Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Baby Thomas

    • Points

      4

    • Мнения

      9177


  2. yamaha

    yamaha

    Members


    • Points

      2

    • Мнения

      1320


  3. synchu

    synchu

    VIP listed


    • Points

      2

    • Мнения

      5708


  4. Jordan_J

    Jordan_J

    Members


    • Points

      2

    • Мнения

      2426


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/14/21 във всички области

  1. От къде излиза добрият звук е тема на извечни терзания И мнения. По принцип има атенуатори и атенуатори. Но ценовият клас на този тип устройства, които според мен вършат работа, надхвърля този на изброените усилватели От изброените усилватели само Басбрейкър звучи относително сносно на ниски нива - отново според мен.
    2 points
  2. Атенюаторът в доста случаи нищо не прави, само пари се дават на вятъра и хабиш крайните лампи повече. Добрият звук излиза повече от високо звуково ниво и размърдване на говорителя, а не толкова да понапънеш крайните лампи. Поне моите тестове това сочат. Имал съм 2 резистивни и имам и реактивен. Има смисъл за определени ампове, обикновено някакви без мастър волюм или на които голяма част от звука е в крайното стъпало (тоест не метълски). Абе работата е малко като да си купиш Ламборджини и да го караш из града с 40км/ч. Не можеш да го опънеш и да се изкефиш на макс, файдата ти е, че си го имаш.
    2 points
  3. Не звучи логично за тези дето не им е ясно или за онези, дето прекалено разчитат на гласовите си възможности. Винаги съм се опитвал да обяснявам същото на хора, които примерно искат да запишат някакво входно демо за конкурс и носят някакъв смачкан до последно сингбек...и като им кажа, че няма да звучат добре върху това, обикновено получавам отговора "Ама те журито ще слушат най-вече гласа", да ама тия от журито също са хора и повечето възприемат цялостно нещата. Аз също журирам от поне 10 години в подобен конкурс и съм наясно колегите как слушат и какво оценяват, та с чиста съвест мога да кажа, че подложката обикновено е половината от цялата песен. И понеже вече се прибрах, преди малко отново чух парчето - за разлика от слушането ми на онези микроколонки, където жиците направо си ми харесаха, сега установявам, че всичко вътре седи на нехомогенни пластове, а точно харесваните жици ми звучат все едно са от съседната стая. Оставям настрана, че във въведението онази китара в десния канал направо си закъснява, а на повторението й около 2.15 общата тяга рязко хлътва и в двата канала - не мога да измеря RMS-а в момента, но така на ухо имам чувството, че там пада поне с 10-тина децибела. Отделно оня метрономен фус ако го нямаше можеше и да не се забележи теглещата назад китара, то вярно че понякога се прави и умишлено като се търси даден ефект, но тука толкова закъснява, че чак дразни. Също съм на мнение, че идеята вътре е добра, но парчето изобщо не е за мастер, а си иска още доста работа на предварителните етапи...и като човек, работещ най-вече с гласове - много редакции върху вокала преди да стигне до смесване. P.S. Не съм никакъв спец в тези стилове, защото съм ги работил много рядко и не искам Panzergrenadier да ми се сърди за откровеното мнение - винаги предпочитам да съм прям, за да може човекът да работи върху себе си и да става все по-добър.
    2 points
  4. Имах възможност и чух песента по-подробно преди малко. Според мен положението е изтървано още на етап микс. Изпълнението няма да коментирам. Но като баланс - не е добре - има много силна (и бизи) каса, тихи китари за този стил. Вокалът също не е добре балансиран и стърчи. Това парче изобщо не е за мастериране още. Върни се на чертожната дъска и премиксирай всичко както трябва, пък после ще мислиш и за мастеринг.
    2 points
  5. За вкъщи взимай процесор и свири
    1 point
  6. Относително Long-shot, обаче все пак - опитай да почистиш контактите на всички ЮСБ-та с конктактен спрей - на самия комп, на кабелите, на интерфейса. Два пъти ми се е случвало да се държи супер странно заради това. Можеш да използваш ушни бъркалки, сплескваш с клещите, фъскаш малко и чистиш. Естествено може и да не е това, но пък е лесна операция и при всяко положение е добре да го отхвърлиш като източник на проблемите.
    1 point
  7. На този файл последните грижи са му МР4 формата или на колко херца да сложиш параметрично ЕКю за да оправиш проблема Х. Моят съвет е изобщо да забравиш термина мастъринг (който и без това се използва почти винаги неправилно). Реално трябва да започнеш от нулата, с такова качество на записа дори да си много добър "смесител" пак няма да постигнеш почти нищо. Jordan_J правилно елиминира изпълнението от уравнението, но мисля е добре да се отбележи, че добри аранжимент/изсвирване също са от доста голямо значение за смесването, колкото да не звучи супер логично на пръв поглед.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.