Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 10/08/25 във всички области
-
Ако има примеси на конски цвик, произвеждан в квартал "Хиподрума" в среброто, в тайно съотношение, представляващо трансцедентално число, което може да бъде корен на полином, много по-добре изпъкват басите на високите честоти и звукът става по-кристален от ледена мастика и същевременно по-сладък от мед, защото така се смазва по-добре кристалната решетка на медта на всички проводници във веригата чак до електроцентралата (за това трябва време!) и така препуска по-мазно тока, без да се търка в атомите на металите и да създава нелинейни изкривявания!5 points
-
Моля, не пропускайте да тествате и следните евтини алтернативи: ПП. Понеже винаги има някой дословно четящ - ТОВА РАЗБИРА СЕ Е ШЕГА Използвайте само правилно оразмерени бушони за правилните цели.5 points
-
5 points
-
Томан смъкват цените на доставките до 9.90 EU за България! https://www.thomann.de/blog/en/inside/lower-shipping-costs-in-8-additional-countries/4 points
-
То това е целта - нали така Ако всичко звучи както трябва - значи е както трябва.4 points
-
3 points
-
Snarky Puppy - Lingus (Cory Henry's solo Guitar Cover) Спомен от най-трудното соло, което някога съм свирил.3 points
-
^ Ако успеят да бият Trainwreck откъм динамика на тона от super clean до мазен овърдрайв и хармоници, аз лично ще им пратя по пощата една боза, мляко с ориз и едни картофи с ребра.3 points
-
Аз нямам впечатление лампите да се прецакват чак толкова бързо и лесно, че да трябва да ги сменям с това. А примерно more headroom е пълна простотия. Ако искам повече хедрум няма да свиря на лампи. Как да е. Онова на AMT и имаше едни други малки такива, бяха удачни за педали и такива неща - уж характеристика на лампа, но без неудобствата от високите захранващи напрежения. Но да сменям крайните с някаква схема във формата на лампа - не, благодаря.3 points
-
... to give your amp more headroom, a stronger & cleaner tone, and long-term reliability and availability you can count on ... А дали е така.... кой ще ни каже ?!?!?3 points
-
AQMPwYZI32hhBXp0zulqgAkvqinpJOHu2lk4s4Cg_Tc6UxjraaeYBKsu12ysqUdREzsNBq-5fydqVvlN2LZUcwy7abLnc8R2vJz3ZJY.mp43 points
-
2 points
-
Това предаване е всичко друго но не и "Стани богат". За едно предаване раздават макс 2-3 хил.лв (за всички участници общо) Повечето си тръгват с по 500-1000лв2 points
-
Китарното соло на авторската композиция на този проект. Тук можете да я чуете цялата:2 points
-
Хаха, от София съм @Koobenot Също искам да благодаря на всички, които ми дадохте насоки и ми отговаряте на глупавите въпроси! 😊2 points
-
Честит празник! Авторският инструментал "Into the deep" на KGV+S навърши една година.2 points
-
И още едно потвърждение на извода от видеото. На работата ми (не в моето студио) имам една необработена акустически стая, в която има един огромен телевизор, на който пускам сигнала от лаптопа, че да гледат и останалите какво правя. Тъй като говорителите на телевизора не са детайлни и трудно демонстрирам някоя честота или пък затихващата "опашка" на някой ривърб, реших да взема някакви евтини мониторчета, без значение какви, понеже стаята така или иначе е малка. Спрях се на Presonus Eris 3.5 2nd Gen, понеже хем бяха супер евтини, хем четох хубави отзиви за тях, хем имаше къде да ги чуя на място преди да ги купя. Чух ги в магазина и много ми харесаха как свирят, после ги закарах вкъщи и ги "просвирих" с моя тестова музика (денс и друга) в контрол рума. Харесаха ми още повече, особено за цената си и на следващия ден ги занесох в онова помещение, за което стана дума в началото. Пуснах подобна музика, с каквато вече ги бях тествал и....отврат, пълна боза и мазаница. Ако нещо подобно бях чул в магазина, никога нямаше да ги купя, но тъй като вече имам някакъв слухов опит бях наясно, че мониторчетата са си ОК, но помещението не е. Което отново доказва колко голямо значение има акустическата обработка на мястото, където слушаш. Така че ако ще и да си си купил ADAM или Genelec, ако ги слушаш в празна стая, все е тая какви са ти мониторите.2 points
-
За всички китарки от $100~200! Конкретната проблемна, която описах, беше Donner. Тези продават всякакви китарни джаджи в АлиЕкспрес, вече явно и цели китари. "Марката" не е от особено значение, защото това не са фирми с техни производства/заводи и т.н. В днешно време всеки един (включително някой от нас) може да се обади в китайски/корейски завод и по негови спецификации да му направят китара с "макрка" XYZ, включително в много малък тираж. Поръчваш примерно 100 бройки, плащаш ги по $50, продаваш ги по $99 и кой откъде е. Няма сайт, няма съпорт, няма нищо.2 points
