътняват толкова добре около ушите както зенхайзерите. Нямат и толкова добра сцена - музиката звучи малко по-директно. Бих могъл да ги сложа като звук някъде между HD-650 и бившите ми ATH-M50x. Може би защото се водят полуотворени, затова и имат някои характеристики на отворените като по-мек звук и по-отворена сцена, но същевременно и на затворените: малко по-директен звук, по-бумтящ бас и като цяло по-оцветен звук. Имайте предвид и че не са се разработили още. Какво е включено в комплекта: два сменяеми кабела (3м и 1м), които на всичкото отгоре са със стандартен мини-жак от страната на слушалките, както и с два комплекта падове: от изкуствена кожа и велур. Силно препоръчвани слушалки като за парите си!
  23. 1 point
    https://www.youtube.com/watch?v=HippvrLb2Sk&index=1&list=PL-ceydUyprLLQuMjtzLtue-0GUUqOy20E След "I am" идва EP-то с три агресивни парчета Можете да намерите бандата в всички онлайн дистрибутори: Spotify Itunes Bandcamp etc. Enjoy the BASTARDS!
  24. 1 point
    Моят личен опит с бутиковите педали е, че в повечето случаи зад "бутиков производител" стои пич, в гараж, които човърка разни педалчета. Често пичът няма понятие от тон, защото е слаб/нереализиран музикант. Случва се да не разбира и много от електроника. Пробвал съм какво ли не и много от нещата са гола вОда. Понякога най-скъпите педали са най-тъпите. Като например този фейзър: Друга компания, която разочарова всеки път е Malekko Heavy Industry. Какво ужасно и претенциозно име само. Това не значи, че не обичам бутикови производители, просто съм открил, след много пробване и изхарчени пари, че просто защото някой прави готин драйв, това не значи че хоруса ще му е добър. Като казах драйв - редовно обикалям магазините и пробвам всичко. Има такива безсмислени и неизползваеми безумия, че направо може да му се завие свят на човек. И обикновено безумията са най-скъпи. И неизползваеми. Така че подхождам според индивидуалният случай. Според мен на "Фултон" нещата са на около 80% и нямат характер. Даже не съм сигурен дали се водят още хай енд. Преди бяха, сега - не знам. Много от изброените дотук марки въобще не са бутикови, нито хай енд. EHX е толкова ширпотреба колкото и Бос. ТС Електроник са ширпотреба, но на мен много от нещата ми харесват. Не ги считам за хай енд, но са функционални и добре измислени. Имам много от техните неща. Добър компромис между тон, цена и най-вече функционалност. Една малка и наистина бутикова фирма е Subdecay. Определено хай енд. Diamond са хай енд, но не са бутикови защото може да се купят навсякъде. Каквото съм пробвал ми е харесало. Принципът е - ако един производител е добър, той отива в мейнстрийма и престава да бъде бутиков. Остава хай енд, да се надяваме. Това са маркетингови пинизи да ни вземат парите, Д!@БА ТЕХНАТА МАМА!!!! Човек може да се вманиячи като мен за тон и оборудване, но така или иначе и със и без кирливите им педали, дай ми една кухарка и ще и разплета струните и със и без педали. Освен това всичко е субективно - на ТС електроник хоруса го считат за светая светих, но на мен не ми харесва. Редовно губя време да гледам демо видеа в ЮТюб, но вече имам едно на ум - видеата са полезни да добиеш представа за функционалността на ефекта, но не и за тонът. Определено не и на тонът, не се заблуждавайте - зле записани, зле настроени, зле изсвирени неща, компресирани от сайта... забрави. Най-реалистичният начин е да се пробва наживо. В заключение: Трябва да се пробва. Ако не може да се пробва - да не се съжалява - 1. може продукта да не струва така или иначе, 2. може да има подобен продукт на старо, от неизвестен производител, който да е от подобен род. Музиката преди всичко. РОКЕНРОЛ, Боян
  25. 1 point
    Негативните мнения са свързани с по-новите схеми (от 80-те насам), използването на диоди/опампове, по-малки трафове и по-евтини/нискокачествени части. Звездите не свирят с нищо от магазина, повечето са някакви извратени модели, а и после всичко се модва. Стените са бутафорни. Почти винаги се ползват два АМР-а (главен и бекъп). Това което се вижда са празни кутии без говорители.
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.