Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 05/12/25 in Мнения

  1. То тая тема стана малко "свободни размишления", та ще се включа и аз с малко спомени и тъй като има вероятност аз да съм един от най-дъртите членове на форума, на който не му се четат пенсионерски спомени от рода "а какво беше едно време", нека ги пропусне. Преди '89-та с жена ми бяхме започнали да правим кариера като клавирно дуо към "Главна дирекция Музика", имаше едно време такава организация, която прекрати съществуването си след 1989-та, явяваш се на конкурс, свириш, одобряват те или не и след това ти уреждат ангажименти из страната. Та по онова време изнесохме трицифрено число концерти на 2 пиана или 4 ръце къде ли не, а когато всичко се прекрати изведнъж след 'промените', купихме 2 електронни клавира и набързо адаптирахме класическия материал за електрониката. Идеята беше да не губим инерцията и връзките, които вече си бяхме създали в много градове и градчета. Интересно, че успешните концерти, бисовете и т.н. от всичките тези години съм ги забравил тотално, но все още помня идеално провалите (бяха 2 бр. - на централния площад в Свищов и в едно голямо пловдивско село). И двата фала реално бяха заради дадена грешна информация от страна на организатора на събитието, но в крайна сметка си го отнесохме ние като изпълнители. Свищовският фал няма отношение към темата за фолка, затова разказвам само за другия. В началото на 90-те ни потърси някакъв, дето искал да събере в ресторанта хора от цялото село по някакъв повод и идеята му била този път музиката да е по-различна от това, дето в селото слушали всеки ден - чалга и народна музика. Казахме му какъв репертоар имаме - няколко часа адаптирани класически парчета и час-два ресторантски репертоар - евъргрийни основно + някои по-подвижни парчета. Човекът каза "идеално - идвайте", ние се замъкнахме с апаратурата, нагласихме я и започнахме с фонова музика докато се събираха по масите. Докато свирихме, определено ги гледах, че скучаеха по масите и им стана по-интересно чак когато започнаха да хапват и пийват....абе нещо като в "Оркестър без име" когато свиреха и никой не им обръщаше внимание. По едно време някои (явно от интелигенцията в селото) станаха и започнаха да играят на танцувалните парчета, ама рехава работа...4-5 двойки най-много ; останалите се наливаха вече с третата ракия и бистреха политиката на висок глас. След още час, ония с третата ракия вече бяха на петата и започнаха да пристигат с поръчки от рода "Знаете ли я тази..." (от чалга репертоара) или пък "Ай, изсвирете нещо по-така..." (пак от чалга репертоара). Излишно е да казвам, че нямахме нито едно парче от този вид и усетихме, че нещата няма да свършат добре, когато един почти на зиг-заг се домъкна до нас и вика "Ай' тогава Изсвирите барем едно 'Оро" (с капс лока се опитвам да предам диалекта ). Жена ми по това време вече искаше да събираме нещата и да се махаме, като дори не искаше уговорената сума за вечерта, но аз като по-тактичен реших да спасявам положението, защото из чантите с апаратурите носех и един дек, та отидох до оня организатора (вече съм забравил кмет ли беше или просто беше решил да възпитава неуспешно съселяните си с различна музика) и му казах да донесе някоя касета с чалга, народна музика или к'вото там слушат в това село. След 10 минути касетата вече вървеше, ония тутакси скочиха да играят, по някое време тръгна някакво право сватбарско хоро, ония се навързаха...и пак се почна с поръчките, ама в друга област. Идва някой почерпен и поръчва да кажем на микрофона, че "'Орото е за еди кой си"...след малко идва друг и поръчва да кажем на микрофона, че "Орото е за еди кой си" (друго име). Казвам аз, а оня първият пристига моментално и започва да се кара с мене защо съм съобщил че "Орото е за друг, след като не е свършило още...". Ей такива работи...После след като всичко приключи по малките часове, половината вече си тръгнаха, а по масите останаха само допиващите, гледам седи един от ония с поръчките и реших да замажа положението - отидох на масата му и му викам...