Jump to content
Българският форум за музиканти

Всичко без продажби

Показване на теми in Търсят се музиканти!Ноти и учебни материалиДруги инструментиКитараУдарни инструментиКлавишниБасВокалиХардуерСофтуерСъвети, трикове, въпросиКакво, къде, кога ?Авторска музикаМузикален бизнесТеория и КомпозиранеИзработка и ремонтГоворилняLiveСемплиКитарниБасДжемКавъриВидеоДухови инструментиТекстописанеДругиВашата продукцияНови албумиХай-ендMusic Center IkonomovЕлектронна музика и DJ - средства и похватиFactor7, 8, 9 - струнни китари и баритони публикувано в последните 0 дни.

Този поток се обновява автоматично

  1. Последният час
  2. Koobenot

    Tool - The Pot

    ^ Според мен за изолация на инструменти/вокали RX Music Rebalance се справя много добре. Lalal.AI – също. Не знам какво са направили в Трактор, но старите версии правеха изолацията по изключително допотопен начин – EQ срязване на средите единствено върху моно сигнала в центъра и толкова. Към днешна дата би трябвало да са по-напредничави, както е и LALAL.AI
  3. Днес
  4. Много благодаря! Хорайзъна е доста як, харесва ми усещането на 25.5 скалата (от много години свиря предимно 24.75). Да призная, обаче, еклипса е много по-резонантен и среднист (акустично). Като се сложи хай гейн амп усилен на репетиция, тези неща не се чуват обаче. Ако купуваш втора ръка, да знаеш че хорайзъните с ТОМ мост са склонни към bridge collapse. На този се наложи да го подменя.
  5. Вчера
  6. Питанките са няколко: 1) Подуене Блус Бенд според каквото намерих, пише че е създадена 1989 а Бараби Блус Бенд 1993г. Ок. Първи въпрос - имаме ли по-ранни блус групи? Дори да не са 100% блус-ориентирани, но да са поне 50% блус или ритъм-енд-блус. Не съм слушал много Георги Минчев, но след като е рок-енд-рол, вероятно има ритъм-енд-блус или блус песни, които не съм засичал? 2) Какво е било отношението на музикалните организации преди 1989 към блуса? 3) Блус групи в периода 1989-1995 освен ПББ и БББ други? Мерси!
  7. ^ Абе дава интересни отправни точки по някои технически, музикантски, филсофски въпроси също. Според мен за музикална теория е прекрасен консултант, да ти обяснява солфеж е супер ... но винаги имам щипка подозрение, че понякога бая си измисля.
  8. Последната седмица
  9. И аз посвирвам на барабани доста отдавна. Дъртичък съм обаче - 50+ 😉 Ако решите, пишете на ivan@rockdrummer.eu. Peace! 🙏🤘
  10. Последна...колко да е последна - "петицата" е от години и промяната на всеки обертон или група от обертонове си го имаше още в началото на ковида и оттогава ъпдейтват само с бъгфиксове и козметични промени. Покрай тоя бум на AI в последните няколко години, отдавна чакам с нетърпение да излезе 6-та версия с коренно нови опции, които ще улеснят неимоверно всички, които ползват програмата...не знам работят ли над някаква нова версия или са решили да замразят проекта до 5.х.х.
  11. ^ Абе готини са, ама бюджетът на колегата много ограничен ...
  12. Айде, колеги, петък ден на майстора ...
  13. За предишните два клипа - ужасТ и безумие... За последния, не е по темата
  14. Здравейте Търсим китарист от Плевен за ей такъв стил. Възрастта е без значение: Harmaja
  15. "Комплиментите като лични нападки" или "Личните нападки като комплименти" Туй е въпросът! ------------------------------------------------ По кабелния въпрос - аз лично не мога към момента да ти препоръчам нищо, защото доста отдавна не съм купувал микрофонен кабел на метър. Мога само да кажа, че хубавите, маркови кабели често си имат техническа документация (datasheet). Можеш да провериш из нета и да сравниш поне на параметри това, което видиш, че се продава из магазините (може и да се обадиш по телефона да питаш за точните "модели"). По принцип ти трябват кабели, които по възможност са добре екранирани и са микрофонни (оплетена двойка - twisted pair). НЯКАКЪВ ориентир може да ти бъде капацитетът - обикновено се измерва в пикофаради на метър (pF / m), като по-малкото число е по-добре. Дори този показател, не е фатален, стига да не излиза от някакви рамки драстично.
  16. Хванах на видео записа на един от траковете ми. За съжаление звука на записа не е добър но демонстрира малка част от процеса който ползвам за да работя. След това post-processing-а правя със софтуер. Това е завършения трак:
  17. Това е проект с политически заредени лирики и послание. Музиката е сурова и типична за ранните клубни UK стилове. Не на всеки ще се хареса и това е нормално. На тези, на които им хареса - нека се забавляват пълноценно. Част от хардуера ползван за продуцирането на песните: MPC One, MPC Keys 37, Roland Fantom 06, Arturia Minifreak, Mininova, Roland DS 61, BassStation II, Korg ModWave MKII, Korg Minilogue XD, Roland SP 404 MK2, Digitone.
  18. За да се втурнат трябва да са бая ентусиасти - масивната част от наличните ресурси, като книги, алгоритми, наличен сорс код/библиотеки и етц са C++. Иначе всичко, което компилира до директно изпълним, евентуално оптимизиран код - си е ок. Без да правим форума програмистки и без да познавам Rust в детайл, ако нещо не го прави задтерминалното устройство, значи нещо друго го прави - или ограничения в езика (resp. compile time restrictions/safety) или "comparable performance" клеймове по презентациите, 'щото нещо трябва да подсигурява, че всичко е ток, жица и смарт Няма лошо - аз съм за - да вър'и напред софтуера
  19. Излезе интересна машинка, достоен съперник на Harley Benton хавите, макар и с по-малко копчелъци, но като за тези пари ... доволно.
  20. Силата на натиска на клавишите при дигиталните пиана (от реномираните производители) е съобразена да бъде същата или почти същата както е при акустичните инструменти. Имайте предвид обаче, че при самите акустични инструменти силата на натиска варира доста от производител до производител. Свирил съм на много акустични пиана и рояли и разликите в натиска понякога е силно забележима, така че при дигиталните пиана обикновено се стремят да постигнат някакъв осреднен стандарт и въпреки, че много пъти съм гледал измервания за съответствие с точни грамове върху белите и черните клавиши, разликите в натиска между различните инструменти, било то акустични или дигитални, винаги си я има. Понякога тук във форума е имало отзиви...примерно някоя майка купува FP30x (Роланд) за детето си и то казва, че клавиатурата на Роланда била малко по-тежка от клавиатурата на акустичното пиано в школата, но това пак е относително, защото не се знае на какво пиано свирят в школата. От друга страна по-тежката клавиатура дава предимства впоследствие, когато детето трябва да свири на други инструменти и когато попадне на роял с тежка клавиатура, то е подготвено за това, а ако попадне на някаква по-лека клавиатура, обикновено му е по-лесно и т.н. Някои от моделите на Касио са с малко по-леки черни клавиши, което пък е друго предимство за малки деца, които тепърва започват да свирят, защото черните клавиши са вътрешни и децата по-трудно ги натискат с малките пръстчета, а така като са една идея по-леки, децата свикват по-бързо и с черните клавиши. Най-добре е ако имате възможност детето на място да опита клавиатурата на пианото, което ще му вземете, защото тука обясненията са само по принцип как е в действителност.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.