Jump to content
Българският форум за музиканти

PlamenM

Members
  • Мнения

    759
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    38

PlamenM last won the day on Май 22 2020

PlamenM had the most liked content!

Относно PlamenM

  • Рожден ден 05/08/1977

Previous Fields

  • Инструмент
    kitara

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    150542867
  • Skype
    p.mandadjiev

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sofiq

Последни посетители

3078 профилни разглеждания

PlamenM's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Very Popular Rare

Recent Badges

661

Обществена Репутация

  1. Кремона , но от завода. Там има по голям избор. Ако не робуваш на марката - https://www.google.com/search?q=Harley+Benton+CLC-650SM-CE+BK+S&oq=ha&aqs=chrome.0.69i59j69i57j69i59l2j35i39j69i60l3.1300j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Признавам не съм свирил на нея, но по спецификации за тези пари отвява всеки модел.
  2. АС само да питам, на баса откъде му се сипва масло...че инак ще прегрее...:)
  3. Я да си видя умнотийте дето съм ги писал по тази тема преди 3 години... Сега вече всеки доминантен акорд го третирам като АЛТ :), нема значение че не са го писали като такъв...ДА СА!
  4. Мойте 5 цента. Мексиканските Тейлъри никак не са лоши китари, но са много далеч от американските такива. То и цената е такава. Яз лично китара за толкова пари по интернет не бих поръчал - акустична. Електрическа да. Друг е въпросът че за тези пари аз бих си взел Кремона изцяло от масив и бих сложил висок клас електроника като K and K, но аз съм пристрастен. Там обаче трябва да се ходи до завода, че изборът в София е малък.
  5. иии ми аз не съм писал тука от ена камара време бе.... IMHO, що се отнася до перца и тн отговорът е Cracking the code Troy Grady. В общи линии това за мен е най-всеобхватното изучаване на това де що се свири с перце, че направо плаши. Аз свиря от почти 30 години и вътре има една камара неща, който са полезни и интересни. Има доста в тубата и цялото на един руски сайт дето не го споменаваме. В общи линии synchu си е прав - няма правила и всяко музикално предизвикателство се решава с една или други музикална техника според случая и най вече възможностите. Щото и аз бих искал да свиря алтернейт като Стив Морз и легато като Холдсуърт, ама и един мармот завива със станиол. Има обаче нещо, което е общо валидно и се нарича pick slanting. Преди време го открих за себе си като техника и абсолютно доказано работи. Нямам идея защо никой не го наблегнал като техника при обучаването, но определено има смисъл. Видът, размерът и материалът на перцето имат много голямо значение, ма това е друга тема.
  6. То моето мнение май си е ясно вече - но от гледна точка на удобството, ако свирех 3-4 дни през седмицата , не бих влачил и аз усилвател. Зависи от усилвателя. Примерно с акустичното дуо с Григор, имаме над 25 участия от началото на годината , и всеки път си носим 40 ватовия AER, но той си е много компактен. Когато свиря с група, което не е повече от 10-15 в година, тогава гледам да мъкна Вибролукса и всеки път, когато не съм го правил, съм съжалявал след това. Но ако свирех всеки ден - най вероятно щях да мъкна или съвсем малко, но качествено кубе или някаква симулация
  7. 15 вата лампа е много за 80 % от клубовете в София. Аз свиря с 35 вата фендер вибролукс ривърб и повечeто време усилвателя ми е на 4. Да, в повечето случаи озвучителя носи каквито микрофони има . В лайв среда почти всеки динамичен микрофон ще ти свърши работа. По отношение на директната връзка - ами не, аз го написах и пак ще го напиша - китарния звук не идва от китарата от веригата китара кабел ефект усилвател микрофон и тогава централно. Всяка симулация си е точно това - симулация. Аз съм чувал страхотен китарист да отвява всички със стар транзисторен 10 ватов Роланд ( и за да бъда ясен, Миро Найденов) с едно микрофонче пред него.
  8. Всички портативни сетъпи са компромис в негативна посока. Да , леко е , факт , и аз мразя да мъкна усилватели , но звучи зле. Може би единствено за чисти и синт звуци от китарен синт е ок, но останалото просто не е каквото трябва да бъде. Сега, признавам че не съм свирил с Фрактал, може би това е различна класа. Има много компактни малки глави който с един 12 кабинет звучат ама съвсем истински.и с един най прост китайски микрофон отпред, ами звучи си ОК..китарния звук е китара, кабел, усилвател, микрофон , централно...махнете един компонент и вече не е това.
  9. Аз. Иво е много добър професионалист и каквото ми е правил, съм останал доволен.
  10. В концертна ситуация подобни машинки просто не стават. Може нещо компромисно, ако съвсем не става да се мъкне усилвател - и от основно за чист звук.
  11. Успех да записвате в къщи с 90 ватовия амп. Всъщност в София има много малко места където 90 ватов лампов усилвател би бил полезен. Не че не е хубав. Хубав е. Ама няма да ви дадат да го усилите повече от 3.
  12. БРЕ - баш това ми е на полезрението ( не че нямам два Роланд пикъпа . Интересно ми е, ще успееш ли да го подкараш и със хардуерен синт. Защото на мен това ми е подлата мисъл, да го ползвам на живо, ама не с софтуерни ВСТа а ми с някой хубав хардуерен модул
  13. Понеделник има и регулярен джем в ДжазБара. Хаус бенда свири основно леки блус, джаз и фънк неща, та който има желание може да се включи
  14. . Всеки вторник - Делта блус бар. Джемът е основно блус насочен През седмица в неделя ( вижте страницата на бара) - ДжазБар на улица Кирил и Методий в София - Drunken Octopus Party -джем с фънк, леко псайкеделик насоченост, ейсид джаз Всяка сряда в Мазе- джем с обща насоченост Всеки четвъртък - бар Безкрай - общо взето свободна сцена за звукопроизвеждане Всеки четвъртък в джазбара - джем тежка артилерия с някой от най добрите джазмени в София.
  15. MIM Fender Telecaste Muddy Waters...the blues machine
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.