Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      5

    • Мнения

      1866


  2. Evtim Djerekarov

    Evtim Djerekarov

    VIP listed


    • Points

      2

    • Мнения

      8681


  3. DANEV

    DANEV

    Members


    • Points

      2

    • Мнения

      478


  4. Baby Thomas

    • Points

      1

    • Мнения

      9214


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 03/17/25 във всички области

  1. Отдавна не съм посвирвал блусче... Ако някой реши да се включи, това е тракът:
    2 points
  2. Няма нужда да се печата със сито или да се гравира директно върху шасито. Отрязваш на лазера отделен панел с размерите и отворите на лицето и от там вече: 1/ ако е от неръждавейка (0,6-0,8мм) може да се гравира или 2/ го даваш на прахово и после печаташ. 3/ Може да се печата и направо върху неръждавейката (долу на снимката). Има такива принтери, които печатат върху всякакви повърхности с височина до 5 см.
    1 point
  3. Ето в тази много-много стара тема бях вадил акордите (за китара) по питане на съфорумник. Ако вече не сте намерили ноти, може да ви е от помощ:
    1 point
  4. Това е на кантар дали е за тук или за Музикалните поздрави, но няма друг човек освен Ууди Гос, който като удари cowbell с палка публиката да изпада в екстаз ...
    1 point
  5. ^ Има нещо вярно, последните 10 минути от интервюто с Лукатър са именно за това:
    1 point
  6. Според мен преди проектантската дейност трябва да имаш ясно изразена идея "какво искаме да постигнем". Това не е на всяка цена и е процес и се изменя във времето, както и сам си разбрал ... но трябва да има отправни точки. Затова и дадох съвет да се боцнеш в един аудио интерфейс и да почнеш да ги ръчкаш тези честоти ... да разбереш кое какви нюанси дава, коя лента ти върши и работа и ти е интересна, защото EQ-то има две основни приложения – едното е да ти решава някакви проблеми свързани с помещение и акустика, било то бумтящи честоти или нещо друго, другият е чисто естетическо търсене като звук. Например – "Какво ме кара да харесвам бас звука на Justin Chancellor/Marcus Miller/Mark King/Stanley Clarke/Pino Palladino" и така ... списъкът е безкраен.
    1 point
  7. Не знам колко може да се вярва на тия "стандартни" честоти по ефектите. Конкретно за бас оглеждах доста и нито един нямаше най-важната за рязане честота (240Hz). Принципно е най-добре да е параметрично. Поне за бас. Защото отива някъде и изведнъж се появяват някакви буустнати честоти от помещението... ако нямаш как да го изрежеш е ужасно. Но доколкото бях гледал параметрично EQ не може да се направи пасивно. А аз исках да го внедря в лампов преамп за бас и зарязах идеята. Та ако ще ти е хибридка ако искаш виж и този вариант.
    1 point
  8. Аз бих си задал няколко философски въпроса и те са: Какъв проблем решава това EQ? Ако определени струни глъхнат аз бих търсил причината първо в инструмента и бих направил цялостен сетъп по отношение на височина на адаптери, string tension, тон регулатори и т.н. преди изобщо да ударя каквото и да било след инструмента. Нужно ли е това изобщо? Скоро, @Baby Thomas ни просветли, че причината EQ да съществува при Mesa Boogie апаратурите е заради странни технически решения взети в предусилвателната част и това служи като компенсаторен механизъм. Ако се цели такава компенсация и ще ползваш такава схема, провери техния начин и честоти и имплементирай при нужда. В какъв строй свириш - стандартен, дропове, 7/8 струнен? По този параграф следната табличка, която изнамерих би свършила работа като отправна точка по отношение на строй/брой струни/честоти: Tuning Name String 6 (Low) String 5 String 4 String 3 String 2 String 1 (High) E Standard (EADGBE) 82.41 Hz (E2) 110.00 Hz (A2) 146.83 Hz (D3) 196.00 Hz (G3) 246.94 Hz (B3) 329.63 Hz (E4) Drop D (DADGBE) 73.42 Hz (D2) 110.00 Hz (A2) 146.83 Hz (D3) 196.00 Hz (G3) 246.94 Hz (B3) 329.63 Hz (E4) D Standard (DGCFAD) 73.42 Hz (D2) 98.00 Hz (G2) 130.81 Hz (C3) 174.61 Hz (F3) 220.00 Hz (A3) 293.66 Hz (D4) Drop C (CGCFAD) 65.41 Hz (C2) 98.00 Hz (G2) 130.81 Hz (C3) 174.61 Hz (F3) 220.00 Hz (A3) 293.66 Hz (D4) C Standard (CFBbEbGC) 65.41 Hz (C2) 87.31 Hz (F2) 116.54 Hz (Bb2) 155.56 Hz (Eb3) 196.00 Hz (G3) 261.63 Hz (C4) Drop B (BF#BEG#C#) 61.74 Hz (B1) 92.50 Hz (F#2) 123.47 Hz (B2) 164.81 Hz (E3) 207.65 Hz (G#3) 277.18 Hz (C#4) B Standard (BEADF#B) 61.74 Hz (B1) 82.41 Hz (E2) 110.00 Hz (A2) 146.83 Hz (D3) 185.00 Hz (F#3) 246.94 Hz (B3) A Standard (ADGCEA) 55.00 Hz (A1) 73.42 Hz (D2) 98.00 Hz (G2) 130.81 Hz (C3) 164.81 Hz (E3) 220.00 Hz (A3) Drop A (AEADF#B) 55.00 Hz (A1) 82.41 Hz (E2) 110.00 Hz (A2) 146.83 Hz (D3) 185.00 Hz (F#3) 246.94 Hz (B3) Open D (DADF#AD) 73.42 Hz (D2) 110.00 Hz (A2) 146.83 Hz (D3) 185.00 Hz (F#3) 220.00 Hz (A3) 293.66 Hz (D4) Open G (DGDGBD) 73.42 Hz (D2) 98.00 Hz (G2) 146.83 Hz (D3) 196.00 Hz (G3) 246.94 Hz (B3) 293.66 Hz (D4) Open C (CGCGCE) 65.41 Hz (C2) 98.00 Hz (G2) 130.81 Hz (C3) 196.00 Hz (G3) 261.63 Hz (C4) 329.63 Hz (E4)
    1 point
  9. ^ Това ме подсети за едно от последните интервюта на Еди Ван Хален (светла му памет), дето разправяше как отначалото са се скъсали да свирят градиснки партита, забави и местни клубчета и рече така: "Можеше да ненавиждаш Ван Хален, но нямаше как да не си чул за тях" и така ... бая труд и посветеност е било, със сигурност.
    1 point
  10. Извинявайте за офтопика, но заглавието е симпатично. Никога не съм пробвал рига на Даймбег, но е наистина забележително как звучи толкова добре с целия този нацепен транзистор. А колкото до Хамет - той може да не е върха на композициите и да има дни, в които не свири много технично, но твърде малко китаристи свирят по начин, който да може да го замени в група като Металика, където един фин прецизен музикант може би ще стои чуждо. Освен това, неговото свирене звучи живо, като че с някакъв малко тревожен или ентусиазиран младежки устрем, което пасва много добре на музиката, която е по-сурова и може би сериозна по един характерен за Металика начин.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.