Тийн годините ми минаха с двукасетъчен дек на Хитачи, усилвател студио 2 и прилежащите му тонколони.
Мислех си че са супер. Един приятел после ми каза, че не са...
Той имаше усилвател Техникс клас А, с такива Амфитони. Купих ги от него след време ( примерно след 5 години) към края на 90-те , май беше 99-та.
Други хайфистки тонколони не съм имал, мисля че харесвах Jamo. но не съм си купувал.
Някъде 2013 почнахме с Уран да правим някакви опити за аторски песни и първо "миксирах" ( се наси..ах) на Амфитоните. След това реших, че ми трябват студийни монитори и си взех JBl 4208, най вече защото бях видял, че Валери Градинарски ползва такива ( или подобен модел). Оказа се, че са супер и в момента и слушам музика на тях, Амфитоните не съм ги пускал от няколко години.
Някакво мнение, копирано от нета -
"Колеги, леко заблуждавата човека - колоните( Амфитоните) далеч не са толкова страхотни, колкото ги описвате. Цялата работа с тези "невероятни" колони, е че когато са се появили тук преди 20 или не помня вече колко години е нямало избора, който сега и логично е била същата ситуацията като да се качиш от москвич на б3 примерно. Иначе колони са с отвратително цвърцящи високи, среди излизащи като през фуния и омазан и дебел бас, който с годините започва да звучи все по-зле. Както и праизсторическите филтри. Кутиите са просто смехотворни.
Единствения плюс на тия колони, е че са големи и страшно евтини. И аз си паза все още спомените с приятните изживявания с амфитоните когато тепърва започвах да "слушам", но нека все пак бъдем обективни..."
Аз нямам голяма база за сравнение с други хай фай тонколони ( освен Jamo). На мен за хай-фай много ми харесваха. Със сигурност класи над Студио 2. Така, че когато съм ги взимал съм направил правилен избор за времето си.