Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено

Модерен метъл - какво е това, някакво журналистическо определение, по-подходящо за жанрово разграничаване, отколкото за звучене на усливател.

Какво може Сло 100 - очевидно може блус(Клептън, Гери Мур), може стандартен метъл ( клип 2),

може и по-брутален метъл(клип3).( сигурно може всичко)

Ако трябва за да сме модерни, и понеже някъде си е писано,че трябва да се буства с тюбскриймър ефект,

това не го разбирам, както каза Бейби Томас, само ще развалим хубавият звук на ампа.

А дали е профилиран или не, няма значение, Първият запис, който не е лош сам по себе си,

по моя преценка/чуване има едни бустанти честоти, които (ме) натоварват при слушане и за

мен резултата бил бил по-добър с пиви 5150/6550 или просто да разкараме бустера.

Не виждам логика да се бустват ампове, които имат 5 предусилвателни лампи.

Затова съм постнал клип3.

Когато свиря с такъв тип (Дуал Ректо,333хл и  др) не го правя, но който го кефи, негова работа.

Да, буствам ампове, които имат нужда. Един ТС клон по Keelеy mod ми е любим ефект.

Ползвам го да се буствам за соло САМО, и то на ампове с 2,(3-та е за фазата и няма отношение към гейна) предусилватени лампи, които имат нужда да бъдат бустнати.

Ако някой е с други виждания за бустването, ок, по вкус и цвет...

  • Like 3
Отговорено

Бе то Мур е свирил със Солдано,а в София си излезе с ..Плекси,а преди време в една репетиционна попаднах на копие на сло,правено от метълхамър от форума и тоя амп ми откъсна главата - страшен звук,направо си прибрах овърдрайва в раницата и се пуснах с едно кабелче директно.

  • Like 4
Отговорено

Само аз ли виждам, че в първото клипче звука е от Кемпер?

Звука определено ме кефи особено в микса.

 

Не искам да налагам на никой моето мнение, но аз ако не мога да различа амп за 2-3 и нагоре К в Евро от симулация, не бих си го купил. Или не съм дорасъл или просто не чувам. И в двата случая по-добре да си спестя парите.

Съвсем отделен е въпросът, че тези симулацийки, за които говорим Fractal AXE-FX или Kemper, са към 2,5К Евра. Който смята, че не става или може спокойно също да си спести тези пари. В рига на Петручи например може да видиш и AXE-FX и Mesa Mark V. Кое е за парлама аз не се наемам да кажа.

 

За да не съм съвсем офтопик, от чисто практическа гледна точка е по-яко с усилвателя си да можеш да изкараш най-разлини типове звук. В този ред на мисли какво лошо виждате в това да имаш SLO звук заедно с MM в едно?

 

И накрая, който може да свири той си свири. Ако ме кефи как свири, не ми дреме какъв му е усилвателя и каква китарата. И дали ползва симулации. Има доста примери с хора от форума ( а и по света )ползващи симулации и свирещи страхотно, както и за такива със скъпи усилватели свирещи зле.

  • Like 2
Отговорено

..Има доста примери с хора от форума ( а и по света )ползващи симулации и свирещи страхотно, както и за такива със скъпи усилватели свирещи зле.

 

...което не променя качествата на различните технически решения.

В интерес на истината, Kemper-а звучи доста добре на повечето записи. Има ли член на форума, който го е сравнявал (неговия Power вариант) с лампов усилвател или изобщо да е свирил с група през това чудо на техниката? Успява ли Kemper-а да се чува и запазва ли дефиниция по начина, по който обикновено се очаква лампов усилвател да се справя с тази задача?

Отговорено (Редактирано)

^Има такъв. И да не си мълчи, а накрая да вземе отношение...

:)

Редактирано от jabs
Отговорено

пичове,едно е в къщи как звучи,друго е на живо в целия шум и трето кви химии (симулации) за запис се използват,аз пък останах очарован от лампов Фендър амп от 70-те и с едно драйвче пред него , ес-джи китара -пее,динамика,все едно си свириш на китарката без амп и я чуваш така..

  • Like 1
Отговорено

И аз съм на мнение, че това не го правя за другите или как звучи в микса, правя го за себе си - аз се кефя с ламповия усилвател :) Но всеки се кефи на различни неща, така че свобода и избора да има.

