Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 06/06/25 in Мнения
-
Определено си по-търпелив от мен. Проблемът е, че алгоритмите от ден на ден стават все по-съвършени и все по-трудно разпознаваеми дали пеят хора или не. Изкуството и многогодишното обучение + къртовския труд на много музиканти вече съвсем започна да се обезличава и имам чувството, че след известно време ще останат само концертиращите изпълнители, които пеят на живо, а останалото дето е на запис, просто съм го отписал още отсега.4 points
-
^С други думи, положението е предимно безнадеждно. В този случай за щастие не, тъй като г-н Балев кандиса да погледне камиончето и намерихме бързо решение и лесно решение. За който се интересува или му се случи нещо подобно, оказа се, че "пацениетът" (MXR Phase 95) е развил проблем с масите, поради което, в момента в който се включат жакове на входа и изхода, фазиращият ефект спира. Как се решава такъв проблем за 1 минута? Махат се гайките и шайбите на жак гнездата, замасяването към корпуса изчезва и ефектът си работи като нов . Как се решава за повече минути, часове или дни решихме, че няма да се опитваме да разберем . Благодаря и поздрави на тези, които все пак писаха в темата!3 points
-
Вероятно е било още в самото начало когато се създаде предаването, понеже по-късно минаха изцяло на "класация на записи" (пълни плейбеци), което за мен си беше доста странно, предвид че изпълнителите там се борят за награда. По онова време вече се бях понаучил как да правя хубави записи и всяко момиче, което записваше при мен и горе-долу можеше да пее, а от там и записът й се получаваше добър, веднага я изпращах да се пробва в 'Хит-1", та от онези години имам няколко месечни и дори една годишна награда. Казвам "имам", защото реално класираха записите, но тъй като знам, че и визията има значение, гледах да изпращам момичета, които наистина изглеждат добре на сцена.3 points
-
Реших да смеся едно парче от сайта на Кембридж – цък. Всякакви коментари са добре дошли. Оригинална версия: https://previews.cambridge-mt.com/BackToTheNineties_Full_Preview.mp3 Моят микс: https://voca.ro/16lT3EJtzMyU3 points
-
Нямам идея как го е направил (готова част ли е или е 3д-принт), но уважавам хората с идеи.2 points
-
Здравейте! Едно парче измислено, записано и миксирано от мен на 30.01.2014 г. Казва се - Разходка. Моят приятел от Германия Емил Гемеджиев го мастерира вчера и му даде нов живот. Това е първата тема, който съм измислил и записвал някога. Приятно слушане.2 points
-
Здравейте1 С един приятел - Людмил Дончев (Шошката), решихме да направим кавъри на Бийтълс с наши аранжименти. Ето първият от тях - Еленор Ригби. По нататък ще публикуваме и други.2 points
-
Малко отделно от темата, концепция глас и китара, прилагам два инструментални китарни кавъра на Help и A Hard Day's Night, които бях правил преди време.2 points
-
2 points
-
https://youtu.be/MS1E1gkKz0M Прекрасни емоции от July Morning. Беше удоволствие да свирим и да споделим момента. Песента е: Самуел Мануелян - Мечтател Тази седмица на първо място в класацията БНТ Топ 20. Видеото е снимано, сглобено и обработено от Евелин Георгиев и Петър Генчев.2 points
-
Самуел Мануелян - Мечтател / Dreamer feat. Ivan Lechev (Guitar solo cover) Още една авторска песен на Samuel Manuelyan Солото в оригинал е изсвирено от Ivan Lechev. Тук можете да чуете цялата песен: Хората замесени в тази песен са: • Самуел Мануелян – музика и текст, вокал и акустична китара • Йордан Петков – клавири, беквокали • Атанас Миларов – барабани • Пламен Димитров – електрическа китара • Георги Русев – бас китара 🎸 Гост музиканти: • Иван Лечев – соло китара • Марияна Добрева – беквокали 🎚️ Микс: Стоян Бозов 🔊 Мастър: Юлиан Янев • Видео обработка: Евелин Георгиев На 30 Юни свирим със Самуел и групата на July Morning в Бургас. Заповядайте!2 points
-
Samuel Loris Manuelyan - Born in the Copper Mine (Guitar solo cover) Български изпълнител, който заслужава да бъде чут. Солото в оригинал е изсвирено от Ivan Cherry.2 points
-
