BWC Отговорено Март 13, 2009 Share Отговорено Март 13, 2009 А искам да попитам колко ти взеха и в коя банка за превода ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rudy Отговорено Март 14, 2009 Share Отговорено Март 14, 2009 Такса 2 евро за превода и 10 евро за SWIFT - общо 12. ПИБ Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rudy Отговорено Март 20, 2009 Share Отговорено Март 20, 2009 За да допълня темата - днес имах работа до хотел Будапеща и реших да отскоча и да проверя дали по някаква случайност мойта пратка не е пристигнала - отидох до софийска митница - има табели за пощенската служба навсякъде - та първо на гише 22, където платих 1,15 лв. за справка, защото им трябвал 9 цифрен код, пък Томан ми пратиха 12 цифров, оказа се че кашоните са пристигнали още вчера , от там на гише 23 да попълня известието, което така и не ми бяха изпратили, после на гише 24 (касата), където ме изръсиха с още 8 лв. (по 4 за всеки кашон) и от там на гише 30 за да си ги получа. Обаче писането на този пост ми отне повече време отколкото обикалянето на всички изброени гишета - за 15 мин. и бях готов! Всичко бе опаковано доста добре, нямаше липси или повреди и сега се радвам на новите придобивки. Та от мен рейтинг за Томан 10/10. Ако си харесате нещо от там, поръчвайте спокойно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaPuHcKu Отговорено Март 21, 2009 Share Отговорено Март 21, 2009 Да, наистина не отнема много време да си получиш кашоните, ама си е жива простотия това тяхното. От 2 поръчки в Томан първата ми я пратиха с UPS по собствена инициатива, може би защото беше по-специфична. И по-скъпа. Таман се зарадвах че са прозряли истината и си направих втора поръчка, този път с дреболии и - на ти DHL И какво стана - първата поръчка с UPS - 30 евро шипинг, тракинг номер, контакти с куриерите и безпроблемно доставяне до вратата на петия работен ден от изпращането. Втората поръчка с DHL - 30 евро шипинг, няма тракинг номер, няма контакти с никой, стоя си в неведение и 'фърлям боб къде ми е пратката. После получавам една хартийка в пощенската кутия, с нея отивам в локалния клон, където се подписвам и давам някакви лични данни, вземат ми хартийката и ми дават друга хартийка, пращайки ме на разменна пощенска станция. Никога не съм ходил там, отивам, намирам сградата на митницата, показвам листчето на чичкото на входа, той ме привиква с показалец в порталното помещение! и започва да ми дава команди като на строева подготовка: - Обърни се кръгом, гледай натам, пише еди си какво, до тоя надпис има една врата, след нея започва коридор, вървиш по него 3 дена и стигаш до пощата, айде! - и ме изритва от порталното. Вървя аз през фоайето на митницата, всичко изглежда адекватно, новичко, лъскаво. Намирам въпросния коридор, влизам вътре - все едно че в бункер съм влязъл. Вървя. Натъквам се на хора, които тикат транспалетни колички яко натоварени с кашони. Следвам ги и стигам до друг коридор, тук вече има 10-тина гишета. Всичко изглежда както преди 150 години, няма новичко, няма лъскавко, за сметка на това са боядисали една стена с площ около 20 квадратни метра с блажна боя и смърди ужасно на ацетон. От 10 видими гишета работи само едно, през стъклата на гишетата се виждат 3-4 човека които си говорят и се смеят. Нареждам се на гишето, изчаквам момичето преди мен да си вземе кашона. Показвам си хартийката, заявяват ми, че трябвало първо да отида на някакво друго гише! - Къде е това? - питам. - По коридора вдясно, после вляво. След упоменатите два завоя намирам номера на гишето, където ме изпратиха. И тук трябва да изчакам един човек. След което екстравагантно лакирана леличка с видима досада от моята безгранична некомпетентност ми връща листчето, което й подавам, с въпроса защо не съм си написал данните от личната карта на гърба. Оказва се, че гърба на това листче представлява своего рода формуляр, който дори услужливо е подпечатан предварително на местата, където трябва да положа подписа си. Чинно попълвам формуляра и го връчвам обратно на леличката, която с още по-отегчена физиономия ми поисква личната карта, за да