Jump to content
Българският форум за музиканти

Baby Thomas

Mods
  • Content Count

    8,720
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    201

Baby Thomas last won the day on March 23

Baby Thomas had the most liked content!

Community Reputation

3,546 Excellent

1 Follower

About Baby Thomas

  • Rank
    Professional Hater
  • Birthday 11/11/1977

Previous Fields

  • Инструмент
    AllTube AppleMac

Contact Methods

  • Website URL
    http://BabyThomas.name
  • ICQ
    28495543
  • Skype
    BabyThomas

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Русе

Recent Profile Visitors

7,256 profile views
  1. За проба става, но за сериозен джангър... може да се получи дефект. Колоната ще бъде малко слаба за тоя амп, общата мощност ще е равна на 2 х мощността на по-"слабия" говорител, тоест общо 50 вата. А е добре да имаш поне 1,5 пъти мощността на ампа. Освен ако не свириш само в къщи или нещо такова, ампът на 20-30% усилване няма да пусне много. Другият проблем е колко цвят чуваш от всеки модел. Имат само 1дБ разлика в чувствителността, така че единия няма да "надвиква" ушевадно другия. Обаче няма как да си ги регулираш на вкус. Евентуално ако разположиш колоната вертикално (плюс да я обръщаш за проба) и видиш как ще ти хареса повече. И последно - кой говорител ще озвучиш при лайв (ако смяташ да свириш на живо с кабинета). Каквото и да направиш винаги резултатът отпред ще е доста по-различен от това, с което си свикнал на ухо. А да озвучиш двата говорителя не е толкова лесно заради дефазирането, което може лесно да се получи. Поради изброените причини аз лично не съм особен фен на смесването на различни говорители. Но това не значи, че не можеш да пробваш и решиш за себе си. Просто имай предвид тези неща.
  2. Какъв сигнал на изхода имат тея клавири? Какво ниво и импеданс, пише ли в упътването?
  3. Това дето го цъкаш е Hi-Z, за директен запис на китара/бас. Не би трябвало да влияе в твоя случай. Нивото на сигнала би трябвало да се превключва автоматично според вкарания конектор. След като си пробвал двата възможни вида кабели... Не вярвам да са били ужасно дълги, пък и като са балансирани това не е особен проблем. Освен тоя аранжор да е някакъв дървен или със супер странен изход... Друго не се сещам аз.
  4. Малко ме съмнява тая работа... Нали каза, че използваш лаптоп? На батерии същото ли е? Интерфейсът нали няма собствено захранване, а черпи от ЮСБ? Това, което са имали предвид (според мен, де), е цъкалката Earth Lift, която може да помогне за елиминирането на брума от ground loop. Какъвто ме съмнява да имаш. А и ти каза, че имаш слаб сигнал и шум, не брум. Шумът може да е от калпави/грешни кабели (пробвал си с повече от един и го махаме като вариант) или някакво несългасуване на сигналите. За което също може да помогне, но това би трябвало да може да го направиш и от настройките на самата карта. Пробвай първо така! И преди да пазаруваш ДИ Бокс вземи от някъде за тест. Ако няма откъде - върви с всичко в магазина и пробвай на място.
  5. Аз имам идея - несъласуване на сигналите между синта и интерфейса. Превключваш ли режима на Steinberg входовете? Не виждам цъкалка, вероятно се прави софтуерно. Входовете на интерфейса са комбо TRS/Canon & Mic/Line. Синтът вероятно има линейни изходи. Ако ги включваш в микрофонно конфигуриран преамп вход могат да се появят всякакви шумотевици и липса на честоти. Прегледай упътванията на двата продукта.
  6. Падна ми в очите, да знайш...
  7. Baby Thomas