-
2 points
-
Required* е търновска банда, която със своята свежа енергия и комбинация между авторски композиции и добре познати песни пречупения през техния стил ще започват концертите. След тях ни очаква дебютният албум на Моро и Невидено - завладяващо пътешествие през звуците на българския фолклор съчетани с тежки китари. Всичко това поднесено с дълбоки, поетични текстове, които докосват душата. Имаме четири дати Велико Търново, клуб Melon, 31.10 Севлиево, клуб "кафе театър", 01.11 София, Art Bar 158,28.11 (все още нямаме събитие) Перник, Rock'N'Roll Cafe Pernik, 29.11 (все още нямаме събитие) Ако турнето е успешно (както ние си го представяме), зимата можем да мислим за Стара Загора, Сливен, Карлово, Казанлък, Габрово и Троян.2 points
-
Harley Benton е далеч по-малък "scam" от това SX, което никой бял човек не е чувал Тези супер евтините дрънкала, какъвто и надпис да имат, винаги искат да ги огледа и пипне някой. Преди седмица оправях една, която от завода не свиреше (дефектен Volume потенциометър), а пък нъта беше сигурно тройно по-висок, отколкото трябва. Представям си за начинаещ каква мъка би било след като и за относително напреднал е почти невъзможно да свири.2 points
-
Доста по-добре от последно когато слушах твои записи. Браво! Миксът ми звучи балансиран, инструментите звучат добре и се чуват отчетливо, но и аз като теб още се уча.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Забеляза ли обаче къде е пъхнал климатика. Малко носталгията ме хвана, понеже през ръцете ми са минали стотици подобни красиви уреди от златната аналогова ера на 70-те-90-те...баща ми колекционираше всякакви декове, магнетофони, грамофони, усилватели, еквилайзери и др. hifi техника - една цяла стая беше отделил само за тях, но подреждаше и в останалите, понеже вече нямаше място. Но като цяло изводът от цялото видео е в края му - колкото по-добре си оправил помещението, в което слушаш, толкова по-малко EQ ще ти се налага да мърдаш.2 points
-
Здравейте! Няколко цели песни от вечерта в Behemoth Bar. Продължаваме с концепцията да ги правим в наши аранжименти.2 points
-
Вчера мина пълноценно и продуктивно. Двама музиканти едновременно използвахме един общ looper с допълнителни контролни педали. Така едновременно допринасяхме за създаване на обща музикална композиция. Уточниха се важни проблеми за решаване. От сега знам, че другата събота няма да мога да дойда, а и към 19ч там ще има концерт на една група. Разработвам ново място за подобни дейности. Намира се на ул. Иван рилски номер11. Това е малък бар, нарича се "Вино и музика" . Бармана също е музикант и с удоволствие приветства и участва в такива идеи. Това се случва всеки четвъртък след 18ч.2 points
-
Това с единия бушон не е чак такъв проблем, защото какво правим, когато вътре в усилвател, който минава за хайенд има общо 10 бр бушона?2 points
-
Този тип маниаящина е доказателство за това, че не е нужно дори да имаш леген, за да го изплискаш.2 points
-
^По принцип "тая работа" я има доста отдавна, включително и при преждеспоменатите Positive Grid Bias (F)X и имаше още едно устройство (и то и компанията вече ги няма) - SIM1, и италианските Sonulab също излязоха с един Magic Match или нещо подобно - който може да изпълнява И тази функция - така че не е нещо кой знае колко ново, но ще си позволя на този етап да остана скептичен От друга страна - опциите са си опции - ако те кефи - олрайт - ама ся Squier Bullet няма как да стане Страт от '63-та или Лес Пол от '59-та.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Плашат се от бъдещите алгоритми. ("Добре дошли в Skynet, желаете ли един терминатор?")2 points
-
2 points
-
По отношение на качеството на музиката, абсолютно никаква. Вземи записите на Бийтълс – пращят, трещят, нямат бас, високи, обем, но до ден днешен отиди на Бийтълс трибют, всички пеят и скачат – прекрасни песни, 60 г. по-късно всеки ги знае, пее, свири и им се радва. Не всеки музикален стил обаче е така. Ако вземем да речем Periphery, Tessaract, Northlane или която и да е друга модерна прогресивна-метъл банда, където те връхлитва водопад от енергия, китари, барабани, бас, крещящи вокали и т.