Тук можете да чуете цялата песен: Това са музикантите замесени в това парче: Samuel Manuelyan – Acoustic guitars & vocals Atanas Milarov – Drums George Russev – Bass guitar Plamen Dimitrov – Electric guitars Yordan Petkov – Keyboards & backing vocals Ivan Cherry (special guest) – Guitar solos Mix & Mastering: Stoyan Bozov Produced by Samuel Manuelyan2 points
-
Какво значи повече компресия? Сложи един компресор отпред и готово. Иначе без да се моделира самия усилвател е трудно да се предположи, коя точно марка лампи ще даде търсения резултат - с други думи въпрос на експеримент, който като всички експерименти може в крайна сметка - колкото и лампи да завъртиш да няма резултата, който търсиш. Принципно, за да работи по начина, по който са го обявили означава, че има определени параметри на крайното стъпало (ерго изходния трансформатор и напреженията), които са компромисни, а не оптимални за даден импеданс, както по принцип се правят нещата.2 points
-
"Дума" е песен за силата, която даваме на думите. В племенните общества казваме: "Казана дума, хвърлен камък" и "Лоша рана заздравява, лоша дума не се забравя". Прието е, че ако някой някога е обидил с "лоши думи" наш родственик, ние сме длъжни да почитаме тази родова памет, да носим и предаваме обидата. А какво би било, ако не дадем възможност на "лошата" Дума да определя възприятията ни ? Слушайте и закупете тук lyrics Небето над дома от думи натежало утре ще е пак небе, защо аз и ти – не? Една излишна дума изстива тук до мен. Дали не съм я чула или не ми е важна? Не. Аз мога да я върна онази свобода. И не, не е камък хвърлен Просто дума. Дума? Да. Изтривам и поглеждам, светът пак е върти Аз пак ще съм си аз, ти пак ще си си ти. Ти. С нож ако разрежеш тази тишина, думи ще изтичат до утре сутринта. Локвите по пода хлъзгави лъщят. Внимавай да не паднеш! Внимавай, че болят... Аз мога да я върна онази свобода. И не, не е камък хвърлен Просто дума. Дума? Да. Изтривам и поглеждам, светът пак е върти Аз пак ще съм си аз, ти пак ще си си ти. Ти. credits released May 30, 2025 Music - Viara Ivanova Lyrics - Viara Ivanova Arrangement - Viara Ivanova On this recording: Viara Ivanova - vocals, acoustic guitar Rumen Kurtev - electric guitar Alexander Lekov - bass guitar Kiril Ilchev - drums2 points
-
2 points
-
Здравейте, с групата ми Cut Off издадохме трети пълносвирещ албум със заглавие Back In The Game. Стила е хардкор. Може да бъде чут в платформите за стрийминг като Spotify: Youtube Music: https://music.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_lvO-_CckHcD1345NFeb_Z8F58tqPy9T8Y2 points
-
2 points
-
П.П. Божинката не слага толкова препинателни знаци...той е над тях.2 points
-
Добре са начинаещите в наши дни. Какви яки неща за без пари има. "Едно време" пет пъти по-смотана китара от тази струваше 5 пъти повече пари!2 points
-
Е как защо, за да се дракам. Я виж какви интересни истории споделихте!2 points
-
2 points
-
То тая тема стана малко "свободни размишления", та ще се включа и аз с малко спомени и тъй като има вероятност аз да съм един от най-дъртите членове на форума, на който не му се четат пенсионерски спомени от рода "а какво беше едно време", нека ги пропусне. Преди '89-та с жена ми бяхме започнали да правим кариера като клавирно дуо към "Главна дирекция Музика", имаше едно време такава организация, която прекрати съществуването си след 1989-та, явяваш се на конкурс, свириш, одобряват те или не и след това ти уреждат ангажименти из страната. Та по онова време изнесохме трицифрено число концерти на 2 пиана или 4 ръце къде ли не, а когато всичко се прекрати изведнъж след 'промените', купихме 2 електронни клавира и набързо адаптирахме класическия материал за електрониката. Идеята беше да не губим инерцията и връзките, които вече си бяхме създали в много градове и градчета. Интересно, че успешните концерти, бисовете и т.