james-assya Отговорено Ноември 15, 2009 Отговорено Ноември 15, 2009 Е сега ще ви дам повод да се посмеете на един бедняк и прошляк като мен. Като чета всички с какви инструменти и техника разполагат чак ме хващат комплекси да пиша тук, това което за средния потребител е евтина китара аз още не съм си го купила. Та така, както и да е, по темата: 1. Една донякъде доста самоделна китара ( най-малко 10та употрба ) с ужасни адаптери, с някакъв Фендър гриф стар с протрити прагчета 2. кабел 3. усилвател (домашно направен от старите усилватели, които се използваха преди години за радиоапаратите ) с два вида clean tone и distortion и нещо като overdrive 4. една пак така самоделна колонка (e тука вече сигурно ви съсипах с мойте самоделки) направена от няколко парчета талашит и едно говорителче вътре. Сега вече сигурно умирате да знаете как звучи това а пък аз ще ви кажа че дори се осмелявам да си записвам разни работи със съмнително качество, при което към въпросната редичка се прибавят още: 5. стереото, през което изкарвам сигнала на слушалките и 6. компа и то не какъв да е ами лап-топ ( ) на микрофонния изход разбира се и накрая 7. една програмка Аdobe Audition Айде сега смейте се свободно Цитирай
kolio_k Отговорено Ноември 15, 2009 Отговорено Ноември 15, 2009 Не е смешно, на времето аз започнах със една Кремона включена в радио от 70те / 2 вата. Мерака е важен, често хората с много мерак и малко оборудване са значително по добри в правенето на музика от разглезените, на които мама и тати купуват всичко. Дерзай, ако те бива , ще дойде време да имаш всичко, което искаш . Техниката не може да свири сама 1 Цитирай
carnalsoul Отговорено Ноември 15, 2009 Отговорено Ноември 15, 2009 Напълно съм сугласен с Кольо , свиренето му е майката дето се вика . Аз след 3 години , чак сега започнах да си купувам кой знае нещо по-свясно за свирене . Цитирай
MAXA Отговорено Ноември 15, 2009 Отговорено Ноември 15, 2009 Ibanez GRG170DX - Кабел - KORG AX3G - Marshall MG10CD Като за начало Цитирай
synchu Отговорено Ноември 16, 2009 Отговорено Ноември 16, 2009 Не е смешно, на времето аз започнах със една Кремона включена в радио от 70те / 2 вата. Мерака е важен, често хората с много мерак и малко оборудване са значително по добри в правенето на музика от разглезените, на които мама и тати купуват всичко. Дерзай, ако те бива , ще дойде време да имаш всичко, което искаш . Техниката не може да свири сама Акустична, модел "Роза" с адаптер за 2 кинта, но тогавашните (струващ около 2 седмици събиране на стинки) в грамофон Респром. По някое време изкрънках и един дисторшън Милин камък. Е нямаше такава микрофония.... Все ми се струва, че в днешно време е по-лесно от гледна точка избор на бюджетни решения. Цитирай
RockHeaVeN Отговорено Ноември 16, 2009 Отговорено Ноември 16, 2009 Stagg r 500 am ----- Zoom g1x ------ Stagg 10w за сега джиткам с тая верига мога и семпълчеда да запиша ако някой се интересува Цитирай
Icarus Отговорено Ноември 16, 2009 Отговорено Ноември 16, 2009 Разкарах голяма част от нещата и остана в крайна сметка китара-вах-драйв-амп, като драйвът постоянно е включен и съм в бизнеса с връткането на волюм пота активно и съм много доволен от резултата Цитирай
Jorko_Beliata Отговорено Ноември 20, 2009 Отговорено Ноември 20, 2009 (Редактирано) Преди окончателно да се разделя с настоящия си "чейн" (поне така се обертава), реших да драсна няколко подробни редчета за него. В момента използвам BEHRINGER Overdrive/Distortion OD100 BEHRINGER DYNAMICS COMPRESSOR DC9 BEHRINGER GRAPHIC EQUALIZER EQ700 - свързани точно в реда, който съм ги написал Въпросните нискобюджетни камиончета всъщност ми дават доста възможности за модулация на звука, както съм ги пуснал по-долу: Овърдрайв-Дистършън - Дистера е малко по-усилен, фул гейн - обикновено това използвам за тежка музика. Овърдрайв-Дистършън-Компресор - Драйва е като горе, чувствителността на компресора е докрай. Някак си "рендосва" звука. Ако горе е като "раш-пила", тук е по-фина "пила за желязо", така да се каже