Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      2

    • Мнения

      1504


  2. Ламби

    Ламби

    Members


    • Points

      2

    • Мнения

      614


  3. Baby Thomas

    • Points

      2

    • Мнения

      9177


  4. CyberGene

    CyberGene

    Mods


    • Points

      1

    • Мнения

      1835


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 10/21/22 във всички области

  1. Тая работа с изяви на сцена се правят с истински амп,кабинет и микрофон пред кабинета или със съвременен проц струващ повече от ампа.Понеже съм виждал всякакви схеми звучащи гадно,където виновен е винаги озвучителя и никога музикантите.Разговорите кое как се прави,защо се поави така,защо не иначе никога не се водят,защото музикантите са инженери без изключения.Озвучителя си взима парите и слабо го вълнува качеството на продукцията,хич не му дреме какви кутийки настъпва кирариста или басиста.Дано да съм бил полезен.
    2 points
  2. Това трябва да сайта на Димитър Величков-Шмидт: https://www.akordirane.com/
    1 point
  3. Трудно може да се каже така нещо, без да се знае сериен номер (година на производство) и най-вече състояние. В България трудно се продават пиана, особено ако не са от известни марки, в добро състояние и на не повече от 50-60 години. Потърси Димитър Величков-Шмидт, пускал е телефон във форума, може евентуално да го оцени.
    1 point
  4. @Ламби Генерализирано и хейтърско погледнато съм съгласен, но съм бил късметлия да свиря на фестивали (не много честно, признавам си), където хората зад пулта дават душа и сърце и правят всичко възможно да се чува добре и да се чувстваш добре на сцената. Според мен си е въпрос на ценностна система и от страна на музикантите и от страна на озвучителя, ако и двете са в синхрон, става вълшебно или трагично (според зависи).
    1 point
  5. Зависи с какво разполагаш или какво ти се купува. Можеш да имаш: Стандартно китарно процче (тип Лайн6, за предпочитане с импулси), повечето от които имат някакъв ДИ изход Някакъв рак проц, който включваш в IR джаджа и ако тя няма ДИ изход - вкарваш и един ДИ бокс след нея Някакво малко миксерче (има МИДИ контролируеми), където да си отклониш сигнал след микрофона и да добавиш ефект (от самото него или от външен проц с МИДИ управление) и да подадеш "готов" сигнал към централното с твой си собствен микс Сигурно могат да се направят и други вариации. Изобщо не е толкова сложно, въпросът е оТзвучителя да има още 1-2 свободни входа, където да ти хакне ефектите (в първите два варианта). При последния може да минеш с две жици или ако не търсиш стерео - дори само с една. Аз използвам 4U рак с рак миксер, който има 2 микрофонни входа и няколко линейни + два ФХ Лууп-а, където съм вкарал два рак проца (единият е за пиезо сигнал). Те заемат 3U + имам един Furman и всичкото кабелак си е там и се прибира вътре. На мястото за свирене нося амп, колона и въпросния рак. Слагам микрофон, пускам две жици към централното и това е. Не носиш/сглобяваш кой знае колко повече (особено на фона да носиш сет барабани/чинели/железа си е направо нищо! ), но това даже е сравнително сложна/излишна система. Спокойно можеш да минеш с две жици и някаква малка играчка за 300-500 лева. Която ти пуска САМО ефект сигнал, изобщо не ти трябва да е супер мега хай-енд.
    1 point
  6. 1. Никога не си купуваш "Clean amp"! 2. Паралелно добавяш ефекти - вземаш си сигнал през Slave/Line Out или с микрофон; вкарваш в ефект/проц; пускаш само ефекта в друг амп или активна колона или в централното. Има редица предимства, най-вече - звучи по-добре!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.