н. от всичките тези години съм ги забравил тотално, но все още помня идеално провалите (бяха 2 бр. - на централния площад в Свищов и в едно голямо пловдивско село). И двата фала реално бяха заради дадена грешна информация от страна на организатора на събитието, но в крайна сметка си го отнесохме ние като изпълнители. Свищовският фал няма отношение към темата за фолка, затова разказвам само за другия. В началото на 90-те ни потърси някакъв, дето искал да събере в ресторанта хора от цялото село по някакъв повод и идеята му била този път музиката да е по-различна от това, дето в селото слушали всеки ден - чалга и народна музика. Казахме му какъв репертоар имаме - няколко часа адаптирани класически парчета и час-два ресторантски репертоар - евъргрийни основно + някои по-подвижни парчета. Човекът каза "идеално - идвайте", ние се замъкнахме с апаратурата, нагласихме я и започнахме с фонова музика докато се събираха по масите. Докато свирихме, определено ги гледах, че скучаеха по масите и им стана по-интересно чак когато започнаха да хапват и пийват....абе нещо като в "Оркестър без име" когато свиреха и никой не им обръщаше внимание. По едно време някои (явно от интелигенцията в селото) станаха и започнаха да играят на танцувалните парчета, ама рехава работа...4-5 двойки най-много ; останалите се наливаха вече с третата ракия и бистреха политиката на висок глас. След още час, ония с третата ракия вече бяха на петата и започнаха да пристигат с поръчки от рода "Знаете ли я тази..." (от чалга репертоара) или пък "Ай, изсвирете нещо по-така..." (пак от чалга репертоара). Излишно е да казвам, че нямахме нито едно парче от този вид и усетихме, че нещата няма да свършат добре, когато един почти на зиг-заг се домъкна до нас и вика "Ай' тогава Изсвирите барем едно 'Оро" (с капс лока се опитвам да предам диалекта ). Жена ми по това време вече искаше да събираме нещата и да се махаме, като дори не искаше уговорената сума за вечерта, но аз като по-тактичен реших да спасявам положението, защото из чантите с апаратурите носех и един дек, та отидох до оня организатора (вече съм забравил кмет ли беше или просто беше решил да възпитава неуспешно съселяните си с различна музика) и му казах да донесе някоя касета с чалга, народна музика или к'вото там слушат в това село. След 10 минути касетата вече вървеше, ония тутакси скочиха да играят, по някое време тръгна някакво право сватбарско хоро, ония се навързаха...и пак се почна с поръчките, ама в друга област. Идва някой почерпен и поръчва да кажем на микрофона, че "'Орото е за еди кой си"...след малко идва друг и поръчва да кажем на микрофона, че "Орото е за еди кой си" (друго име). Казвам аз, а оня първият пристига моментално и започва да се кара с мене защо съм съобщил че "Орото е за друг, след като не е свършило още...". Ей такива работи...После след като всичко приключи по малките часове, половината вече си тръгнаха, а по масите останаха само допиващите, гледам седи един от ония с поръчките и реших да замажа положението - отидох на масата му и му викам...така и така, тази вечер нямахме готовност с музиката, защото тоя вашият (организатора) ни ангажира за участие с друг вид музика, защото искал да направи по-различно мероприятие от това, дето го правите тука всеки ден, а оня вика "Не го слушай него, ние тука си слушаме наш'та музика дето си я познаваме". Иначе по-конкретно за темата със съвременните аранжименти в народната музика, не искам да звучи като някаква хвалба, но такива аранжименти започнах да правя още в 1992-ра, веднага след като бях взел кийбордите, един синт и един семплер (тогава не работех с компютър). Не знам дали защото бях млад, но тогава много ми се работеше и вадех страшно много неща за кратко време. Разбира се като класически музикант започнах с кавъри на класически парчета, но малко след това изкарахме един сборен диск (матрично CD, тогава все още нямаше записвачки да си го записваш сам) с инструментални композиции, между които имаше и 2 народни обработки - "Рипни, Калинке" в хард рокаджийски вариант (беше над 5 минути) и "Пустоно лудо и младо" в денс вариант, които тогава доста ги въртяха из радиостанциите, защото беше нещо ново като визия върху народната музика. Даже по време на световното през 1994-та, ОББ имаше една реклама, която вървеше преди и между полувремената на всеки мач, която я озвучаваха с началните ми гайди от "Рипни, Калинке". Та още от онова време си имах афинитета към съвременните обработки и дори бях направил "Девойко, мари хубава" в стила на "Children" на Робърт Майлс много преди Ирина Флорин да се сети да изкара "Цвят лилав" в подобен стил. Сега вече нещата са лесни - всички имаме компютри, саунд библиотеки, изкарваме як саунд и само трябва да ти работи инвенцията, за да се сетиш да изкараш нещо, дето не е правено досега, което всъщност е доста трудно. Но пък от друга страна покрай шкартото, чувам и много добри съвременни обработки, правени от хора, които знаят какво правят и са добри музиканти с въображение. Айде да спирам вече, че ми писна да пиша.2 points
