Jump to content
Българският форум за музиканти

Baby Thomas

Mods
  • Мнения

    9177
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    327

Baby Thomas last won the day on Октомври 24

Baby Thomas had the most liked content!

2 Последователи

Относно Baby Thomas

  • Рожден ден 11/11/1977

Previous Fields

  • Инструмент
    AllTube AppleMac

Contact Methods

  • Website URL
    http://BabyThomas.name
  • ICQ
    28495543
  • Skype
    BabyThomas

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Русе

Последни посетители

18012 профилни разглеждания

Baby Thomas's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Posting Machine Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

4.1k

Обществена Репутация

6

Community Answers

  1. Да живей!!!
  2. И аз мисля, че е немска... Към автора. Щом си начинаещ (пък и да не си) - вземи прочети упътването, там е обяснено кои бутони/потове/вход/изходи какво правят и за какви цели се използват.
  3. На втория канал как яко са му "настроени" високите...
  4. Те две кутийки не могат да измерят вярно с шублера... Купувам нещо, за което ми трябва точност на размера под 1мм, те пишат, че заради ръчното измерване можело да има 2-3мм разлика. Значи... то с дървен метър по-точно ще го премери човек.
  5. Преди години МНОГО се бях наточил на Studio Live модела със събгрупи, 16.4.2 или нещо такова. Бях изгледал всякакви туториали и т.н. Обаче нов на магазина беше излишно скъп, а втора ръка моделите са Firewire 400, което може да се каже, че и тогава беше взело-дало като технология... Та не си купих. П.П. Не съм озвучител или нещо такова, трябваше ми да включа две колони и два микрофона за репетиции. Меко казано е overkill...
  6. Провери каква е точно интеграцията на Presonus с техния И с други DAW, да не се окажа, че само със Studio One могат да се правят разни хитрини, а с други DAW не. Една хитрина, която може да се прави с цифровите миксери, е да пуснеш записан мултитрак от DAW към входовете на миксера и да си тренираш смесване в самия миксер, все едно си на лайв.
  7. Това от клипчето е бял шум. Сега точно бял ли е, розов ли е кафяв ли е не е важно ;). Но не е брум/50 cycle hum/ground loop. Не е и осцилация или motor-boating или... не се сещам имаше ли още нещо от типичните проблеми. На видеото от линка не се чува нивото на полезния сигнал, така че е малко трудно да се прецени съотношението им. В смисъл - това си шуми бая, но като удариш един акорд ще събори блока, така че... Инак споменах, че те фабричните повечето са си така. Поне повечето, които съм имал и чувал. Маршал, Фендър, H&K, Engl... да не говорим за по-китайските марки (Jet City, Bugera, Line6, etc.). Само от по-скъпите има по-прилично направени (без Меса, те са също зле). Не знам точно от къде е, причината може да е в разположението на елементите, в качеството им, кабелаците как са и къде са, къде и как са сложени екранирани такива, изработка/спойки дори (в твоя случай, при заводските е доста по-малко вероятно, защото ги запояват машинно), лампите какви са и не на последно място - комбинация от няколко неща. Според мен голям % от вината е в стремежа да ги направят компактни, съответно наблъскват компонентите супер нагъсто, а като сложат и отоплението да върви по платката... Ей примерно Меса като ги сложат по 2-3-4 един връз друг да лежат... и дето използват компоненти за сравнително ниско напрежение (спрямо нуждите на схемата)... Имах едно Джет Сити, което беше мощен шумогенератор и с малко груба намеса от моя страна стана 2-3 пъти по-тихо. Най-много помогна да вдигна отоплението на 3-4см от платката, след това смяната на кондензаторите по пътя на сигнала (coupling & cathode bypass). Пак си остана шумотевица, но сравнително нормална. Компонентите по платката не бяха много нагъсто, но въпреки това не "утихна" съвсем. DC отопление за първите 2 лампи