така и така, тази вечер нямахме готовност с музиката, защото тоя вашият (организатора) ни ангажира за участие с друг вид музика, защото искал да направи по-различно мероприятие от това, дето го правите тука всеки ден, а оня вика "Не го слушай него, ние тука си слушаме наш'та музика дето си я познаваме". Иначе по-конкретно за темата със съвременните аранжименти в народната музика, не искам да звучи като някаква хвалба, но такива аранжименти започнах да правя още в 1992-ра, веднага след като бях взел кийбордите, един синт и един семплер (тогава не работех с компютър). Не знам дали защото бях млад, но тогава много ми се работеше и вадех страшно много неща за кратко време. Разбира се като класически музикант започнах с кавъри на класически парчета, но малко след това изкарахме един сборен диск (матрично CD, тогава все още нямаше записвачки да си го записваш сам) с инструментални композиции, между които имаше и 2 народни обработки - "Рипни, Калинке" в хард рокаджийски вариант (беше над 5 минути) и "Пустоно лудо и младо" в денс вариант, които тогава доста ги въртяха из радиостанциите, защото беше нещо ново като визия върху народната музика. Даже по време на световното през 1994-та, ОББ имаше една реклама, която вървеше преди и между полувремената на всеки мач, която я озвучаваха с началните ми гайди от "Рипни, Калинке". Та още от онова време си имах афинитета към съвременните обработки и дори бях направил "Девойко, мари хубава" в стила на "Children" на Робърт Майлс много преди Ирина Флорин да се сети да изкара "Цвят лилав" в подобен стил. Сега вече нещата са лесни - всички имаме компютри, саунд библиотеки, изкарваме як саунд и само трябва да ти работи инвенцията, за да се сетиш да изкараш нещо, дето не е правено досега, което всъщност е доста трудно. Но пък от друга страна покрай шкартото, чувам и много добри съвременни обработки, правени от хора, които знаят какво правят и са добри музиканти с въображение. Айде да спирам вече, че ми писна да пиша.
    5 points
  2. Има съществена разлика между профилирането на Kemper и моделирането при Tonex (и Neural Amp Modeler например). Първото е до голяма степен алгоритмично, базирано на data points, докато при Tonex и другите от типа е neural network based, което е съвсем друга базова технология и теоретично ( а и на практика) доста по-добра. С напредването и развитието й - защото има още много накъде, нещата съвсем ще задобреят.
    5 points
  3. Което пък води до извода, че поне Томан няма да фалират в близко време.
    5 points
  4. Вероятно е било още в самото начало когато се създаде предаването, понеже по-късно минаха изцяло на "класация на записи" (пълни плейбеци), което за мен си беше доста странно, предвид че изпълнителите там се борят за награда. По онова време вече се бях понаучил как да правя хубави записи и всяко момиче, което записваше при мен и горе-долу можеше да пее, а от там и записът й се получаваше добър, веднага я изпращах да се пробва в 'Хит-1", та от онези години имам няколко месечни и дори една годишна награда. Казвам "имам", защото реално класираха записите, но тъй като знам, че и визията има значение, гледах да изпращам момичета, които наистина изглеждат добре на сцена.
    3 points
  5. Нещо различно от обичайното...
    3 points
  6. Всеки уважаващ себе си китарист, когато започне да свири и по-необичайни неща, задължително пуска брадичка и започва да се катери по покривите.
    3 points
  7. Свидетел съм на българската поп, рок музика от 70-те и 80-те години и не помня да е имало нито известни, нито полуизвестни блус групи, но почти всеки поп, рок музикант и най-вече китарист посвирваше блус теми и даже се опитваше да ги "пробутва" през някакви самодейни изяви. Не помня блуса да е бил забраняван, но като че ли нямаше традиция у нас. Слушаше се най-вече "Пърпъл, Бийтълс, Назарет, Цепелин, Сабат, Юрая и Стоунс. Чак след прожекциите в началото на 80-те на някои филми като "Шоу на колела"(Уили Нелсън), "Плешивото куче" и "The Band", се появи по-голям интерес към блуса. Когато свирех по соц. ресторанти през 80-те често допълвахме репертоара с някои известни блус парчета и прекалявахме с блус схеми, които намразих и до сега. Тогава се запознах и с Камен Кацата, който пееше само блус. Една вечер го качихме на сцената в типична чалга кръчма в Костинброд, където изрева известния хит "Гучи-кучи мен" и пияниците ни облепиха с оплюнчени банкноти, след което изгониха с ритници някакви милиционерчета. Това беше 1982г. Снимката е от там. Аз съм в ляво приклекнал.
