Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Enchant

    Enchant

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      120


  2. Hillbilly

    Hillbilly

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      4043


  3. miro2bg

    miro2bg

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      523


  4. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      1

    • Мнения

      1504


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 09/19/22 във всички области

  1. Бе понякога, като се замисля колко детайли трябва да бъдат спазени, че да се изкефим на "ламповия" звук, по-добре Behringer X V-amp направо в миксера и това е ... тея лампи, както казва Китодар, "ни ги знаеш, ни те интересуват" ...
    1 point
  2. Благодаря ви! Звуците са си от корга, а вдъхновението от... нещо съвсем друго
    1 point
  3. Това го писах-смяна на есс83 с есс81 само на 1 позиция има чуваема разлика, ампа е малко по тих и гейна по-плавен,поне при Ориндж ТТ
    1 point
  4. Нещата се променят, мераците на потребителите също, съответно някои компании следват тенденциите. Търсят се по-евтини неща - започват да произвеждат по-калпави ампове: малки трафчета, тънички платки, кьопави елементи, какви да е лампи, смотани говорители, гадни кутии... нещата се наслагват. И като цяло - не всичко ново е добро/смотано, както и всичко старо е добро/смотано. По другата тема... "Търкалянето" на лампи с цел подобряване/промяна на звука не е чак толкова проста работа. Трябва да се има предвид, че: С течение на времето лампите променят параметрите/звученето си; Всички елементи по веригата оказват влияние в една или друга степен. Пример: купуваме си най-великата и скъпа лампа на света, примерно Мулард Блекбърн ала-бала, за $300 долара, тествана, с перфектни параметри 100% отговаряща на дейташийта и т.н. Слагаме я на V1 и нищо. Тя свири, ама общо взето имаме 99% същия тон като преди малко с JJ от 9 евро (ОК, вече ги вдигнаха ). Причината може да е, че: След тази V1 позиция имаме още 2-3 други лампи, които са овехтели; Имаме крайни лампи, които също са взели-дали; Имаме съмнителен евтин говорител и (да не дава Господ) комбо усилвател 😆 Всичко това са компоненти, които силно филтрират "файдата" от новата вълшебна V1 лампа. Тя сама по себе си може да е перфектна, но джунджуриите преди/след нея* не позволяват да се чуе това... вълшебното. Някои хора не го съобразяват, купуват/слагат и става "Ми то няма разлика, аз какво се охарчих...". Конкретно за предусилвателните лампи - с течение на времето им се качва анодното съпротивление Rp, което заедно с капацитивността на лампата действа като low-pass филтър, а покачването на Rp мести надолу честотата, от която започва да действа въпросния филтър. Съответно старите предусилвателни лампи звучат по-глухо. Това не съм сигурен че важи за крайните, но пък при тях с годините започват да "бягат" ниските и няма пънч - звучат по-анемично и тънко. В крайна сметка смяната само на V1 с каквато и да е лампа реално може и да не доведе до невероятни резултати. Разлика пак може да има, но доста по-малка. * Мислете си също за качеството на китарата (дърво/конструкция/адаптри/струни) и кабела и (да не дава Господ) - ефекти.
    1 point
  5. The Dialogics смесват алтернативен рок и градска неоромантика .Дебютната песен на групата, „Градът“ е с моментално разпознаваемия вокал на една истинска градска легенда - Димитър Василев - Нуфри. На този етап The Dialogics е замислен като студиен проект, в който участват - Димитър Василев ( Нуфри ) - вокал, Даниел Елисеев - китара, Александър Георгиев - китара, Алек Цандев (бас) и Георги Варамезов (барабани). Въпреки че към момента плановете са да направят още парчета с Нуфри, основната идея е да се включат и други певци – както известни, така и нови таланти, повече или по-малко непознати за широката публика. До края на годината предстои излизането и на втори сингъл, като крайната цел е през 2023 да се появи и дебютния албум на The Dialogics. Реализацията на сингъла и видеото на “Градът“ е с подкрепата на Национален фонд „Култура“. Режисьор на видеоклипа е Калоян Николов от продукционно студиo Black Stamp. Песента е записана и миксирана в студио „Ретро“ от Станислав Донев – Митеран. Мастерингът е на Пийт Меър, работил с артисти като Ю Ту, Лиъм Галахър, Дъ Пиксийз и Ник Кейв.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.