Аз споделям мнението на Продуцета. Студиото трябва да е крайната ти цел, едва когато идват доволни клиенти при теб, календарът ти е претрупан, записвал си ги по някакви гаражи и репетиционни и ти е втръснало да се разправяш с кънтящи мазета и хамбари, студиото е последната стъпка, за да ти улесни процеса. В противен случай ще се случи именно това – ще накупиш техника, ще вдигнеш помещение и ще го гледаш като музеен експонат. Остави Ютубърите, които гледаме и разказват, как са си вдигнали студиото – историите са захаросани, за да печелят пари, един от тях дори си призна, че баща му дал 20K USD за старт ... ами аз в живота вуйчо владика нямам, а и България не е САЩ, където имаш пазар от 340 мил. души и можеш да намериш пазар и за лукови глави ... макар че с тая стегнация и там надали е розово, но ми разбра довода. Така че действай в посока да смесваш, продуцираш и завършваш песни и едва когато те дават по телевизора и се избиват за теб вдигай студио. Ако искаш да четеш за студиата, колегата @jabs има една готина тема и може и да ти даде някакъв акъл респективно:
А това е историята на Джордън от Hardcore Music Studio, дето баща му е помогнал с финансова инжекция (брилянтен аудио инженер за метъл и рок, между другото):