Jump to content
Българският форум за музиканти

Dirk

Members
  • Мнения

    242
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    3

Dirk last won the day on Април 30 2017

Dirk had the most liked content!

Previous Fields

  • Инструмент
    Китара

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male

Последни посетители

2564 профилни разглеждания

Dirk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

232

Обществена Репутация

  1. Не се притеснявай.Хубавата акустична китара не се определя по силата на звука.Има евтинджоси,които кънтят и създават усещане за сила на звука Както ти се струва тиха,така може да се окаже ,че в ансамбъл присъства стабилно и обекновенно е хубаво докато свириш,някой да застане на 5 метра от теб и да ти каже дали е така.Дори и да е така,да не ти пука.Притежавам обидно скъпи акустични китари,които въобще не са силни,като звук.
  2. В днешни дни музикалният бизнес не се контролира от музикантите.Никой не би оставил нещата да зависят от тях.Факт е ,че в България има стахотни проекти и освен да ги открием и наслаждаваме на тях ...друго не можем да направим.Подпомагайте артистите,които харесвате, най-малко,като посещавате участията им.В противен случай ще изгубим и тях.Стила в който свири един музикант не му дава предимство ,като "стойностен" артист,но поп-фолкът по презумция е долнопробен продукт, търсещ привитивни публика и независимо от псевдо професионализма на продуцирането му,ще си остане без художествена стойност.Ако ще да е изсвирен от най-добрите музиканти.Той е като тъпа книга,но луксозно издание.
  3. Loord изведе темата в правилната посока!Трудна е "мисията" да обясниш на някой причината за съществуване на повръхностно население,когато той си мисли,че живее в демократично общество и всичко е въпрос на свободен избор и пазарна икономика.Американците се поопариха със свободомислещото общество по време на войната във Виетнам.Още по-трудно е да обясниш връзката между политиката и поп културата на прос човек.Аз съм на мнение ,че човек за да има право на глас и мнение трябва да бъде изграден,като зряла личност,което не би се понравило на властоимащите.Твърдо заставам зад мнението си,че хората без художествен вкус са нискообразовани примати,които вредят на всички.И точно тази тема не трябва да се заключва-цензурира!Тези,които гледат и ценят чалга клипове ,поради каквато и да е причина,са свободни в избора си идиоти...те са равносилни на цигани по време на избори.Искат си правата и свободата Аналогията с политиката е неизбежна в социална тема. Извинявам се да правописните си грешки,но този телефон ме побърка
  4. Всичко вързано след жака на китарата оказва роля на звука.Има значение дори с какъв кабел се включваш и разбира се колко дълъг.За това най-добре не се замисляй за тези неща,ако ти харесва звука,с който свириш.В прословутите 60те години всички са свирели с каквито кабели намерят и повярвай ми китарите не са им били "винтидж" на по 50 години
  5. Винаги съм се питал какво означава да покриеш очакванията на един кандидат ученик при положение,че той нищо не разбира и дори е възможно никога и да не разбере и колко е "изпитателният" срок ,в който учителят трябва да се докаже ,че е добър пред един "ученик" И защо хората си мислят,че от youtube можеш да станеш приемливо свирещ музикант.А защо не приемат ,че през youtube можеш да се научиш да плуваш примерно,което е много по-лесно...или да караш кола.Стане ли въпрос за музика-няма пробрем ... всичко има в youtube,
  6. Без методика ученето на музикален инструмент е,подобно на ученето на език в среда ,в която не се говори твоя език.Може и да стане някога...с тази разлика,че музикант се става по-трудно
  7. Изумен съм колко съвета се дадоха при такава оскъдна информация
  8. Без да съм специалист мисля,че трябва да правиш ладови упражнения,тъй като целта на интервалите е по-скоро за развитие на хармоничен слух.Дори и да можеш да пееш изолирано интервали безпогрешно в мелодичен контекст, по важно е да чуваш тежнения ,защото от контекста вида на интервала може да се обезличи малко.Примерно в до мажор ,ако трябва да изпееш мелодия от тоновете до,ми и си ,ще ти е по-трудно,ако мислиш квинтата между ми и си.По-добре просто да чуваш ,че "си" ти е най-нестабилният тон на лада.Освен ,ако нямаш мелодия от секвенции или арпежи.За съжаление тези неща съм ги правил в началото на 80те и нямам спомен как съм ги постигнал,пък и не съм певец.Друг е случая с додекафоничната музика...абе мани,дано да съм ти бил от полза поне малко!
  9. Това за лака е абсолютно вярно и мога да ви покажа снимка на бас от същия модел,който изглежда по стар от Bass of Doom на Дж.Пасториъс след една година употреба и добри грижи.Това е и целта на този тип лакиране.Коментарът ми е само за лака,не твърдя ,че китарата е менте.Цената,както описаха преди мен доста подробно,не е невъзможно ниска за такава китара и е добра.
  10. Вземи си TC Electronic polytunе и щипка.Педалът е на сцената.Предимството на щипката е ,че ще се качиш настроен преди шоуто,когато китарата не ти е на сцената.Разбира се,педалът си има други предимства.
  11. Гледам в Щатите още свирят на Гибсън-и.Но те са ред-нек и не разбират много
  12. Dirk

    Phase бутон

    Няма значение дали е натисната или не.Ако е натиснат просто обръщаш фазата ,като изключиш бутона.
  13. Dirk

    Phase бутон

    Когато ползваш акустичен амп,около тебе има и монитори плюс "блийдване" на звука от централното към твоята посока се получават различни вълни които се преплитат в различна посока в зависимост от разположението на всичко около теб ,в което присъства твоята китара.Ако усищаш,че звукът ти е необичайно гаден и озвучителят не можа да помогне ,опитай да смениш фазата на която се намираш в момента.
  14. В един форум или дискусия в социалните мрежи винаги ще се намери някой,който да каже "а ти кой си,че ще даваш мнение?" С което атоматично показваш,че явно не осъзнаваш къде се намираш и какво правиш.Извинявам се да офтопика!
  15. Нека се изкажа и аз с цел да побутна нещата още малко.След тази яснота,която ди дадоха преди мен бих искал да ти помогна какво е написал Кольо,ако има нужда.Той е демонстрирал елементарно(в теоретичния смисъл) въпросните 4 акорда как стават повече.На принципа на този хорал към който постнах линк,но там е представено и конкретно гласоводене.Кольо е демонстрирал как от първия такт се придвижва по квартов кръг до 5ти такт т.е. от С към F.Като всеки такт третира,като ii-v към първия акорд от следващия такт и в този смисъл дори е трудно да говорим за кой знае какви алтерации.От 5ти такт се придвижва до 9ти на подобен принцип (по квартов кръг),но в 6ти и 8ми такт развива тритоносова замяна(стандартен приом) за да се създаде хроматично усещане.Ако анализираш строежа на всички акорди ще видиш,че е нещо доста елементарно(особенно за джаз музикант).Последните 2 такта мисля дори да не ги коментирам.Най-общо казано е демострирал принцип с който можеш да излезеш от оковите на тези 4 акорда С,F,Dm и G.Сега ,ако продължаваш да имаш интерес можеш да анализираш и хоралчето,което постнах.Както каза CyberGene въобще не става дума за джаз тук.Наистина мисля,че с тези медианти и т.н. в съвременната хармония няма да се оправиш лесно.Може и да греша.Аз не съм композитор.Успехи!
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.