-
Мнения
9223 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Топ дни
342
Baby Thomas last won the day on Октомври 5
Baby Thomas had the most liked content!
Относно Baby Thomas

- Рожден ден 11/11/1977
Previous Fields
-
Инструмент
AllTube AppleMac
Contact Methods
-
Website URL
http://BabyThomas.name
-
ICQ
28495543
-
Skype
BabyThomas
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Русе
Baby Thomas's Achievements
Experienced (11/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
4.2k
Обществена Репутация
6
Community Answers
-
Сантана го използва на живо и до днес. 30 ли беше, 50 feet ли беше дълъг... Гледах го на някакво сравнително ново видео. Стоеше навит до ампа (защото не беше огромна сцената).
-
Този фен е работил в студиата точно по времето на прехода от аналогови към цифрови записи и разказва как са използвали всякакви и често идЕотски начини да вкарат малко цвят при записите директно в комп. Защото не звучало добре. Видеото е дълго, но поне за мен беше много интересно.
-
Доколкото съм чувал (от клипчета в Ютюб) основният проблем са лентовите записвачки. Прецаквали се периодично, нямало кой да ги сервизира и дори да намериш човек - струвало крак и ръка. Съответно е супер нерентабилно да се процедира така. Също така няма кой да оперира с тях, там не става с Ctrl+X и Ctrl+V А няма и кой да свири толкова добре.
-
Буферът само вкарва латенция. 🤩
-
Koobenot-oвски вълнения по запояването и кабелите
topic отговори на Baby Thomas's Koobenot в Изработка и ремонт
https://www.youtube.com/watch?v=jz67KgHzXVw -
Заблуждаваща реклама за InTrigger Live
topic отговори на Baby Thomas's Koobenot в Съвети, трикове, въпроси
Уж да, но всеки път като реша да видя/пробвам нещо тяхно и само греди. Даже не помня конкретно защо, просто съм ги вкарал в черния списък и ги подминавам. 😋 -
Заблуждаваща реклама за InTrigger Live
topic отговори на Baby Thomas's Koobenot в Съвети, трикове, въпроси
Waves даже и кракнати ги не ща! -
озвучаване на пекусии С какъв микрофон се озвучават перкусии на живо?
topic отговори на Baby Thomas's Лими в Live
Нямам практически опит, чисто теоретично: Според мен трябва да се съобрази чувствителността на микрофона с джангъра на инструмента. Едно е да записваш барабанче, което вдига 120dB, друго е някаква тиха перкусийка. Второто с типичен динамичен не мисля, че ще стане добре. Другото нещо, което трябва да се помисли, е колко шумна е сцената - кондензаторен тип "за студио" (които са много чувствителни) не са подходящи, защото ще хващат излишно много. Пак казвам - не е от реален опит в подобна ситуация, индиректно го смятам. Educated guess, дето му викат на запад. -
Дали ще използваш най-скъпия модел Apogee/UA/RME/etc. би имало значение ако си Анди Снийп, Андрю Швепс или някой сходен тип. За нашите условия и ниво евентуалната (!) файда между нещо среден клас и най-напудрения вариант би ти дала 0.3% потенциален бууст в резултата, за което ще дадеш маса (излишни) пари. За мен е безсмислено залитане в сухи сравнения на теоретични числа и вероятна "полза". Като опреш до последния половин процент тогава ще го мислиш. Важното в началото е да имаш нужния брой вход/изходи/"екстри" и да работи стабилно.
