Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. musicman

    musicman

    Admin


    • Points

      20

    • Мнения

      6058


  2. DANEV

    DANEV

    Members


    • Points

      19

    • Мнения

      306


  3. synchu

    synchu

    VIP listed


    • Points

      15

    • Мнения

      5693


  4. yamaha

    yamaha

    Members


    • Points

      14

    • Мнения

      1193


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 03/28/24 във всички области

  1. Вижте какво си купих от музикалната работилница: Овърдрайв преамп. Фирмата е българска - Kyro, аз за първи път ги чувам, ама съм впечатлен. Имаше стачка за тестове, хората бяха много любезни и обясниха на всички присъстващи каквото ги интересува. Аз тествах този преамп и ми хареса, накрая като казаха, че е на промоция 150 кинта, веднага взех един Оказа се последния, явно са впечатлили и други хора преди мен. Още не съм го пуснал при мен, взех го на база това, което тествах там, но за възможностите, които предлага цената си я бива.
    10 points
  2. Уф. Пиша на крак и съм написал някои глупости Коригирам: факт е че стъклени/каменни вати имат сходни характеристики при 1/2, понякога 1/3 обемно тегло. Само че коректните цифри са следните: Навремето "истинската" и хубава стъклена вата за преградни стени беше около 13-14 кг/м3. (за сравнение, в момента е 8-9, и съвсем целенасочено НИКОЙ производител не цитира обемно тегло). На нея кореспондираше 30-35кг/м3 "хубава" каменна вата. Наистина добрите звукоизолиращи продукти съответно отиваха на около 20-23кг/м3 (стъклена) към 40-60кг/м3 каменна. Ватата в моята кабина е един ВЕЛИКОЛЕПЕН продукт на Isover (FDPL = 23кг/м3 със стъклофибърна мрежа), който.... вече не се произвежда Акустикборда на Кнауф, ако наистина е стъклена вата (а както писах горе, леко ме съмнява, тъй като цвета й говори за смес с каменна, навремето се правеха подобни ексерименти) ще да е в рамките на 20-30кг/м3. Под това обемно тегло стъклената вата НЕ МОЖЕ да се направи на плоча. Така че, bottomline, продукта ми се струва добър. Последно: не се шашкайте на тема вдишване на вата и карцерогенност. Имаше някакво изследване което съм чел, което декларираше че попаднали в белите дробове частици стават риск за развитие на рак, само ако са под определени размери (говорим за микрони). Над тези размери, дробовете обвиват в слуз частицата и тя се изкашля навън. Това е обяснението защо запрашавания от всякакъв вид могат да стимулират кашлица. Нишките на ватите (и каменни и стъклени) са доста над минималния праг на дължина. Сега, факт е че ще ви сърбят ръцете, и ако някой има алергия, може да се изрине и прочие... това обаче не е животозастрашаващо.
    5 points
  3. 4 points
  4. Половин метър тинол по-късно, спретвайки си набързо (Balanced) line out-a на Suhr Reactive Load-a (за информация - когато използвате Speaker Thru жака - целия reactive load е извън веригата - остава си reactive load-a от истинската колона), което ме води до предположението, че Tone King (които в горното видео са класирани последни) не се борят да направят линеен изход, който по същество е делител на напрежение със съгласуващ трансформатор - в случая на Suhr изключително миниатюрен 1:1 / 10к:10к такъв, а по-скоро се стремят да докарат приятен за ухото звук (тяхната схема е активна с операционни усилватели и т.н.) - сега дали ти харесва едното или другото е въпрос на вкус. На мен по-скоро ми харесва. Прекарвайки горната постановка през няколко усилвателя - за някои едното работи по-добре, за други другото (като и в двата случая едно EQ решава разногласията ) .... Всъщност най-пълната система в схемата е на UA с Ox Box-a - където синхрона между хардуера и софтуера, позволява minimum effort - maximum satisfaction , и разбира се нюансиране на взаимодействието, което с другите дивайси изисква доста повече време, цъкане и усилия.
    4 points
