Angry Samoan Отговорено Април 2, 2008 Отговорено Април 2, 2008 Можеш ли да ми дадеш линк за тези теми, или кажеш какво мога да направя, тъй като аз лично съм поствал две или три теми по въпроса и единственото решение, което ми дадоха е че трябва имам познат в Германия, който да преведе от там парите. Добре де не мога да разбера какво им пречи да заверят парите направо от картата ми .....! Като транспортна такса, както правят amazon.de... Миналия месец поръчах няколко DVD-та от amazon и след седмица отидох да си го взема от митницата Цитирай
synchu Отговорено Април 2, 2008 Отговорено Април 2, 2008 Аз досега не съм имал никакъв проблем с тях честно казано :/ Но въпрос на късмет. A обади ли им се по телефона? Цитирай
Angry Samoan Отговорено Април 2, 2008 Отговорено Април 2, 2008 В интерес на истинаната, не, но нали се сещаш един 10-минутен разговор до Германия, от който може и да няма кой знае какъв резултат..... Цитирай
synchu Отговорено Април 2, 2008 Отговорено Април 2, 2008 Е - понякога се налага просто. На мен веднъж ми се е налагало досега. Всички останали пъти (над 20) всичко си беше наред. Пък цените вкл. и през БТК не са убийствени чак толкова вече, а знаеш има и други варианти - Skype и т.н. Но съм съгласен, че напоследък не са акуратни в отговарянето по мейла, както до преди половин година само. Спам филтрите ли не са им добри ...не знам Цитирай
Angry Samoan Отговорено Април 2, 2008 Отговорено Април 2, 2008 (Редактирано) Е - понякога се налага просто. На мен веднъж ми се е налагало досега. Всички останали пъти (над 20) всичко си беше наред.Пък цените вкл. и през БТК не са убийствени чак толкова вече, а знаеш има и други варианти - Skype и т.н. Но съм съгласен, че напоследък не са акуратни в отговарянето по мейла, както до преди половин година само. Спам филтрите ли не са им добри ...не знам Така е ...не ми е толкова за парите от разговора, колкото за това ,че след като не ми отговарят на мейлите, резултатът от един телефонен разговор не би бил по-различен, вероятно ще повтарят същите обяснения като в мейлите.... Tова, което казва flisk за банките, наистина ли е така..? Доколкото разбрах има и други хора като мен, на които са искали подобна допълнителна такса, защо при едни стават такива фалове, а при други не...?! Аз вече имам чувството, че просто си правят ебавки с хората, за да печелят на гърба на разни балъци...Преди няколко седмици в Businessweek и Капитал пише за рисковете на поръчване от интернет, за съжаление явно и аз вече съм жертва тази практика.. Редактирано Април 2, 2008 от Angry Samoan Цитирай
synchu Отговорено Април 2, 2008 Отговорено Април 2, 2008 Прав е flisk да. Не са виновни хората от магазина. Или е банката или тяхната credit card processing company. Аз досега с изключение на един щатски магазин не съм имал проблеми (knock/knock) с Интернет, особено с немски и английски бизнеси. Останалите проблеми са нек'ви "изчезвания" на CD-та и списания, за което вече са виновни нашите пощи предполагам. Цитирай
fLiSk Отговорено Април 2, 2008 Отговорено Април 2, 2008 Аз говорех по - скоро за това, че вече в почти целия европейски съюз и за почти всички банки услугата "превод на пари в рамките на ЕУ" е или безплатна или с минимални разходи. Но да де, те не са виновни и за това, че не могат да си дръпнат парите. Цитирай
Angry Samoan Отговорено Април 2, 2008 Отговорено Април 2, 2008 Аз досега не съм имал никакъв проблем с тях честно казано :/ Но въпрос на късмет. A искали ли са ти подобна транспортна такса, която да трябва да преведеш от Бг ? Или при теб са успели да я заверят от сметката на картата ти. Цитирай
synchu Отговорено Април 2, 2008 Отговорено Април 2, 2008 Ами то честно казано сметка на картата няма, като понятие, чисто по това как трябва да се реализират картови разплащания, но това е друга тема и не е важна. Е транспорта винаги е бил отделен като сума(макар че два пъти пропуснаха да го начислят и ми излезе без пари - не знам защо Бонус може би, че съм добър клиент ) - и не е имало проблем с плащането. Имаше проблеми преди повече от 3-4 години с БГ картите като цяло и трябваше да синхронизирам с банката и с тях едновременно, но в крайна сметка се получи. От тогава не съм имал... Цитирай
