Jump to content
Българският форум за музиканти

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/13/2019 in all areas

  1. 15 points
    Винаги Paul Reed Smith Custom 24 е била сред китарите, които съм искал да притежавам. Вече мога да се похваля с PRS Custom 24 / 2007 / HFS/VB пикапи / Thin neck. Имах съмнения дали като човек, който е свикнал адски много със суперстрат спортисти (Ibanez), ще мога да оценя подобаващо тази китара. Смея да твърдя, че надмина всичките ми очаквания.
  2. 9 points
    Реших да вляза да се похваля с един Classic 50s в Daphne Blue.
  3. 5 points
    KD знае как да прави китари! Честито!
  4. 4 points
    Съвсем набързо да се включа. Преди няколко месеца си го взех, обаче като че ли ми се щеше повече. Много рано брейква, а аз исках чист канал. Стоково е супер за практис, но с педалчета отред не ми хареса. Освен всичко е доста шумно особено като се поусили. Вече само кутията е на пиви. Преработил съм го по схема на matchless spitfire. Ползвал съм платката с цоклите за лампите, жаковете, потенциометрите (хубави японски потове), окабеляването в захранващата част и т.н. Нов захранващ траф от радио с лампово изправяне (5ц4с съм ползвал), изходния е от MV3, дросела е от лампов телевизор. Комбото дойде със селешчъна и общо взето е това. Специални благодарности на адаша dimi metalhammer! Доволен съм какво се получи. Много готин чист канал, динамично и чувствително на пипане. Тия дни ще го пробвам по на сериозно с борда отпред и с външен кабинет. Рокинрол!
  5. 3 points
    Не загрявам защо си развалил нелошия амп? По-добре да беше си направил нов, а този да си остане в нормалното му състояние. Разбирам да смениш 3-4 компонента, ама... то само кутия и шаси да ползваш...
  6. 3 points
    И това захранване! Дяволски добро е! Особено за цената си от 70 евро.
  7. 2 points
    Допълнителен преамп няма да е нужен - Fishman-a е такъв. Пробвай с обикновен DI (какъвто и ще да е) да обърне сигнала в балансиран, за да можеш да го боднеш в stage box-a (ако има). Принципно и китарата директно в пулта няма да е проблем. Звука ще е един и същ ...
  8. 2 points
    @patzo Благодаря за отговора! Да, главните цели на проекта бяха: -начесване на крастата - да направим нещо със собствените си ръце, а и да не ръждясат инструментите -ниска себестойност -компактно / да заема възможно най-малко място -да няма компромиси със звука - да е поне добър, клонящ към суперяк -външният вид - стил “рустик” е допустим, но все пак да не е грозно Естествено, тук няма претенция да е ползван висококачествен материал, камо ли с изразени шарки и добър външен вид. По-скоро да няма много чепове - в магазина ми позволиха да си избера листа измежду няколко други, което беше готино, предвид че не са специализиран склад за дървен материал. Стойността на шперплата за този проект излезе под 25лв с разкрояването и рязането - за структурно изряден 9-пластов шперплат без кухини и само с 1-2 видими чепа за цялото парче. Нататък смятам че нямам право да се оплаквам, дори се получи доста добре. ;)
  9. 2 points
    От скоро съм регистриран във форума, изчетох доста интересни теми и ще си позволя да дам отговор, макар и да нямам никакво музикално образование, въпреки, че свиря буквално цял живот. Според мен всеки музикант трябва да е наясно със следните неща: 1. Да си добър интрументалист, техничар, композитор, НЕ означава непременно, че музиката ти ще достигне до хората и ще ги "докосне"; 2. Наличието или липсата на музикално образование или годините стаж като музикант не са пряко свързани с реализацията на музиканта; 3. При правенето на авторска музика личното его трябва да е поставено на последно място; 4. (може би най-важното) Музиката (а и изкуството като цяло) е отражение на душата на артиста. Аз чух албума, харесва ми какви идеи има, но оставам с цялостното впечатление, че автора е в някакъв застой, може би и от там идва еднообразното звучене. Ако работиш изцяло сам, има голяма вероятност в един момент да зациклиш. Ако си твърдо решен, че никой не е на твоето ниво, за да е достоен да работите заедно, има голяма опасност да се завъртиш в омагьосан кръг и да зациклиш още повече. Опитът показва, че работата в тандем с някой друг може сериозно да изстреля и двамата нагоре - дали като дуо музиканти, дали като основно движещо ядро в някакъв състав или група. Също така смятам, че всеки, който иска да прави авторска музика, трябва да е силно активен в други сфери на живота, които нямат нищо общо с музиката - например работа, спорт, хоби и т.н. Всички странични преживявания натрупват определена емоция у човека, независимо дали позитивна или негативна и в крайна сметка тази емоция се освобождава в музиката и композициите, което е и основната идея - да предадеш емоцията чрез произведенията си. Едва тогава, според мен, на дневен ред идва темата за популяризиране, известност, продажби, медийно отразяване и т.н.