  5. Няма да свирят различно силно (принципно). Мощността на говорителя определя при каква подадена мощност ще "цъфне" намотката, а не колко силно ще свири. Последното зависи от чувствителността му (примемрно 100db/w/m) и от позицията му в озвучителното тяло (горе/долу на вертикален каб като този на снимката). Така че 25W говорител няма да се чува по-слабо от 60W (при еднакви други параметри). В случая, понеже двата говорителя са 16 ома, сигналът (в моно режим) ще се разделя равномерно към двата говорителя. Като подадеш 25 вата - по-слабият ще гръмне (условно казано, могат да имат запас). Така че това ти е максималната мощност на колоната. Ако усилвателят е транзисторен тогава мощността му се влияе от импеданса на товара, така че в моно режим може и да не пуска такава мощност. Щом е 40W предполагам, че е лампов, но да кажа. BTW, за мен "стерео" кабинетите са нещо безполезно. Нито дава някаква стерео картина ако пуснеш такъв сигнал (нямаш растояние между говорителите, за да има ефект), нито звучи добре с два усилвателя, които да редуваш с някаква суичинг система (реално все едно имаш два 112, звучи ялово). Даже е по-зле. Евентуално може би да има някаква файда ако пускаш едновременно сигнал от два ампа едновременно и избегнеш проблемите с напасването на нивата, ground loops, дефазиране. Но това се ползва от сигурно 0.5% от хората.
    3 points
  6. Щом колоните само приемат, реално ти трябва двуканален трансмитер, който се сдвоява с 2 устройства. Китайците продават всякакви, от такива за по 5-6 долара или малко по-скъпи (~$15-20), които "практически нямали закъснение, били с хубав чип и карали до 30 метра". Честно казано нямам доверие на рекламите на повечето китайски стоки, поне не и докато уредът не ми попадне в ръцете, че да го пробвам лично. Купувал съм много неща от тях...имало е и боклуци, но съм взимал и много качествени и добре конструирани продукти в областта на електрониката, така че е различно. Ще ти покажа картинки на 2 различни модела, които намерих точно за 1 минутка търсене в Али-то. Първият е от евтините, на картинката са показани 2 чифта слушалки, но принципът е същият и за колоните: Вторият е малко по-скъп и суперлативите за опциите и качеството му заемат 2 страници...някъде между тях пишеше, че би трябвало да "свири по-добре от CD-то ти".
    3 points
  7. Винаги ме е кефило да вадя сола изсвирени на други инструменти, най-често бас и пиано. В случая поствам едно много любимо соло от новия албум на Scott Henderson (Karnevel). Композоцията се казва "Sky Coaster", а басът е изсвирен от Romain Labaye.
    2 points
  8. На адаша amp/cabinet switchera също поддържа тази функция, наред с много други. @Nikifena
    2 points
  9. Ако Дейв Фрийдман я е свършил тази работа и е направил колона, която комбинира точно тези два говорителя - предлагам да не го мислим толкова много дали комбинацията е добра
    2 points
  10. Супер ценна колекция за почти без пари https://www.softube.com/products/essentials-collection
    2 points
  11. Една авторска композиция:
    2 points
  12. Това не е така 2 х 25W е максимума, именно защото товара се разпределя равномерно. Така че максималната мощност е 50 вата, за да не надхвърлим 25-те вата на Грийнбека. Комбинацията звучи като отлична идея между другото....
    2 points
  13. Бях там и ти честитих още в събота. Освен теб, една китаристка и още един познат си взеха също този преамп. Лими си взе пауър ампа, който е предвиден към този преамп, а Боби си спечели преамп от томболата. С две думи, понеже и аз пробвах, вкл и новият им амп, останах доволен от - 1. ценовата им политика, 2. качеството ( звучат добре) 3. дизайн 4. имат всяка година giveaway и ощастливяват по някой колега. Не знам дали тук му е мястото, но за разлика от Kyro, на някои други производители, цените ми се струват безумно нереалистични. В крайна сметка, пазара ще реши дали са прави в ценообразуването си. Очевидно Kyro не грешат.