    3 points
  8. Оборудваме се за нова група и му ударих един голям пазар, макар че половината от нещата не са за мен, а и би трябвало да са за бас фукнята, но айде сега. Едно по едно: Blackstar Amped 3 - супер машина. В момента е включен в кабинет 1x12 Vintage 30, така че не знам как ще звучи в пулт, за каквото ще го ползвам, но съм искрено впечатлен от звука. Динамичен е, не звучи запушено, не звучи синтетично - казано накратко, не звучи като това, което е, а именно транзисторен усилвател в педалиера. Голямо попадение на Blackstar. TC Electronic Plethora X5 - най-добрата от новите придобивки, особено за парите, за които го взех (600 лв.). Това е мултиефект с много банки и възможност за до пет ефекта във всяка от тях. Няма драйвове, дисторжъни, фъзове - само и единствено дилей, ривърб, модулаторни ефекти, октавери, хармонайзери, компресори и едно нещо Infinite Sustain, което е супер да си направиш сам "подложка" за свирене. Към него и doubler, което ми беше важно. Качеството на ефектите е наистина много добро. Преди да си ги купя с Blackstar-а пробвах да си свърша работа с един Line6 Helix и не можах да повярвам колко е зле тази джаджа - и за парите си, и по отношение на базови ефекти. Както може би се подразбира от закупената техника, целта е да направим група с бас и китара, които да звучат като повече от бас и китара и Plethora-та е магия за тази работа - даблър, Sub N Up октавер, хармонайзер на квинти и още един октавер само с висока октава... и звучи като орган с вградена базука. Двете бас неща не съм ги пробвал, затова само ще ги опиша Fender Downtown Bass Station - това го избрах за бас еквивалента на Blackstar, Fender са си дали зор да правят ефекти в последните две години. Важното тук е вградения DI, драйва и компресора, който вероятно ще се ползва като допълнителен бууст на драйва, но като го чуем ще решим. Boss OC-5 - Единственият октавер, който успях да намеря и да покрива двете ми изисквания - да става за бас и да има горна и долна октава. И тук тепърва ще се пробва.
    3 points
  9. Малко базова, но евала за усилията. Но JAVA based - мерси, ще се въздържа - Има неща, за които JAVA става, но real-time audio, в големи сесии с няколко десетки/стотици ефекта и бързо workflow - не е от тях.
    3 points
  10. ^ Всеки си има мнение базирано върху багажа в камбанарията му, както е казал Камен Донев: "На някои хора не им е дадено." Нека все пак да спазваме добрият тон на дискусията и да не хвърляме квалификации наляво надясно кой какъв е. Никой не оспорва фактът, че без труд, постоянство и дисциплина резултати някак си магически ще се постигнат. От тук нататък – възможности безброй. Нека не превръщаме темата в "класически срещу съвременен начин на преподаване". В крайна сметка са важни резултатите, за първи път като свирих зазубрено "Misty" на Errol Garner никой не ми е идвал да ми държи сметка дали мога да му направя анализ на произведението.
    3 points
  11. Така - моята гледна точка на непрофесионално занимаващ се с музика. За цигулка е безспорно, че трябва да почне рано. За многото шум от цигу мигу, проблема се решава, като му вземете една електрическа цигулка. Една прилична Харли Бентън, мисля е добре за начало. След като детето вече свири на пиано, не му трябват много уроци. Месец, два , три при педагог с колата, колкото да научи постановката. И го оставяте само да се развивива. Да свири колкото сърце му иска и да гледа клипове по тубата. Едно време бащата на Паганини го е заключвал в килера по 12 часа и не му е осигурявал нито учител, нито уроци от ютюб.... Така, че не му мислете толкова. Ингви Малмстийн , въпреки , че майка му е била цигуларка ( бащата на Паганини също ) сам се е учил на цигулка и после прехвърлил на китара. От седмица две бас легендата Джеф Берлин е отворил тема (във ФБ) за обучението , самообучението и класическото музикално образование. Това последното ако го следите е, че основно Джеф говори за самообучение по класически методики. Има и контри на неговото мнение. Например от музикантите, които свирят по слух. Свиренето по слух също е много важно. Така, че си мисля, че без да мога да изкарам дори един тон на цигулка, това което пиша, има смисъл. В крайна сметка, не се знае на къде ще тръгне детето. Сега може да е по музиката, като стане тийнеджър може да превключи на тема спорт или друго....
