Jump to content
Българският форум за музиканти

Koobenot

Mods
  • Мнения

    1775
  • Присъединил/а се

  • Топ дни

    216

Koobenot last won the day on Май 5

Koobenot had the most liked content!

Относно Koobenot

Previous Fields

  • Инструмент
    🎹🎸🎤

Последни посетители

37328 профилни разглеждания

Koobenot's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Posting Machine Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1.4k

Обществена Репутация

  1. Имате ли портфолио/видеоклипове/презентация на продукцията?
  2. Томас Блуг, от BluGuitar е създател на AmpX, който се очаква да излезне до края на годината. Става дума за nanotube технология, идентичен звук с real-tube amp (ужким). И то в пълната гама от легендарни и всякакви други модели. Нова технология, нямаща нищо общо с Кемпер или Фрактал. Да поживеем, ще видим! https://amp-x.bluguitar.com/en/
  3. Казах го образно, high gain amp е по-правилният термин, със сигурност.
  4. Години наред гледам как за метъл тон преди някакъв high gain усилвател се слага Tube Screamer или подобен педал с гейн намален докрай и Volume усилен на макс, за да звучи ампът по-събрано и boost на средите, разбира се. Доколкото съм гледал, пионерите, които правят това са китаристите от Металика и Slayer, по-късно Killswitch Engage, както и много други. Но аз се питам, защо нито един производител на ампове, не се е сетил да сложи Tube Screamer блок, преди преампа, който да може да се включва и изключва, за да реши този "проблем". В една голяма част от случаите като си купиш метъл амп, искаш да имаш такъв overdrive педал с такива настройки преди него ... защо не се прави това? От пуристична гледна точка? Оставен е избор в ръцете на китариста да прецени кой точно драйв иска да сложи преди ампа? От доста време слагат noise gate-ове по drive каналите, защо не слагат и вграден overdrive boost преди преампа? P.S. Оказва се хората от Ibanez са направили такъв амп, но не е особено популярен сред гилдията и по-скоро върши работа за блус.
  5. ^ Абсолютно съм съгласен, то дори за пиано от дистанция е предизвикателство, най-малкото защото някой трябва да ти види постановката, какво остава за цигулката, дето е толкова експресивен инструмент, че ако не правиш нещо като хората ще скрибуциаш по цял ден ...
  6. ^ Защо не се целиш в сегмента от 400-500 евро инструмент втора ръка? Точно в този ценови клас могат да се вземат много добри неща. Това от 100-200 евро обикновено по-добре нов.
  7. ^ Аз не бих причинил на детето да го размъквам като цирков артист на тази възраст в друг град, след училище. По подобна схема тръгнах на детска школа по пиано, когато бях на 8 г., беше на 15 минути от вкъщи, ходих два пъти в седмицата и имаше достатъчно време и за училище, и да си упражнявам пиесите и да играя на компютъра. По-добре пианото, че да му остава и време за развлечения и социализация с другарчета. Знам, че сега всички са на телефоните и таблетите, но живият контакт няма как да бъде заменен с каквото и да било.
  8. Локални и местни, малко ми миришат краката за Montreux Jazz Fest.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.