-
Доколкото аз съм проучвал стиро/моно/стерео и други такива порове са лош избор. Коркът също не е чак толкова ефективен, а и е супер скъп. Дунапренчета/пирамидки пък изобщо не са за това. Материалите си имат коефиценти на звукопоглъщане, на базата на които могат да се подберат подходящи такива. Ватата е сред най-добрите. Има вата, която почти нищо не прави (относно звукоизолация), има и такава, която е перфектна. Има два кофти момента при избора обаче... 1: различните производители мерят по различен начин и не са идеално сравними помежду си и 2: не всичко е налично тук и/или вече има нови модели и старите "изпитани модели" ги няма в продажба. Бях намерил едни таблици с параметрите на МНОГО материали, с конкретни марки и модели и цифри, събирани от фенове, задълбали доста в материята (и правили си "студиа"). Обаче буквално нищо от тях не намерих в БГ, така че файдата от списъците се оказа малко символична. Без да задълбавам излишно - трябва ти дебелина/обем и плътност. Но и структурата на материала е от значение. Има си калкулатори, при какви дебелина и плътност какви честоти се афектират и в каква степен (коефицент на поглъщане). Макар че те са по-важни за акустично третиране - могат да са от полза и при звукоизолацията. Също е от голямо значение кое къде как се слага и комбинира, разликите могат да са огромни! Обаче без да разделиш стени/под/таван от конструкцията на сградата не се надявай на кооой знае какви резултати. Това, което споменаха по-горе - тип стая в стая/тампони/пружини/други. Което за нормално обитавано помещение е по-скоро идиотщина. Дразнещите шумотевици могат да се пренасят "въздушно" (просто глас/колона през въздуха), но също и "ударно" (вибрации, от тропане, думкане, барабанисти и т.н.). И този втория модел е много трудно да се пребори. Темата е меко казано много сложна. Преди време четох една доста интересна тема в западен форум от един тип, който искаше да си прави студио. Мисля че съм го споменавал вече и тук някъде. Та този си имаше бюджет, беше наел специализирана фирма. И беше дал няколко десетки хиляди евро, а резултатите бяха плачевни. После извика някакъв мега гуру по темата да разгледа, измери и напише нещо като доклад с резултати и други такива. Оня беше намерил хиляда бъга на фирмата (оттам и никаквите резултати). После 2-3 години се беше опитвал да ги гони/съди и да си иска парите, така и не стана ясно дали е успял, но надали. Това беше в "белите страни" (май в Италия), представям си тук как ще е... Та след тази тема окончателно се отказах да правя каквото и да е в тази насока. Малко се оплеснах, ша ма извинявати...
-
Преди 2 години някъде се наложи да правя ремонт в едната стая (където спя) и реших да сложа "вътрешни стени" от гипсокартон + тежка каменна вата. Както и на тавана, поради причините посочени от теб. Също и за термоизолация, но конкретно на тавана беше изцяло против шум от съседи. Купих сравнително читава вата с добри параметри. Термоизолацията се подобри многократно, шумотевиците отвън и отстрани също (тук влияе и дограмата). Джангъра отгоре обаче си остана на 90-95% същия. Тоест усеща се някаква полза, но минимална. Как точно влиза и откъде и защо не съм много сигурен, но на практика това е резултата, поне в моя случай.
-
Паралелни разклонители за повече от един усилвател и dry/wet вариации
topic отговори на Baby Thomas's Koobenot в Китара
За да няма брум трябва да разделиш масите, иначе неизменно се получава ground loop. В по-читавите/скъпи "разклонители" слагат 1:1 трансформаторче. Ако подобна джаджа има брум значи е без траф и не става за усилватели, но може да се използва например за две китари. Беринджър имат една стерео играчка за разделяне на масите, от 30-40 лева. И сигурно ще свърши работа ако я сложиш преди единия амп + "евтин/бръмчащ" AB Box. Аз имам, но е залепена в рака, за да го разделя от миксера - върши чудесна работа без да яде грам сигнал. Не мисля че съм го тествал преди китарен амп как се справя, че е олепено и окабелено всичко, но ако има някой много навит мога опитам да я извадя и да тествам. -
Ами темата е за лампов усилвател и аз това имах предвид. Иначе да, прав си. За транзисторните е по-различно.
-
Сивото вещество! Разлика в импеданса една стъпка нагоре/надоле не е никакъв проблем за каквито и да е нива на звука, както и модели ампове и колони. Свири с 1-2% по-различно Екю и толкоз. "През едно" ниво вече е по-голяма разликата, но на домашно и с такъв висок клас апаратура я чуеш нещо, я не. Доколко е безопасно за гиъра - ако пускаш по-голям товар нямаш грам проблем (освен какъв е тона, евентуално). Крайните лампи редовно си работят на по 120*C, дори EL84. Можеш да поизмериш с инфрачервен термометър, с пръст не се препоръчва. 😆 Ако помня вярно на тях лимита им беше 140*С по спецификация. Няма как да не топли. Единствено не топлят предусилвателните като ги пуснат на 9 волта. Беринджър имат един микрофонен предусилвател такъв...