Ако нямаш бюджет за 2 чифта слушалки, примерно едни затворени и едни отворени, зарежи отворените и вземи затворени. Мисълта ми е, че запис с отворени слушалки така или иначе няма как да направиш, а доколкото чета мастеринг да правиш още ти е рано. От трите АТ, предвид стила в който се изявяваш, според мен най-подходящи ще са 50х. Разликата с 30х е много голяма, но в магазина не си имал условията да я чуеш. Средният модел всъщност е най-равнолинеен, има си недостатъци, но е най-универсален с различни стилове в практиката, което теб не те касае, защото работиш в един стил. Разбира се има още много марки и модели в този ценови диапазон, на които също може да се спреш, но нека и колегите ти препоръчат нещо.
Сега за другата част на въпроса...За мен най-подходящото смесване определено не е на слушалки и затова може би имам десетина чифта, от които веднъж на месец я слагам, я не слагам по някой чифт за 2 минути, било за сверка или за да чуя по-прецизно някой фин детайл. Казваш, че вече имаш кондензаторен микрофон, а записът най-вероятно ще го правиш в същото помещение, където са и всичките останали неща. Имай предвид, че поради спецификата на този вид микрофони, ако помещението ти не е обработено поне до някаква степен акустически, крайният резултат от записа с кондензаторния микрофон вероятно няма да ти хареса. То е много хубаво да записваш с кондензаторен с голяма мембрана, но трябва да му осигуриш условия, за да не хваща това, дето ще хване в кофти третирано помещение. Тъй като имах един период, в който записвах само хип-хоп изпълнители, от личен опит мога да споделя, че понякога за някои гласове, по-подходящ от всякакъв кондензаторен е един обикновен SM57, който е динамичен микрофон и който даже не е вокален...и в случая говорим за запис в напълно акустически обработено студио. Така че ако тръгнеш със записите и звукът не ти хареса, не бързай да ръчкаш разни EQ-та, а просто събери малко пари за още един динамичен микрофон. А иначе EQ-тата и останалите ефекти пак си ги ръчкай, но най-вече с обучаваща цел, защото нищо не се получава от раз, а си иска време, трупане на слухов опит и рутина.
П.П. Аааа, да, щях да забравя... за специализирана музикална дейност избягвай всякакви компютърни фирми от рода Рейзър, Лоджитек, Криейтив лабс... или пък всякакви светещи и мигащи аксесоари - те са предназначени за съвсем други области като гейминга примерно.