Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Icarus

    Icarus

    Members


    • Points

      4

    • Мнения

      1874


  2. yamaha

    yamaha

    Members


    • Points

      4

    • Мнения

      1321


  3. Лими

    Лими

    Members


    • Points

      3

    • Мнения

      1770


  4. Mar4enko

    Mar4enko

    Members


    • Points

      2

    • Мнения

      154


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/15/21 във всички области

  1. Най-после се сдобих с легендарният Attack Decay!!! Една Айфонна видео демонстрация на този ефект с моя композиция "Есенна импресия," композирана за флейта и класическа китара, но тук замествам флейтата с китара. https://www.youtube.com/watch?v=mbjhc_7hr9o
    3 points
  2. Развинтих ги, сега има три дупки отгоре Майтапът настрана, винтовете са за монтиране на педалборд - идва с картонен шаблон къде да играе дрелката. Моят има скоби отдолу за целта така че минах и без дупчене, но по-компактните не винаги имат готово решение.
    2 points
  3. Разширих малко слушалковия чейн. Въргаля ми се наоколо и един малък стар bluetooh приемник който ще мушна в малкия миксер за backing tracks и метроном от телефона, но като ми остане малко време - трябва да модна малко жици с поялника за целта.
    2 points
  4. Чудесна пиеса ,Лими. Поздравления! ПП. Предполагам свириш бос за по-добро заземяване. ?
    2 points
  5. Не му се нрави идеята. При мен подът също е гол - и в двете помещения съм с повдигнато дюшеме, под което има огромно количество вата и гумена изолация на "скарата", която контактува с бившия оригинален под. В студиото обаче, поради причина, че нямам апаратури, освен бас траповете и панелите по стените, имам и панели на тавана за компенсиране на отраженията. Аз в неговото положение също бих постъпил така - бих си оставил оня балатум, а за тавана бих си направил няколко рамки, в които да вкарам няколко панела, но надали ще му се занимава...въпреки, че не е голяма философия.
    2 points
  6. При мен ватата служи само за изолация под/зад други повърхности, а не за вътрешна акустика, но понеже съм виждал другаде такива правени плоскости от листове минерална вата, облечена в плат - само бих препоръчал да не взимаш вата с голяма плътност (твърдата), а нещо по-умерено (леко рехава и поглъщаща звука). Твърдите плоскости са по-подходящи за изолация, а не за вътрешна акустика и по-скоро може да имат обратен ефект на това, дето очакваш от тях. А що се отнася до траповете - за кои точно говориш, понеже Ауралексите са 200 евра, но са 4 броя, докато тая Хофа е само 1 бр. Ако не смяташ да ги слагаш симетрично по ъглите, да...става, понеже е цилиндрична и по-масивна, но ако впоследствие установиш, че басът резонира не на 1, а на 2-3 места - пак ще трябва да добавяш нещо дето да го обере. Не съм някакъв спец по акустика и нямам представа в такова малко помещение като твоето, в зависимост от обработката му и това, на което после смяташ да слушаш, как точно ще звучи като цяло, но докато не го почнеш и докараш до към 80% завършеност, няма как да разбереш...май само Тони Манов може да помогне в случая.
    1 point
  7. Точно това щях да питам, дали му се дърводелства. Бюджетът рязко ще падне...
    1 point
  8. По-добре си направи акустични панели с яка каменна вата. Рамка от какви да е дЪски и някакъв рехав плат за облицоване. Ще изхарчиш 3-4 пъти по-малко пари и резултатът ще е минимум същия. Подът според мен е по-добре да го оставиш гол и да накичиш нещо по тавана. Дори да няма голямо "човекотекучество" и мацаница ще разбрицаш килима с колеленцата на стола, който стои общо взето на едно място. Също така из нета казват, че звучи някак по-естествено да имаш "нормален" под, а не таван (в природата винаги имаш под, от който чуваш отражения).
    1 point
  9. Завесата, особено ако е по-плътна, ще ти е доста полезна за целта, но защо на тая схемичка горе ми се струва, че панелите са малко рехаво наредени. Всъщност стаята ти няма и 10 квадрата, така че не пречи да започнеш с такъв примерен сетъп и ако после прецениш, че все още не е достатъчно, да добавиш още на празните места. А относно " как бихте процедирали Вие " - точно мен не питай, понеже си падам леко максималист и обработвам сериозно всяка една плоскост в помещението, вкл. и тази на тавана, което надали ще искаш да направиш. Само да добавя, че щом помещението ще е 'контрол рум', гледай да постигнеш необходимия ефект най-вече на мястото, където ще миксираш - около ъглите надали ще бъде същото, а и не е необходимо.
    1 point
  10. А-а-а-а.... така го беше написал в началото, все едно някой е умрял :D. Сега си работи в София Коцето!
    1 point
  11. Да, напълно си прав. Но аз отделих един компютър само за аудио, защото се оказа, че разните други програми с които работя имат много фонови процеси- това беше решението при мен. Всъщност човешкото ухо е най-съвършеното ни сетиво, което единствено работи денонощно. И усеща разлика от 1-5/100 във височината на цял (в темперирания строй) тон. Когато работя с видео нямам чак такива проблеми- там просто трябат бързи стрипнати дискове за реалтайм плей. Но аудиото... иска си своето.
    1 point
  12. Честито , ама за мене е ненормално тея три глави на болтове така да стърчат отгоре ?
    1 point
  13. Това е: мога да свиря поне на 4 места без да пренасям...стига да има свирене де....:-))))
    1 point
  14. С този красавец И звяр се сдобих още преди Коледа, но нещо бях позабравил за форума, та затова чак сега се фукам.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.