н. добрият баланс е от ключово значение. Ако имат звук като Бийтълс, всичко ще отиде по дяволите. Според мен границата се поставя като част от цялостната философия зад продукцията и няма златен куршум за цялото нещо, който да работи универсално. Не е гарантирано. Не един и двама хоби музиканти, които печелят доста пари от основната си професия правят качествена продукция от техническа и естетическа гледна точка, но това не стига до масите, а парите, които наливат са сериозни. Не винаги е нужно да целят професионален успех, възможно е да е просто това да е техен начин на медитация, техен олтар, верую или нещо, в което вярват и искат да го представят по възможно най-добрият начин пред света. "Простосмъртните" хора без "златни/аналитични уши" усещат музиката предимно емоционално, за тях техническите параметри са без значение, и така трябва да бъде. Ако едно нещо е направено добре, няма значение колко си ерудиран, интелигентен или образован, то просто ти въздейства. В гимназията учителят ни по музика ни разказваше как през лятната ваканция ходил с Жигулата да натовари едни картофи от село и качил на стоп някакъв негов комшия, от ромски произход, със завършен 8-ми клас. В касетофонът учителят си бил пуснал някой от концертите на Моцарт и землякът послушал, послушал и казал: "Ей, бате, не знам какво е това, но много хубабо, бе." Да, звучи комично, но според мен лично всеки човек с елементарен разсъдък няма как да остане безразличен към творчеството на класиците, щом толкова столетия по-късно ги изучаваме и все още нямат стигане. Колкото до техническите параметри, според мен всеки човек който е запален по музиката попада някъде в развитието си. Има хора, които грам не ги интересува, втори, които ценят само съвършенната продукция, трети минават този етап и в режим Зен се връщат накрая на първият етап, но вече осъзнато. Това лесно мога да го илюстрирам със следната псевдонаучна графика, забележи разликата между Главанакът и Джедай Майсторът, и двамата се наслаждават на музиката, но последният вече осъзнато. Колкото до бутиковия хардуер, корегата Парни Валяк имаше една готина тема отпреди време (светла му памет), този човек поне познаваше в детайли тези машини и умееше да ги сервизира. Уви, никой не е вечен ...2 points
-
По-скоро е от вибрациите, не от звук, предаван по въздуха. Аз поне бих опитал някаква изолационна платформичка, пускали сме теми/линкове. В идеалния случай би било добре някой да иде при комшийката и да чуе какво точно става, преди/след евентуалните взети мерки. Това може да помогне и за вземане на решение как да се процедира. Примерно да се направи "саунд чек" - кога къде колко удря дръмера и респективно какво/колко се чува. Може да се окаже, че се чува само като думка на касата, което значи че се предават само вибрациите, съответно акустични панели и други подобни няма да помогнат изобщо.1 point
-
Мисля, че имаш предвид процесори, като този например: https://www.thomann.de/intl/harley_benton_dnafx_git_core.htm Иначе педалите обикновено се слагат между китарата и ампа, на тях няма слушалки. Ето пример за такива: https://www.thomann.de/intl/stompboxes1.html?shp=eyJjb3VudHJ5IjoiZGUiLCJjdXJyZW5jeSI6MiwibGFuZ3VhZ2UiOjJ9&reload=11 point
-
Докато не чуя А/Б тест достоверен и най-вече докато не барна с ръце, анатема ...1 point
-
Решихме да не съхраняваме потребителски файлове при нас, поради няколко причини, една от които е има доста по-добри сайтове за този работа и е доста по-лесно да се сложи линк тук. Иначе готина музика, дано да си намерите човек1 point
-
Та, уважеми съфорумници!(Майко, отколко време не съм влизал тук!) Седях, седях, пък че седнах и написах едно приложение за кийборди. Голяма чуденка ми беше в коя секция да се похваля, но пускам в софтуер, макар повече да подхожда на "всичко за аранжори, па серии т.н. (цитирам по памет )" Та както е видно от заглавието на темата, апчето генерира терцови тонове, в основни ладове, характерни за, хм..... да речем балканския полуостров. Другата му опция е генериране/изкривяване на тоновете в така наречените коми/скали, по-характерни за турска, индийска и етнически тип музика. Първоначалната му идея беше да е само за аранжори тип "Хитър Петър", но после му отпуснах края(да видите, че съм човек😁) и за синтове. Разликата е в броя миди канали реално, както и да е, няма да навлизам в подробности. Та, такива ми Ви работи! Остаявм линкче към сайта само - не търся продажби или реклама. По-скоро ми се иска да обсъдим нещата с интелигенти хора, че то потенциалните ми купувачи са.... 🤪 Предоставеното видео демо е от Михаил Гаджев. http://keyboardsoftkontrol.com/1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Сделката на векЪ 10 плъгина от Universal Audio за 99$ Не знам до кога важи. https://www.uaudio.com/products/uad-mix-tape-pro-bundle1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point