    2 points
  14. Ей такъв кабел решава доста проблеми с активните боксове : Musicworld.bg - BELDEN 1502R
    2 points
  15. Всичко е ОК. Оказа се скапан пач кабел. И скапано захранване.
    2 points
  16. Скоро оправих един ефект с подобни симптоми и там проблемът беше в суича (3PDT). Беше се натрупала някаква сравнително твърда "смес" от грес+прахоляк+боклуци и не можеше да щрака като хората. Обаче Бос педалчетата нямат такива механични суичове, така че в твоята ситуация няма да е това проблема. Вземи го отвори и прегледай да няма някоя счупена спойка при жаковете на входа и изхода, както и на захранващата букса. С батерия по същия начин ли се държи? Почистването с контактен спрей е добра идея, подкрепям. Мини и входа и изхода и захранващия куплунг.
    2 points
  17. Пролетно кремонско изплякване
    2 points
  18. Чета й техническите характеристики. Единственото ясно нещо е че е стъклена вата, което е добре. Като гледам цвета й, най-вероятно е някакъв микс, защото няма кафява стъклена вата. И дотам с конкретиката Нищо по темата звукоизолация/звукопоглъщане. Няма обемно тегло (стар трик от мойто време), но като я гледам на снимката ще да е над 35-40кг/м3, което също е ОК. Ламбдата й е 0,037, което е много добър показател, би следвало да е хубав продукт. Кнауф общо погледнато изкараха в последните години много хубави вати, така че бих казал: вземай я Sonicboard-a е нещо ново. Като му гледам графиката, има по-добри показатели от нормалното GKB. Knauf са доста коректни в техническите публикации, така че ако не е неразумно скъп, пробвай го, но минимум два пласта, с шпакловани фуги и на двата, акустични окачвачи на тавана и предстенните обшивки и акустична лента под всички UD профили които стъпват на земята.
    2 points
  19. Мерси!:) Обиране на пота и блъскане,но с кремонката е тегаво. Трябва да си свирил на нещо по-добро, за да се изпръца нещо, те те те затова и са забранени със закон във форума. Но изхождайки от форумната сентенция, че всеки записва с кот има, гледам да минем метър
    2 points
  20. Една любима песен, на която отдавна се каня да направя кавър...
    2 points
  21. Това мисля, че се нарича профил. Така както си го описал. Ползва се от Kemper. Иначе във всички IR-и влиза и микрофонът с който са направени. И обикновено го има в името на файла заедно с това от какво разстояние е записан, дали е off-axis и т.н. Казвам "обикновено" защото тези дни си купих IR-и от Bogren и там имената на файловете са някакви измислени от него. Във FAQ има въпрос "Ти пиян ли ги измисли тези имена" Но! Това се оказва много хубаво защото не робуваш на кабинети, говорители и микрофони а ползваш ушите си за да избереш кое звучи добре. Разбира се, в менюала е написал какви кабинети и микрофони са ползвани но не знаеш кой IR с какво от тях е.
    2 points
  22. Здравейте на всички и благодаря за отговорите! В крайна сметка взех Роланд ФП 30 ХП, понеже беше с най-добра клавиатура. Да кажа, че съм много доволен! И от звуците и от клавиатурата. Вече не ме болят ръцете след урок по пиано и напредвам по-бързо. Към него свързах ап с допълнителни функции и с него интерфейсът е много по-удобен.
    2 points
  23. Освен кавър, това е и малък експеримент: Солото е от композицията "Bad Asteroid" на The Aristocrats. Китарите са: Fender Stratocaster Custom Shop Limited Edition 1957 Gibson Les Paul Studio 2000 Усилвателите са: Mesa Boogie Lonestar Special 1X12 Roland JC-40 Микрофоните са: Shure SM-57 Sennheiser E906 На всички записи микрофоните са сложени вляво и дясно. Идеята е да свиря едно и също нещо с различни усиватели, китари и условия. Написано е в клипа на всяка част какво използвам. Когато свиря със съответния усивател, китарата директно е включена в усилвателя. И на двата усилвателя свиря единствено с малко ривърб. Идеята на тейковете с педалборда е да се чуе дали/как педалборда, дори когато няма нищо включено от него променя тона на китарата. На последната част използвам тейк 2 - Gibson + Mesa, но съм сложил от рийпър допълнително ривърб, както и - компресор, дилей и EQ. Ако пропускам нещо, можете да ми пишете. Коментарите и мненията оставям на вас. Приятно слушане!
