Само с "хакерско връзване" на женски XLR номерът няма да мине. Без да съм много вещ в звукотехниката, за да получиш качествен балансиран сигнал, в схемата ти на свързване трябва да имаш поне следните компоненти:
схема за съгласуване на входния импеданс (input impedance matching circuitry)- съгласува високия импеданс на изхода на бас китарата с ниския импеданс на входа на DI-схемата
трансформатор - преобразува небалансирания сигнал с висок импеданс в балансиран сигнал с нисък импеданс, като същевременно осигурява изолация на земята и намаляване на шума
цъкалка за "земята" (ground lift switch) - изключва заземителната връзка между бас китарата и смесителната конзола или аудио интерфейса, което може да помогне за намаляване на бръмченето от заземяващата верига, причинено от разликите в потенциала на земята между различните части на оборудването
Да речем, че polarity switch/pad switch и допълнителен "небалансиран" изход (втори) няма да се имплементират ... ами неоправдано е, трябва цялата тази галимация да я нагъжвиш някак си в платката на бас китарата, а и тоя траф тежи, инструментът ще стане още по-тежък. Да не говорим, че класическия DI BOX е окомплектован в метален корпус, който да служи като "Фарадеев кафез" ("Faraday cage") и да отстрани интерференции/жужалки/бръмчалки и прочие.
На кратко: цялото упражнение ми се струва безсмислено.