-
2 points
-
Днес след 16 до 19ч Джем в бар Токио. Ще демонстрирам новото ми синти лакомство - BOSS SY200. След 19ч ще гледаме на живо от Лондон прощалният 30 часов концерт на Black Sabbath & Ozzy Osbourne. Монтиран е голям екран, но чак трийсет часа няма да гледаме. Който може нека дойде. Има 🍻1 point
-
Хора, не знам за вас, но последната седмица почва сериозно да ми писва. Все по-трудно е вече да различиш песен - цяла песен с вокали - генерирана от ИИ. Това едно. И то - ако е направено за пародия нямам против, примерно тип "какво би било ако Елвис изпее Purple Rain" (това впрочем не е лоша идея) или "отряд котенца пеят Enter Sandman" - това го трая. Но все повече видеа се навъртат, с "песен" която има претенции да е истинска - вече ми се драйфа от това. Второ - реални групи пускат нови песни, случва се да са песни които много ми харесват (и наистина знам че са реални хора-група, не ИИ) и част от видеото или цялото видео е ИИ-генерирано - драйфа ми се и от това вече. Имам предвид - разбирам че не всеки има пари точно в момента да плати за видео - ами може да потрае малко да посъбере ИЛИ ако все пак не му се дават по някаква причина - има сайтове за безплатни видео-отрязъци, реално снимани от реални хора, пуснати за безплатно ползване - ето това е напълно добро решение. Защо? И както казах, лошото е че реални групи (демек хомо-сапиенс-музиканти, че вече трябва да разграничим, че както върви скоро бихме имали роботизирани групи) които харесвам вече пускат видеа частично или изцяло генерирани от ИИ. Рок групи и по-лошото - метъл групи. Ужас. Не знам за вас, но когато видя такова нещо групата ми пада в очите. Губи уважение. Да, ИИ-генерираното често е наистина много красиво, много ефектно и какво? Напълно съм съгласен, че често и мен много ми харесва каквото ИИ-генерира, но не бих го лепнал в мое видео ако имам такова. Обаче бих го ползвал за източник на идея как да изглежда моето видео. Гледам понякога MTV80s и въпреки че имаше много кухи и скучни видеа тогава, пък повечето бяха такива че да ти е кеф - имаше нещо интересно за гледане. Ша ма прощавате и ако некому съм крив да ме извинява, но това е моето мнение. Чакам да поотмине модата. Да - ще има хора които ще слушат това, но аз не мога и няма да съм от тях. 14 часа е в момента, не мога да си сипя ракия да се успокоя, затова пия един Monster, че да се нахъсам още повече. Айде!1 point
-
The next version of "Real or fake boobs"1 point
-
През 2005-2006 г. бях на Канарските Острови с Трибют на Бийтълс в ролята на Пол Макартни. Бях с цигулков бас и си бяхме направили костюмите от албума Сержънт Пепър. Свирехме песните едно към едно. Сега идеята е друга. Песни на Бийтълс в джазови аранжименти. От Варна сме и сме отворени към нас, да се присъединят и други хора, особено към духови инстументи. Общо взето, това е - Бийтълс в джазов стил. Радваме се, че има интерес към това което правим!1 point
-
Супер е, измести само тая микрофонна стойка да те виждаме в цялата ти прелест и винаги слагай микрофонният кабел да се води по болтовете, естетически е по-красиво ...1 point
-
Сивото вещество! Разлика в импеданса една стъпка нагоре/надоле не е никакъв проблем за каквито и да е нива на звука, както и модели ампове и колони. Свири с 1-2% по-различно Екю и толкоз. "През едно" ниво вече е по-голяма разликата, но на домашно и с такъв висок клас апаратура я чуеш нещо, я не. Доколко е безопасно за гиъра - ако пускаш по-голям товар нямаш грам проблем (освен какъв е тона, евентуално). Крайните лампи редовно си работят на по 120*C, дори EL84. Можеш да поизмериш с инфрачервен термометър, с пръст не се препоръчва. 😆 Ако помня вярно на тях лимита им беше 140*С по спецификация. Няма как да не топли. Единствено не топлят предусилвателните като ги пуснат на 9 волта. Беринджър имат един микрофонен предусилвател такъв...1 point
-