    3 points
  12. Митата днес ги има утре не. Вече обявиха, че махат доста голяма част (%) от тях. Те са по-скоро тактика за преговори, отколкото нещо, което ще остане перманентно за години напред. Това с фалитите е по-скоро консолидация и изкупуване от по-големи бизнеси. Което е гадно, но факт. Я вижте Ямаха, Фендър, Гибсън и т.н. Що марки изкупиха... Същото е и с банките, от десетки хиляди след време накрая ще останат 4-5...
    3 points
  13. П.П. Божинката не слага толкова препинателни знаци...той е над тях.
    2 points
  14. Добре са начинаещите в наши дни. Какви яки неща за без пари има. "Едно време" пет пъти по-смотана китара от тази струваше 5 пъти повече пари!
    2 points
  15. Е как защо, за да се дракам. Я виж какви интересни истории споделихте!
    2 points
  16. Реших да смеся едно парче от сайта на Кембридж – цък. Всякакви коментари са добре дошли. Оригинална версия: https://previews.cambridge-mt.com/BackToTheNineties_Full_Preview.mp3 Моят микс: https://voca.ro/16lT3EJtzMyU
    2 points
  17. Утре (05.07, четвъртък) започва джаз фестивалът в Стара Загора. Обещаваща програма с хубава музика и приятна обстановка. Имам удоволствието да свиря в първата фестивална вечер с Mike Sax & X Key от 21:00. Всяка вечер програмата започва в 19:00. Заповядайте!
    2 points
  18. Здравейте колеги, преди около две години подкарах рубриката "Един басист разказва" в Metal Hangar 18. Идеята ми беше да разказвам забавни истории, които са ми се случвали през годините (или пък не са се случвали, но са забавни), както и да вземам интервюта от различни басисти - както от известни, така и от не толкова популярни групи. Ако някой от вас има желание да се включи в рубриката било като разкаже забавна история или пък да направим интервю за него и групата (групите), където свири може да пише тук. Ще се радвам да популяризираме този прекрасен инструмент
    2 points
  19. @RaverWild Да, разбрах те какво имаш предвид, сцепих темата да си спамим тука на воля. Ами за мен лично има интересни проекти с народни мотиви, аз разбрах темата в грешна посока, че нашенското творчество е достигнало някакъв зенит на осъвременяване. Това, което по-скоро наблюдавам е, че Планета Фолк/Тянков ТВ и т.н. вдигнаха качеството на продукцията, по-добри миксове, мастъри, видеоклипове и т.н. Иначе като проекти с фолклорни мотиви, наистина има доста интересни неща. Едно от любимите например е Таралеща, където кавалът се ползва по доста умел и майсторлъшки начин.
    2 points
  20. ^ Предполагам че мен питаш, затова аз ще отговоря. Да съм по-точен - в нашето българското - не съм слушал достатъчно, попадат ми разни опити в ютюб. Но в защита да кажа - не съм и търсил. Дас съм по-точен - тази година на "Китна Тракия" главни гости бяха дует Бисера и Лидия, заинтересувах се какво правят - има както казваш ти модернизация и това е така. Чувам модернизации и на други, без особено да ме впечатлят, но пък звучат добре. "Авангардизъм" аз лично не съм казвал че съм виждал където и да е. Но това е индивидуално разбиране, така че не може да се очаква че моето разбиране за "авангардно" би съвпаднало с нечие чуждо. Да уточня - аз лично за да кажа за нещо "авангардно", то трябва или като презентация да иде от Tap Dogs и STOMP нагоре, или по звучене да е поне Die Warzau, желателно е да доближава Pierre Schaeffer или подобен. Имам строго понятие за авангардно. В този ред на мисли допускам, че през годините у нас е правен някакъв експеримент, който или не е видял никаква публика, или е видял малка такава. Все пак за мен чистото "изкуство" е именно авангардното - нещо, което се прави с идеална цел, не да бъде продадено. Признавам, че не съм слушал цял албум на Елица и Стунджи - може би те имат, но аз не знам? Обаче едно време притежавах на касетка всичко на Нона Йотова и още се проклинам, защо си изхвърлих касетките (щото преди 5г наново купих касетофон). Много народ не харесват Йотова, но реално тя е от пионерите на експеримента с използване на езически мотиви. В последните може би 6-8г по целия свят това започна по-редовно да се използва като тематика. Говоря за групи като