  • Like 3
Отговорено (Редактирано)

Моето виждане за Кемпера, за който, както и за Фрактала си има отделна тема.

Кемпера профилира, не променя звука, един много добър, направо отличен звуков ксерокс,

така че, дали чувам оригинален или профилиран звук, за мен няма значение.

Ако някой има Кемплер, който недолюбва, да ме намери на лични.

 

Ясно е, че СЛО е класен амп, който може да се ползва за всякакъв стил музика( вкл кънтри,, джаз , фънк).

Клип 3 показва, че е перфектен и за екстремен метъл.

Какво да си вземе човек, ако търси амп за екстремен метъл, вече друга дискусия,

Както и това, че БиБи Кинг звучи като крал на блуса и с транзисторен амп.

Редактирано от TONY
  • Like 2
Отговорено (Редактирано)

По мое скромно мнение е важно човек да знае какво иска и да има концепция за тон.

 

Важно е какво свирим, а не с какво го свирим.

 

Когато идеята е добра и добре изпълнена - добрата техника би усилила емоционалния ефект.

 

Когато идеята е зле замислена и зле изпълнена - и най-добрата техника на света няма да поправи това.

Редактирано от visiondann
  • Like 3
Отговорено

 

и моето мнение обобщено - аз харесвам ламповата апаратура! обичам взаимодействието говорител-китара, което кара топките ми да настръхват. свиря за кеф. кефа от музиката и саунда могат да ме накарат да превъзмогна някои неудобства на ламповата апаратура - тежест, греене и др.

много хора имат мнение различно от моето. за Бога братя, свирете с ПеЦета и симулатори! колкото по-малко народ бичи на ламби и ме кара да тръпна от кеф - толкова по-гот ми е аз като кранквам апаратурата си!

Отговорено

Дими, моля те поясни защо поскаш тема за SLO 100, на който звука е от Кемпер. Убягва ми смисъла на идеята?

  • Like 2
Отговорено

Може да съм офтопик,и не знам дали да не е за "забавна простотия" това но вижте кво ми е домашното студио (само бирата липсва) :hysterical: ,компа е на 13 години,половината ми глупости в джема са записани така,пък има някакъв не съвсем отвратителен звук,другия вариант е да изцепя Лейнито..

b61a67af917b8901.JPG

Отговорено (Редактирано)

Vox-чето е безценно! Какво мога да кажа освен "Най-доброто за един мъж!" :> 

 

Няколко месеца карах само на него + хендсфри от телефон. 

Редактирано от G.Varbanov
Отговорено

Дими, моля те поясни защо поскаш тема за SLO 100, на който звука е от Кемпер. Убягва ми смисъла на идеята?

Основната идея на темата е да покаже, че с този усилвател може да се свири и този стил.

 

Но дискусията прерастна в няколко направления надхвърлящи основната идея (нещо много характерно за този форум).

 

За щастие има много яки постове от които да се почерпи полезно инфо.

  • Like 3
Отговорено

Браво на Дими, че с темата поразбуди раздела на форума, ама не изпадайте в офтопик.

Явно Кеплера не се разбира(от една част от писалите).

Той не е симулатор, не е и баш усилвател,

той е профайлър, звуков ксерокс. 

Няма никакъв проблем с достоверността на това, което чуваме от него.

И да Кеплера не замества Солданото, но явно тия неща ще има да си ги осмисляте,

тези които не ги разбирате, всяко нещо с времето си.

И клипа поснат от Дими, и клип 3 от моя пост, показват какво може Солдано

в по-екстремните форми на метъла. което е темата по която пишем.

 

ПС - покрай тези клипчета гледах и едно, в което руски китаристи са се събрали в репетционна и тестват

хай-гейн ампове. Има и един клип на който един китарист свири доволно ритъм със СЛО 100,

но по едно време почва да свири сола и критиките са такива - гледай сега взел си усилвател за 4000 долара,

а свириш като за 200. Той и за 20 не свири соло, но пък на ритмовки го бива.

Та така прегледайте ги, има какво да се чуе и премисли.

  • Like 3
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.