Koobenot Отговорено Февруари 15, 2023 Отговорено Февруари 15, 2023 Ясно. Ако избера опцията с "Български пощи", предполагам, че трябва да отида до близкия пункт и да ги изпращам от там. Само че се чудя - възможно ли е тогава през "Български пощи" да се изпраща нещо, без да се плаща? Или ще си платя и после парите ще ми бъдат refund-нати транспортните разходи? Трудно е да изкристализира идеята в главата ми, че ще пращам нещо, а няма да плащам, ако трябва да поясня. Цитирай
Voidhanger Отговорено Февруари 15, 2023 Отговорено Февруари 15, 2023 преди 8 минути, yamaha написа: Не - ако ти пратят черен миниван, от него слизат мъжете в черно, светкат ти с една джаджа, ти забравяш, че си пазарувал от Томан, а после те не ти връщат парите. ...така че по-добре връщай за бг-пощите, те не ползват миниванове, а гълъби. (сори за офтопика ). Към Томан не съм връщал нещо досега, но предполагам, че ще дойде същата куриерска фирма, с която са ти доставили продуктите, но щом Voidhanger казва, че може да се споразумееш със съпорта за друг куриер, значи вероятно може. Edit: @Voidhanger, не ми се връзва много как да изпратя обратно чрез български пощи тежко ел.пиано, барабар с тежката му дървена конструкция, освен ако самите те не са ми го доставили. А и четейки политиката на Томан, в 30-дневния гратисен период те самите си поемат пътните разноски - ако бг-пощи не са ми го доставили, но чрез тях трябва да го върна, как стои въпроса с платената от Томан доставка...после ли ще ми я възстановят на сметката или наш'те пощи вече са получили сумата от Томан и просто ще приберат пакетите? Стандартно лейбълът, който ти пращат да си изпринтиш е платен и към БГ пощи. Сега, за нещо толкова тежко и голямо, като пиано да речем, сигурно има друг ред по който стават нещата, най-вероятно с UPS. Но, за по-малки неща - китара, усилвател, клавир и т.н...стандартно си е с пощата. Както казах - на два пъти им простенах, че искам да се върнат нещата обратно с UPS и те се съгласиха, но на третия път ми отказаха, щото им било по-скъпо. 1 Цитирай
Voidhanger Отговорено Февруари 15, 2023 Отговорено Февруари 15, 2023 преди 9 минути, Koobenot написа: Ясно. Ако избера опцията с "Български пощи", предполагам, че трябва да отида до близкия пункт и да ги изпращам от там. Само че се чудя - възможно ли е тогава през "Български пощи" да се изпраща нещо, без да се плаща? Или ще си платя и после парите ще ми бъдат refund-нати транспортните разходи? Трудно е да изкристализира идеята в главата ми, че ще пращам нещо, а няма да плащам, ако трябва да поясня. Нищо не плащаш, както написах по-горе. В пощите знаят за какво става въпрос. Щом тука лелчетата в кюстендилската поща знаеха, значи навсякъде знаят 1 Цитирай
Koobenot Отговорено Февруари 15, 2023 Отговорено Февруари 15, 2023 Чудесно, благодаря за разясненията! Цитирай
CyberGene Отговорено Февруари 16, 2023 Отговорено Февруари 16, 2023 Имам някакво дежа вю, че сме обсъждали тази тема във форума и съм споделял опита си с връщане на стоки в Томан (връщал съм поне 5 пъти, все тежки неща от стейдж пиано нагоре, до 100+ килограмово Yamaha NU1X), но така или иначе доста хора са споделили тук полезна информация и всичко, което имам и аз като наблюдения — нямаш грижи, Томан са пичове. 3 Цитирай
Koobenot Отговорено Февруари 16, 2023 Отговорено Февруари 16, 2023 (Редактирано) @CyberGene Еха ... 100+ килограмова Yamaha! Разкажи ни какво се случи, с влакова композиция ли го взеха този роял? Редактирано Февруари 16, 2023 от Koobenot Цитирай
Rezachka Отговорено Февруари 17, 2023 Отговорено Февруари 17, 2023 11 hours ago, Koobenot said: @CyberGene Еха ... 100+ килограмова Yamaha! Разкажи ни какво се случи, с влакова композиция ли го взеха този роял? 1 1 Цитирай
CyberGene Отговорено Февруари 17, 2023 Отговорено Февруари 17, 2023 Самото пиано на външен вид и размер беше почти като акустично вертикално пиано и дойде цялото върху дървен палет стегнато с тези здравите пластмасови ленти, които ползват да опасват големи кашони. Имаше и картон, но без носеща функция, само да пази корпуса от поражения. Когато го връщах, дойдоха със същия камион, с който ми го доставиха и човекът боравеше с една количка/крик с два големи зъба, които се подпъхват под палета и с няколко напомпвания на дръжката се повдигат леко над земята, има такива по големите хранителни магазини. Мисля, че платих 150лв на хамали, наети от мен, да свалят пианото от петия етаж до улицата и да го сложат върху палета, опаковахме го на открито пред всички съседи 😀 В смисъл не беше съвсем безплатно упражнение. Човекът от транспортната фирма застопори пианото пак с такива ленти към палета и си се оправи сам оттам нататък — с количката го прехвърли на рампата на камиона и повдигна рампата, за да вкара пианото в камиона, където го върза с колани за каросерията. Редно е да уточня, че пианото имаше два клавиша, които генерираха консистентно по-високи MIDI стойности от другите, което ползвах за довод защо го връщам, пратих им видео, писах си с Ямаха. Не беше просто „не ми харесва“. Но на мен не ми и харесваше 😉 Не знам дали това, че имаше все пак някакъв дефект (писаха ми от централата на Ямаха с инструкции за калибрация, които не помогнаха) не спомогна да ми осигурят възможно най-удобно за мен връщане. 1 1 Цитирай
Koobenot Отговорено Февруари 17, 2023 Отговорено Февруари 17, 2023 Всичко звучи доста цивилизовано. Тенкс! Цитирай
Koobenot Отговорено Февруари 23, 2023 Отговорено Февруари 23, 2023 Всичко пристигна и е наред, благодаря на отзовалите се! 3 Цитирай
bmo Отговорено Октомври 23, 2023 Отговорено Октомври 23, 2023 Не знам дали е подходящата тема, обаче днес ми се повреди един Фокусрайт 8i6, купен от Томан преди няколко месеца. Избучаха колоните, компютърът спря да го разпознава, но иначе всякакви светлини на предния панел си светят при включване и изключване. Някой минавал ли е през тази мъка да върне повредена стока в гаранционния срок? Евентуално ако откажат ремонт или смяна, колко горе-долу излизат разноските за куриера? Цитирай
Voidhanger Отговорено Октомври 23, 2023 Отговорено Октомври 23, 2023 Тия въпроси директно към онлайн съпорта. Всичко ще изясните за минути. Цитирай
bmo Отговорено Ноември 2, 2023 Отговорено Ноември 2, 2023 Пич, мерси, че с едно изречение ми уби желанието да пиша в тоя форум. Цитирай
musicman Отговорено Ноември 3, 2023 Отговорено Ноември 3, 2023 Аз съм връщал повредена стока и са ми я заменяли с нова. Не съм плащал за куриер. Но да, колегата е прав няма как да стане без да се свържеш с Томан. Цитирай
bmo Отговорено Ноември 3, 2023 Отговорено Ноември 3, 2023 Tова е ясно. Но питането ми беше как минава формално процесът. Дали трябва аз да търся куриер и да му плащам или те оформят някакъв документ и пращат куриера при мен. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.