Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено

Прегледах темата,но никъде не намерих срок, в който, ако поръчаш директно от Томан 

пристига поръчката .Знам че от Мюзикуърлд пристига за около 2-3 седмици ,но 

от Томан не е ясно времето за доставка ,а и до къде е доставката ,до твоя адрес ,до офис или ...?

Колони ще поръчам за около 600 евро 

  • 3 years later...
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,
- отглеждам си за слушалки от 100-170 лв. Виждам че в томан.де са най-изгодни, обаче от Англия ли идват - тоест има ли сметка да се чака  от там при положение, че от тук ще имам гаранция 1 или 2 години /с 10 15% отгоре/.

пп: Защо от британския склад излизат 30лв надолу?
 и До Германия ще е фрии  :) 

Delivery time approx. 1-2 days · Shipping costs: €2.99 · Free shipping from €25 order amount

А в немския са 88Е - не е ли немски магазина?

Редактирано от Deep Purple
Отговорено
Здравейте,
- отглеждам си за слушалки от 100-170 лв. Виждам че в томан.де са най-изгодни, обаче от Англия ли идват - тоест има ли сметка да се чака  от там при положение, че от тук ще имам гаранция 1 или 2 години /с 10 15% отгоре/.
пп: Защо от британския склад излизат 30лв надолу?
 и До Германия ще е фрии  [emoji4] 
Delivery time approx. 1-2 days · Shipping costs: €2.99 · Free shipping from €25 order amount
А в немския са 88Е - не е ли немски магазина?

Направи си поръчка през musicworld.bg. Така нямаш доставка, която излиза около 20 евро, ако не се лъжа


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1 year later...
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, изписал съм кийборд и китарна апаратура от Thomann, получих tracking номер от UPS, засега всичко е точно и би трябвало до седмица да пристигнат. Какво се случва, ако нещо не е наред с артикулите? Някой има ли опит с връщане? Транспорта би трябвало да е за моя сметка след това. 

Редактирано от Koobenot
  • Koobenot changed the title to Връщане на стока от Thomann
Отговорено

Работят на същия принцип като Емаг - ако нещо по продукта не отговаря на очакванията ти, имаш 30 дена да го върнеш обратно и няма да плащаш нищо за пътните. Изключения правят някои стоки, които си поръчал с конкретни размери (примерно кутия или калъф за някакъв инструмент или уред), защото те после няма как да го продадат. Разбира се предварително трябва да им драснеш един мейл, че ще връщаш продукта, за да ти дадат инструкции как точно да го направиш.

Отговорено

Ако е нещо по-голямо и скъпо си искай да я върнеш с UPS, вместо с БГ пощи. При мен номера мина на два пъти, иначе се мръщят, че UPS им излиза по-скъпо.

Отговорено (Редактирано)

  

преди 27 минути, Voidhanger написа:

По-принцип без да задават въпроси е хубаво в 14 дневен срок да я върнеш, ако не ти харесва нещо.

Може и след 14-я ден - тогава фиктивно ще те попитат от кое не си доволен, но каквото и да отговориш, няма да ти направят проблем с връщането ако си в 30-дневния срок от покупката. Томан все още не поддържат наложен платеж за България, което за мен не е проблем, но за някои по-подозрителни клиенти, купуващи за пръв път нещо от там и не искат предварително да платят нещо, а след това да чакат кога и какво ще дойде, вероятно е ; Мюзикер от своя страна поддържат наложения платеж, но пък когато връщаш нещо към тях, трябва да си поемеш и разходите за пътните, което за мен си е проблем, особено за обемисти и тежки неща. ;)

Редактирано от yamaha
Отговорено (Редактирано)

Ами, недай си Боже, ако ще се връща, сигурно ще е UPS, защото е 20 кг. общото тегло на поръчката и не ми се експериментира. А как става номера, свързвам се с тях, попълвам документи и после какво? Идва черен миниван пред вкъщи и натоварва всичко ли? :greenball:

Редактирано от Koobenot
Отговорено

Стандратния куриер по който връщаш стока е с БГ пощи. Пращат ти да си изпринтиш един етикет, който да залепиш на пакета и пращаш. Ако се навият, ще ти пратят за UPS куриер. Тогава се свързваш с куриер на In Time (те обслужват UPS в БГ) и те така.

Отговорено (Редактирано)
преди 24 минути, Koobenot написа:

Идва черен миниван пред вкъщи и натоварва всичко ли? :greenball:

Не - ако ти пратят черен миниван, от него слизат мъжете в черно, светкат ти с една джаджа, ти забравяш, че си пазарувал от Томан, а после те не ти връщат парите. :greenangel: ...така че по-добре връщай с бг-пощата, те не ползват миниванове, а гълъби. :P (сори за офтопика :blush:).

Към Томан не съм връщал нещо досега, но предполагам, че ще дойде същата куриерска фирма, с която са ти доставили продуктите, но щом Voidhanger казва, че може да се споразумееш със съпорта за друг куриер, значи вероятно може.

 

Edit: @Voidhanger, не ми се връзва много как да изпратя обратно чрез български пощи тежко ел.пиано, барабар с тежката му дървена конструкция, освен ако самите те не са ми го доставили. А и четейки политиката на Томан, в 30-дневния гратисен период те самите си поемат пътните разноски - ако бг-пощи не са ми го доставили, но чрез тях трябва да го върна, как стои въпроса с платената от Томан доставка...после ли ще ми я възстановят на сметката или наш'те пощи вече са получили сумата от Томан и просто ще приберат пакетите?

Редактирано от yamaha

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.