Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. synchu

    synchu

    VIP listed


    • Points

      2

    • Мнения

      5708


  2. Evtim Djerekarov

    Evtim Djerekarov

    VIP listed


    • Points

      1

    • Мнения

      8667


  3. yamaha

    yamaha

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      1320


  4. bassbull

    bassbull

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      109


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/11/21 във всички области

  1. Проблемът е, че тези потенциометрите, които се продават по българските магазини в голямата си част са доста некачествени. "Стандарта" няма да го коментирам. Така или иначе стандартните отклонения, при масовите потенциометри, по спецификация са между 10% и 20%, така че - ще стане - като стойност.
    1 point
  2. Ами то си пише : А200К - 200 килоома, логаритмичен. А100К - 100 килоома, логаритмичен. Ако има някой B тогава е линеен.
    1 point
  3. Здравейте, Тези два бокса са нисък клас. Аз залагам на що-годе хубава глава, а кабинета не го търся много. С тази конфигурация успявам да извадя наистина задоволителен звук. И двата кабинета имат хорни, които могат да се изключват. Другото което искам да кажа, че 80% от звученето се създава от самият музикант. Саундът е в ръцете му, тъй да се каже. В този форум, голяма част от участниците говорят да техники, жици, захранвания и т.н. но никой не говори за свирене, което е наистина странно. Виждал съм групи по участия, които струпват изключително скъпи апаратури и инструменти, но не звучат. В същото време съм виждал групи с апаратура и инструменти от нисък клас, но направо разцепват по участия. Това доказва, че саундът е в голяма степен от музиканта. Ако си се решил на НВ 1х15 - хич не го мисли! Кабинетът си струва повече от парите, които се плащат за него. Взех го от Томан през Динакорд. Ако решиш да си го правиш сам - ще излезе по-скъпо. Цената му е такава, че не си заслужава блъскането. Успех!
    1 point
  4. Маршал произвеждат китарни ефекти от 40 години. Нищо им няма на качеството - чудесно направени и много държеливи. Blues breaker педала от първата генерация е с легендарен статус и база за бутикови изпълнения като Analogman King of tone, Kingtone Duelist и много други, за които вероятно хептен не си чувал - но никога не е късно да научи нещо ново човек
    1 point
  5. Ако нямаш бюджет за 2 чифта слушалки, примерно едни затворени и едни отворени, зарежи отворените и вземи затворени. Мисълта ми е, че запис с отворени слушалки така или иначе няма как да направиш, а доколкото чета мастеринг да правиш още ти е рано. От трите АТ, предвид стила в който се изявяваш, според мен най-подходящи ще са 50х. Разликата с 30х е много голяма, но в магазина не си имал условията да я чуеш. Средният модел всъщност е най-равнолинеен, има си недостатъци, но е най-универсален с различни стилове в практиката, което теб не те касае, защото работиш в един стил. Разбира се има още много марки и модели в този ценови диапазон, на които също може да се спреш, но нека и колегите ти препоръчат нещо. Сега за другата част на въпроса...За мен най-подходящото смесване определено не е на слушалки и затова може би имам десетина чифта, от които веднъж на месец я слагам, я не слагам по някой чифт за 2 минути, било за сверка или за да чуя по-прецизно някой фин детайл. Казваш, че вече имаш кондензаторен микрофон, а записът най-вероятно ще го правиш в същото помещение, където са и всичките останали неща. Имай предвид, че поради спецификата на този вид микрофони, ако помещението ти не е обработено поне до някаква степен акустически, крайният резултат от записа с кондензаторния микрофон вероятно няма да ти хареса. То е много хубаво да записваш с кондензаторен с голяма мембрана, но трябва да му осигуриш условия, за да не хваща това, дето ще хване в кофти третирано помещение. Тъй като имах един период, в който записвах само хип-хоп изпълнители, от личен опит мога да споделя, че понякога за някои гласове, по-подходящ от всякакъв кондензаторен е един обикновен SM57, който е динамичен микрофон и който даже не е вокален...и в случая говорим за запис в напълно акустически обработено студио. Така че ако тръгнеш със записите и звукът не ти хареса, не бързай да ръчкаш разни EQ-та, а просто събери малко пари за още един динамичен микрофон. А иначе EQ-тата и останалите ефекти пак си ги ръчкай, но най-вече с обучаваща цел, защото нищо не се получава от раз, а си иска време, трупане на слухов опит и рутина. П.П. Аааа, да, щях да забравя... за специализирана музикална дейност избягвай всякакви компютърни фирми от рода Рейзър, Лоджитек, Криейтив лабс... или пък всякакви светещи и мигащи аксесоари - те са предназначени за съвсем други области като гейминга примерно.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.