Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      44

    • Мнения

      1091


  2. musicman

    musicman

    Admin


    • Points

      44

    • Мнения

      6026


  3. DANEV

    DANEV

    Members


    • Points

      26

    • Мнения

      294


  4. synchu

    synchu

    VIP listed


    • Points

      21

    • Мнения

      5686


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 02/28/24 във всички области

  1. Айде че не съм се хвалил скоро... Fender American Ultra. До сега не съм имал електрически Фендер.
    8 points
  2. Пиша този пост с цел да събера максимално много хейт във форумното общество и да създадем небивала по рода си и размер вакханалия ... След тази апетитна интродукция искам да пристъпя към същността на моите излияния. Имам няколко приятели меломани, които разполагат с "модерни грамофони" вкъщи, кой купуван от магазин за черна техника за 100-200 лв., кой се изръсил с някой и друг лев отгоре от по-специализиран магазин за ценители и всичките до един ми обясняват: "Абе, да ти кажа има една характерна топлина в звука на плочите, някаква магия, не е като Spotify/Apple Music/YouTube ... " Като всеки средностатистически любознайко се позачудих какво АДЖАБА имат предвид тези хора. Тук искам да направя една важна вметка и да кажа, че тези хора не са музиканти, просто любители на музиката, ходещи по концерти, меломани и прочие. И така се развихри моето въображение и седнах многозначително да разсъждавам по този въпрос – какво точно имат предвид хората, като казват думата "топлина"? Очевидно не става дума за разни печки и радиатори, затова реших да запретна ръкави и да обърна Интернетовете и да потърся отговорът на този въпрос. Не веднъж наляво и надясно е споделяно мнението, че аналоговата техника давала известна "топлина" на записите и "аналоговият звук бил по-добър от дигиталният такъв". Казах си аз: "Добре, изключваме всякаква цифровизация от уравнението, никакви АЦП/ЦАП-ове, ще караме на аналог. Как можем да постигнем това нещо?" е следващият въпрос, който си задаваме. Като теза, бих поставил правилото, че въпросната "топлина" се усещала само в аналоговият реалм/домейн/свят или там както искате го наричайте. Нека си представим следната опитна постановка. Имаме джаз трио, в студио – барабани, контрабас, роял. Всеки е озвучен с микрофони, пуснати в аналогова конзола (от тези дето струват колкото три къщи в Манастирски ливади), аналогови компресори, аналогови кабели, аналогови хора ... пишем върху аналогова лента. До тук добре, "топлината" я пазим, нали? След това от въпросното копие почваме печат върху плочи, касети, други магнетофонни ролки (за ценители аудиофили) с надеждата, че "топлината" ще се запази максимално. Всеки, който се е занимавал със сервизирането/поддържането на грамофон и плочи знае, че иглата се износва, качеството на механичните компоненти оказва пряко влияние върху звука, който се чува, отделно сама по себе си плочата може да се надраска, което внася допълнителни артефакти в звука, качеството на четящата глава също оказва влияние в правилното пресъздаване на амплитудо-честотната характеристика, както и разпространението по стерео спектъра. И какво се получава в крайна сметка? Имаме редица механични фактори, които оказват пряко влияние върху качеството и деградацията на записаният звук, че да запазим първоначалната "топлина", която така горещо бленуваме. Да не забравяме, че ако в ходът на годините трябва да печатаме редица плочи, трябва да се грижим за качеството на оригиналната магнитна лента, да бъде съхранявана при правилни условия, да не деградира, да сервизираме магнетофона, през който тя се възпроизвежда и т.