    Roland JC-40 or Roland BC - Stage

    Нали имаш най-добрата Меса, за какво са ти транзисторни боклуци?!?!? 🧐
  8. Според мен ще е голям зор да си намериш нещо по фирмите. Първо за единични бройки сериозна фирма надали ще се хване или пък ще ти иска 50-тина лева, за да си оправдае занимавката. Второ голям проблем е качествения материал. Като търсих къде да ми гравират разни неща... само трагично качество материали предлагат (за да е ниска цената) и то кел файда, че е изрязано добре и с правилна форма/отвори. Имаме в офиса едни табелки... като ги гледаш от 3 метра са доста добри, но доближиш ли се на под метър е голяма трагедия. Плюс това за пикгард трябва и да е устойчив на удар/одраскване материала. Преди близо 20 години си бях правил пикгард на един Офрей, за да сложа други адаптри. Пречертах стария, коригирах отворите и направих шаблон от прост картон. Занесох го в близката фирма за рекламни дивотии и на другия ден си взех готовия пикгард, от ~3мм прозрачен плексиглас, 5 лева ми взеха. После го пръснах отзад със спрей-боя (която обаче се нацепи/начупи покрай винтчетата при първото сваляне от китарата). Общо взето стана нещо, но далеко от идеално, в моя случай за проби с евтина соц-китара беше ОК. Не твърдя, че е невъзможно, но като цяло е доста по-трудна работа, отколкото звучи. Аз се занимавам да си правя усилватели и за всяко нещо, което не мога сам, е голям проблем да намериш читави фирма/човек, които да ти свършат работа. Дървения, метал, пластмаса... все е зор. Едни имаха на сайта си някакъв калкулатор изготвен в Ексел файл... като им гледам файла ме съмнява да могат гоздей в дЪска да забият, ако ме разбирате...
  9. Baby Thomas

    правилно свързване на пулт

    Ползва се най-често за гейт/компресор, но можеш да включиш и други джаджи като да речем външно EQ. Или да си извадиш многоканално аналогови сигнали към някаква записвачка, правил съм го с миксер Саундкрафт ФХ12 ли беше и 18-канален Фокусрайт аудио интерфейс. Но затова се иска друг кабел, за да не ти прекъсне сигнала, а само да го раздели (аз си направих).
  10. https://musicdivision.bg/ имаха Кремона акустички, но нямам представа какви модели и цени, нищо не им разбирам на кухарките. Някой си има обява в ОЛХ за един от споменатите горе модели.
  11. Baby Thomas

    Gibson въпрос

    EMG = Electro Magnetic Garbage 😜
  12. Baby Thomas

    Axe-Fx Demyth въпрос

    Според мен не точно латенцията го дразни, нещо друго има, дето не знае какво е. Просто под 10-тина мс надали някой ще я усети. Освен Ерик Джонсън може би Също така не е ясно как точно използва тоя проц в рига си, може ефектите да са паралелно добавени, за да не яде сигнал. Аз така ползвам моето ТС: вземам сигнал от говорителя с микрофон и преамп, пращам към проца (Kill Dry = On), добавям ефектирания към основния сигнал. 1 или 2мс не знам дали може да се усети. Можеш да се самотестваш с някой проц вързан серийно ако има Kill Dry опция и дилей с настройка за дилея с подобни малки стойности. Но ще е добре да имаш и някакво у-ство за бърз хардуерен байпас на целия проц. На комп също става пробата, но няма да е точна, понеже показаните от драйвера стойности не са ти цялото закъснение, реално имаш повече.
  13. Baby Thomas

    Избор на пасивен атенюатор

    Има няколко възможни причини: Старите лампи са си ОК На тихо в къщи разликите винаги са много по-малки, ако направиш теста на сцена няма да е така Нещо (няколко неща) по пътя на сигнала ти пречат - китара, струни, адаптер, кабели, ефекти, кабинет Ампът толкоз си може Или комбинация от тях.
  14. Нормално е "в стаята" да звучат доста по-различно, при "close-miking" хващаш почти само говорителя и няма откъде да дойде някаква драстична разлика. Palmer-ът съм го напълнил с различни от V30 говорители, няма как да се сравни. А и от сигурно година не съм го пускал и честно казано не помня, в момента седи за поставка на рака.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.