Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено

^ Май и аз съм от твоят отбор, защото слушам демото и като го гледам как пипа (айде, то това е camera audio, де) ... аз кой знае каква динамика между отделните тонове не чувам, звучи ми малко като Кемпера, прави ги равни като тепсия, иначе блендите са готини де. Засега според мен AxeFX бие всичко живо. 

2 hours ago, synchu said:

Taя работа с nano, mini, micro ламбетата е отдавна налична ... 

В тая връзка ме подсети за едни симпатични играчки на Blackstar Dept. 10, дето са с ламба, но с интегрална схема, без траф я карат да работи на 200V, звучи интересно. 

 

Отговорено

SMPS (switch mode power supply)-ите, които вдигат до 350 волта са още по-отдавна известни. Направих си няколко лампови педала с подобни и вършат чудесна работа, ако се спазват няколко инженерни ограничения. Или Блекстар или някой друг даже бяха пуснали усилватели с такива тип захранваноя. А в студийния свят даже и Manley минаха на такива  :)

Отговорено

Thomas Blug е Топ 10 амп гуру + това супер зъл китарист и огромен фен на винтидж Маршал ампове и кабинети + Фендъри. Освен това е измислил всички яки Хюс Енд Кетнъри :) 
в Амп-1 малката лампичка я използва за пресъздаде динамика/компресия, които са характерни за ламповите усилватели. Преампът е аналогов, крайното е клас Д. Лампичката е нейде между тях. Не е за фазоинвертор, нещо като "симулация на лампово крайно стъпало"

Не съм я тествал джаджата. През "телевизора" звучи супер, а и функционално яко е замислено всичко. На живо може и да е куцо (като усещане). Имаше клипчета, в които го сравняваше с някой от 70-тарските си Маршали и нямаше грам разлика (на ухо и на запис, не говоря да го пипнеш и чуеш в стаята, което е съвсем друго).

Отговорено

^ Може човекът да е вещ, ама ми се ще да чуя output signal, дори нещо с кабинет и микрофон. Ето тук много ясно показват разликата между физично моделиране и профайлър, разбира се динамиката взима превес за първата технология.

P.S. Иначе на Amp 1 вярно трябва да се озори човек бая, ако изобщо има някаква разплика.

 

Отговорено

Айде честит сбор, колегата @RevelanFriedman сигнализира, че идват Ван Хален тонове в TONEX. Голяма бъзня, голямо стържене, ама ко да се прави Маршал с всичко на 10 ... :) 

 

Отговорено

Работата е ясна или се отказвам от кемпер изобщо или не давам повече от 500 лв.

Отговорено

^ Честно казано не знам за какво си му навит толкова на този Кемпер, ToneX се справя с доста подобен успех и пак e capture, аз толкова пари за capture процесор няма да изсипя. Виж, един ден ако по някаква щастлива случайност се науча да свиря като хората може да си купя един AxeFX, ама да е физично моделиране, кат ще е гарга, да е рошава. ;) 

Отговорено

Ами като излизе кемпера беше 3000 ( ако помня добре) . Тогава беше последна дума ,

идеята да си свалиш звука на някои от усилвателите които имаш и да намалиш амп парка,

ми е на сърце. Цените вече паднаха, но като сравнявам как се справя Кемпера спрямо други, мисля, че не са паднали колкото е разумно.... но ще падат още.  И да тонекс, Аксе, все е по-добре.

Кемпер трябва да напраят нещо ново...старият тостер не е за боклука, но е в напреднала старческа немощ.

Отговорено

^ Ами войната на процесорите, така е, както има война на AI-я, така е и при процесорите. За мен най-голямото подобрение беше да могат да се слагат външни 3rd party импулси за кабинети, това направи Балкан разлика в звука, развиха се и алгоритмите. Но да, Кемпер също мисля, че лежи на стари лаври и компании като IK Multiemdia и NeuralDSP ги водят с една обиколка в момента. AxeFX по мое лично мнение бие всички, но там и цената е друга ... респективно. 

Отговорено
3 hours ago, Koobenot said:

^ Честно казано не знам за какво си му навит толкова на този Кемпер, ToneX се справя с доста подобен успех и пак e capture, аз толкова пари за capture процесор няма да изсипя. Виж, един ден ако по някаква щастлива случайност се науча да свиря като хората може да си купя един AxeFX, ама да е физично моделиране, кат ще е гарга, да е рошава. ;) 

Има съществена разлика между профилирането на Kemper и моделирането при Tonex (и Neural Amp Modeler например). Първото е до голяма степен алгоритмично, базирано на data points, докато при Tonex и другите от типа е neural network based, което е съвсем друга базова технология и теоретично ( а и на практика) доста по-добра. С напредването и развитието й - защото има още много накъде, нещата съвсем ще задобреят. 

Отговорено

Излезе интересна машинка, достоен съперник на Harley Benton хавите, макар и с по-малко копчелъци, но като за тези пари ... доволно.

 

  • 2 months later...
Отговорено
 
 

My favorite way to run 2 amps is a wet/dry. Run a dry signal through one amp and all the time based effects like delay, reverb, tremolo, etc., through the wet only amp. You get the bite and immediate attack, plus the normal pre-amp breakup from the dry amp and the wet amp only supplies all the effects. The great thing about it besides it sounds amazing, is that you don't need stereo pedals or have to fight with ground loop problems and capacitance loads from all the long cables going to the pedal board, and back and forth to both amps. A real stereo set-up through the effects loops of both amps can be a major headache if you play in a lot of different places. A wet/dry set-up is super simple. Set's up quickly, and if you're playing in a decent club or other venue with a good PA, you can tailor the wet amp specifically to the room without effecting your dry tone. " 

Сещам се, че съм излизал на сцена с такъв сетъп АМП1  преамп аут -  time based effects ( бос педалчета, каквито съм имал, хорус, дилей) - пауър амп ин на АМП2.

Беше преди повече от 20 години с тогавашната ми група Аквилон. Определно този сет ъп работи .

 

Сега съм намислил друго, направил съм проба с амповете и бях супер доволен. Като се замислям, Амп1, който ще ми е за соло, няма луп ( звучи вълшебно, като плекси на стероиди). Ако искам дилей към блендата за соло, се сещам за две възможности -

1. 2005-та ( примерно да беше ), бях един от малкото, които гледаха един от първите концерти в Каварна, тогава Саксън свириха безплатен концерт на площада ( публиката беше предимно от Каварна и малко от Варна и десет фена от София с автобус ( нощта след концерта изкарах в интернет клуба) .                Пол Куин, Дъг Скарад, Найджъл Глоклър - убийствени музиканти..

Бях се курдисал точно до ( зад мишпулта) на озвучителят им и го гледах как свещенодейства. Идва соло на Пол - бам, сетва дилея в реално време ( мисля, че ползваше ТС Джи мейджър на рак до пулта), после соло на Дъг - пак така.

След концерта му казах , че съм супер впечатлен и го питах как знае точните стойности на различните времена за дилей за всяка песен . Той се усмихна и каза - Момче, аз пътувам със Саксън над 20 години...

Това не знам/ не съм сигурен ще проработи ли с наш озвучител. малко се съмнявам.

2. Слагам дилей в лупа на АМП2. И предварително озвучителя ни сетва ,

да кажем така - другият китарист - крайно ляво ( при соло го дърпа към центъра). соло АМП в ляво 20 и ритъм АМП ( с дилей) в крайно дясно.

Може би ще проработи -, трябва да се пробва.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.