Baby Thomas Отговорено Април 10, 2008 Отговорено Април 10, 2008 За първи път чувам за ТОЛКОВА скъпи преводи. Става въпрос за валутен международен превод по SWIFT. Правил съм неведнъж до САЩ и .ДЕ и таксата е 10 евро (Инвестбанк) или 12 евро (ПИБ). Има още толкова такса (долу-горе, някой път е по-малка) и от отсрещната банка. На ДСК дори чух, че е 8 евро, но лично аз не съм ги ползвал. Така че тия суми по-горе са ужасно нереални, ИМХО... Цитирай
nip Отговорено Април 10, 2008 Отговорено Април 10, 2008 Потвърждавам за Банка ДСК. Когато се прави превод от сметка в ДСК към сметка в чужбина със SWIFT превод ситуацията е следната: Плащат се 2 такси: - за SWIFT съобщение 9 Euro - 0,1% върху сумата, която ще се превежда, но мин. 8 Евро, максимум около 200. Т.е. ако трябва да се изпратят 20 Евро, то 0,1% от 20 Евро са 2 Евро цента и следователно се прилага минималната такса от 8 Евро + 9 за СУИФТ или общо 17 Евро. Не знам какъв е тоя трик със 75 Евро... Цитирай
Lee Отговорено Юни 7, 2008 Отговорено Юни 7, 2008 (Редактирано) Онзи ден поръчахме на място няколко неща от магазина и днес пристигнаха на адреса в Германия. Дотук добре. Но всеки път, когато стъпя там съм ужасно разочарована от обслужването в повечето сектори, особено колегата, сложен при апаратурите ми къса нервите всеки път. Онзи ден държеше да ни наложи негова предпочитана система /тотален боклук, не си познах гласа през нея/ и ние тактично му казахме,че искаме да чуем и други,той се нацупи, разбуча се...ами само къде не ни наби. В крайна сметка всеки си има право на избор, магазинера би трябвало да ти е в услуга....Второто нещо, което ме дразни е ,че никак не са любезни, когато им се пише емайл с цел информация за дадено нещо. Първия път като им се пише те подканят ако имаш още въпроси да ги зададеш /много любезно/, а след това ядеш дървото и се чувстваш виновен, че си ги занимавал. Просто най-големия склад в Европа и името на магазина явно дава самочувствие на персонала като на собственици и са ужасно пренебрежителни. Идваме от България, ок, ама сме си винаги възпитани и коректни, незнам какво им става просто. Добре, че се усмихнах на младежа при микрофоните и ме хареса като певица /пусках си свои записи при избора на колоните/, че да ми обърне внимание и да ме обслужи на време /щото обичат да се мотаят и да ги чакаш по 100 часа/. Ами злета. Ако знам, че ако се оплача ще има ефект, бих го направила. Не ми харесва ситуацията, в която се чувтсвам като длъжница, когато си плащам. Редактирано Юни 7, 2008 от Lee Цитирай
kolega Отговорено Юни 9, 2008 Отговорено Юни 9, 2008 Аз направих грешката да си поръчам крюгера, без да го имат в наличност. Пишеше, че ще им го докарат след 2-3 дни, и аз го поръчах. След което, преди няколко дни забелязах, че пише че ще им го докарат чак ЮЛИ месец.. Драснах им един мейл да ги попитам това засяга ли моята поръчка (с минималната надежда, че ще ми отговорят с НЕ) и ми те отговориха: Hi there, I'm sorry to let you know that the delivery date for the item has been forwarded to 11/07/08 by our supplier. E да му е*а майката! Преебан съм да си чакам... вече съм го платил, къде ше ходя... Цитирай
ivp Отговорено Юни 9, 2008 Отговорено Юни 9, 2008 Ако знам, че ако се оплача ще има ефект, бих го направила. Не ми харесва ситуацията, в която се чувтсвам като длъжница, когато си плащам. Ако подходиш сериозно към ситуацията и ти се занимава, поискай разговор с някой от Geschäftsleiter-ите и бъди сигурна че съответните отворковци ще бъдат насметени! Цитирай
Angry Samoan Отговорено Юни 13, 2008 Отговорено Юни 13, 2008 Най накрая, след 6 месеца си получих поръчката от Musicstore s ups, но и двата пъти когато са ме търсили ме е нямало в къщи, а в тракинг номера пише, че са ми изпратили postcard чрез който да се свържа с ups, за да си получа пратката, обаче такъв посткард не съм получавал. Някой може ли да ми даде някакъв телефон или адрес за контакт с бг офиса на UPS? Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.