Надявам се скоро да си проектирам и наглася една стаичка и ще мога да взимам за ремонт разни подобни техники, без мишпултове На този етап просто ми е много оскъдно физическото пространство и ми е трудно да ремонтирам каквото и да е... И SMD-та ще работя без проблем, стига да не са някакви огромни и/или BGA корпуси. А това с масите и на мен ми е чудно, явно са решили замасяването на част от платката да е през буксите към корпуса - има го като решение по разни импулсни захранвания.1 point
-
Малко ми се губят детайлите, че беше преди 3-4 години. В никой случай не злословя по техен адрес, винаги съм бил доволен от тях. Просто в случая така реших да действам.1 point
-
През 90-те години гледах едно интервю с Леми Килмистър по MTV. Интервюиращата беше едно момиче, което се държеше доста провокативно. Попита Леми: - Г-н Килмистър, защо нямате зъби в устата си? Той я изгледа странно, помълча около 10-15 сек. и каза: - Госпожице, ако ти си живяла този живот, дето съм го живял аз, не зъби, глава няма да имаш на раменете си...1 point
-
В събота 14 юни от 19ч Вяра Иванова ще има концерт в бар Токио. Всички познаваме Вяра и вярваме в нейният професионализъм.1 point
-
Това ми е "работният кон". За "по-бутикови" участия взимам месата, но наистина класата е различна...1 point
-
Бих могъл да кажа само, че свириш малко по-добре, отколкото пееш, но тъй като, както знаеш, винаги съм казвал, че свириш изключително добре, може да стигнем до извода, че реално не пееш много зле.1 point
-
пиано - Studiologic Numa Compact 2 микрофон - Samson Q7 post processing - Reaper1 point
-
Щото той е малко сектант и като чуе чалга и фолк получава поне 3 паник атаки ...1 point
-
Ей това го имах в казармата в новобранския център 1996. Излизаме първа отпуска за клетвата, връщаме се и всички сме ожадняли за музика, няколко човека носят касетки, аз също. И естествено всички любопитни, всеки вика "пусни твойта да я видим", после "я пусни и ти твойта". Аз хем слушах много метъл преди казармата, но излизайки първия ден виждам един приятел, викам "моля те запиши ми цяла касетка с тия мелодийки дето слушаме на компютрите". Това по онова време бяха неща, дето не ги слушаха много хора. Имаше едни програмки дето се казваха "демо" или "интро" и те пускаха разни анимации, дето после рейв и изобщо електронните музиканти се светнаха и почнаха да ги показват - разни 3-Д тунели, фрактали и други анимации с трипи-промяна в цветовете. Музиката към тия програмки понякога беше техно или хаус, но често беше собствен жанр, който после му излезе името "демо-стил" музика. И идва ред значи на мойта касетка, чуха половината първо парче и до там. Имаше разни дето го харесаха викат "остави да чуем", обаче отговорника по касетофона беше един сигурно 110-130кг тогава слушаше само чалга и вика "айде стига с тия композитори-момпозитори" и после като останехме насаме си ги слушахме тия. Това беше проблема едно време - нямаше ютюб. Ако имаше, щеше да се види, че бая интересни неща са се правели навремето. 1994г с един от моя клас направихме нещо, дето тогава не знаехме какъв етикет да му лепнем, сега бих казал "synth-goth" към вид индъстриъл. Малко преди това едни приятели ме навиха да пратя касетка на Христина Белчева, която тогава имаше предаваше за нови таланти по Хоризонт всяка сряда. Не очаквах да ме викне, тя пък ме викна и ми презаписаха парчето и след седмица звуча по радиото. Нямам идея кой в класа е изпял, но няколко човека бяха слушали и тоя съученик идва вика имам идея да пея на твойта музика. Записахме го на стадион В.Левски, Генчо Стоев ни записа. Засилихме се към Кирил Ампов в "Хит -1" но той не ни допусна и дотам останахме. А после записите се скапаха и нямам нищо. Сигурен съм, че има много народ който едно време са правили интересни неща, но всичко е потънало във времето.1 point
-
1 point
-
^ Йеее, много се радвам, че има хора, които се кефят на такава музика и толкова добре я свирят! успех!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Аз имам два поялника и двата са ми от Lidl Единия ми е в къщи, другия в студиото и ги ползвам за запояване на кабели. Не съм имал проблем до сега. Но не съм и някакъв прo де. Цецо и Никсъна може да ме анатемосат1 point