Всичко без продажби
Показване на теми in Търсят се музиканти!Ноти и учебни материалиДруги инструментиКитараУдарни инструментиКлавишниБасВокалиХардуерСофтуерСъвети, трикове, въпросиКакво, къде, кога ?Авторска музикаМузикален бизнесТеория и КомпозиранеИзработка и ремонтГоворилняLiveСемплиКитарниБасДжемКавъриВидеоДухови инструментиТекстописанеДругиВашата продукцияНови албумиХай-ендMusic Center IkonomovЕлектронна музика и DJ - средства и похватиFactor7, 8, 9 - струнни китари и баритони публикувано в последните 5 дни.
- Вчера
-
Според мен Tank G би свършил всичката работа за 79 долара.Даже го очаквам към края на юни.Кеф ти Меса,Фендер,Маршал и десетина кабинета.Опцията с батерията е супер понеже няма да има ядове със захранването.Все пак съм любопитен колко реални ще са симулациите,но според отзивите са приемливи даже за лайв.Ще видим,предполагам ще е супер за парите.
-
Излезе интересна машинка, достоен съперник на Harley Benton хавите, макар и с по-малко копчелъци, но като за тези пари ... доволно.
-
Силата на натиска на клавишите при дигиталните пиана (от реномираните производители) е съобразена да бъде същата или почти същата както е при акустичните инструменти. Имайте предвид обаче, че при самите акустични инструменти силата на натиска варира доста от производител до производител. Свирил съм на много акустични пиана и рояли и разликите в натиска понякога е силно забележима, така че при дигиталните пиана обикновено се стремят да постигнат някакъв осреднен стандарт и въпреки, че много пъти съм гледал измервания за съответствие с точни грамове върху белите и черните клавиши, разликите в натиска между различните инструменти, било то акустични или дигитални, винаги си я има. Понякога тук във форума е имало отзиви...примерно някоя майка купува FP30x (Роланд) за детето си и то казва, че клавиатурата на Роланда била малко по-тежка от клавиатурата на акустичното пиано в школата, но това пак е относително, защото не се знае на какво пиано свирят в школата. От друга страна по-тежката клавиатура дава предимства впоследствие, когато детето трябва да свири на други инструменти и когато попадне на роял с тежка клавиатура, то е подготвено за това, а ако попадне на някаква по-лека клавиатура, обикновено му е по-лесно и т.н. Някои от моделите на Касио са с малко по-леки черни клавиши, което пък е друго предимство за малки деца, които тепърва започват да свирят, защото черните клавиши са вътрешни и децата по-трудно ги натискат с малките пръстчета, а така като са една идея по-леки, децата свикват по-бързо и с черните клавиши. Най-добре е ако имате възможност детето на място да опита клавиатурата на пианото, което ще му вземете, защото тука обясненията са само по принцип как е в действителност.
- Последната седмица
-
Поздрави с новия убийствен трак! 🔥🔥 🖤🖤 В чест на България, специално издаден на 24 Май:
-
- 1
-
-
^ Окей, ето още един пример ако се абстрахираме от качеството на изпълнението.
-
^ На мен любимеца ми за точно тоя тип хави е Чарли Хънтър. Иначе много як риг си накупил, браво!
-
Здравей, правилна е идеята. Общо взето съставът е налице, с изключение на спотайващият ни се фротмен/фронтменка. Ако много се закучи намирането, ще направим някое клипче от репетиция.
-
Дано не е вярно, преди пет дни му честитих рожденият ден.. В ФБ страницата му, няма друга информация след това... RIP
-
Съгласен, би било интересно да видим дали някакви Rust ентусиасти ще се втурнат да правят нещо с audio в близките години, не съм писал лично, но по презентациите обясняват колко е мазен и бърз и няма как да се опариш с указатели/memory management (или поне не толкова лесно колкото при C/C++) ... но времето ще покаже.
-
^ @Evtim Djerekarov Има разбира се, Джереми Колсън в съвместната си работа със Стив Вай ...
-
Здравейте, търся в Пловдив, за неделя 25.05- цигулар за 30 мин. Става въпрос за юбилей на 80 год жена с доста гости.
-
За мониторинг стават, можеш да направиш микс между твоят инструмент и останалата част от бандата и то пак в ситуация, където са ти раздали отделни сигнали, за пускане на музика и разни караоке хави биват, също стават ако свириш в кръчма "китара и глас" и си гласиш нещата от проца за китарата и вокалния процесор, а миксера EQ-то ти е на нула и тук вече идва философския въпрос къде трябва да правиш EQ и респективно защо само с bass/treble е толкова куцо. Както се съгласихме при тия с 1/2 канала е за пестене на място. Лично аз изповядвам философията, че всички проблеми трябва да бъдат решени максимално близо до източника и в миксера всички регулатори да са ти на 12 ч. ... но понякога опира и до бюджет, ако нямам финанси за микрофонен преамп си го глася от миксера и горе-долу заспива положението.