Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 07/31/24 във всички области
-
1 point
-
Здравейте отново!Вече сме горди собственици на Роланд фп60х! Детето е на седмото небе от щастие! Пианото и хареса много! Благодаря Ви ,за съветите и насоките! Бяхте много полезни!1 point
-
Един от любимите ми канали за метъл смесване е изкарал клипче, което ми се е изплъзнало – става дума за продуцентската работа по една песен. Многократно тук сме писали, че добрият микс идва от добрият запис, респективно от добрата идея и изпълнение. Това, обаче което често убягва на повечето от нас е работата по детайлите по време на самият запис, преди смесването още. Както ще видите и в материала, групата перфектно си познава песента, но по време на записа Джордън дава различни съвети, като например да се акцентира соло барабана в определен момент с "drum slam", китарата да заглъхне като свири рифове, определен акорд да се изсвири в по-отворено обръщение, което респективно ще даде повече високи среди в крайния резултат и т.н. За жалост в моите занимавки често идват някакви готови писти от някого и хората са записали каквото и както са можали, без да има такава важна спойка и поглед върху детайлите ... именно тия липсващи 10% детайли според мен помагат за постигане на "онова качество", дето всички бленуваме, но рядко достигаме. Ако материалът е добър, винаги има някакви възможности да се коригира нещо в DAW, но ако идва записвано с тези неща отработени предварително, хем звучи по-естествено, хем ръчкането по материала намалява значително. Доста е интересно и не е много дълго.1 point
-
1 point
-
@Viara Ivanova Ако е за къси стотинки, ей туй много ме изкефи, дръннах го скоро и обажда повече от прилично за тия пари. https://www.thomann.de/intl/harley_benton_te_70_black_paisley.htm1 point
-
Внезапна проверка на КЗК в офисите на Музикаутор Тя се осъществява съвместно със служители на МВР след решение на Административен съд София - област На 30 юли 2024 г. служители на КЗК, със съдействието на служители на МВР, извършват проверка в офисите на МУЗИКАУТОР, след получено съдебно разрешение от Административен съд София-област. Проверката на място е във връзка с образувано производство за установяване на евентуално извършено нарушение по чл. 15 от ЗЗК и/или чл. 101 от ДФЕС и чл. 21 от ЗЗК и/или чл. 102 от ДФЕС от страна на Музикаутор. Комисията ще проучи дали Музикаутор прилага нелоялни практики при определянето и изплащането на възнагражденията на правоносителите, като същевременно си осигурява извличане на ползи под формата на приходи, съобщиха от Комисията. Такова поведение би могло да лиши правоносителите от полагаемите им се приходи, което би довело до намаляване на стимулите за създаване на нови произведения и следователно би повлияло на конкурентния процес между правоносителите от различните категории. Това от своя страна би лишило и потребителите от ползите от творческите постижения на авторите на музикални произведения, автори на текстове към музикално произведение, на аранжименти и др. При извършване на внезапни проверки на място служителите на Комисията разполагат с правомощия да получават достъп, преглеждат и изземват всякакви документи и записи, свързани с дейността на проверяваното дружество, независимо от носителя, на който се съхраняват, както и да изземват средства за предаване на информация и веществени доказателства. След приключването на процесуалните действия по преписката, КЗК ще се произнесе в рамките на законоустановената си компетентност./ БГНЕС1 point
-
Още тогава го забелязах. Нали музиката върви малко пред неговите думи (коментарите му за всеки 'мастер'), в музиката чувах секунда преди да коментира нещо, абсолютно същото, което той казваше малко след това. Попадал съм на разни други, които коментират неща дето просто ги няма, може би с идеята хората да си кажат "баси тоя каккъв прецизен слух има", но всъщност или нямаше нищо, или е било с такива микроскопични промени, че само уред може да го долови, а в същото време оня говори за някакви колосални изменения. Принципно си прав, но тук има допълнителния момент, че всеки говорител за NS-10 е произведен по същото време и по същата технология, по който е бил произведен и десният му говорител...предполагам знаеш за историята на тези монитори и кога ги спряха. Реално след това и досега се продават или свалени от работили монитори говорители, или "нови" в кутия (основно от японците), но произведени преди 2000-та. Така че както казват аудиофилите...