Voidhanger Отговорено Март 1 Share Отговорено Март 1 Честно - не чувам някаква разлика, все тая ми е на мен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evtim Djerekarov Отговорено Март 1 Автор Share Отговорено Март 1 Преди време, когато свирех на Audigy 2zs, за борба с шума и ограничения динамичен диапазон, си бях направил хардуерно/софтуерен (VST) компресор/експандер, като при това сумирах сигнала от всичките 8 аналогови входа (kx driver). Накрая се получаваше нещо като прилично носък шум. За щастие, с по-новите аудиоинтерфейси, тези еквилибристики са ненужни. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koobenot Отговорено Март 1 Share Отговорено Март 1 ^ О времена, о нрави! Това бяха времената, в които всеки ръчкаше тия легендарни драйвери, само и само да се похвали с по-ниска латенция, а на пазара имаше единствено Guitar Rig 3 ... 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koobenot Отговорено Март 1 Share Отговорено Март 1 22 hours ago, Evtim Djerekarov said: Още навремето, когато обичах да правя JFET симулации на разни предусилватели, забелязах, че много от популярните схеми започват да "режат" твърде рано на входните си стъпала, което твърде много ограничава динамичния диапазон. Това, разбира се, е малко по-различно от това, за което си говорите горе, но има общо, защото трябва да сме сигурни не само, че усилването на предусилвателя на аудио интерфейса е на правилното ниво, а също, че не го караме да влиза в режим на ограничение, понеже изходното напрежение на повечето адаптери може да стане значително. При прекомерно динамично свирене, това ограничение може да се случи и във входните стъпала на истинския лампов усилвател, но поради особеностите на триодното стъпало, поведението там е доста различно от просто "ограничаване" и "отрязване", както биха отрязали повечето аудио интерфейси. Не съм сигурен, дали разбирам напълно за какво става въпрос, но принципно ламповите ампове си имат една естествена компресия на тона ... ама не такава очведина като на 1176/LA2A/Distressor, където изцъкляме нещо, че да му придадем определен художествен отенък или да го поставим на някаква позиция във виртуалното пространство, ами по-скоро такава стъпила върху естествен sustain и "обло-звучаш" обемен тон. Донякъде напомня поведението на бавния LA2A, но той по-скоро бих го извадил от арсенала за бас китара, чинели, за да пълня пространство с него. Спомням си и до ден днешен, настройвах на времето един Digitech RP155 (преди 13 години, някъде) директно в PA за един познат, човекът беше свикнал да си работи с лампови ампове и ми беше споменал "абе нещо ми липсва sustain", та излъгахме положението с един компресор от проца (базиран върху Boss CS-2 Compressor/Sustainer), горе долу на 30% sustain регулатора, че да заприлича чат пат на нещо. Подозирам, че тази компресия не е същата органична такава като на лампов амп, но веднъж ухото свикне ли с този ефект, дори част от топологията на ампа, трудно можеш да го излъжеш след това ... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koobenot Отговорено Март 9 Share Отговорено Март 9 От Universal Audio и Boss изкараха интересни машинки – UAFX Lion Plexi Amp Modeler и Boss IR-2. Поне са от "джелезо" и ще им падне цената по-трудно ... 1 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
musicman Отговорено Март 9 Share Отговорено Март 9 Boss-a нещо не ми звучи добре от демото. Но пък е хитро измислен. Може би и те трябва като UA да правят отделни камиончета за конкретен ама, а не всичко в едно. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koobenot Отговорено Юли 24 Share Отговорено Юли 24 Новият плъгин на Ноли, за всички мЙетъли, трашъри, екзорсисти и джентъри ... 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koobenot Отговорено Септември 17 Share Отговорено Септември 17 Тея ампове много готини. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koobenot Отговорено Септември 25 Share Отговорено Септември 25 Важно е според мен да се акцентира върху един интересен момент, който не навсякъде се споменава, камо ли в рекламите на който и да е capture процесор. Макар че имат bass/middle/treble регулатори, те по никакъв начин не са tone stack-а на амповете, а са просто post EQ след самият амп, все едно сте пуснали 3-ленти на Fab-Filter EQ. Още по темата във видеото. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
musicman Отговорено Септември 25 Share Отговорено Септември 25 ^ Това важи за профайлърите, симулаторите би трябвало да симулират и стака. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koobenot Отговорено Септември 25 Share Отговорено Септември 25 ^ Да, AxeFX/Helix-а, да речем, симулират стака. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wiseppman Отговорено Септември 26 Share Отговорено Септември 26 Не само... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koobenot Отговорено Септември 26 Share Отговорено Септември 26 @wiseppman Какво точно имаш предвид? Това е снимка от настройките на кабинета. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wiseppman Отговорено Октомври 2 Share Отговорено Октомври 2 @Koobenot Има значение когато купуваш/теглиш IR-и. При тях няма толкова възможности и са почти константни като звук. А при фабричните можеш да си поиграеш. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koobenot Отговорено Октомври 2 Share Отговорено Октомври 2 ^ То това до известна степен зависи и от класата на процесора, ако е AxeFX, има доста параметри, където можеш да бъзикаш IR-ите. Геномът също има бая функции. https://www.two-notes.com/en/genome/ Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.