  10. 1 point
    Ами точно де, отговора се съдържа във въпроса ти - "нелошия амп". А и лош и нелош е доста субективно мнение в зависимост от потребностите. В стоковия вариант трябваше да го продам, а не исках. В крайна сметка го моднах, но оригиналната схема не позволяваше да изкарам хубав клийн без генерални промени. След моята намеса стана непродаваем и така до горното положение. Спестих си кутия и шаси, да. В момента ампа е звяр! Само да ми остане време може и да запиша някой семпъл.
  11. 1 point
    Както много пъти съм писал, от куча марка дигитално пиано не бих препоръчал. Марките са Yamaha, Kawai, Roland, Korg, Casio.
  12. 1 point
    Уамито не стига, че харчи 1300 мА ами и заема 1/3 от борда.. ама хубаво нещо си е ;-)) Комбинацията мини крайбейби и голямото уами до него е култова.
  13. 1 point
    Една картинка на листа шперплат преди разкрой: Обявеното на етикета качество е Д/Д, тоест най-ниското възможно според тази произволна легенда за окачествяване. Остатъкът от листа някой ден ще се превърне в 2х12 китарен кабинет...вероятно също толкова "гол".
  14. 1 point
    За отпред едра решетка е най-добре и сигурно. А вътре можеш да добавиш по една гредичка по средата на всяка стена за оребряване - залепена с яко лепило. Малко ще се намали обема и ще се вдигне резонансната честота на басрефлекса, но ще се получи още по-стегнат и дефиниран звук.
  15. 1 point
    Доста зор ми даде този инструментал, надявам се да ви хареса..
  16. 1 point
    Олеле ужасТ - "инструменти от ламинат" ! Ми за 200 лв какво искаш - солиден махагон ? Една стандартна Кремона беше 200 лв преди 30 години, когато добрата заплата беше 200 лв. Ако сега приемем, че една добра заплата е 1000лв - то средния клас качествен инструмент е пак толкова. Е да, ама сега има и китари по 200 лв. Супер ! Тъкмо за има достъпни инструменти за начинаещи, за деца, като да пробваш дали това е за теб. Като си сигурен, че ти се занимава, и даже ти се отдава - оттам нагоре вървят и цените. Но не е лошо да има и евтини китари, от ламинат. Така ще има за всеки.
  17. 1 point
    Трябва да има някаква разлика за честотите на които работят (уа за бас и за соло китара), също и електрониката на входа на ефекта, да не реже най-ниските. Но по принцип, за бас, авто уа ефект, или envelope filter, е много по-удачно и използвано решение. Самата фразировка на бас фигурите и динамиката от звукоизвличане е достатъчна, за да се получи доста добър контрол на уа ефекта. И е по-лесно и удобно. https://www.youtube.com/watch?v=rUwSURWrvOo
  18. 1 point
    Много е благо, поздрави!
  19. 1 point
    .... нови адаптери ... P-Rails ... за момента на FenderJimRootTelecaster --- pushPull.. bridge/neck ... (нарочно нек-а е монтиран на обратно)
  20. 1 point
    Най-тъжната поза в секса била ти да си отдолу, а отгоре да няма никой.
  21. 1 point
    За поврче инфо за ефектите, както и схема, може да посетите сайта ми и да си свалите най-долу на ТАЗИ страница, PDF файла с диаграма на чейна ми.
  22. 1 point
  23. 1 point
    Работи се по нещо подобно. Началото на следващата година се надявам да стартира.
  24. 1 point
    За мен схемата е ясна: Много музиканти/групи(обикновено зле), които просто искат да се самопокажат пред публика за да се направят на интересни -> малко клубове -> ниска средна цена на заплащане.
  25. 1 point
    Намери си приятелка, която да не е толкова инфантилна, вместо да го изтъкваш като повод за по-високо възнаграждение. Тези "рискове на професията" много добре си ги осъзнавал преди да се захванеш сериозно с музиката. За пореден път казвам, че мрънкането не е основателна причина да се повиши заплащането на музикантите. И всъщност никой не го е грижа колко трудности си срещнал заради избора да бъдеш музикант - слушателите не са слушатели, за да слушат колко е трудно за музиканта в България, а за да слушат качествена музика, а 'работодателите' не плащат задето те е зарязала някаква мацка, а задето си им напълнил клуба. Така че, "колко ти е струвала китарата" си е тема за на маса с приятели или колеги, а в музикалната индустрия, колкото и да не ни се иска да я възприемаме като индустрия, действат други принципи. Извинявам се, ако написаното е прозвучало грубо, заядливо и т.н. Наистина "кой съм аз" 18 годишно лапе да те учи, при положение, че сигурно свириш отпреди да се родя, но все пак всеки има право на мнение, нали
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.