    2 points
  24. При стандартни условия 5-6dB си е почти 2 пъти по-тихо, предвид психоакустичното възприятие, но на колегата с барабаните ще му е необходимо доста повече. Ти изброи повечето детайли, на които да обърне внимание, аз само ще добавя резервите си по отношение на гипсокартона, с който някои колеги са си имали проблеми (акустични). Когато правих моите помещения, за звукоизолацията следвах максимата "колкото повече, толкова повече", най-вече по отношение на минералната вата и не съжалявам - в къща съм със съсед отдолу, но толкова материал съм натъпкал в стените и под пода, че спокойно мога да си позволя слушане с децибели около 90-95 в 3 през нощта без да притеснявам никого. За вътрешната акустика пирамидките надали ще свършат работа за барабани или бас, понеже действат в по-високата честотна област, а и коефициентът им на поглъщане не е голям. Бас траповете решават до известна степен проблема, но не са евтини, а и за една репетиционна ми се струва, че ще трябват повече от 4, а може да се наложи и дифузьор да се сложи на някоя стена. Понеже помещението няма да е с акустичните изисквания като за едно студио примерно, най-вече трябва да се парират отраженията и едни плътни нагънати завеси пред стените биха решили до голяма степен това, като не трябва да се забравя, че има още 2 гладки плоскости (под и таван), които също отразяват и поне едната от тях трябва да се обработи, респ. с някакъв килим долу или пък с акустични плоскости закрепени (или пуснати на малко разстояние от тавана) горе. Прозорец...врата...и за това трябва да се помисли когато става дума за звукоизолация - звукът е коварно нещо и подобно на водата, винаги си намира изход през някоя дупчица, която си забравил да запушиш, отделно пък ако запушиш всичко, трябва да мислиш и за свеж въздух, понеже знаете какво става в една репетиционна. За съжаление не съм в София и не познавам софийските фирми, които да препоръчам на колегата и мога само да помогна като му изпратя някой видеокурс по студийна акустика, където за час всеки (дори и никога да не се е занимавал с това) схваща основните неща в звукоизолацията и вътрешното акустично оформление на едно помещение, в което ще звучи музика.
    2 points
  25. Препоръчвам МНОГО ДОБРЕ да проучите нещата преди да налеете маса пари в такъв проект и просто да си имате 5-6дБ изолация. Всъщност на първо място трябва ясно да се дефинира дали искате: 1. да се звукоизолира, за да не се чува навън, или 2. да се третира акустично, за да се чува по-добре вътре. А може би и двете неща, зависи от проекта. Виждам, че пише изолация, но за доста хора е едно и също и/или използват термините за кое да е. Ако идеята е звукоизолация, за да не се чува навън, според мен ще видите голям зор и може и нищо смислено да не се получи. Ако се надявате да сипете Х хиляди лева на строителна фирма и да стане нещо - силно се съмнявам, че ще имате успех. Преди няколко месеца правих сходно проучване и попаднах на една епопея, където един фен (не в БГ) беше сипал 30к € на специализирана фирма, занимаваща се само със звукоизолация на "музикални" стаи и зали и киносалони и т.н., обаче резултатът беше по-скоро трагичен. Една камара разправии, две години по-късно още се точеха по съдилища и с адвокати и т.