НИЩО не помогна, Elevated heathers също нищо не помогна, затова и ги махнах тия модификации. Конкретно в твоя случай - трудно ще ти помогне някой онлайн, особено с количеството информация, което предоставяш. Поне една снимка да беше пуснал да се види що-годе как е направен... Ако е киректен клонинг и имаш оригинала могат да се сравнят един до друг, при еднакви условия/настройки/биас/лампи. Ако не... намираш някой фен, дето се е занимавал достатъчно да прави или поне ремонтира и ако го прегледа и намери недъгавости - току-виж се подобри. Също можеш да провериш (да, отново) всички компоненти, да измериш всичко каквото можеш като напрежения, евентуално и на скоп да го видиш... Абе не е проста работа.
  8. Може да е наистина от бая неща, трудно е да се трабълшутва по описание. Ако е добре проектиран и направен (и няма бъгави части/лампи) би трябвало да е доста по-тих от повечето фабрични. Няколкото ампа, които съм правил аз, са изключително тихи, в сравнение с тях Маршал или Меса са шумогенератори. Като казваш, че си спазвал схема... а лейаут? Взаимствал ли си отнякъде? На платка или не? Отопленията как са пуснати? Провери ли пак стойностите на всички компоненти (някъде да няма резистор 1к вместо 100к или обратното)? Какъв е точно дефекта - писал си "шум", после говориш за микрофонираща предусилвателна лампа? Да не тръгва да осцилира (завъртяни кабели на изходния траф)? Ясно ми е, че не е много лесно, но ако можеш тествай и в друго помещение. При мен като се включи компресора на климатика и вкарва сериозни смущения в амповете, дорде го открия бая се чудих някои неща защо звучат като пръдня, но пък не винаги. Ако можеш запиши кратко аудио/видео, да се чуе типа на шумотевицата и съотношението с полезния сигнал.
  9. Да не е латенция от драйвера му (ако има такъв изобщо). Оставам с впечатление, че се използва като микрофон+аудио интерфейс 2-в-1...
  10. Еми нали в стил Уайтснейк... Бейбе, бейбе и си наполовина готов!
  11. Andy Timmons, Steve Morse, Joe Satriani. Guthrie е номер 0, то е пред и извън всякаква класация!
  12. Те вече доста години наред го мъчат, поне 10. А и не е вече spring chicken, както казват на запад. Но инак си е мега зъл тип. Още 70-та години свиреше всички неща, по които се прехласваха открилите Интернет през 2018-та. На мен ми е в Топ 3 класацията!
  13. Далеко съм от училища, консерваротии и т.н. Но по моя логика няма как да не ги пишеш. 1. Ако свириш по ноти в реално време ще е много по-трудно да прецениш, че си видял две четвъртини и остава половин такт паузи, отколкото да видиш нотите + самите паузи. 2. Ако имаш някаква ритмика с омешани ноти +паузи... примерно четвъртина нота + осмина пауза + осмина нота + четвътина пауза и т.н. Как ще прецениш колко да не свириш между нотите? П.П. Паузите вероятно също са ноти, но не знам как да го напиша, може би тонове...?
  14. За транзисторен амп: двоен товар -> ~50% мощност. Което не е точно проблем, поне в случая. При тях трябва да се внимава да не се сложи твърде малък товар - доста от бас апаратурите си пишат различната осигурена мощност за различния импеданс + предупреждение какъв минимум трябва да се използва. Под който минимум е опасно за живота на апаратурата. За ламповите не е така. Там (принципно) е добре да се спазва импеданса, но една стъпка ногоре/надолу не е никакъв проблем, малко ЕКю-то се променя само и туй-то. Но с тия 8"... Каквото и да сложиш все ще е трагедия, просто никой не се занимава да произвежда прилични китарни говориттели с такъв размер. Айде за 10" има шанс, но с тези 8" според мен си обречен на неуспех. Вземи си една 112 колонка + читав говорител и си я ползвай с каквото ти е кеф.
  15. Змей е! С какви ли не други изроди се хваща да свири и не могат да го "преборят". Прави се на шматка, но е доста напред с матреяла!
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.