Ламби Отговорено Септември 16, 2016 Отговорено Септември 16, 2016 Като притежател на ЕСП мога да кажа,че каквото е трябвало са му сложили в Япония иначе нямаше да го платя.Не знам как стоят нещата с Гибсън. Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Септември 17, 2016 Отговорено Септември 17, 2016 (Редактирано) ^^^ Доволен е от резултата. Аз самия го съветвах да не си сменя оригиналният адаптер, но тъй като той свири (и) в грайндкор група (освен в блус такава), а иначе много си харесва точно тази китара, та искаше да й сложи по-метълджийски бридж адаптер, с който да може да прави по-брутален звук с иначе не-твърде-хайгейн усилвателя си, без да ползва непременно бустер (и тук въобще няма предвид красив или умерен звук). Проблемът му беше, че оригиналният бридж адаптер на китарата има импеданс около 8К, което като ниво (и като звук) не му допадаше за музиката, която свири с тази група. Каза, че иска по-силен и резлив тон на бридж позиция и по-голям контраст със звука на нек адаптера (който много си му харесва какъвто е). Няма никаква драма, а и въпросът ми беше относно конкретната комбинация, а не относно традицията и естетиката на такава размяна. Иначе, като свирещ не точно от вчера, занимаващ се със сетъп и ремонти, а и член на форума от повече от 10 години, мисля че е излишно си говорим за общите положения (както аз самият не един път съм правил в теми на начинаещи, а вие вероятно многократно сте чели с известна досада). Та така де, краставичари краставици да си продаваме, не е най-разумно оползотвореното време. Между другото, звукът му сега не е никак лош, поне за нещата които аз обичам да свиря. Като вкюлчих китарата му в Marshall JTM30 и ми хареса доста звука - може би малко по-малко ниски от необходимото, но тъй като аз си харесвам метълджийския звук на 80-те, та беше съвсем ОК. Докато пиша, търсих клипче, което добре олицетворява разликата, която усетих (до колкото е значителна) и намерих това, което според мен е добро сравнение: Редактирано Септември 17, 2016 от Evtim Djerekarov 2 Цитирай
Fashion Отговорено Септември 18, 2016 Отговорено Септември 18, 2016 ^^Ламби, вярно е ,че ESP са известни с безупречната си изработка и отношение към детайлите. ЕSP е много различна китара от Гибсън, в звуково отношение. Лично на мен LP-моделите и на двете марки са ми едни от най-неудобните китари за свирене, но Гибито е с незаменим звук. Любимите ми 490R и 498T са страхотни за 80-ки - 90-ки рок и метъл. 1 Цитирай
chris_barnes Отговорено Септември 18, 2016 Отговорено Септември 18, 2016 Благодаря на всички включили се. Евтиме, искам да ти стисна ръката, явно само ти, както и 2+2=0 са разбрали какво искам/търся, и колегата visiondann разбира се. Към другите - знам как се вади тежък звук, как се композира, записва и тн. Не свиря на метъл зон с напържен гейн докрай, нито пък съм написал някъде, че не мога да изкарам тона който искам с китарата в момента. Да, ако имам къстъм шоп за 5-10 бона, най-вероятно няма да му пипам нищо, но при положение, че имам студио, не виждам защо да не сменя адаптера с някакъв, който да отговаря на критериите ми Предполагам за вас хора като Rob Barret и Zakk Wylde са големи балами щото свирят с ЕМГта в Лес Пол, вместо с оригиналните адаптри на китарата. 1 Цитирай
Ламби Отговорено Септември 18, 2016 Отговорено Септември 18, 2016 Вероятно ги ползват,защото не издават шум,що да са балами.Може и договор за реклама да имат. Цитирай
