Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Baby Thomas

    • Points

      2

    • Мнения

      9177


  2. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      2

    • Мнения

      1504


  3. Evtim Djerekarov

    Evtim Djerekarov

    VIP listed


    • Points

      1

    • Мнения

      8667


  4. yamaha

    yamaha

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      1320


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 03/21/22 във всички области

  1. Не съм експериментирал достатъчно с такива системи, за да се изкажа със 100% сигурност как са нещата. По-скоро информирани размисли по темата... Идеята на подобна система с отделен subwoofer е да се разделят честотите, така че да се "олекоти" работата на озвучителните тела, всяко да си просвирва, за каквото е проектирано и в крайна сметка да се получи по-добра звукова картина. При положение, че нямаш кросоувър, който да раздели честотите ще се получи така, че в областта под 80 херца ще свири и едното и другото. И като се вземе предвид факта, че в нетретирани помещения безтуй доста често има проблеми с "насъбирането" на ниски честоти... само ще добавиш някаква мазня. Така ми се струва поне... Тоя миксер според мен не ти трябва. Колегата yamaha ти обясни как да свържеш балансиран TRS изход с небалансиран RCA вход. Ако кабелите са ти къси (половин-един метър) не вярвам да чуеш някаква разлика с единия или другия вид кабели. Файдата на балансирания сигнал е ако кабелите са дълги да предпазва от прихванати смущения. Колкото са по-къси кабелите толкова по-малко гадости ще влязат, но пак си зависи и колко е "замърсен" ефира...
    2 points
  2. Това ясно, колегата пита по-скоро, има ли смисъл другите ти колони да свирят в широка лента (30Hz -20kHz, примерно, измислям си) заедно със ууфъра или по-скоро тяхната АЧХ да започва там, където отделя ууфъра (примерно от 100Hz - 20kHz).
    1 point
  3. По принцип когато подаваш балансиран към небалансиран сигнал, респ. от 3-те извода на баланса трябва да отидат в 2, се прави мост между 1 и 3 в буксата на канона. Правил съм го неколкократно с канони, но не ми се е случвало да го правя с балансирани изходи на жакове към небалансирани входове с жакове или чинчове, но тъй като и каноните, и жаковете/чинчовете са просто едни конектори за различни цели или уреди, предполагам, че няма никакъв проблем да подходиш по същия начин. В случая от стерео жака TRS, на върха ти е 'Т', в средата 'R', а най-вътрешната част ти е 'S', така че просто правиш мост между 'R' и масата. Така 'T' ще си върви стандартно от върха на единия жак до върха на другия жак (или до вътрешния извод на чинча), а средната част на стерео жака ще прави контакт с масата и реално нататък пак ще вървят само 2 извода. Не знам дали ме разбра, понеже го обясних малко объркано, но ако не си, ще потърся някоя схема, за да стане по-ясно...или пък направо си купи такива готови кабели ако не се справяш с поялника. Има и преходници със същото действие, но лично аз избягвам преходниците или ги ползвам само в краен случай, защото те са още едно рисково звено във връзките и с времето при натрупване на прах например, могат да спрат да правят добър контакт и тогава започва едно търсене кое по цялата верига връзки всъщност предизвиква проблема. Всъщност ето го на схема, само трябва да си представиш, че на мястото на моно жака имаш чинч:
    1 point
  4. Важното е, че от ляво има два Distressor-а, ще се смесва яко метъл.
    1 point
  5. Много къса памет имаме! Забравихме вече как братът на кмета на Киев премазваше от бой безпомощни българи.
    1 point
  6. За да затворя квадратурата на кръга, първия стартов сетъп даде и звук... С това желая на всички да продължим да правим музика, и да сме живи и здрави. Дано ни се размине най-лошото!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.