Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 04/03/23 във всички области
-
3 points
-
Бяха ми разправяли в университета за някакво плевенско село, където като дошла демокрацията и всеки започнал да граби кой каквото му видят очите. Та имало някакъв местен тарикат-корифей Бачи Коле, който решил, че е прекрасна идея да изреже малко контрабаса и да си суши царевицата в него ... Та явно това му е бил любимият инструмент.1 point
-
Според мен много зависи дали имаш подходящо трасе. Без да си мега про и/или се напъваш супер много можеш да се движиш с 10-15км/час на гладко. И оттам насетне според зависи. Аз имам велоалеи в 90% по пътя между нас и офиса, ама... денем много навалица и така и не съм ходил. Освен дето те гледат странно...1 point
-
Plot twist: Осъждаш Mooer, че са ти предизвикали ОКР и с изплатените обезщетения те ти правят custom процесор Rezachka series, където цветовете на бутоните и имената на лейбълите съвпадат.1 point
-
Така е, те разлика не правят, но шансът да свириш по-добре с по-вдъхновяващ инструмент и да предадеш повече енергия на публиката нараства. Разбира се, важно е да знаеш къде да удариш чертата, защото на мен VST пиано ми е спирало на живо и то в ситуации където съм solo piano background music и веждата ти почва да се изпотява, просто щото целият звук в заведението спира и не е гот ... Ами то това всъщност е според мен и една от причините в тия Студиолоджици дето имаме да са толкова изцъклени част от пианата, просто за да ти пробият на живо. Тоя Корг специално майка ми го ползва от 1990-та година и не съм го виждал да забие нито веднъж, определено е преди ерата на Korg PA сериите и "Хитър Петър" историите, където някой качва нещо на някаква флашка и то омазва OS-а на целият клавир, което както вече сме дискутирали в други теми при Yamaha няма как да стане. А колкото до имплементацията, винаги обичам да си пускам ей тоя запис, където 80% e М1. Явно Queen не ги е бъркало, че са 4 MB.1 point
-
Аз се намесвам след малко отсъствие. И ще гледам да отговоря. По-долу пускам видео как аз се учих. Срам не срам от килограми, но да видите че тая работа става не само за дърти, но и за дебели и няма проблем. Първо да кажа за безопасността. Статистически в САЩ най-много нещастни случаи имало в банята. Мойто най-голямо пребиване в живота беше с колело - посрещнах уличния паваж по лице след премятане пред предна гума. Не питайте. Но бях към трети клас, бързо мина, нямаше нищо счупено. На видеото терена е леко различен - тогава още живеех в Канада, мисля края на Март си купих борда, ама точно като затваряха всичкото магазини заради пандемията и хванах магазина няколко дни преди затваряне. В момента в който ставаше за излизане без полицията и бабичките да те следят за вирусен тероризъм взехме да извеждаме детето на разходка в парка и на един от крайните паркинги се учех напълно сам. Понеже още беше студено първите дни - началото на Май мисля се падаше (в Торонто зимата свършва към средата на Май понякога) и на дълги ръкави ич не е удобно да сложиш протектори, но после ще видите съм с протектори и сега като излизам често ги слагам. В Канада гледат с много лошо око ако не си със шлем. Протектори може да не носиш - но никой не те приема в компания на лонгбордъри ако нямаш шлем. И на едно мое видео ме критикуват защо още не съм купил и да - това ми е грях. Тук това се приема за простотия, защото не си готин, но там хората държат на безопасност. Казах за падането ми с колело. Да кажа за лонгборда - два пъти съм се наранявал по-сериозно (реално не беше кой знае колко) и все по мои грешки, но когато си над 40 първо падаш с друга сила, второ със сегашните ми бая килограми, трето минава доста по-дълго, четвърто както каза адаша Cybergene - семейството ти зависи от теб и не можеш да отсъстваш дълго от работа. Ами научих урока - първото кофти падане - ниска скорост на лек наклон стана простотия, не бях подготвен как да реагирам и фраснах дясна китка. Две седмици дори домати не можех да режа - опитвам да стисна ножа и боли. Веднага си поръчах протектори за китки и тях дори да не сложа налакътници, но на дясната ръка слагам за китка. Винаги. Второ неприятно падане - вечер, забравих си бях челника и се мотая по улиците привечер. Еми на един участък в тъмното бях забравил че има една дупка, захапа колелцето и полетях. Тая вечер два пъти ми се случи да падна на ляв хълбок. Първия път - камъче - нямаше проблем леко се натъртих. Втория път на дупката добре че вдигнах ръка да си предпазя главата, че инак лошо. А хълбока - огромен подут кръг. За тая работа има шорти с подплънки на хълбоците, ползват ги хора с маунтийн байкове, стават и за скейт. Но грешката беше моя - ако бях видял дупката щях да я заобилоля. 