Jim-ph Отговорено Септември 18, 2016 Отговорено Септември 18, 2016 ^^Ламби, вярно е ,че ESP са известни с безупречната си изработка и отношение към детайлите. ЕSP е много различна китара от Гибсън, в звуково отношение. Лично на мен LP-моделите и на двете марки са ми едни от най-неудобните китари за свирене, но Гибито е с незаменим звук. Любимите ми 490R и 498T са страхотни за 80-ки - 90-ки рок и метъл. ESP прави и лес пол китари. Дъщерна им фирма Navigator. Продаваш си два ЛП стандарта и ще стига за един навигатор :-D Много са скъпи. Цитирай
kolio_k Отговорено Септември 18, 2016 Отговорено Септември 18, 2016 А дали има защо да ги продаваш? Защото поне на мен Гибсън ми идват достатъчно добри, още повече сравнени с японски китари, които не са нищи друго освен тяхна имитация, някои добри без съмнение, други откровено посредствени. А иначе да се сменят адаптери на китари, които харесваме, е най нормалното нещо на света, стига да знаем какво искаме и как да го постигнем. Всеки си има вкус и така и трябва да бъде. 5 Цитирай
Jim-ph Отговорено Септември 18, 2016 Отговорено Септември 18, 2016 еми по такава логика накакъв гибсон втора ръка не трябва да се купува, че се продават защото не са достаточно добри / не харесват на хазяина. Просто някой ги продава. Иска да пробва Навигатор / ПРС / каквото да не още по-скъпо, ама няма с какво да се вземи освен да се продаде нещо от инструменти. Цитирай
kolio_k Отговорено Септември 19, 2016 Отговорено Септември 19, 2016 Не мисля, че разбра смисъла на въпроса ми! 2 Цитирай
Hillbilly Отговорено Септември 19, 2016 Отговорено Септември 19, 2016 (Редактирано) Аз при положение,че мога да си взема Гибсън студио, от старите (по -тежките) за 1200-300 лв,че и по евтино се намират не бих дал същите пари за японско копие,при това с болт-он нек като на най-евтините имитации. Редактирано Септември 19, 2016 от Hillbilly 2 Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Септември 19, 2016 Отговорено Септември 19, 2016 (Редактирано) Вероятно ги ползват,защото не издават шум,що да са балами.Може и договор за реклама да имат. Имат и те шум. Даже повечко (може и да "хващат" малко по-малко брум, но си имат и собствен шум от предусилвателя, който при хай-гейн, звучи като пауза между песните на касетофон). Преимуществото им (встрани от характерния тон) е ниското изходно съпротивление, което може да "храни" по-дълги кабели без брум и с по-малко интерференции. Редактирано Септември 19, 2016 от Evtim Djerekarov Цитирай
Ламби Отговорено Септември 19, 2016 Отговорено Септември 19, 2016 Ся остава да кажеш,че на Гибсън адаптрите не шумят като ВЕФ между песните. Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Септември 19, 2016 Отговорено Септември 19, 2016 Не знам дали е като ВЕФ или като Blaupunkt, но по принцип, ако всичко в апаратурата и китарата е наред, пасивните адпатери "прихващат" главно брум, докато активните добавят към картината и известно количество шум (hiss). Не, че самата апаратура няма собствен шум, но примерно EMG81/85 най-често успяват чуваемо да увеличат неговото количество при хай-гейн апаратури. Случвало се е, да ми носят здрави нови (или скоро купени) EMG-та за ремонт, само за да обясня, че всичко е ОК и допълнителният шум е нещо нормално. 2 Цитирай
SlipKnoT Отговорено Септември 19, 2016 Отговорено Септември 19, 2016 Аз при положение,че мога да си взема Гибсън студио, от старите (по -тежките) за 1200-300 лв,че и по евтино се намират не бих дал същите пари за японско копие,при това с болт-он нек като на най-евтините имитации. Определено болт-он нека не е недостатък нито като звучене, нито като състейн, особено спрямо сетнек + че е по-евтин за производство и по-лесен за обслужване. Цитирай
Jim-ph Отговорено Септември 19, 2016 Отговорено Септември 19, 2016 много ми е интересно, къде той е намерил болт-он лп... Те са бюджетни серии за вътрешен пазар от начало 70ти, никога не са били за експорт. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.