BWC Отговорено Март 13, 2009 Отговорено Март 13, 2009 А искам да попитам колко ти взеха и в коя банка за превода ? Цитирай
Rudy Отговорено Март 14, 2009 Отговорено Март 14, 2009 Такса 2 евро за превода и 10 евро за SWIFT - общо 12. ПИБ Цитирай
Rudy Отговорено Март 20, 2009 Отговорено Март 20, 2009 За да допълня темата - днес имах работа до хотел Будапеща и реших да отскоча и да проверя дали по някаква случайност мойта пратка не е пристигнала - отидох до софийска митница - има табели за пощенската служба навсякъде - та първо на гише 22, където платих 1,15 лв. за справка, защото им трябвал 9 цифрен код, пък Томан ми пратиха 12 цифров, оказа се че кашоните са пристигнали още вчера , от там на гише 23 да попълня известието, което така и не ми бяха изпратили, после на гише 24 (касата), където ме изръсиха с още 8 лв. (по 4 за всеки кашон) и от там на гише 30 за да си ги получа. Обаче писането на този пост ми отне повече време отколкото обикалянето на всички изброени гишета - за 15 мин. и бях готов! Всичко бе опаковано доста добре, нямаше липси или повреди и сега се радвам на новите придобивки. Та от мен рейтинг за Томан 10/10. Ако си харесате нещо от там, поръчвайте спокойно. Цитирай
MaPuHcKu Отговорено Март 21, 2009 Отговорено Март 21, 2009 Да, наистина не отнема много време да си получиш кашоните, ама си е жива простотия това тяхното. От 2 поръчки в Томан първата ми я пратиха с UPS по собствена инициатива, може би защото беше по-специфична. И по-скъпа. Таман се зарадвах че са прозряли истината и си направих втора поръчка, този път с дреболии и - на ти DHL И какво стана - първата поръчка с UPS - 30 евро шипинг, тракинг номер, контакти с куриерите и безпроблемно доставяне до вратата на петия работен ден от изпращането. Втората поръчка с DHL - 30 евро шипинг, няма тракинг номер, няма контакти с никой, стоя си в неведение и 'фърлям боб къде ми е пратката. После получавам една хартийка в пощенската кутия, с нея отивам в локалния клон, където се подписвам и давам някакви лични данни, вземат ми хартийката и ми дават друга хартийка, пращайки ме на разменна пощенска станция. Никога не съм ходил там, отивам, намирам сградата на митницата, показвам листчето на чичкото на входа, той ме привиква с показалец в порталното помещение! и започва да ми дава команди като на строева подготовка: - Обърни се кръгом, гледай натам, пише еди си какво, до тоя надпис има една врата, след нея започва коридор, вървиш по него 3 дена и стигаш до пощата, айде! - и ме изритва от порталното. Вървя аз през фоайето на митницата, всичко изглежда адекватно, новичко, лъскаво. Намирам въпросния коридор, влизам вътре - все едно че в бункер съм влязъл. Вървя. Натъквам се на хора, които тикат транспалетни колички яко натоварени с кашони. Следвам ги и стигам до друг коридор, тук вече има 10-тина гишета. Всичко изглежда както преди 150 години, няма новичко, няма лъскавко, за сметка на това са боядисали една стена с площ около 20 квадратни метра с блажна боя и смърди ужасно на ацетон. От 10 видими гишета работи само едно, през стъклата на гишетата се виждат 3-4 човека които си говорят и се смеят. Нареждам се на гишето, изчаквам момичето преди мен да си вземе кашона. Показвам си хартийката, заявяват ми, че трябвало първо да отида на някакво друго гише! - Къде е това? - питам. - По коридора вдясно, после вляво. След упоменатите два завоя намирам номера на гишето, където ме изпратиха. И тук трябва да изчакам един човек. След което екстравагантно лакирана леличка с видима досада от моята безгранична некомпетентност ми връща листчето, което й подавам, с въпроса защо не съм си написал данните от личната карта на гърба. Оказва се, че гърба на това листче представлява своего рода формуляр, който дори услужливо е подпечатан предварително на местата, където трябва да положа подписа си. Чинно попълвам формуляра и го връчвам обратно на