н. Както може би се досещате, някакъв умен човек се е светнал и си е казал: "Добре де, не можем ли да си ползваме пак всички тези аналогови технологии, само че след записа върху магнитна лента да направим digital footprint и сигналът да бъде записан върху хард диск, разбира се чрез способите на качествени АЦП/аудио интерфейси, които да сведат до минимум механическата деградация и да съхраним въпросната топлина?" Речено, сторено – отидете в един магазин за плочи и ще видите, че 80% от нещата, които в момента се предлагат на пазара са писани върху плоча от дигитален източник. Ама чакайте малко – нали в началото си обещахме, че тази "топлина", можем да я пазим само чрез аналогово пазене на сигнала върху аналогов носител? Как тогава въпросната "топлина" я чуват моите приятели, а тя всъщност не би трябвало да присъства предвид технологичния процес? Реших да ида на гости на един от тези мои приятели и да чуем нещо от грамофонни плочи – имаше такива от digital footprint, имаше и такива от уж "аналогов източник". Сетъпът е средна хубост грамофон в средна хубост HiFi система, дето трябва да пази "топлината" на целият звук. Пускаме Random Accessed Memories на Dаft Punk – учебникът за съвременен микс и мастер, очевидно digital footprint – абсолютна трагедия. Бял шум от грамофона, произволност на стереото заради някакви физически проблеми, леко деформирана честотна характеристика във високите среди, някоя и друг pops/crackles от самата плоча, колкото и да я пазиш, явно има артефакти на звука. Казах си: "Окей, това е digital footprint, дай да видим Brothers In Arms на Dire Straits, ужким било от доверен аналогов източник, от едно време". Резултатът – същата работа както горе, артефакти, гнусотии и прочие, ужким имало запазена "топлина". След това решихме да пуснем тъпият ми евтин смартфон с един кабел в HiFi системата, при това със записи от YouTube, които са компресирани, на същите албуми, същите мастери, дето уж трябва да звучи "студено" – никакъв шум, по-добър гейн, по-широко стерео, по-добра честотна характеристика и динамика. Забележете, че тук дори не съм подбрал записи с 192kHz/24bit/lossless! В потрес чух мнението на моят приятел, който каза: "Не, това звучи студено, не е като грамофона, няма топлина." Зачудих се какво точно има предвид този човек, като казва думата "топлина". Сетих се за лафът на един наш преподавател в университета, който гласеше следното: "Трудно се намира черна котка в тъмна стая, особено когато тя не е там." Не знам за вас, но аз нямам стотици хиляди долари/левове/лири за да поддържам грамофони/магнитни ленти/плочи и да ги запазя в онзи перфектно изящен вид както в първият миг, когато е бил направен записът и да се наслаждавам на онези добавени 5% качество, които имагинерно бих изкарал от такъв тип система. Ако има някой човек, с по-изтънченa постановка, нека хвърля камъни по мен и да ме просветли, моят случай не е такъв. Така и не можах да чуя така очакваната дълбоко пазена от мен "топлина", за която всички ми обясняваха. Или съм глух, откровено луд или странна комбинация между двете, която също допускам. Оказва се, че за мен думата "топлина" като слушател е делюзия на преживяване, при което: слушателят се наслаждава на факта, че слуша музика от аналогов източник, макар и с компромисно качество деградациите по звуковата верига, включващи изкривен стерео спектър, пукания, шъшкания и съскания му доставят удоволствие и го карат да се чувства по-аналогов и истински, нищо, че слуша от източник digital footprint грамофонът, от който се слуша е прилежно поставен на рафт, наред с книги, енциклопедии, часовник с кукувичка, аквариум, камина, хубав килим и други важни елементи, които придават усещане за домашен уют и топлина, било то физическа, както и звукова безкрайното разглеждане на обложки и плочи, както и образът на въртящата се плоча води до същото усещане за "топлина" приятната компания с добри приятели, с чаша уиски в ръка допринася за чувството на "топлина" Така че следващият път, когато поредните фокусници ви обясняват за "топлината" на аналоговият звук при грамофоните, силно се замислете какво и как слушате. Знам, че е модерна гъзария да имаш такова нещо вкъщи, ама нека си зададем елементарния въпрос – качество ли гоним или мода?
