Освен това според мен от чисто пазарна гледна точка успяха да уцелят идеалната максима в периода 2005 г. та чак до сега – докато повечето поп/рок/фънк и др. изпълнители се молиха наляво-надясно някой да им купува музиката през Интернет или пък да продават дискове, Пайнер съвсем сами си качваха цялата музикална колекция по тракерите или я пускаха напълно свободно в YouTube/Vbox7, нито санкционираха, ако някой я прекопира или разпространява, понеже перфектно знаеха, че българин пари за музика няма даде, с малките изключения, когато някой не разбира и примерно си купи някакъв диск от бензиностанцията да речем. Всички останали постъпления идваха от участия по чалготеките, концерти, както и реклами в самата телевизия и спонсори. Мисля, че няма друг музикален жанр, който успя да усети маркетингово тази лавина и това също допринесе за комерсиалният им успех. Напоследък времената се попромениха, българите се научихме да даваме пари за Спотифай, част от чалга изпълнителите се отделиха и си отвориха собствени продуцентски къщи, но единствено тези, които могат да си го позволят финансово.