н. Много зависи какво е помещението, в каква сграда е, какво има наоколо къде какво не трябва да се чува. Имай предвид, че свирене с група на живо, пък дори и само акустични барабани да е, е много по-различно от това да се прави изолация за слушане на музика. При вас ще има и ударно породени вибрации/шум, които много трудно се борят. Задължително трябва да имате механично разделяне от пода, примерно специален подиум (има си DIY варианти и решения). Също така се вдига 105-115дБ джангър, което е няколкократно повече от каквото и да е нормално (пък и ненормално) слушане на музика/гледане на филми. Тоест фирма правеща стаи/зали за презентации и домашно кино според мен е малко подходяща. Може би ако има някаква за концерти/дискотеки... по има шанс за успех. Преди 3-4г. бях питал Динакорд, защото правели подобни проекти (трябваше ми за конферентна стая), обаче като разбраха че е малко помещение около 3х3 метра казаха, че няма никакъв шанс, само с големи проекти се занимавали. Ако ви трябва само акустично третиране нещата са многократно по-лесни. Макар и пак трудни. Тук засега ще спомена, че дунапрен на пирамидки и мега популярните кори от яйца имат 3-4% ефект и е по-добре човек да не се занимава с тях изобщо.
    2 points
  26. Къф е тоя тейпинг, ще опаковаш мумии с бинт ли...
    2 points
  27. Айде че не съм се хвалил скоро... Fender American Ultra. До сега не съм имал електрически Фендер.
    2 points
  28. Ок - т.е. ако смениш говорителя с още един 16 ома, тогава максимума е 50 вата е краткия отговор. Съкратено дългият е - общият импеданс на двата говорителя при паралелно свързване е 8 ома, V = sqrt(50 W * 8 ohm) = 20V, P = V^2 / R (per speaker) = 20^2/ 16 = 400 / 8 = 25 W вата на говорител, което е точно 25 вата на грийнбека. При 100 вата усилвател - имаме 28 волта и сметката е по 49 вата на говорител, което "шдое малко множко"
    1 point
  29. #макактака е 120 вата? - без да навлизаме в дебрите на калкулациите - колко ома са говорителите е важно? Ако са свързани паралелно и са по 16 ома, тогава максималната изходна мощност на усилвателя следва да е 50 вата.
    1 point
  30. https://unitedplugins.com/Randomachine/?fbclid=IwAR3APqhVGzALQ2YszXhevGjicXYCg6Sle2WdNAKj8XnKLu5ox9q4pOX6xyk_aem_AayR-28F3d4Zsxv5I8dL5EJpJwfzLCT3584Bzr-TADsrVQgyYYDHJDcBXA4II5vcvLyzXtgfj-idfWMeQslPr8ZT&utm_medium=paid&utm_source=fb&utm_id=120208115011730688&utm_content=120208120712030688&utm_term=120208115011780688&utm_campaign=120208115011730688 Безплатно до полунощ.
    1 point
  31. В един микс, който звучи по-добре на моно говорители като телефон например. Понеже заради разделението, което съм направил на предния, се губи китарата, когато не се слуша стерео.
    1 point
  32. В педалите на Бос, както и в много други всъщност, входния жак има ключ вътре, който прекъсва захранването, ако няма нищо включено. Ако този конкретен метъл зоун го прави това винаги - може да се опита да се байпасне нацяло този конектор, за да се види дали е от там. Отделно от това - как го захранваш този ефект? Да не е на батерия и да е протекла?
    1 point
  33. Няма нищо опасно при свързването на ЕКю в Луупа, дори да пуснеш излишно силен/буустнат сигнал просто ще криви повече. Вече дали ще звучи добре е въпрос на настройка и вкус, но гаранция ще ти гръмнат главата и ушите преди да му стане нещо на усилвателя Свързването на "по-мощен" резистор на изхода просто ще позволи разсейване на по-голяма мощност, но няма да направи усилвателя по-тих ако това имаш предвид. Ако искаш да "обере" повече от силата трябва да сме сменят стойностите на резисторите. Обикновено има повече от един, които взависимост от съотношението на стойностите си определят какъв процент от сигнала да пуснат нататък... така да се каже. А може и само един да е, закачен паралелно на говорителя.
    1 point
  34. https://www.pluginboutique.com/product/2-Effects/96-Tape-Emulation/12073-Verve-Analog-Machines-Essentials-
    1 point
  35. Всяко шумоподаващо устройство предразполага към творчески подем в шумоподаването.:) С годините представите и възприятието за звук се променят и нещата се свеждат до по-простичките класически варианти. Но джънгър трябва да се дига и всички средства са оправдани. А относно цените, предполагам там се намесва колекционерския фактор.