Овърдрайв-Дистършън-Компресор-Еквалайзер - Драйва и компресора са като горе, еквалайзера е на Full Bass&Treble - издут бас и високи, свалени средни. Близо до типичния дет-метъл саунд. Овърдрайв-Дистършън-Компресор-Еквалайзер - Драйва и компресора са като горе, еквалайзера е на издути средни, намалени басове и високи. Всички проби са записвани директно на PC, педалите са захранени с обикновено импулсно зарядно. Поради което и звука изобщо не е кой знае какъв, но целта все пак е просто да се забележат нюансите. Подозирам, че вместо Овърдрайв-Дистороршъна, който аз използвам, произволен друг драйв с малък гейн ще върши същата работа. С това искам да илюстррирам до каква степен може да се модулира звука с помощта на не толкова скъпа екипировка. Ако човек е начинаещ но търси разнообразен звук няма нужда да си купува BOSS GT10 и лампово кубе Marshall за 2500 лева общо, подобен чейн от ефекти е достатъчен да се постигне разнообразно звучене. Още повече ако "върволичката" се захрани от читав адаптер (стабилизиран, моя дава хъм) и се пусне през горе-долу сносно малко кубе резултатът е повече от удовлетворителен за домашно-учебни цели. Редактирано Ноември 20, 2009 от Jorko_Beliata Цитирай
TONY Отговорено Ноември 21, 2009 Отговорено Ноември 21, 2009 ^ ето защо не бих си купил ефект на бери. о, не е като да не съм свирил с някакви сапунерки и звукът да е бил точно такъв. ако е за ниско бюджетно решене бих предложил новите ефекти на дигитек (преди харуайър серията) доста на брой са. имат за всеки стил. и най важното са с вградена спийкър симулация. амт - също (но май са и по-скъпи). идеята ми е, че е по-добре да се вземе само един ефект от горните две фирми (примерно) вместо няколко берита. Китара (според какъв звук търся) - Вуду амп селектор - Маршал-Меса-Фендер-Лий Джексън и мога да си избирам с кой и кои да свиря от селектора, ефекти според какво ми е настроенито (if any). това го мечтаех от времето, когато форума беше 300-400 потребителя. Цитирай
kolio_k Отговорено Ноември 21, 2009 Отговорено Ноември 21, 2009 Извинявам се за коментара предварително , но каква е идеята на тези семпли, да откажат всеки потенциален купувач на Бери ли? Защото дори и на времето (към 88ма) , когато имах правен ефект за 7 лева включен в радиото на баща ми, мисля, че саунда беше една идея по добър. Разбирам, че това се дължи най вече на факта , че са вкарани направо в саундкартата, но наистина не виждам смисъла от такива семпли Цитирай
Jorko_Beliata Отговорено Ноември 21, 2009 Отговорено Ноември 21, 2009 ^ Звука е според парите. А семприте са тъкмо затова - за да се чу-е. Не да се про-че-те. 100 човека хубаво са написали какво ползват, ама така аз само мога да си представям как звучи. Истината е, че през Hi-Fi колоните, които използвам обикновено не звучи толкова "пръдливо", нито даже през слушалките, ако ги пусна през кубето да не говорим... Нещо съм объркал със записите, но товае максималното качество на звука което успях да получа с моето ПЦ. Цитирай
trolla Отговорено Ноември 21, 2009 Отговорено Ноември 21, 2009 (Редактирано) ^ Звука е според парите. .... ..... Истината е, че през Hi-Fi колоните, които използвам обикновено не звучи толкова "пръдливо", нито даже през слушалките... Да - как пък не Поне симулации да ползваше Като имаш камбо що не направиш запис с него като ползваш най обикновенно скайп микрофонче например - резултатите ще са в пъти по-добри от тези които си постигнал ! И ако си мислиш че с твоя комп тфа е най-доброто кето може да направиш - лъжеш се ! Аз съм на мнение че за 50тина лева си струва 1 педалче на Берингер, но от твоите семпли никои не би стигна до този извод - напротив Извини ме ама са ужас - чесно ти казвам (не се убиждай) по-гаден звук в този форум не съм чувал Редактирано Ноември 21, 2009 от trolla Цитирай
Heartman Отговорено Ноември 21, 2009 Отговорено Ноември 21, 2009 Китара Jack&Danny LP-копие, Squier или LAG, кабели Fender ефекти BOSS SD1 ползвам и хоруса вграден в маршала Амп Marshall MG50DFX с footswitch Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.