По принцип когато подаваш балансиран към небалансиран сигнал, респ. от 3-те извода на баланса трябва да отидат в 2, се прави мост между 1 и 3 в буксата на канона. Правил съм го неколкократно с канони, но не ми се е случвало да го правя с балансирани изходи на жакове към небалансирани входове с жакове или чинчове, но тъй като и каноните, и жаковете/чинчовете са просто едни конектори за различни цели или уреди, предполагам, че няма никакъв проблем да подходиш по същия начин. В случая от стерео жака TRS, на върха ти е 'Т', в средата 'R', а най-вътрешната част ти е 'S', така че просто правиш мост между 'R' и масата. Така 'T' ще си върви стандартно от върха на единия жак до върха на другия жак (или до вътрешния извод на чинча), а средната част на стерео жака ще прави контакт с масата и реално нататък пак ще вървят само 2 извода. Не знам дали ме разбра, понеже го обясних малко объркано, но ако не си, ще потърся някоя схема, за да стане по-ясно...или пък направо си купи такива готови кабели ако не се справяш с поялника. Има и преходници със същото действие, но лично аз избягвам преходниците или ги ползвам само в краен случай, защото те са още едно рисково звено във връзките и с времето при натрупване на прах например, могат да спрат да правят добър контакт и тогава започва едно търсене кое по цялата верига връзки всъщност предизвиква проблема.
Всъщност ето го на схема, само трябва да си представиш, че на мястото на моно жака имаш чинч: