Jump to content
Българският форум за музиканти

viridis

Members
  • Мнения

    63
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно viridis

  • Рожден ден 11/10/1977

Previous Fields

  • Инструмент
    барабани

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Последни посетители

578 профилни разглеждания

viridis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

9

Обществена Репутация

  1. Това със спейсбук-а и йероглифите не го разбрах много, но да речем че си ми отговорил в хумористичния дух на моята обява....няма лошо. Ако решиш да оставиш някакви "разбираеми" координати,  ти си на ход...

  2. MAPEX -100% !!! За тази цена получаваш качествен сет от 6 части (при Odery са 5) и хардуеър за около 1000лв. Корпусите по нищо не отстъпват на другите,дори предполагам са по-добри от тези на TAMA, заради по-добрата комбинация от дърво. Моделът на ТАМА е от по-евтините,а цената е такава заради марката. ....благодарение на подобни "намирисващи" оферти се сдобих с доста качествени неща на достъпна цена
  3. Също така не е зле да си избереш постановка и да тренираш само нея,докато не я усвоиш напълно. Ето едно видео в което се показват различните техники:
  4. Цветна заварка....... с тиксо
  5. САМО ЗА ДЕТ- И МНООООГО ТЕЖКИ МЕТЪЛИСТИ!!! Този пич го наблюдавам от 2-3 години.Мисля ,че е на 21-23 години. Не знам със сигурност, но подозирам, че се занимава само и единствено със свирене. Композира и записва парчета, свири на китара и бас,свири в банди, прави дръм- кавъри..... Както се вика "нема лошо",дай Боже всекиму, който е мераклия, само недоумявам как с такъв "подземен" стил, човек може да си надвие над масрафа и да се занимава само с това, да се обурудва прилично... и то в Полша (отначало мислех, че е австриец). Ако някой има инфо, ще ми е любопитно да сподели,може и на лично. В това видео е снимал един негов "тренировъчен ден", с какво се разгрява за свирене, в/у какво работи, с какво разпуска после.........симпатяга!!!
  6. Стирпора....освен за топлоизолация,каква друга работа мислиш,че ще ти свърши? Корите за яйца....до известна степен подпомагат дифузията на звука,но за звукоизолация ти трябва абсорбиране,като имай предвид,че различните материали, абсорбират различни честоти. Вземи си часовник-реле, и свържи влагоабсорбатора да работи на предимно на нощна тарифа. Посредством проби, сведи до минимум работата му през деня. Не е много, но пак е нещо...
  7. ...а най-добре автора да даде информация за целта на начинанието,че така зададена темата е повече от несериозно и почнаха да се правят генерални изводи за качеството на звукозаписа в БГ,нещо което принципно не би трябвало да е работа на "нашенци". Факта,че се е насочил към великденски атрибути говори достатъчно...
  8. ...но пък за сметка на това има уреди,наречени "влагоуловител" (обезвлажнител за въздух),чрез които би могло да се поддържа прилично ниво на влагата. Аз лично подкрепям идеята да се свири в собствено помещение ,по местоживеене.Спестява се време за транспорт и можеш да свириш (ако си звукоизолирал) когато си поискаш.Това е особено важно за тези които се учат и им трябва време и практика, говоря принципно. А и всеки лев, който си инвестирал,знаеш къде е. Понеже споменаваш за кабина за барабаните,това все пак е предпоставка за поевтиняване на целия проект,защото няма да изолираш всичките 30 м2, а да речем само 6-7. Като оптимален вариянт бих предложил използване на звукоизолационна мембрана за под- 2см,каменна вата( примерно 90кг/м3) за облицовка на стените и тавана ,който от своя страна е хубаво да е окачен с антивибрационни тампони за окачвачите.Самото преграждане може да се изпълни по много начини,няма да ги коментирам.За вътрешността на стените също има много вариянти,гледам си се спрял на Firex, скъп вариянт ,но за сметка на това добър. Вратата и прозореца които ще сложиш също трябва да са много добре уплътнени,за предпочитане - двойни. Така изградената кабина ще има нужда от вентилация. Подбери осветление което да не нагрява много....... Минимален бюджет за подобен проект 1 500 -2 000 лв.
  9. @Baby Thomas Идеята на темата беше да обмениме опит и информация,кой какво е правил,а не посто анкета :"харесвате ли ,не харесвате ли?" Мисля ,че е съвсем логично хората които нямат какво да добавят по въпроса,на това раздаване да са "пас". И това го пиша точно защото съм бил обвиняван,че питам за разни неща, за които е писано преди и едва ли не пълня безмислено пространството на Светая светих - ФОРУМА.... А иначе, в началната страница на форума има една тема :" За един по-добър форум" и според мен смислените постове са пътят към това...
  10. На който са му скъпи пържолите да се рани с леб и чесън. Темата е насочена към отворените умове и експериментаторите,а не към стотинко-бройковците... Не доумявам как така модератор ще изрази такова закостеняло мнение,при все че някой си е направил труда да внесе смислено разнообразие във форума му.