    6 points
  3. Вижте на какво попаднах тези дни, едно много готино сравнение на сума ти атенюатори, по-скоро load boxes. Има 12 видеа всяко за отделен бокс. В последното видео са сравнени всички резултати. Не знам сега да издавам ли резултатите да не ви разваля гледането Ще оставя няколко дни да го видите всички и може да го дискутираме.
    4 points
  4. Съществена бележка върху заглавието, е че сравнението е на линейните изходи на устройствата ( и то сравнението е към линейния изход на усилвател), т.е. по-скоро реализацията на Load box + линеен изход, а не на attenuator, като звук през говорителя, което е съвсем друга работа.
    4 points
  5. Седя' с патица на залив... Нещо от новия албум на Аристократчетата'...
    4 points
  6. Здравейте, утвърдена ска-пънк група търси барабанист и китарист. За контакт: 089 598 4996 - Ерол
    3 points
  7. Не че много разбирам, но аз имам Fryette, минах през няколко други, успоредно ми остана само UAD Ox. Няма друга кутия, която при сваляне на нивото на звука (аз не мога да свиря силно у нас по обясними причини) да дава толкова верен на оригинала тон, плюс че има няколко много ефективни тон корекции. Fryette за мен си струва торбата с парите.
    3 points
  8. Нещата стават все по-страшни... Трябва все по-здрави кръст...
    3 points
  9. С риск да събера хейтърите. Аз не разбирам много и слушам lossless на студийни монитори (някой ден може да си взема и система за калибрирането им според помещението, което ползвам за домашно студио, защото искам да слушам записите без "допълнения" и "подобрения", доколкото е възможно). За мен лично е безсмислено да купувам плочи, които последните години са от цифров мастър (няма как нещо записано от оригинал да звучи по-оригинално от оригинал) или надраскани оригинални плочи записвани от ролкови магнетофони преди 30 години. По повод "топлината" един приятел ми казваше че не харесва CD-тата, щот там всичко се чувало много ясно, а на изтритата лента от касетка е по-добре, без динамика, по-равно, без отчетливост и т.н. и е някак по-топло заради това. Ами аз искам да чувам всеки детайл и всеки тон на всичките инструменти. С динамиката и честотите. Не искам да ми е замазано и равно. Това е все едно една мома да каже, че не иска да се гледа на 4К защото ще ѝ се видят пъпките по-лицето, а по-добре на SD. Много от съвременните записи са на цифров мастър и не са записвани на магнетофон. Това означава ли, че няма да ги слушам? Добре, за ламповите усилватели ако "топлото" е четните хармоници . Добре, да кажем че тези хармоници галят ухото и се възприемат за "топло", но какво общо има грамофона с това, което се възпроизвежда в общия случай некачествено (ако не е скъп) запис презаписан от цифров сорс? Тоест, първо трябва записа, който искам да го чуя в оригинал да ми го развали грамофона и после лампов усилвател да ми го "подобри" и в крайна сметка не е оригиналният запис, а "топъл" запис. Тука има и друг момент който споменават, а той е фетишът към опаковките докато се разглеждат (колкото по-големи и цветни – по-добре), това да гледаш как се върти плочата и носталгията, разбира се. Може би това подсилва усещането за музиката ... не знам. За мен е музиката и всеки тон в нея, не опаковката.
    3 points
  10. Да се съгласим, че не всички сме съгласни. Тук има съществено количество - зависи - зависи от слушателя, плочата, от оборудването и от помещението. Брат ми има нелош сетъп, като съм му спретнал два лампови моноблока, които плюс едни колони на Монитор аудио и среден клас грамофон (1-3к) предлага различен модел изживяване (за мен изключително в положителна посока), включително и в режим на сравнение - между дигитален източник и винила Не знам топло ли е, студено ли е (всъщност много добре знам какво е и защо е) - но си е различен модел. Дали ти харесва или не - е въпрос на вкус.
