Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Mefistofel82

    Mefistofel82

    Members


    • Points

      5

    • Мнения

      210


  2. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      4

    • Мнения

      1512


  3. yamaha

    yamaha

    Members


    • Points

      3

    • Мнения

      1321


  4. bmo

    bmo

    Members


    • Points

      3

    • Мнения

      488


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/26/24 във всички области

  1. Ето какво ми каза ChatGPT При използване на балансиран Y-адаптер сплитер и балансирани кабели за разделяне на сигнала, силата на сигнала не би трябвало да се намали значително. Балансираният кабел има по-голяма защита срещу електромагнитни смущения и има по-ниско съпротивление на електрическия шум, което помага за поддържане на интегритета на сигнала. Ако има някаква загуба на сила на сигнала, тя обикновено е минимална и не се усеща като намаляване на аудио качеството, особено когато се използват качествени кабели и сплитери. Важно е обаче да се отбележи, че при разделянето на аудио сигнал може да има някоя загуба на сила, независимо от това дали сигналът е балансиран или не. Това обикновено не е проблем, особено ако вашият изходен усилвател или източник на сигнал има достатъчно сила за компенсиране на тази загуба. Ако обаче забележите намаляване на силата на звука, можете да регулирате нивата на сигнала на активните монитори или да използвате усилвател, за да компенсирате тази загуба.
    2 points
  2. На тия години трудно ще ме пусне някой на пързалката, пък бил той и AI. Просто се пошегувах, че GPT де факто е повторил моите думи, които написах по-горе и мислех, че подскачащата иконка накрая ще е достатъчна. А иначе съм наясно с "мисленето му", защото съм провеждал дълги психологически сесии-тестове с него, като нещата, които сме си говорили, "той" ги помни само в рамките на сесията и постоянно ми напомня съдбовната за него дата, до която е обучаван, а също и не пропуска възпитано да ми благодари, че съм му обърнал внимание на някой детайл, когато е дал неправилен отговор, базиран единствено на логиката му.
    1 point
  3. Същото е и със съществуващия преамп на кубето, от сенд- а може да се изкара сигнала. Имал съм и Dsl 5, мушкал съм го и в транзисторно кубе и т.н. Наистина лампов усилвател за вкъщи не е добра идея, правил съм няколко опита Ако ще се свири и на сцена, да, с атенюатор . За вкъщи вариант е плъгини с прилични монитори, като пак може да участва усилвателя.
    1 point
  4. Всъщност първоначално въпросната музика не беше набедена за такава. Бяха няколко идеи (не-метъл), които престояваха в компютъра ми и нямах идея за някакво тяхно развитие. Приятели обаче ги чуха и ме агитираха да опитам да ги постна в маркетите на гейм енджини, като евентуално и изкарам някакви пари от това. В началото се дърпах, но в крайна сметка реших, че най-хубавото на една идея е да бъде чута, а ако се изкара лев... защо не. В крайна сметка, засега съм качил два пакета в Юнити. Единият вече е в продажба, а вторият чака одобрение от модератори. Линкове към техни видео превюта можете да намерите в сайта на проекта: DreaMareSound Надявам се нещата да ви харесат. Приемам съвети всякакви...
    1 point
  5. ^ Към днешна дата най-много ми харесват продуктите на Spectrasonics, но си трябва сериозна машина с достатъчно RAM/CPU/дисково пространство (SSD при всички положения), че да ги търкаля тези чудовища ефективно.
    1 point
  6. ^ Точно по тая причина на моменти предпочитам да чуя леко кекав звук и разминати тайминги на моменти. Стига наистина да е малко и да не съсипва контекста на песента де. Всъщност споменавайки ToneX - по-голямата част от звуците, Използвани за направата на паковете са IK Multimedia (Synthronik, Miroslav Philharmonic, Sampletron, ToneX, както и някои плъгини за обработката). Последното да не се разглежда като реклама - има и по хубави, технологиите се развиват. Просто тия бяха на много добра промоция в началото на миналата година, та реших да си начеша крастата...
    1 point
  7. При djent/metal китарите засега горе-долу успяват да докарат качествени VST инструменти и звучи окей в тандем с други сигнали в микса, хитро замаскирани зад други звуци с правилно EQ и достатъчно произволност на MIDI нотите, но акустични/clean още нивото е много посредствено и лично смятам, че който успее да направи качествена VST симулация, независимо дали ще е базирана върху LLM модел/семпли/physical modelling ще спечели мача безапелационно. Истината е, че LLM успяха да го вкарат при съвременните китарни процесори като ToneX и мисля, че е въпрос на време някой умен екип от инженери да натренира модел с акустични/електрически китари, за да се постигне прилично ниво на експресия и съвсем ще уволним студийният китарист за добро или лошо ... нека видим къде ще му излезне края.