  11. Надявам се темата да предизвика интерес,затова я пускам като отделна. Идеята е да обмениме опит,кой с какво е експериментирал и какво е постигнал като ефект. Както е известно "стакването" на чинели представлява поставяне на 2 (понякога 3) чинела ,един върху друг, като обикновено (но не винаги) долният е с по-голям диаметър. В общи линии резултата е постигане на "trashy" (болкучив )звук,с къс или никакъв състейн,подходящ за акценти , а също така и за водене на четвъртини на силно и слабо време. По този начин може да се вдъхне живот на спукани чинели,или такива които не харесвате като звук самостоятелно, да намерят място в сета ви,както се получи и при мен. Става въпрос за 12" Meinl Classics china ,който дойде в комплект с 10" splash и 18"china и дълго време не го използвах,тъй като въобще не ми харесва като звук, но от известо време стои окичен на сета ми,стакнат с ветерана 8" splash Stagg-DH. Резултата лично за мен е повече от задоволителен,тъй-като от 2 съвсем непретенциозни чинела се получи ефект от калибъра на max stack-овете на МП. Друго с което съм експериментирал е поставяне на 14" Meinl filter china,като долен капак на фус,но все още съм със смесени чувства дали полученият trash-hat ми допада като звук. Ще се постарая да осигуря приемлив като качество запис,за демонстрация. Съвет към тези които искат да експериментират е да подберат чинели с различна форма на камбанките ,за да се "отвори" малко въздух между двата чинела,в противен случай се получава плътно прилепване на чинелите един върху друг и звука се "задушава". ...и едно видео по темата,лично от Професора :
  12. 14 минути експлозия,наслада,вдъхновение и .....увиснало чене до пода . Enjoy Benny Greb http://www.youtube.com/user/MEINLcymbals
  13. Предимството на "Графити" по онова време, е че беше в нещо като бомбоубежище...като си спомням каква врата само имаха....а и блока съвсем не беше като обикновенните панелки.Иначе там си се записваха и акустични барабани,никой не ми е правил проблем за "нормално" свирене. Нещо се поизгуби "автора".....то и темата отиде в графа "м/усъседски" взаимоотношения.
  14. ^^ ...че съм прочел,прочел съм,колкото и да е очевидно,колкото и да не ти се вярва.... Това,което съм предложил, е в случай, че искат да захвърлят слушалките и да сложат "волумето на мах". Пак казвам,че няма човек,който да ти снесе точната формула (и аз не съм такъв),всичко е от опит проба-грешка. Пропуснах само да наблегна на въпроса с врати,прозорци,пролуки,процепи...всичко тябва да е много добре уплътнено. О.К.,сложили сте 2-ра врата,но тябва да сте сигурни ,че е прилепнала много добре към касата. ^Въпросната стена от плексиглас,гоято предлагаш отгоре до долу ли е или само донякъде? А защо точно плексиглас,при положение,че това се използва в случаите когато звука от барабаните не трябва да влиза в другите микрофони?След като ще се облицова с вата,значи това ,че е прозрачен няма да е от значение,а и отделно за да е стабилен, трябва да е много дебел за да не се огъва....скъпичко...
  15. Ха...много интересно,ама всички пишат к'ви ли не глупости,само никой не отговаря на човека това което е попитал,а именно "...какво още да направя?". Никъде не видях въпроси от сорта "Ама да сменим ли барабаните с електронни?","Дали да не се преместиме в някое от другите ми помещения (те са около 50-60,кое от кое по-подходящи за репетиционна)?" И така,това което мога да споделя от собствен опит е следното: 1.За "борбата" с ниските ще помогне изграждането на тъй нар. "плаващ под".Друг вариянт е да намерите антивибрационна мембрана (дебела гума- около 10лв/м2),която да постелете на пода на цялото помещение. 2.За стените е подходяща комбинацията от каменна (за звукоизолация) и стъклена вата(за акустика в пом-ето).Това което сте направили със 70-килограмовата е добре,но по-добре е 90кг(и по-скъпо естеств.),определено има значение.Принципно има системи за звукоизолация-сандвич от 2 гипсокартона ,с каменна вата по средата,но това спада към т.нар. "висш пилотаж",скъпо и трудоемко,което едва ли е целта ви. 3.Казваш,че сте направили окачен таван.В такива случаи е задължително всички крепежни елементи да са "гарантирани" с антивибрационни тампони -по 3-4 лв е бройката.Ниските имат лошия навик да "пълзят" навсякъде... ...предлагам някой ако има да пише нещо по въпроса от личен опит,да го направи,все пак целта е да обменяме знания и информация. Едва ли има човек в БГ,който да си заложи топките ,да направи проект и да каже "Е т'ва пич ще ти свърши работа,без да си се изхвърлил излишно за всевъзможни материали" Говориме за наука все пак - а да видим някой ще размаха ли диплома....
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.