Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Лими

    Лими

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      1770


  2. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      1

    • Мнения

      1504


  3. synchu

    synchu

    VIP listed


    • Points

      1

    • Мнения

      5708


  4. chris_barnes

    chris_barnes

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      829


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/03/23 във всички области

  1. Къде трябва да стигне сигнала на този бас? Иначе - не, не става така - общо взето, каквото написа Koobenot с някакви дребни корекции...
    1 point
  2. Само с "хакерско връзване" на женски XLR номерът няма да мине. Без да съм много вещ в звукотехниката, за да получиш качествен балансиран сигнал, в схемата ти на свързване трябва да имаш поне следните компоненти: схема за съгласуване на входния импеданс (input impedance matching circuitry)- съгласува високия импеданс на изхода на бас китарата с ниския импеданс на входа на DI-схемата трансформатор - преобразува небалансирания сигнал с висок импеданс в балансиран сигнал с нисък импеданс, като същевременно осигурява изолация на земята и намаляване на шума цъкалка за "земята" (ground lift switch) - изключва заземителната връзка между бас китарата и смесителната конзола или аудио интерфейса, което може да помогне за намаляване на бръмченето от заземяващата верига, причинено от разликите в потенциала на земята между различните части на оборудването Да речем, че polarity switch/pad switch и допълнителен "небалансиран" изход (втори) няма да се имплементират ... ами неоправдано е, трябва цялата тази галимация да я нагъжвиш някак си в платката на бас китарата, а и тоя траф тежи, инструментът ще стане още по-тежък. Да не говорим, че класическия DI BOX е окомплектован в метален корпус, който да служи като "Фарадеев кафез" ("Faraday cage") и да отстрани интерференции/жужалки/бръмчалки и прочие. На кратко: цялото упражнение ми се струва безсмислено.
    1 point
  3. Къстъма ми е много по-добър от къстъма ти 😆 Или как смених гибсъна си за трето ESP:
    1 point
  4. Става въпрос за 15 метра кабел. Кабела и сега си работи от пасивна китара направо във микрофонен вход. Вързал съм го небалансирано. Както си е оригиналната схема на китарата. Дори не усилвам докрай Gain-а, че криви. Кабела е 1,5 кв.мм. и явно няма голям пад на напрежение. Мисля, че за входа на предусилвателя е от значение самото ниво на сигнала /големината на напрежението/. Какво значение има омичното съпротивление на източника? Реално потенциометрите /двата/ са в паралел с адаптерите, както и един с друг. Съпротивлението на изхода на китарата е във функция от всички съпротивления. Повече адаптери и потенциометри в паралел = по-малко общо съпротивление! Буксата на китарата си е "стерео" с три извода. Мога да я ползвам все едно е Canon XLR. На пулта входа дали е през Canon или през големия жак, все едно е. Правя си балансиран сигнал по двете активни жила на кабела, а оплетката - маса. С други думи, третирам китарата като прост динамичен микрофон. Тия дни ще пробвам така и така, но исках да знам някой да не го е пробвал.... Ще пиша какъв е резултата.
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.