сравни данните с тези, които съм попълнил. Междувременно на заден план 2 други лелки оживено дискутират жизненоважния въпрос за незнам си колкото стотинки от заплатата на трета колежка. След като се уверява, че не се опитвам да осъществя някаква измама с фалшиви лични данни, лелката с представителният маникюр взема листчето (най-после!) поглежда го, тиква го в една кутия от вафли и от една друга кутия изважда поредната хартия. Подавайки ми я ме уведомява, че за комплексната услуга, извършена от нея на това гише дължа 4 лева. Мислено й завиждам на заработката. Тя ми прибира парите и ми връчва квитанция - нямам основание да се оплача, че не ми дават документ за парите ми. На подозрителния ми въпрос "А сега накъде?" ми казва номера на някакво гише. Оглеждам се по коридора и се оказва, че това е гишето от което ме пратиха тук. Не, за никаква бюрокрация не става въпрос, изобщо! Връщам се на гишето и чакам пак един човек да си получи кашона. Този път явно имам подходящото листче, леличката го прибира и изчезва нанякъде. След 2-3 минути се връща с един кашон, който е малко поразкъсан, но пък има стикер, който гласи: "Пакетът е получен с нарушена опаковка и е преопакован от Български Пощи" или нещо подобно. Много успокояващо. За щастие не констатирах липсващи артикули... Рекапитулация UPS: 30 евро + услуга на ниво. DHL: 30 евро + раздразнението от липсата на възможност за тракинг + (броя на кашоните х 4 лв.) + транспортни разходи да отидете до митницата + незабравимо пътешествие във времето, докато се лутате из дебрите на разменна пощенска станция. Май излиза, че по-лошата услуга за сметка на това е по-скъпа? За информация на колегите, които още не са посетили невероятният атракцион на разменна пощенска станция - по-подробни указания едва ли ще намерите Поне мен никой не ме предупреди за целия този цирк. Излиза, че нашите добри приятели от Томан могат и тако и вако, ама си правят каквото им изнася. Преговаряйте с тях, изисквайте им UPS, за да не си губите времето и парите за глупости, това е моят съвет. Дори на сайта си като шипинг информация за България са написали: "UPS shipping and freight forwarding service available." Поздрави, Марин Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobikosatkata Отговорено Март 21, 2009 Share Отговорено Март 21, 2009 ^Малеее.... Ти го изкара филм на ужасите. Поне 10 пъти съм ходил на въпросната митница,(а и стотици други хора всеки ден) и чак такъв ужас не съм преживявал. В казармата май беше малко по-гадно... Но по темата-за въпросната мизерия трябва да се сърдиш на милата ни татковина и в частност - на Български пощи. Предполагам,че митницата в Берлин не изглежда по този начин. А иначе бюрокрацията си я има навсякъде-къде по-експедитивна, къде - не. От Томан съм поръчвал няколко пъти неща с най-различни цени, тегло(до 31 кг) и габарити. И винаги са минавали през тая митница-няма как. Досега нямам никакви оплаквания от Томан, така че за мен пичовете вършат работа. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DILETANT Отговорено Март 21, 2009 Share Отговорено Март 21, 2009 ^^ Пак леко си се отървал. Ами знаеш ли какво става ако пратката идва от държава извън ЕС и трябва да се обмитява, какво разкатаване между гишетата и чакане пада? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristov_hr Отговорено Април 13, 2009 Share Отговорено Април 13, 2009 (Редактирано) Здравейте, поръчах си китара + амп и разни други дребни неща през thomann. Пратиха ми всичко с UPS, както ги помолих. Поръчката беше направена на 08.04 и я изпратиха на другата сутрин - 09.04(четвъртък). Вечерта в тракинга пишеше, че е в нюрнберг. Но за съжаление от тогава до момента няма никаква промяна. Нормално ли е това ? Редактирано Април 13, 2009 от hristov_hr Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