Heilung. Йотова направи такова нещо в ужасно по-нежен вариант много години преди това. Така че нея мога да и лепна етикет "авангардна" до някъде. Но пак да кажа - български групи - не съм виждал напоследък, на които да мога да кажа че са авангарден фолклор. ОБАЧЕ попаднах на две гръцки и напоследък основно това слушам, едните са невероятни, пускам видео по-долу. Особено тоя тип с гайдата много добре се вписва. В темата за езичеството мисля че имаме ужасно много мегдан за уползотворяване. Самите Бисера и Лидия имат една песен дето загатва поне във визията за това, донякъде и самата песен, но смятам че Йотова се беше справила доста по-добре по принцип с темата. Моля ако си религиозен, да се абстрахираш от православния консерватизъм и да погледнеш чисто като музикант на това по-долу. Основен проблем при нас са неравноделните ритми. Аз лично съм искал да направя нещо, но 99% от машините които съм пипал подържат само 4/4, или сходни. Ааааааа момент !!! Теодоси Спасов !! Ето пример за авангардност в нашето народно творчество! И го знам, защото докато живях в Тотонто бях на негова жива изява, беше с някакво момче със синт или нещо подобно и правеха заедно неща, имаше и нещо като техно-визии прожектирани зад тях. Мда. Ето добър пример. Но да - виж долното, после кажи какво мислиш ти и другите. В общи линии да е жив и здрав ютюб, че ако останем само на това което ни пускат по телевизията/радиото - жална ни майка.
    2 points
  21. Много благодаря! Хорайзъна е доста як, харесва ми усещането на 25.5 скалата (от много години свиря предимно 24.75). Да призная, обаче, еклипса е много по-резонантен и среднист (акустично). Като се сложи хай гейн амп усилен на репетиция, тези неща не се чуват обаче. Ако купуваш втора ръка, да знаеш че хорайзъните с ТОМ мост са склонни към bridge collapse. На този се наложи да го подменя.
    2 points
  22. ^ Абе дава интересни отправни точки по някои технически, музикантски, филсофски въпроси също. Според мен за музикална теория е прекрасен консултант, да ти обяснява солфеж е супер ... но винаги имам щипка подозрение, че понякога бая си измисля.
    2 points
  23. Аз се включвам със закъснение и само ще кажа - ние не можем да спрем ИИ. Но можем да го игнорираме. В смисъл - аз иначе съм програмист, но не вярвах да видя това в моя живот (пипнах комп в 3ти клас да програмирам, тогава носех червена връзка на врата). Сега ИИ прави толкова много неща. Нямам идея как да разпозная програмка писана от ИИ, но с картинки все още (ама все още, че бая надобряват) и видеа се справям и вече видя ли ИИ музикално видео, дори музиката да е писана от хора - го игнорирам и не гледам. От друга страна да е жив и здрав ChatGPT, щото в училище съм бил бая отдавна, много не помня и той ми помага понякога да ми припомни някой-друг алгоритъм, че да помогна на детето с домашното по математика или пък понякога го питам въпрос на теми, дето ако аз трябва да седна да чета, нито знам какво да чета, камо ли колко време би ми отнело да намеря книгата и накрая да стигна до момент в нея, който да ми отговори на въпроса. В общи линии би било като Дъглас Адамс - измислили въпроса, но толкова време търсили отговора, че като го намерили забравили въпроса, тогава почнали да търсят въпроса наново. Ще дам пример - тия дни питах според неговите данни и данни за различни религии, в кои се упоменава за дух/същество идващо да събере душите и да ги поведе, като умрат, къде отиват и защо се смята че цикълът на живота и смъртта е мъчителен за душите. Ей такива ми ти неща. Сещайте се колко неща трябва да намеря, колко време да ги чета. Отговорът ми беше сипан след около 4 секунди. Така че ИИ е нужен, но ние трябва да свикнем с него и да го ползваме като пособие, а не като крайна цел. Все едно да грабна една лопата и да искам да засадя дърво, докато с багер бих засадил цяла гора, щото ще прокопае много дупки доста по-бързо. Но от нас зависи да игнорираме ИИ-"изкуството". От друга страна обаче, ще има хора, които ще са му сериозни фенове и ние не можем да спрем това. Ще бъде нов културен феномен просто. Така че да синтезирам - ни тъй, ни тъй, затова - тъй!