    3 points
  11. Заповядайте в центъра на Вселената (Стара Загора) днес (петък, 15.03) от 21:30 в клуб Дръмс:
    3 points
  12. Това е което аз съм пробвал, вместо да зареждам импулси един по един на юзър слотовете на процесора: Връзвам XLR изхода който е без кабинет симулация към компютъра и през NadIR си човъркам докато си избера импулс, че е по-бързо и удобно. После избрания си го зареждам вече в процесора и не съм чул разлика.
    3 points
  13. Аз поне не бих те анатемосал. Изглежда съвсем приличен за нуждите ти. И, както и при китарата, по-голямо значение имат знанията и уменията, отколкото скъпия гиър. Яката станция си е супер, не отричам. На (старата вече) работа имахме Weller от скъпите и просто сам си запоява. Постоянно си носех кабелаци и жакове да си ги правя там, защото е голям кеф как бачка! Но не е наложително. Аз имам китайски клонинг на Хакко (от 50-60 лева) и си работи идеално вече бая години. Освен това с предния ми супер проскубан 5-левов поялник ако знаеш що китари и ампове съм ремонтирал и направил... Кое е важно и на какво да обърнеш внимание: Добре е, че имаш регулация. За тънички кабели, жакове, суичове и т.н. използвам 250*С, за по-дебели като дупетата на потенциометрите 300*С (доколкото може да се вярва на написаното, де). На твоя май няма точни градуси, но го дават да е 100-500*С та ще тестваш на средните две чертички. Качествен тинол - колегите изчерпаха темата, напълно съм съгласен. Допълнително можеш да вземеш някакъв флюс (за по-древни/упорити/гадни кабелаци); помпичка за смукане; мини менгеменце или нещо сходно за захващане на жакове/суичове/потове. Качествени кабели и части. Гадните могат лесно и изключително бързо да ти скъсят живота. Повечето такива в евтините китари са по-скоро за кофата, просто е ужас да се работи с тях, дори за някой по-опитен. Това буквално може да те откаже или да си помислиш, че си най-големия некадърник на планетата - без да си виновен. Чалъм! Това отнема малко време, но не е нищо мега трудно. Най-важното е да мислиш за термопредаване, температура, контактна площ. Предполагам, че има клипчета с добре обяснени и показани примери, така че налазвай! П.П. Това със солната киселина... стой далеко.
    3 points
  14. Аз лично съм изключително против използването на киселинни флюсове, аспирини и други такива, камо ли солна киселина при запояване. в крайна сметка говорим за запояване на сигнални кабели и жакове, не на бакърен тиган. В магазините като комет и други подобни има достатъчно качествени припои и флюсове.
    3 points
  15. Ами примерно този https://store.comet.bg/Catalogue/Product/42071/#e30%3D но е в огромна разфасовка за твоите цели. По магазините за електроника - interflux, stannol, оловни задължително, че безоловните ще ти скъсат нервите.
    3 points
  16. От голяма до никаква Гейна на плъгина (обикновено) е калибриран и като го мърдаш си пише + (може и минус) 3dB. Отбелязката 3 на гейна на интерфейса може да значи всичко - ако можеш да уцелиш точно 3 dB увеличение или намаление - ще си бъде съществен успех - има разбира се интерфейси, за които това не е така (с електронно управление на входното ниво). Сега тука има още една торба сол - примерно този гейн на интерфейса къде и как точно е реализиран, как влияе на АЦП процес/филтри и т.н. - но това са детайли, които за инструмент, който предстои да бъде смачкам от драйв и изкривявания (да - включвам тук и чистите китари) в последствие - не е чак от толкова голямо значение
    3 points