    1 point
  36. Баща ми имаше distortion-а, продаде го в OLX. Забавна е ситуацията с това педалче – когато е бил създаван, ако го сложиш редом до някакъв Distortion/Overdrive от онова време, независимо какъв, някой от класическите да речем – Boss/MXR/Marshall и т.н., ще си кажеш "каква е тази тъпня, няма нищо общо с distortion". Това обаче, което се случва 40 години по-късно е, че именно разни британски бандички обичат да си пускат така звучащ пренапърчен модерен fuzz звук и сега всички се яхнаха да купуват педали за 200-300 USD, дето докарват горе-долу същата отхрачена кривня. И какво стана – друга мода, едни и същи способи. Ако към днешна дата смениш кутийката на тоя Милин Камък с по-модерна и напишеш "Modern Britpop Fuzz", доста главанаци можеш да преметнеш и да му вземеш някоя стотачка ...
    1 point
  37. Да, но при Kemper конкретно има една интересна особеност – представлява хибрид между physical modelling и profiler. Ако беше чист profiler, трябваше примерно за един амп да се направят примерно 10000 IR-а, които да хващат най-различни настройки на bass/middle/treble/presence и т.н. и примерно ако избера Bass регулатор със стойност 2.63, да ми пуска 2063-тия IR (примерно), както все едно са семплите на дигиталните пиана/барабани/VST и т.н. Поради ограничените му възможности за памет/процесор/дисково пространство, инженерите са се сетили, че могат върху готов записан IR, при едни настройки на ампа, да приложат честотни корекции посредством различни алгоритми. Ето оригиналния текст: Aко го сравниш с AxeFX, който е изцяло моделиращ, хората с големите уши казват, че профилиращите са много добри в това да запазят една настройка за определен саунд и да я пресъздадат много реалистично, но корекциите върху нея са по-пагубни, за разлика от моделиращите, които пък се опитват на база математика, диференциални разлики в сигнала и алгоритми да пресъздадат топологията на един амп, че като бъзикнеш нещо да реагира максимално близо до истинския.
    1 point
  38. Реферирам легендарната тема на колегата @jabs – Studio Construction For Dummies (Съдбата на Една Спалня).
    1 point
  39. Изрових едни снимки от 2013, има тема във форума (търси студио + спалня). Това е част от правенето на кабина за китарни ампове.
    1 point
  40. Момчетаааааа.... Мързи ме да пиша Че съм го писал няколко пъти. И съм го правил няколко пъти И съм бил във ватения бизнес с години. Ватата ти е най-лесното. Забрави стъклената, по мое време имаше "истинска" стъклена вата, по 15-20кг/м3, каквато вече никой не продава. С такива вати съм направил преградните стени между киносалоните на Арените (без първата). В момента стъклената вата е с обемно тегло под 10кг/м3 и е пълен боклук. Търси каменна вата на Кнауф или Rockwool, плочи, оптимално 50-70кг/м3. Няма да умреш от власинките, аз съм се къпал в тях в периода 2002-2007, пък на, жив съм Най-много да се чешеш повече за ден два. Оттам нататък ти трябват: 1) Сериозно прекъсване на ударния шум към пода (чети, рови...) = масивен под върху "пружиниращи" подпори; 2) Много маса в стените и тавана (със сигурност повече от един слой картон). На всеки слой картон ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се шпакловат всички фуги и не се оставят отвори. Намери и прочети какво представлява системата "маса-пружина-маса" (mass-spring-mass) и защо и как работи; 3) Спиране на всякакво предаване на звука по конструкцията на картона (акустични окачвачи и прочие). И да - стая в стая; Това е само бегла скица на решението. Да не те отчайвам, но барабаните (и бас китарата) се спират доста трудно...
    1 point