само му трябва малко разсвирване и ще е същият като този отдясно. Отделно няма как да знам дали не са ги сменяли в комплект, но пък така не мога да си обясня защо е завъртян не на позиция само левият. И понеже аз съм от последните, които навремето успяха да си купят (от Динакорд) NS-10M studio и след толкова години знам наизуст как звучат в различните стилове, веднъж слушах няколко различни стила на познати парчета през CLA-10 - абе уж трябва да е същото по думите на производителя, но реално не е...може би защото както казваш са чисто нови, а и фирмата е друга.....или пък просто не са били разсвирени барабар с кабелите.1 point
-
Rainbow - Stone Cold (Guitar Solo) Едно привидно не много трудно соло, което ми отне около 50 тейка, за да изсвиря. Красотата е в детайлите. Използвам: Fender Stratocaster Custom Shop Limited Edition 1957 Roland JC-40 JHS - Double Barrel TC Electronic - Flashback X4 Strymon - Flint Кубето е озвучено с два микрофона (Shure SM-57 и Sennheiser E906) вляво и дясно.1 point
-
Посипвам си главата с пясък, и днес научихме нещо ново. Джордън е абсолютен пич, толкова достъпно обяснява, че има и прекрасен гейт за барабани Black Salt Audio Silencer. Малко ми е трудно да разбера каква е далаверата само да смениш единият говорител, щото независимо дали е 'артия/гума, дори сред прилагането на EQ новото ще звучи по друг начин.1 point
-
Изтече ми времето за редакция на предишния пост, затова съм с нов. Забравих да добавя, че съм абониран за доста подобни канали, но точно за неговия не съм, иначе от време на време гледам по някой негов клип, понеже тоя пич съм го признал, че има ухо и знае да работи добре. Примерно преди време бях гледал 2-3 клипа, в които плащаше за мастеринг на най-различни хора - от напълно неизвестни и взимащи нищожни $ на час, до професионални студия с многократно по-високи цени и тъй като парчетата са си негови, той също им направи мастеринг и след това зареди в случаен ред всички варианти, без да може да се ориентира по име, номер или нещо друго и започна да ги прослушва с коментари за гледащите клипа какво чува в тоя и оня вариант, после ги класираше в движение и накрая откриваше да се види кой вариант кой поред е бил в мултитрака. Имаше доста неочаквани резултати от рода на това, че в единия клип най-скъпо взимащото студио беше накрая в класацията, а доста по-напред беше тоя, дето му беше взел най-евтино. И друг род интересни клипчета има в канала му. А иначе да се извиня на металистите, че ги набедих за безшумното пристигане с модел Х - май той самият пристигна с тази Тесла...всъщност пак си го пуснах в началото и пак не разбрах кой беше в колата. Но пък пътьом забелязах, че са сменяли говорителя на левия NS-10M, понеже го бяха обърнали на 90 градуса по часовниковата стрелка.1 point
-
Метъли пристигат безшумно с Тесла модел Х...тц, тц, тц - накъде върви тоя свят. Всъщност това не е точно "продуциране на песен от край до край", защото 3 дена бяха сбити в 20 минути и са показани само някои от акцентите. Иначе лично аз никога не съм продуцирал метъл, защото съм далече от този стил и не искам да правя глупости, а и студиото ми не е правено за този род записи, но като цяло така върви процесът при записа на всеки стил. Предразполагаш изпълнителите, за да могат да покажат най-доброто от себе си, насочваш ги по време на записа, представяйки своята гледна точка в дадени моменти или цялостно за песента, ако имаш посетители (студентите)...обясняваш им кое за какво го правиш, питаш ги за тяхното мнение как биха постъпили в такава и такава ситуация и т.н. Просто няма начин да не си активен в комуникацията по време на записа, защото този който е зает със свиренето/пеенето в момента, чува по един начин нещата в слушалкките, отколкото ти, дето си в другото помещение и просто слушаш изпълнението на мониторите. Отделно често се налага да помогнеш с нещо в движение...примерно на някоя директна модулация без подготовка, да му изсвириш новата тоника в слушалките 1 такт преди модулацията или пък да му сложиш някакъв маркер в началото, където се налага да започне без ориентир...или пък дори просто да му вдигнеш одобрително палец през стъклото, за да знае, че някой труден пасаж го е записал добре...психология.1 point
-
1 point