  17. Във фукнята на китаристите започна един разговор, който мисля, че е за отделна тема. А именно споделете от къде намирате IR-и. Ето моите любими: RedWirez - това са едни от първите IR, които си купих. Още ги ползвам. Имат си приложение - mixIR3, което улеснява ползването на IR-ите. Например на какво разстояние да е микрофона от говорителя, модела на микрофона и т.н, които иначе трябва да ги търсите по папките. Това важи и за другите софтуери по-долу. Fractal Audio От тук също съм си купувал разни неща, хубавото е че стават и за AXE-FX процесори. Не че другите не стават ама да кажем, че тези са направени с идея да се ползват от техните процесори. Имат безплатно приложение за ползване на IR-и, което е най-добре да се използва с новия им формат DynaCab. Но добрата новина е че ако ползвате DynaCab, после може да си запазите резултата като обикновен IR. Own Hammer е един от първите производители на IR-и. Има доста добри и при него. Не ми е известно да има собствено приложение. Celestion произвеждат и IR-и освен говорители. Някой казват, че техните IR-и са най-точни. Те също си имат приложение, което е направено да се ползва основно с техния формат DSR, но отваря и обикновени IR-и. Celestion продават както DSR, така и обикновени IR-и.
    2 points
  18. С уговорката, че не съм ги пробвал все още: http://acousticir.free.fr - безплатни https://worshiptutorials.com/acoustic-guitar-impulse-responses/ - има и безплатни https://www.choptones.com/collections/acoustic-ir - скъпички https://www.3sigmaaudio.com/acoustic-impulses/ - платени
    2 points
  19. Една много любима група... Препоръчвам за тези, които не са ги слушали.
    2 points
  20. Една любима композиция на една от любимите ми инструментални групи - The Aristocrats. Това е видео от участието вчера (22.03) в Кашмир, Стара Загора: Този инструментал беше вдъхновител за написването на една от композициите от дебютния албум на Project 7 (фюжън проект, в който участвам). Тук можете да я чуете, както и останалата част от албума: А тук можете да чуете пълен кавър на Flatlands, който записах 2021 в деня на музиката: Надявам се да ви допаднат. Приятно слушане!
    2 points
  21. Всъщност от всичкото, което написа, единственото с което не съм съгласен май е изписването на последната дума. В темата за "топлия звук" влияят много фактори като психоакустиката, самонастройката, личният вкус, парите, които си платил за скъпия си грамофон Technics, свързан чрез кабели за $$$$ метъра с още по-скъпо струващия лампов усилвател и т.н. Реално обаче много хора се изненадват когато научат, че топлият звук с който те са свикнали, всъщност е бил дигитализиран на някой от етапите още в 80-те години, което е било честа практика. И за финал ще цитирам един форумен пост на аудиофил, вероятно научил малко със закъснение този факт. Edit: Минал съм през цялата аналогова епоха - записвал съм на ленти, рязал съм и съм правил снаждания на ленти, все още имам някъде по шкафовете грамофон с магнитна доза и няколкостотин плочи, които отдавна не слушам, на тавана съм пенсионирал 3 триглави дека от най-високия клас и няколко кашона с хромдиоксидни и метални касети, но се почувствах облекчен, когато преди 30-тина години започнах да работя цифрово...първоначално само в някои области, а впоследствие изцяло, но това не ми пречи да уважавам мнението на някой, който няма моите разбирания.
    2 points
  22. Наскоро гледах едно видео което ми хареса и също отдолу един коментар: “Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music. Audiophiles use your music to listen to their equipment.” — Alan Parsons Нямам грамофон, но виждам привлекателността в това да имаш, и според мен е единствено и само за изживяването, и да имаш колекцията от плочи изложена вкъщи. Ако си има някакви характерни черти на звука, е абсурдно да се говори че е по-добро. Но, нали знаете поговорката за кучето и вкуса...
    2 points