  41. Сега видях, че имало и такава тема. Наистина е трудно на този етап някой да може да му каже някакво конкретно число, но не виждам и смисъл да го пращаш да си губи времето при фрийлансърите, защото там всеки е с опит от поне 7 години, но някои взимат $10/ч., а други по $80, а и чат джи-пи-ти-то не виждам как може да му даде някакъв реалистичен отговор за нашенските ширини (но пък идеята ти ми се стори интересна и ще взема да го тествам ). А въпросът относно изискането на реални или VST инструменти предлагам да го прескочи, понеже напоследък и аз вече трудно разпознавам кое какво е. Сега към колегата с въпроса - много неща зависят от това, каква сума да им поискаш и ще взема да изброя тия, за които се сещам в момента, както по-горе е направил Koobenot: - авторските права за композициите в теб ли остават или ги "подаряваш на постановката"? - имаш 7 години опит в чужбина - какъв точно и има ли връзка с тази работа...примерно, детски песни и аранжименти правил ли си...или пък някаква музика за театрални постановки? - както колегата вече попита - кой ще записва и обработва песните? А аз ще попитам също - предвижда ли се допълнителна работа по проекта, след като вече е завършен от твоя страна (примерно промяна или добавяне на куплети, промяна на структура, нехаресване на нещо->респ. искане за дооправяне и др. такива)? - заплащането за един и същ проект много се различава в зависимост от това дали е в София например или в някой малък град ; заплащането също така може да варира в зависимост от бюджета на плащащия - ти изобщо попита ли ги каква сума им е отпусната за твоята дейност? - как ще се осъществи заплащането - по официален път с подаване на информация до НАП или "има там едни пари, които се дават на ръка"? Сигурно има още поне 5 неща, за които не се сещам в момента, но тъй като ми се струва, че ще падне доста работа по уж 'малкия проект с трите песни + някое и друго миксиране', силно те съветвам да си направиш договор, в който са описани всички задачи и операции, които се очакват от теб и за които ще ти бъде заплатено, за да може да се опреш на договора в случай на допълнителни искания или някакво разваляне на отношенията.
    1 point
  42. Ама каква е идея на експеримента? То всичко звучи много хубаво
    1 point
  43. Няма лесно решение, ако не е предвидено фабрично можеш да погледнеш темата ми за безжично свързване на PA системи от преди години, както и темата за Bluetooth приемника. Колегата Baby Thomas e прав, че вградените предаватели в лаптопите граничат от "трагични до горе-долу окей" и нямат абсолютно никаква връзка с моделът и класът на лаптопа, може да са ти сложили последно поколение Intel/AMD с безброй ядра/инструкции и т.н. и някакъв невзрачен Bluetooth, колкото да ти тръгне някакъв headset от хоремага. Така че аз бих си инвестирал времето в проучване в добър външен предавател, който да може да праща сигнал в режим "едно към много", като трябва да се грижи да няма delay между двете системи, както е и споменато по-горе. Ако цената е трагично висока за мен цялото упражнение се обезсмисля и по-добре карай с миксера и кабелите IMHO.
    1 point
  44. Ей този суров тип също прави много яки IR-и: Ето и една демонстрация с парче на Sepultura Добре го докарва според мен. Мисля да ги тествам.
    1 point
  45. Не че много разбирам, но аз имам Fryette, минах през няколко други, успоредно ми остана само UAD Ox. Няма друга кутия, която при сваляне на нивото на звука (аз не мога да свиря силно у нас по обясними причини) да дава толкова верен на оригинала тон, плюс че има няколко много ефективни тон корекции. Fryette за мен си струва торбата с парите.
    1 point
  46. Имах киселинен флюс преди 15 години и го изхвърлих с удоволствие, след като ми окисли половината компютърджийски кабели и платки в шкафа. Затворен. Нормалните конектори, които можеш да купиш - разбирай поне Proel, не някакъв за 20ст., имат чудесно покритие на терминалите - запоява се без грижи и без киселина. Инструментален кабел лакиран не съм виждал. И по-добре, сигурно щях да обеся производителя му на него.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.