Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      2

    • Мнения

      1504


  2. TONY

    TONY

    Members


    • Points

      2

    • Мнения

      4248


  3. yamaha

    yamaha

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      1320


  4. DANEV

    DANEV

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      378


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 10/22/24 във всички области

  1. https://www.facebook.com/share/r/AVNQrGjVjo4oSDmD/
    1 point
  2. Тоналността променена ли е с малко или само темпото мърда? Обикновено в DAW всичко се отчита автоматично и не би трябвало да има такива проблеми, но ако нещо е било записано на 44.1, а го възпроизвеждаш на 48 KHz, ще се случи точно това (темпо & тоналност)...въпреки, че ако наистина е само "една идея" както казваш, би трябвало да води до доста по-малка промяна от това, което описвам. Off/ Наскоро имах друг подобен случай, където разминаването наистина беше една идея - бях записал песен на един квартет, който искаше да прави видеоклип на песента. Снимали каквото снимали, дадоха ми суровия материал, започвам да събирам кадрите и по някое време наслагвам оригиналния аудиозапис. И като започна едно разминаване между аудио и видео - началото сихнронизирано идеално, но като минат 7-8 секунди и започват леко да се разминават, а на 15-тата вече става драстично. Питах ги от какво са пускали аудиото при снимките - "от телефона", колкото да чуват и да синхронизират. Както и да е, оправих проблема с минимално разтягане на всеки отрязък от видеото, понеже не ми се искаше да пипам аудиото. Така че тези малки промени могат да се дължат на различни причини.
    1 point
  3. Ако някой реши да се включи, това е тракът:
    1 point
  4. Това всъщност не е толкова лоша идея, редейки ги едно върху друго увеличаваш акустичния обем на горното и "печелиш бас/ниски среди". Ако има някакво оцветяване според мен си е конструкцията, хартията на говорителя и т.н., при равни други условия и еднаква АЧХ, оцветяване не би трябвало да има. P.S. Почваме да влизаме малко офтопик, ако продължаваме в същия дух, ще цепя темата.
    1 point
  5. Да и моите са така, но не съм ги настройвал през пуснат спектрален анализ + измерване с микрофон, нагласях бас и високи на слух, което е нищо. И въпреки това ми харесваха, като ги ползвах. Този , който цитирах, е защото вероятно има опит с повече хай фай тонколони и база за сравнение. За мен Амфитоните са готини. Но от няколко години ги ползвам като стойка за JBL-ите ми. Амфитоните оцветяват ( според мен и някои други) готино, JBL- са неутрални и вече свикнах да слушам на тях.
    1 point
  6. Тийн годините ми минаха с двукасетъчен дек на Хитачи, усилвател студио 2 и прилежащите му тонколони. Мислех си че са супер. Един приятел после ми каза, че не са... Той имаше усилвател Техникс клас А, с такива Амфитони. Купих ги от него след време ( примерно след 5 години) към края на 90-те , май беше 99-та. Други хайфистки тонколони не съм имал, мисля че харесвах Jamo. но не съм си купувал. Някъде 2013 почнахме с Уран да правим някакви опити за аторски песни и първо "миксирах" ( се наси..ах) на Амфитоните. След това реших, че ми трябват студийни монитори и си взех JBl 4208, най вече защото бях видял, че Валери Градинарски ползва такива ( или подобен модел). Оказа се, че са супер и в момента и слушам музика на тях, Амфитоните не съм ги пускал от няколко години. Някакво мнение, копирано от нета - "Колеги, леко заблуждавата човека - колоните( Амфитоните) далеч не са толкова страхотни, колкото ги описвате. Цялата работа с тези "невероятни" колони, е че когато са се появили тук преди 20 или не помня вече колко години е нямало избора, който сега и логично е била същата ситуацията като да се качиш от москвич на б3 примерно. Иначе колони са с отвратително цвърцящи високи, среди излизащи като през фуния и омазан и дебел бас, който с годините започва да звучи все по-зле. Както и праизсторическите филтри. Кутиите са просто смехотворни. Единствения плюс на тия колони, е че са големи и страшно евтини. И аз си паза все още спомените с приятните изживявания с амфитоните когато тепърва започвах да "слушам", но нека все пак бъдем обективни..." Аз нямам голяма база за сравнение с други хай фай тонколони ( освен Jamo). На мен за хай-фай много ми харесваха. Със сигурност класи над Студио 2. Така, че когато съм ги взимал съм направил правилен избор за времето си.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.