  23. Заслужава ли си!? В случая нямам идея кой е... Мога да кажа мнения , за тези, които съм гледал ( не - не ми хареса, не ни съвпадат вкусовете, изгубих си времето да го гледам) - Сърмата - бих го изгледал Хилда - не , К.Цеков -не ( не слушам и ФСБ, общо взето) Герасим Геро - да Васко Катинчаров - да Людмила Сланева - да Краси Куртев - да Руши - да го гледам ли!? бъзикам се.... Огнян Ангелов - да Бойко Петков - да Тони Чембъра - ще го гледам на запис Еко - да Мишо Йосифов - гледал съм го, нямам ясен спомен Кольо Гилъна - пропуснал съм го Теди Москов - да Михаела Филева.... не знам дали да я гледам, може би Китанов Кита - да, разбира се! Косатката - нямам спомен какво беше Константин Вълков - да Димитър Коцев ( син на КК) - да Симо Лазаров - да Стефан Щерев БТВ - да Емо Конкурента - да Дони - не, не става Стоян Янкулов - да М Груев - да Кръпката - да Здравка Евтимова - да Румен Боядвиев - да, по става за гладане от Цеков. Милена Дойчинова - да Свилен от Остава - донякъде Кеми Тодорофф - ок Борислав Славов - ДА! Шеки си е Шеки , Ш като Шантав - да Петър Цанков - да Катерина Евро - да Ясен Петров - да Мария Илиева - да Наско Русков - да Теодора Духовникова - да Деян Каменов - да Звезди - да Гери Турийска - да Ерсин Джереми - да Георги Ангелов - да Симеон Воев - да ФЪНКИ - Е КУЛТ! Нина Николина - да Нуфри - да Димитър Стоянович - да Георги Господинов - да братя Аргирови - да Владо Попа - да Кирил Маричков - да Стенли - да Мартин Иванов, Христо Намлиев, Ева Кирезова , проф Герджиков - ок Владо Михайлов - да Мария Игнатова - бих я гледал, но в ХХЛ Митко Павлов, В. Милев, Камен Во, Васко Райков - да Бойко Василев, Теодоси Спасов, Милица Гладнишка - да Данчо Караджов - да Стефан Вълдобрев, Орлин Павлов, Силвия Петкова - да Льбо Киров, Китодар, Ана Ангелова, Орлин Горанов, Белослава - да Наско БТР, Ерол уикеда - да Нойзи Цветков, Дичо - да Валди Тотев, Влади Графа, Косьо Марков, Иван Лечев - да. Другите - или не съм ги гледал или съм ги забравил... очевидно, съм широко скроен и мога да приема хора с най-различни вкусове. Е, с някой просто нямаме нищо общо, живеем в паралелни вселени.
    2 points
  24. ^ Във връзка с почистването на човката държа да отбележа следното: Човките на почти всички съвременни поялници, които съм виждал, дори и на евтините такива са покрити със специално покритие, което не се окислява при висока температура и припоя се задържа по него. Много хора обаче подхождат към човките по начина от славното минало - разбирай с шкурка или дори пила. Това рано или късно води до унищожаване на човката. Та като каза механично изстъргани - смятам, че към човката не трябва да се подхожда с излишен брутализъм. На всички поялници, с които съм работил напоследък за почистването им е било достатъчно след загряване човката да се забърше с мокра целулозна гъба или (ако нямам такава) с мокра кухненска хартия.
    2 points
  25. Запой някакви неща и ще го усетиш. С писане няма да стане, пускай го тоя поялник и почвай. Ще го нацелиш. P.S. Това с димера е безсмислено в твоя случай. Не се занимавай с глупости. Слагай врътката около средата или малко след и действай.
    2 points
  26. От Universal Audio и Boss изкараха интересни машинки – UAFX Lion Plexi Amp Modeler и Boss IR-2. Поне са от "джелезо" и ще им падне цената по-трудно ...
    2 points
  27. Личния ми опит показва, че евтините поялници (разбирай до 50 лева) първо имат доста голяма инертност на регулатора и второ - термодвойката им (или каквото там ползват за измерване на температурата) е при нагревателя, а не на върха на човката. С други думи, колкото и да го гласиш, все е криво. Проблемите ми се редуцираха когато се оръсих малко повече и си взех евтина поялна станция с цифрово управление. Да, евтина е, но точността на температурата е завидна. Дори и при нея обаче минават една - две минути за достигане на върха на човката на зададената температура след като е измерена при нагревателя. Мисълта ми е, че като за 20 лева колкото и да мъчиш да калибрираш, резултатите ще имат малко или повече условност. Според мен експериментирай с цел постигането на добри резултати при спояването и забележи къде по скалата получаваш добра, здрава и непрегрята спойка. Различните части и материали, които ще запояваш често ще изискват различна температура. Иначе наскоро мой приятел си взе нещо подобно на това: UY CHAN Original TS101 Soldering Iron Station Kit Upgraded from TS100 DC 65W PD 45W Power Programmable Smart Mini Electric Portable Soldering Pen with B2 Solder Tip USB Type C Cable - Amazon.com Може дори да е бил същия. По негови думи като за дребен китаец върши чудесна работа.