леличката, която с още по-отегчена физиономия ми поисква личната карта, за да сравни данните с тези, които съм попълнил. Междувременно на заден план 2 други лелки оживено дискутират жизненоважния въпрос за незнам си колкото стотинки от заплатата на трета колежка. След като се уверява, че не се опитвам да осъществя някаква измама с фалшиви лични данни, лелката с представителният маникюр взема листчето (най-после!) поглежда го, тиква го в една кутия от вафли и от една друга кутия изважда поредната хартия. Подавайки ми я ме уведомява, че за комплексната услуга, извършена от нея на това гише дължа 4 лева. Мислено й завиждам на заработката. Тя ми прибира парите и ми връчва квитанция - нямам основание да се оплача, че не ми дават документ за парите ми. На подозрителния ми въпрос "А сега накъде?" ми казва номера на някакво гише. Оглеждам се по коридора и се оказва, че това е гишето от което ме пратиха тук. Не, за никаква бюрокрация не става въпрос, изобщо! Връщам се на гишето и чакам пак един човек да си получи кашона. Този път явно имам подходящото листче, леличката го прибира и изчезва нанякъде. След 2-3 минути се връща с един кашон, който е малко поразкъсан, но пък има стикер, който гласи: "Пакетът е получен с нарушена опаковка и е преопакован от Български Пощи" или нещо подобно. Много успокояващо. За щастие не констатирах липсващи артикули... Рекапитулация UPS: 30 евро + услуга на ниво. DHL: 30 евро + раздразнението от липсата на възможност за тракинг + (броя на кашоните х 4 лв.) + транспортни разходи да отидете до митницата + незабравимо пътешествие във времето, докато се лутате из дебрите на разменна пощенска станция. Май излиза, че по-лошата услуга за сметка на това е по-скъпа? За информация на колегите, които още не са посетили невероятният атракцион на разменна пощенска станция - по-подробни указания едва ли ще намерите Поне мен никой не ме предупреди за целия този цирк. Излиза, че нашите добри приятели от Томан могат и тако и вако, ама си правят каквото им изнася. Преговаряйте с тях, изисквайте им UPS, за да не си губите времето и парите за глупости, това е моят съвет. Дори на сайта си като шипинг информация за България са написали: "UPS shipping and freight forwarding service available." Поздрави, Марин Цитирай
bobikosatkata Отговорено Март 21, 2009 Отговорено Март 21, 2009 ^Малеее.... Ти го изкара филм на ужасите. Поне 10 пъти съм ходил на въпросната митница,(а и стотици други хора всеки ден) и чак такъв ужас не съм преживявал. В казармата май беше малко по-гадно... Но по темата-за въпросната мизерия трябва да се сърдиш на милата ни татковина и в частност - на Български пощи. Предполагам,че митницата в Берлин не изглежда по този начин. А иначе бюрокрацията си я има навсякъде-къде по-експедитивна, къде - не. От Томан съм поръчвал няколко пъти неща с най-различни цени, тегло(до 31 кг) и габарити. И винаги са минавали през тая митница-няма как. Досега нямам никакви оплаквания от Томан, така че за мен пичовете вършат работа. Цитирай
DILETANT Отговорено Март 21, 2009 Отговорено Март 21, 2009 ^^ Пак леко си се отървал. Ами знаеш ли какво става ако пратката идва от държава извън ЕС и трябва да се обмитява, какво разкатаване между гишетата и чакане пада? Цитирай
hristov_hr Отговорено Април 13, 2009 Отговорено Април 13, 2009 (Редактирано) Здравейте, поръчах си китара + амп и разни други дребни неща през thomann. Пратиха ми всичко с UPS, както ги помолих. Поръчката беше направена на 08.04 и я изпратиха на другата сутрин - 09.04(четвъртък). Вечерта в тракинга пишеше, че е в нюрнберг. Но за съжаление от тогава до момента няма никаква промяна. Нормално ли е това ? Редактирано Април 13, 2009 от hristov_hr Цитирай
synchu Отговорено Април 13, 2009 Отговорено Април 13, 2009 Да. Събота, Неделя и официалните празници (както сега е Великден в католическите/протестантските и т.н. неизточноправославни страни) е нормално. Цитирай
