Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 02/10/22 във всички области
-
4 points
-
4 points
-
Благодаря за хубавите думи Засега майстор няма да трябва, тъй като конзолата за мое смайване се оказа (както обичат да пишат на запад) в pristine condition, демек всичко работи на макс, няма пукане, хъркане и прочие благини Дори вътре изглежда все едно излезнала от завода, а би следвало да е правена някъде в края на осемдесетте, в "златните години" на аналоговите конзоли и на Soundcraft. Сега ще пришия на копчето балтон, май ще се случи цялостна рекоснтрукция на подпокривния етаж на къщата, после кабели, още едно Аполо 16... въобще колумбийски сериал в 124 серии Но в края на краищата аз си работя мои неща, бавно, без напън и срок, и си търся удоволствието от работата и хобито. Знам че ITB вече повечето неща се случват, но за мен кефа са копчетата и фейдърите2 points
-
1 point
-
@Baby Thomas Стига де ... щеше да си купи АЙФОН и да смесва през GarageBand, нека паднем още по-ниско! 🤣1 point
-
Аз затова и казах, че технически не съм много наясно какво се случва. Чувам разлика или поне си мисля, че я чувам. 😂 P.S. Добавям още един компилационен албум, който напоследък слушах и качеството на звука е супер - Genesis - The Last Domino (The Hits)1 point
-
Склонен съм да приема, че е така, въпреки че подобни разлики са обикновено субтилни и поради тази причина следва да се отчитат със слепи тестове и с инструментите на статистиката. Но те действително съществуват перцептуално в аудиото. Темичката отпреди години е само върхът на айсберга, но в общи линии маркира някои от най-съществените точки. Подобни разлики определя съчетанието от реализациите на часовника, реконструиращите филтри и аналоговата част на ЦАП, схематичното рутиране на сигнала, което при стотици килохерцови честоти следва да се съобразява с интегритета му и може да внесе допълнителен фазов шум към този от колебанията на клока, захрванването. Изпълнението определя и сладката работна точка на АЦП като входно ниво.1 point
-
Честито за придобивката, подобни "таралясници" си остават гъдел, особено в готово функционално състояние. Относно Apollo -- за разнообразие може да поразгледаш и Prism какво предлагат.1 point
-
Е аз съм скръндза и си ги изтеглих наличните от братушките в Россия. Най-много ползвам Nolly, Fortin,Cory, Omega....абе според настроението. Дано скоро да качат и новите/лисващите.1 point
-
Е,цел тезгях за тяло,как нема да звучи...Според мен грифа е тотално важен за звука,и по скоро на какъв ще попаднеш,сглобявал съм на страт различни китайски грифове..А и конструкцията определя-имам една пръчка Стаг ЛП,да я разнасям по пенсионерски сбирки,по данни тялото е елша- е пак като ЛП си звучи.1 point
-
Знаем ги тия кабини, но това са си доста пари, особено след като човек вече има нещо направено и се стреми да разреши не много голям акустически проблем. Ти надали се каниш да взимаш нещо подобно, но и да вземеш, няма къде да го сложиш, най-малкото заради височината. А иначе наистина всичко, дето е на цяла твърда плоскост като твоя гипсокартон например, резонира по един или друг начин. Когато аз правих моите помещения също нямах много опит и реших да се презастраховам, като освен ватата зад стените реших да сложа навсякъде и по един доста дебел пласт стиропор като допълнителна преграда за шума. Добре, че по едно време реших да тествам какъв е ефекта преди да затворя всичко, защото се оказа, че стиропора на плоскости дава обратен ефект и действа като огромна резонираща мембрана като усилва звука, вместо да го намалява. Може би трябваше и аз като тебе да го перфорирам с 1000 дупки , но като оставим настрана майтапа, предпочетох просто да размонтирам и изхвърля, а бях накупил бая квадрати и за двете помещения. Така че когато човек не е професионалист в дадена област и не си вади хляба с нея, а само като мен поназнайва някои неща, напълно е възможно да допуска грешки.1 point
-
Ами аз си свиря всичко, квото ми е на душа. Напоследък стъргам блек метъл, упражнявам си тремолото😁 Акустични забежки също ме спохождат. Аз още от миналата година се чудя за бюджетни монитори - нещо до 600 лева макс, но междувременно си взех един Епифон Файърбърд, че ми беше мерак, ама много много не го ползвам. Чудя се дали да не го сменя за една Yamaha Pacifica 611HFM? Доста приятна китарка ми се струва,с P90 в нека и хъмбъкер долу. Иначе пък, звука на Епифона е уникален, цялата китара е супер направена и звучи мого яко. И е много яка за свирене, ама съм си пуст метъл...1 point
-
Майстори винаги ще се намерят...един мой колега дори има сервиз тук в Пловдив и редовно съм заварвал там разни стари "маси" за смяна на фейдъри или нещо друго. А иначе честито за придобивката! И аз често след години съм си начесвал крастата с някой модел, който не съм имал възможността да го купя, когато е бил модерен.1 point
-
PhoenixStudio, аз моята съм я направил доста отдавна... Така като гледам, не виждам решение . Както yamaha е отбелязъл, за поглъщане на подобни честоти се правят масивни конструкции. Тъй наречените "пирамидки" работят в "лесния" диапазон, тоест високи среди и нагоре. Ако има резонанс, вероятно от картона идва, но там без разглобяване/сглобяване, акустични подложки, още вата и блаблабла не виждам как ще стане. Това с перфорацията би работило ако отдолу / отгоре има въздушна кухина, викат му "хелмхолцов резонатор" ако не ме лъже паметта. Ако под МДФ-а имаш паркет или бетон, нищо не си направил, освен боклук при дупченето . Изобщо, пей седнал1 point
-
Издавам, означава нещо да се издаде в някакъв формат - книга, плоча, касетка, компакт диск... С предстоящото изчезване на носителите, думичката издавам, ще отиде лека полека в небитието. По правилно - записах своя версия на фолклорна песен или направих кавър на еди кой си изпълнител и го споделих еди къде си...1 point
-
Приемам Стратове, Телета и Гибсъни от 54-та до 63-та и изпращам обратно пълен кит за горното недоразумение1 point
-
На мен ми се струва, че питащият иска да чува вкъщи добре китарата. За мен сносни монитори са достатъчни, ако става дума за симулации, хората в Neural DSP са се погрижили да имаш production ready sound, най-много да обереш некоя друга цвърчалка над 10 kHz, примерно дококлото съм експериментирал с Fortin Nameless, представлява моднато Плекси "на стероиди" за металургични прояви ... Високите му среди са малко преекспонирани по мой вкус, и си го изчиствам леко, ама само толкоз. Между другото, @Voidhanger, в какъв стил ще твориш?1 point
-
Едно време Графити студио бяха в една панелка в Младост,и барабани се записваха вътре..Не знам как са го правили,ако ги знаеш ги питай.1 point
-
1 point
-
@Baby Thomas ич биля не са две хилки, щот сам си ги направих. Вярно, всичкото кабел е само Cordial + Neutrik, като се има предвид че си сглобих сам и четири DB25-ци... сега сънувам поялници и тинол Ама си струваше. Ето old vs. new С любезното съдействие и огромен хелп от Косьо, а.к.а Telerig, който ме светна какво и защо е SSL...1 point