    2 points
  24. Това е законспириран бас, който мимикрира в китара, понеже има 5 струни и 4 ключа.
    2 points
  25. "Комплиментите като лични нападки" или "Личните нападки като комплименти" Туй е въпросът! ------------------------------------------------ По кабелния въпрос - аз лично не мога към момента да ти препоръчам нищо, защото доста отдавна не съм купувал микрофонен кабел на метър. Мога само да кажа, че хубавите, маркови кабели често си имат техническа документация (datasheet). Можеш да провериш из нета и да сравниш поне на параметри това, което видиш, че се продава из магазините (може и да се обадиш по телефона да питаш за точните "модели"). По принцип ти трябват кабели, които по възможност са добре екранирани и са микрофонни (оплетена двойка - twisted pair). НЯКАКЪВ ориентир може да ти бъде капацитетът - обикновено се измерва в пикофаради на метър (pF / m), като по-малкото число е по-добре. Дори този показател, не е фатален, стига да не излиза от някакви рамки драстично.
    2 points
  26. А има ли метъл барабанисти, които са изхвърлили фуса и касата? 😄
    2 points
  27. ^ Честно казано не знам за какво си му навит толкова на този Кемпер, ToneX се справя с доста подобен успех и пак e capture, аз толкова пари за capture процесор няма да изсипя. Виж, един ден ако по някаква щастлива случайност се науча да свиря като хората може да си купя един AxeFX, ама да е физично моделиране, кат ще е гарга, да е рошава.
    2 points
  28. За аматьорски цели производителите произвеждат по-малки, по-лесни за използване и по-икономични миксери. По-малкото „копчета“ водят до намаляване на „замърсяването“ на сигнала, особено от хора, които не са съвсем сигурни за какво служат всички врътки, но пък обичат да ги въртят (напр. аз). Това хаотично въртене (без теоретична подготовка) обикновено води до нежелани промени в сигнала. По-малкото пипане може да осигури по-ясен и по-стабилен звук, особено в дигиталните системи. С други думи, откакто махнаха ръчните скорости, всеки може да кара кола. Газ – спирачка, газ – спирачка, а в музиката… ниски - високи, ниски – високи :- )
    2 points
  29. ☝️Не разбра ли, че нямаш право да питаш и да изразяваш мнение, камо ли - възмущение по този въпрос, "защото нищо не разбираш"? 😁 И за по-категорично, са премахнали възможността за изразяване в най-чувствителния диапазон. 🤐 А, от 01.01.26г ще премахнат и високите, та ще се "мучи" само в ниските регистри и то, само през маска😷 Туй го казаха Жрецѝте, мутроцѝте и ЕКЖ (Една Кисела Жена) ☝️
    2 points
  30. ^ Значи по тази логика сега покрай протестите против еврото + референдума, трябва и а аз да организирам нещо ...
    2 points
  31. Чух по малко от всяко парче...или поне докъдето ми стигна търпението. Такъв род музика мога да я слушам в рамките най-много на 2 "песни" или 5 минути...което дойде първо. Нещо се агресирам докато я слушам и ми се дощява да сляза долу да набия комшията.
    2 points
  32. 2 points
  33. Sneaky Blues Guitar Jam in G minor.
    2 points
  34. ^ Единственият проблем със самообучението е темперамента на човека. Има хора, които искат да бъдат водени, има такива, които сами преоткриват инструмента.
    2 points
  35. EDYN Preamp Plugin. Free until 20th May: EDYN - Tone Empire
    2 points
  36. Снощи заспах с мисълта, че днес ще си припомня тази класика в жанра... И така спонтанно записах това легендарно парче.
    2 points
  37. Не го слушай Koobenot - той чува разни неща в кабелите, дето ние не ги чуваме. Вземи си нещо стандартно...не най-евтиния и не някакъв непременно скъп, примерно кабелите на Proel или Cordial от Динакорд ще ти свършат работа и не са скъпи на метър.
    2 points
  38. Предизвикателство, което беше сладко да изпълня...
    2 points
  39. На мен не ми миришат. Участвал съм 1979г. на Джаз Джамбуре-Варшава.От първи до пети джаз преглед в София с оркестър Русе на Петър Петров-парчето. Тогава други бяха времената-не лоши за музикантите.
    2 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.