    1 point
  8. ^ Благодаря ти за готиния анализ! In the camp е записвано преди 2 години. До последно се колебаех дали да го кача със солото или без, ако има соло, да го презапиша ли и т.н. В крайна сметка реших да си остане така. Имам други проекти, за които да се погрижа да са с максимално качество на изсвирване, тук реших да подходя по-комерсиално. В интерес на истината и аз го усещах по същия начин като теб - героя е в лагера, купува си оръжия, възстановява се от битки... - затова го и кръстих така. Колкото до качеството - не е нещо, което ме притеснява особено. Да, предполагам бих се подразнил ако ги чуя скапани до ниво миди или стара касетка, но мисля, че много повече би ме подразнило ако мястото им на приложение се разминава драстично с усещането, което носи песента (като в комичното видео Music can change everything, в което началото на бойната сцена между Брус Лий и Чък норис е озвучена с Careless Whisper 🤣 ).
    1 point
  9. Това същото аз му го бях казал на ChatGPT и той ми благодари, че съм му разширил познанията. Майтапът настрана, но същото съм го забелязал когато съм правил подобни разклонения и затова го споделих в по-горния си пост, казвайки, че активните ти монитори лесно ще преодолеят този неголям спад. Отделно, че още преди време на ЛС споделих с колегата Koobenot едно подобно ноухау, до което стигнах с мои си логически размишления, само че балансираното разклонение в този конкретен случай го правя преди входовете на аудиоинтерфейса (24bit/192KHz), което ми позволява да симулирам (до известна степен) работата на аудиокарта работеща на 32 бита с плаваща запетая.
    1 point
  10. На мен като цяло ми хареса, дано от някое гейм студио ти обърнат внимание, единствено на първата ти композиция с акустичните китари ("In the camp") има според мен проблеми с тайминга на соло китарата спрямо ритъма ... мен ме дразни, честно казано, но ако ще свириш за някакъв фон, докато играчът си избира айтъми/ризница/цъка из разни менюта (или поне така се опитвам да си го представя), няма да е болка за умиране. Успял си да направиш доста добър звук за VST инструменти, браво! Аз ги чувам, че са VST, ако ползваш още по-висок клас може и да стане още по-неразличимо с по-голям реализъм, но си зависи вече и колко хардуерен ресурс имаш да ги търкаляш тези неща. Единственото нещо, което ме тревожи е, че ако някой ти купи този пакет от звуци, има огромен шанс в играта вътре да се възпроизвеждат силно компресирани, а не lossless, за да могат да бъдат натикани по-лесно за Android/iOS/Nintendo и т.н. ... Не знам доколко си окей с това някой да ти "намачка" звуците, в които си вложил толкова време, но ако ще са за игра, шансът е огромен, освен ако не е PlayStation/PC/Xbox. Ами това е общо взето. Успех!
    1 point
  11. Коментарите могат да са два вида – от хора, които разбират от музика и биха оценили нещата професионално, и от хора, да ги наречем просто слушатели и зрители, които не разбират от музика и които оценяват нещата само като „това ми харесва“ и „това не ми харесва“. Аз понеже съм от втората група… „това ми харесва“ и за двата пака :-) Чисто технологично – как се прави такава музика от сам човек? Средновековната музика е обявена в UNITY на цена €11.97 – според мен само токът за музикалните инструменти и за РС-то струва повече.
    1 point
  12. Fractal Cab Lab 4 IR mixer, който работи както със стокови IR-и на Fractal така и с обикновени IR-и. Работи самостоятелно и като плъгин. https://www.fractalaudio.com/cab-lab-4/
    1 point
  13. Единствено бих си позволил да направя малък коментар на отговорите от двете фирми. Явно никой в двете фирми не си е правил труда да направи такава балансирана сплит-връзка и затова и в двата отговора присъстват някакви условности. ADAM са подходили по-практично и казват, че няма проблем с връзката, но тъй като ще имаш спад в нивото, не ти препоръчват да го правиш, защото не са наясно колко ще падне сигнала. Аз имам подобно разклонение - спад наистина има, но далеч не е толкова "драстичен" и спокойно може да се компенсира от усилването на мониторите. KRK както винаги са по-крайни и говорят за някакви "непредвидими последици", които далеч не са 'непредвидими', а са само 'последици', включващи известен спад в нивото на сигнала, но хората се презастраховат и ги разбирам.
    1 point
  14. 1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.