2 дни по-късно ходих със спрей да я маркирам. Но откак сложих протектори нямам грижа - протекторите за скейт и bmx са сериозни - падам и само се изтупвам. Голяма работа децата как ме гледат. Няма да разберат. И шлем ще си взема по-натам. Впрочем погледнете Тони Хоук - човека никога няма да го видите без протектори и шлем. Нека децата да се подиграват. А хейт има за всичко. Преди да замина за Канада си бях взел блейдове и се учех. Обаче си купих и фитнес-модел блейдове с мека обувка, по-едри колелца, абе това дето го продават на повечето места. Ей в НДК не спряха да ме гледат децата и чух един ден "абе тоя що кара женски кънки" След около месец на Витошка срещам по-дърт от мен с блейдове, спрях го. Оказа се че кара от години. Каза "мен непрекъснато ми викат що карам детски играчки, аз им викам абе ти ски караш ли, те да ама то е друго" ми не е друго. И не трябва да ви пука. Безопасността също зависи от това как се учите и какво решавате да правите. Вижте мойто видео. Преди всеки път като излизам изкарвах първите 5-10 минути първо на трева преди да посмея да се кача на асфалт. На тревата ще видите как се упражнявам. Чак тогава отивам на асфалт. Най-големите грешки на начинаещите и то от незнание или прекалена увереност е да правят необмислени неща - да се пуснат на асфалт без да са подготвени изобщо или да се пуснат по надолнище без да са готови. Колкото до усещането - да караш лонгборд, спрямо това да караш нормален скейт е като да се возиш на евтина кола или кола за състезание (понеже ще е с твърдо окачване) и после да се качиш на луксозна кола - първата кола ще вози твърдо, втората ще вози меко. Но за разлика от колите лонгбордовете развиват доста по-високи скорости по простата причина, че колелцата са с по-голям диаметър. Просто казано, колелцата за нормалния скейт са твърди, малки и тесни, докато за лонгборда приличат на задните гуми на Формула 1 болидите от 80те години (вече не ги правят така, затова подчертавам 80те години) - ония дето ги караха Прост и Сена - меки, широки и с по-голям диаметър. Оттук и това къде може да се кара - скейта е идеален за гладки повърхности. Няма как да караш къде бъде - малките колелца ограничават. Пред НДК, около паметника на Армията и всеки един скейт парк. Толкоз. За останали места - ако асфалта позволява. Лонгборд колелцата - друга работа. И те се спъват на камъчета, но на по-големи. Инак скейт парк - само ако сте с къс лонгборд, тоест "cruiser". Аз с моя не съм за скейт парк (той е 36 инча дъска и е спуснат). Обаче преминаване на по-груб асфалт и дори каране по трева - няма проблем (за тревата ще трябва обаче скорост) и не - не говоря за специалните офф-роуд бордове, говоря за съвременен нормален лонгборд. Та груб асфалт - няма проблем. Нека някой скейтър се пробва да мине Витошка в момента в пешеходната зона - не съм сигурен че ще успее. Лонгборд - ще друса, но ще мине. Комфорт - лонгборда има широка дъска. Дължината зависи от модела. А именно: Приложения: Нормалният скейт е за трикове. Не че не може просто да се возите, но е за трикове най-вече. Лонгборда по принцип е с обратно предназначение. Първите модели са правени от сърфисти, за да има какво да карат когато няма вълни. Основният класически съвременен модел е дълъг и прищипан в задния край (т.нар. pintail) и е основно за разходка. С това, за разлика от скейта се избутвате 1-2 пъти и то ще ви носи леко и на приятно разстояние, преди да изгуби скорост. Има специални къси модели пак с големи колелца (cruiser) , които се ползват за трикове но имат предимството на колелцата да минават и кофти асфалт и се ползват за freeride на по-големи разстояния. От останалите модели - има едни които са за високи скорости с цел надолнища и моя е такъв, но има едни супер-дълги (над 38 инча дъска) и те са за т.нар танцуване - вид трикове. Но накратко - какъвто и да е модела, основно предназначение е придвижване на 2-3 км разстояние (може и повече, но зависи). Но да - може и трикове, но при танцуването триковете нямат нищо общо със скейт триковете които знаете и прави Тони Хоук. Мисля че покрих въпросите за това какво може да се прави с един лонгборд и колко е безопасен. Аз трикове не правя, просто го карам и е приятно. Във фейса засекох някакъв колега перкусионист от София, който кара, но не го познавам. Така че има и там си организират срещи. Остана въпроса за марка - ако някой реши да взима, знам че може да е с ограничени възможности, но не взимайте евтини модели особено от незнайни марки. Ще се разочаровате, че няма да возят хубаво и няма да имате удоволствие. Иначе това което аз трябва да отработя най-накрая е да отслабна - слабите са по-гъвкави и могат да правят повече неща на борда. Но вижте видеото - над 40г съм, с бая килограми съм, с протектори съм и карам. Единствено нямах идея че най-големия кеф - да минаваш през локвите не трябва да се прави - но така се научих как се чистят лагери и как се сменят. Лошото е обаче, че се отразява и на дъската, моятя мина основен ремонт с ново лакиране преди няколко месеца. Но ако се кара само на сухо няма да го има тоя проблем. Така че - безопасността си зависи от нас. И в тубата има видеа на по-дърти от мен които карат. Сложих няколко видеа в групата ми да се гледат. PS: Само в момента дъската ми изобщо не изглежда така - цялата е в лепенки, но така ми харесва.1 point
-
Музиката не ми е интересна, влизам в тоя форум за лаф моабет. Всички инструменти са ми гадни…1 point