Ex74 Отговорено Април 13, 2009 Отговорено Април 13, 2009 Предполагам при поръчка, може в детайлите да се пише, че изисквате UPS и да нямате проблеми с разкарването наляво-надясно... Цитирай
Bummer Отговорено Август 3, 2010 Отговорено Август 3, 2010 (Редактирано) Здравейте Време е и аз да се обърна за помощ в тази тема. Решил съм да си купя кубе Marshall mg102fx и да попитам: Когато реша да го купувам, към кой от всичките mail address-и да се обърна и за колко време отговарят ? На mail-a ли ще ми дадат информация за банковата си сметка ? След това как се процедира ? Трябва ми възможно най-пълно описание на целия цирк около поръчването. и когато плащам в банката, тогава ли трябва да внеса и 30те евро за транспорт (кубето тежи 22.4 кг) ? п.п. Живея в Плевен, това проблем ли е ? Благодаря Редактирано Август 3, 2010 от Bummer Цитирай
Viara Ivanova Отговорено Август 3, 2010 Отговорено Август 3, 2010 ^^ Пак леко си се отървал.Ами знаеш ли какво става ако пратката идва от държава извън ЕС и трябва да се обмитява, какво разкатаване между гишетата и чакане пада? Хаха това ми припомня един случай, когато подобаващо отегчен милиционер и две извънредно неврозни лелки в централна поща ми оглеждаха акустичната китара дали няма някой тайник за " наркОтици" Зададоха ми и култовия въпрос: "А тази дупка тука за какво е?"(ами... за жак примерно?) Поставиха под съмнение това, че китарата е моя и е ползвана: "Ама тя си изглежда чисто нова бе. Как така я имате от 2 години...Лъскате ли я , какво я правите??"" След което се оказа, че трябва да платя мито плюс 38лв. за привилегията да получа пратка от Великобритания, която съм си изпратила сама... Български пощи могат да бъдат сравнение само с вечната банка на годината: банка ДСК Цитирай
Valserp Отговорено Август 3, 2010 Отговорено Август 3, 2010 Предполагам при поръчка, може в детайлите да се пише, че изисквате UPS и да нямате проблеми с разкарването наляво-надясно... За да елиминираме старата информация от темата - Thomann вече работят само с UPS. Така че вече няма да се мъкнете по пощите, да си събирате кашончетата Цитирай
bmo Отговорено Август 4, 2010 Отговорено Август 4, 2010 (Редактирано) @Bummer. По-добре си направи една карта и не се занимавай всеки път с преводи. С парите, които ще дадеш като такса за един превод, можеш да си изкараш карта. Ако не искаш кредитна, става и с дебитна карта. Някои търговци не приемат дебитни карти, но специално по-големите електрионни магазини работят и с такива, стига да са потвърдени (verified) Аз самият имам дебитна Visa Electron и не съм имал проблеми досега. А в сайта на Томан влизай през италианската версия, защото цените са изчислени с ДДС 20% какъвто е и у нас. Правиш си поръчката през сайта и понякога след около час пакетът ти е готов за изпращане. От там нататък не ти остава нищо друго, освен да чакаш от In Time да те потърсят по телефона. Последната ми поръчка от там дойде за 6 дни Редактирано Август 4, 2010 от bmo Цитирай
Bummer Отговорено Август 4, 2010 Отговорено Август 4, 2010 (Редактирано) на тия от thomann им писах онзи ден на info@thomann.de вчера им писах пък на support@thomann.de за няколко въпроса Даже за тяхно улеснение им писах на немски, нали все пак са шваби. А все още нямам отговор.Това ми изглежда доста, как да го нарека...непрофесионално. не ме кефи идеята да им преведа парите и да ми отговорят след седмица, че са ги получили. Как е било при вас ? Edit: о, небеса, отговорили са ми ! Редактирано Август 4, 2010 от Bummer Цитирай
Baby Thomas Отговорено Август 4, 2010 Отговорено Август 4, 2010 Това е МОЩЕН онлайн шоп, който шипва в цял свят. Ако мислиш, че имат по-малко от няколко хиляди писма дневно. Аз досега съм имал винаги отговор и са ми свършвали работа. Чакал съм по ден-два, но смятам, че е нормално. Успех. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.