synchu Отговорено Април 13, 2009 Share Отговорено Април 13, 2009 Да. Събота, Неделя и официалните празници (както сега е Великден в католическите/протестантските и т.н. неизточноправославни страни) е нормално. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ex74 Отговорено Април 13, 2009 Share Отговорено Април 13, 2009 Предполагам при поръчка, може в детайлите да се пише, че изисквате UPS и да нямате проблеми с разкарването наляво-надясно... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bummer Отговорено Август 3, 2010 Share Отговорено Август 3, 2010 (Редактирано) Здравейте Време е и аз да се обърна за помощ в тази тема. Решил съм да си купя кубе Marshall mg102fx и да попитам: Когато реша да го купувам, към кой от всичките mail address-и да се обърна и за колко време отговарят ? На mail-a ли ще ми дадат информация за банковата си сметка ? След това как се процедира ? Трябва ми възможно най-пълно описание на целия цирк около поръчването. и когато плащам в банката, тогава ли трябва да внеса и 30те евро за транспорт (кубето тежи 22.4 кг) ? п.п. Живея в Плевен, това проблем ли е ? Благодаря Редактирано Август 3, 2010 от Bummer Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viara Ivanova Отговорено Август 3, 2010 Share Отговорено Август 3, 2010 ^^ Пак леко си се отървал.Ами знаеш ли какво става ако пратката идва от държава извън ЕС и трябва да се обмитява, какво разкатаване между гишетата и чакане пада? Хаха това ми припомня един случай, когато подобаващо отегчен милиционер и две извънредно неврозни лелки в централна поща ми оглеждаха акустичната китара дали няма някой тайник за " наркОтици" Зададоха ми и култовия въпрос: "А тази дупка тука за какво е?"(ами... за жак примерно?) Поставиха под съмнение това, че китарата е моя и е ползвана: "Ама тя си изглежда чисто нова бе. Как така я имате от 2 години...Лъскате ли я , какво я правите??"" След което се оказа, че трябва да платя мито плюс 38лв. за привилегията да получа пратка от Великобритания, която съм си изпратила сама... Български пощи могат да бъдат сравнение само с вечната банка на годината: банка ДСК Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valserp Отговорено Август 3, 2010 Share Отговорено Август 3, 2010 Предполагам при поръчка, може в детайлите да се пише, че изисквате UPS и да нямате проблеми с разкарването наляво-надясно... За да елиминираме старата информация от темата - Thomann вече работят само с UPS. Така че вече няма да се мъкнете по пощите, да си събирате кашончетата Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bmo Отговорено Август 4, 2010 Share Отговорено Август 4, 2010 (Редактирано) @Bummer. По-добре си направи една карта и не се занимавай всеки път с преводи. С парите, които ще дадеш като такса за един превод, можеш да си изкараш карта. Ако не искаш кредитна, става и с дебитна карта. Някои търговци не приемат дебитни карти, но специално по-големите електрионни магазини работят и с такива, стига да са потвърдени (verified) Аз самият имам дебитна Visa Electron и не съм имал проблеми досега. А в сайта на Томан влизай през италианската версия, защото цените са изчислени с ДДС 20% какъвто е и у нас. Правиш си поръчката през сайта и понякога след около час пакетът ти е готов за изпращане. От там нататък не ти остава нищо друго, освен да чакаш от In Time да те потърсят по телефона. Последната ми поръчка от там дойде за 6 дни Редактирано Август 4, 2010 от bmo Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bummer Отговорено Август 4, 2010 Share Отговорено Август 4, 2010 (Редактирано) на тия от thomann им писах онзи ден на info@thomann.de вчера им писах пък на support@thomann.de за няколко въпроса Даже за тяхно улеснение им писах на немски, нали все пак са шваби. А все още нямам отговор.Това ми изглежда доста, как да го нарека...непрофесионално. не ме кефи идеята да им преведа парите и да ми отговорят след седмица, че са ги получили. Как е било при вас ? Edit: о, небеса, отговорили са ми ! Редактирано Август 4, 2010 от Bummer Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Август 4, 2010 Share Отговорено Август 4, 2010 Това е МОЩЕН онлайн шоп, който шипва в цял свят. Ако мислиш, че имат по-малко от няколко хиляди писма дневно. Аз досега съм имал винаги отговор и са ми свършвали работа. Чакал съм по ден-два, но смятам, че е нормално. Успех. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.