    2 points
  28. Е как бе? 4х4, предно предаване, турбо, дизел, комби
    2 points
  29. Имах киселинен флюс преди 15 години и го изхвърлих с удоволствие, след като ми окисли половината компютърджийски кабели и платки в шкафа. Затворен. Нормалните конектори, които можеш да купиш - разбирай поне Proel, не някакъв за 20ст., имат чудесно покритие на терминалите - запоява се без грижи и без киселина. Инструментален кабел лакиран не съм виждал. И по-добре, сигурно щях да обеся производителя му на него.
    2 points
  30. You know your solder, young man Иначе, имайки предвид честотата и продължителността, с която ще се използва, стига да топи тинола и да го държиш от правилния край, вероятно си е ок.
    2 points
  31. Аз имам два поялника и двата са ми от Lidl Единия ми е в къщи, другия в студиото и ги ползвам за запояване на кабели. Не съм имал проблем до сега. Но не съм и някакъв прo де. Цецо и Никсъна може да ме анатемосат
    2 points
  32. Поствам същото изсвирено с Mesa Boogie Lonestar Special. Първото е с Roland JC-40. На първия тейк използвам JHS - Double Barrel (Blues breaker) и Wampler - Ego Compressor. На тейка с месата използвам драйв канала на месата. Кое ви допада повече?
    2 points
  33. Джордж Бенсън го видях, но къде беше отлетяла патицата? Нещо все ме лъжат напоследък - на "Лебедово езеро" нямаше лебеди, тука вместо патица - само един патешки плакат, вчера гледам на една врата пише "Жени", то пък се оказа някаква тоалетна...тц...тц...тц... Но иначе ми хареса и подготовката, и това след нея.
    2 points
  34. За разнообразие... Ако някой се интересува, да пише за трака.
    2 points
  35. По-добре в ретърн. Обикновено като комбинираш два преампа/тонстака и става голямо мазало.
    2 points
  36. Да, много съм доволен. По-лек и по-надежден от месата. Усеща се по-високата класа на месата (Mesa Boogie Lonestar Special), но Роланда е страхотен "работен кон". И ривърба и хоруса са също много на ниво.
    2 points
  37. Много благодаря! Използвам едновременно JHS Double Barrel (Blues breaker страната на ефекта) и Friedman BE-OD. Friedman-а дава яко драйв, а Double Barrel-а прави по-плътен тона. Кубето тук е Roland JC-40.
    2 points
  38. Честита Баба Марта на всички съфорумници, живи, здрави, румени, засмени! ❤️🤍❤️🤍❤️🤍
    2 points
  39. На 9ти март, от 21ч в бар Сингълс, с група оХо ще представим видеото на песента Лавандулови ливади. Входът е свободен, а доброто настроение е гарантирано!
    2 points
  40. Това видео е предшествано и "вдъхновено" (както и множество други по темата, излъчени от по-популярните създадели на съдържание) от това: https://thegearforum.com/threads/the-amp-sim-plugin-thread.3381/ В поста има постоянно актуализирана таблица, плюс линк към "оригиналните" видеа.
    2 points
  41. Вземи си и един дисторшън Милин Камък, да ги сбориш кой лови по-арно. С малко заземяване, може и да сe оправи.
    2 points
  42. Да, прав си - по-добре е да имаш 2 плъгина и да знаеш какво да правиш с тях, отколкото да въртиш без идея 20. А както съм ти казвал на ЛС, аз съвсем инцидентно запоявам кабели, най-вече поради липса на търпение относно извършването на такива по-фини мануални операции, изключая подобните софтуерни, където мога с часове да доизкусурявам даден мотив. Та по тази причина имам много резервни кабели от всякакви видове и когато започнат да дават фира (най-вече тия за озвучаванията), просто ги събирам и някой ден ги занасям на един колега дето има сервиз за музикална техника и той ми ги запоява анблок...пусти мързел.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.